Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 9
    • Kniha je poškozená.

    Ačkoliv obchod uváděl, že kniha bude ve výborném stavu, je poškozená, má poškozený hřbet. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, můžete nás prosím kontaktovat ohledně této negativní recenze? Nepřišla nám žádná reklamace ohledně stavu poté, co jste zásilku převzali, a tak přesně nevíme, kde je chyba.

    Markéta Přerovská, Želví doupě Mělník

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po zaplatení bez komunikácie

    Musím povedať, že s týmto obchodom mám najhoršiu skúsenosť čo sa týka antikvariátov v CZ. Minulý rok trvalo dva týždne kým poslali knihy. Ok, bral som, ospravedlnili sa vzhľadom na chorobu, takže stane sa. Druhá objednávka tento rok. Objednal som, komunikácia ok až po zaplatenie. Zaplatil som a 5 týždňov nič, ani knihy ani peniaze ani odpoveď na dva maily čo sa deje. Nič. Nula bodov.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku nikdo nereagoval, telefon jim nefunguje.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, vidím, že jste nám napsala negativní recenzi. Nicméně také vidím, že jsme Vám již 6. února posílali zprávu na tento mail, že desku máte připravenou k osobnímu odběru. Možná se mail ztratil. Váš telefon také nebyl zvednutý. Deska je připravena neustále. Pokud o ni stále máte zájem, prosím, vyzvedněte si ji do konce tohoto týdne (máme otevřeno i o víkendu do večera). Telefon na webu je opatřen upozorněním, že je lepší poslat sms (v pracovní době tu většinou obsluhujeme zákazníky "offline" a nemáme úplně čas telefonovat.
    Pokud si raději přejete desku zaslat, stačí si vybrat jeden ze způsobů zaslání na našem webu.

    Omlouváme se, že jsme Vám neposlali urgenci vyzvednutí, měli jsme nemocnou dcerku a nevyzvednuté zboží v rezervacích jsme neprocházeli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv jsem si objednal knížku Karla Gotta v den jeho úmrtí, tak obchod reagoval na následující den tím, že nás bylo moc. Vzhledem k tomu, že se na aukru teď prodává asi za 12 stovek, tak asi vím, jak to v tomto obchodĕ proběhlo.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme, ale jsme antikvariát, který nedisponuje megaskladem, a tak některé knihy prostě nemáme v deseti výtiscích, jako jiné antikvariáty. Na Aukru už přes deset let vůbec neobchodujeme a Vaše negativní hodnocení se nás trochu dotýká. Z důvodu šílenství kolem knih a gramodesek, jakkoliv se týkajících Karla Gotta, jsme se rozhodli teď nějakou chvíli tyto položky do katalogu vůbec zpátky nezařazovat, než se ceny ustálí na normální hladině (knihy ale v tuto chvíli v depozitu opravdu nemáme).

    Pokud máte zájem, Vámi hledanou knihu stále vidím u několika kolegů "nepřekupníků" - viz srovnávač antikvariátů https://muj-antikvariat.cz/hledani?q=jak+to+vid%C3%AD+gott&search_sub=Hledat

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplatení sa nikto o nič nezaujíma.

    Miloš Kuchárek.
    Po dvoch týždňoch, desiatich dňoch a dvoch urgenciách sa so mnou nikto nekontaktoval s tým, v akom štádiu je moja objednávka. Určite tento antikvariát nedoporučujem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po dvou emailech přestal obchod komunikovat

    Po počátečních problémech s placením přes aplikaci Trisbee jsem objednávku zaplatil převodem na účet, ale obchod už nijak nereagoval.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 7.2.2019 jsem si objednal knihu Křižník Artemis. Do dnešního dne jsem knihu nedostal, byl jsem se ptát na poště, balík na pobočku nedorazil a od obchodu mi přišel pouze mail s potvrzením objednávky, ve kterém bylo uvedeno, ze zboží vyexpedují do 48 hodin a o tomto bude uvědomněn. Nestalo se...

    • Dobry den, objednala jsem si tri tituly v knihkupectvi Želví doupě dne 9. ledna. Obratem mi prisel e-mail s cislem uctu a vyzvou « zaplatte do 14 dnu », ale zaroven i s upozornenim: « Neposilejte zadne penize drive,nez Vam potvrdime , ze mame vsechny pozadovane polozky « To bylo toho 9.ledna a od te doby marne cekam na povrzujici e-mail. Je 20.ledna vecer ☹️

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý večer,

    fakturu jsme posílali ihned 10. ledna (koukněte do mailů). Protože potom došlo ke střídavé nemocnosti všech členů naší rodinné firmy, nevšimli jsme si, že vaše zásilka leží nevyřízená. Až nyní dnes večer vidím, že jste nám dala negativní recenzi. Omlouváme se. Pokud máte o zboží stále zájem, uhraďte prosím podle instrukcí v znovu poslaném mailu. Zboží je pro vás stále rezervováno.

    Děkuji za pochopení.

    Markéta Přerovská, spolumajitelka firmy

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Takhle, kniha mi došla.
    Knihu jsem objednal 23.7.2018, o den později mi přišly platební údaje. Platbu jsem obratem uhradil. Po týdnu, konkrétně 31.7.2018, když jsem neměl žádnou zprávu o zpracování objednávky, jsem se na stav dotázal mailem. Bez reakce.
    Zkoušel jsem volat na obě telefonní čísla, uvedená na webu. Bez reakce.
    Zkoušel jsem psát SMS. Bez reakce.
    Následně, 1.8.2018, jsem obdržel informaci o odeslání zásilky.
    Jak píšu v úvodu, kniha mi došla, ale jsem zvyklý na poněkud jiný styl komunikace a svým známým bych obchod určitě nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemohu soudit
    • nabízí co nemá

    Opakovaný nákup a opakované stornování ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne
    • Nulova komunikace. Ani po dvou telefon.dotazech zadna odpověď.
    • Objednal jsem, zaplatil, nedostal jsem žádnou zprávu ani zboží.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, platba za zboží nám bohužel zatím nedorazila nebo jsme ji nedokázali identifikovat. Zákazníka jsme kontaktovali obratem. Markéta Přerovská, majitelka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • neinformovanost

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den,

    zákaznice si objednala knihu, kterou si deset minut před ní objednal jiný zákazník. Protože máme knihy antikvární, většina je pouze v jednom kuse. Web se aktualizuje několikrát denně, vždy po vyfakturování dané knihy. Bohužel jsme pro zákaznici už druhý kus neměli k dispozici. O této skutečnosti jsme ji informovali e-mailem. Pokud knihu znovu vykoupíme, budeme zákaznici nezávazně kontaktovat.

    Markéta Přerovská, majitelka obchodu

  • Knihu jsem si objednala 10.2.2016 a ještě ji nemám

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den,

    pošta první dodání zásilky nedoručila a zásilka (dobírka) se vrátila zpátky. Druhé odeslání a doručení již dopadlo v pořádku.

    Markéta Přerovská, majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Očividná chyba. Po odeslání odeslání objednávky mi přišla automatická odpověď. Fakt, že nějaká objednávka byla uzavřena, se ale očividně nedostal do neautomatické části obchodu.

    Se svým nákupem jsem velmi nespokojený. Zboží nakonec nemohlo být doručeno, protože bylo nabídnuto někomu jinému. K tomu došlo chybou na straně obchodu. Samozřejmě nemohu posoudit četnost podobných chyb, ale v mém případě jsou dvě důležitá slova zklamání a nespokojenost.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, ano, bohužel se v tomto případě jednalo o naši interní chybu komunikace, kterou se budeme snažit neopakovat. Pokud bychom knihu znovu vykoupili, budeme zákazníka nezávazně informovat.

    Markéta Přerovská, majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ten starý nečitelně popsaný papír,který vytrhli ze sešitu,to měl být paragon.Raději jsem zboží pro knihovnu zaplatila sama jako dar.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den,

    již v komunikaci před odesláním jsme Vás žádali o fakturační údaje knihovny včetně IČO. Bohužel nelze poslat zboží na dobírku S PARAGONEM (který je dokladem pro hotovostní platby). Poslali jsme Vám zboží s fakturou pro koncového uživatele. Takto vystavenou fakturu byste do účetnictví knihovny stejně dát nemohla, protože IČO jste nám prozradit nechtěla.

    CO se týká starého papíru, na který tiskneme faktury, tak většina zákazníků oceňuje, že knihy z druhé ruky dostane s dokladem, který je také "z druhé ruky". Snažíme se dát starým sešitům ještě jednu šanci, jak být užitečný, považujeme to za ekologické. Omlouváme se, pokud Vás tato filosofie uráží.

    Markéta Přerovská, Želví doupě Mělník

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vybral jsem si dvě knihy ze seznamu. Dal do košíku. OBJEDNAL - objednávka s číslem byla vytvořena. Současně jsem byl upozorněn, že mám vyčkat max. 48 hodin, než přijde mail s údaji pro platbu. Nic nepřišlo první, druhý ani třetí den. Čtvrtý den jsem se znovu podíval na web obchodu, a - obě knížky už tam nebyly! Tak si říkám, že mi je poslali na dobírku, i když jsem chtěl platit předem. Ale chyba. 14 dní, a nepřišlo nic, ani mail, že třeba byly knížky na seznamu dostupných uvedeny omylem. Prostě nic. Komunikace nula.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, Vaši objednávku máme stále rezervovánu a posílali jsme Vám i upomínací mail. Pokud máte o knihy zájem, prosím o zprávu na [email protected], zasílali jsme fakturu na mail, uvedený v objednávce. Zkuste se také prosím podívat do spamového koše. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    název "želví doupě" je zde opravdu příznačný. objednala jsem si zboží, ovšem potvrzovací e-mail s číslem účtu, na který bych mohla odeslat platbu, ani po 10 dnech nepřišel, a to už tady mám email "děkuje za nákup, ohodnoťte obchod".

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Atraktívní zboží nabízí ale nemá.

    Jako všechny atiky dnes jen lumpárna.

    Reakce obchodu Želví doupě

    Dobrý den, kniha, kterou si pán objednával, byla opravdu velmi atraktivní, během jedné hodiny si ji objednali tři zákazníci. Obdržel ji ten, který objednávku odeslal první. Bohužel jsou antikvariáty trochu závislé na tom, jaké knihy vykoupí (jinak bychom atraktivní knihu rádi prodali třebas deseti zákazníkům :) ). Webové stránky aktualizujeme zpravidla každý den večer.