Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Rychle pošlou zboží!
    • Ale při vrácení zboží, Nevracejí peníze!!!!!!

    Připojuji se k paní Táni a dalším, dobropis na vrácené zboží jsem také dostala a tím skončila komunikace firmy se mnou. U mě osobně to dělá 1 000,-Kč. Je to vrchol drzosti !!!!

  • 10 %

    • Nic
    • Hnusný podvodnici za vracene zboží peníze nikdy nepošlou jen výmluvy no hnus. ..

    Nikdy nenakupujte. ...........

  • 10 %

    • NEVRACÍ PENÍZE ZA VRÁCENÉ ZBOŽÍ!!!

    Dobrý den všem co nedostali zpět peníze za vrácené zboží. 2.února jsem vrátila zboží,po třech měsících jsem dostala dobropis, máme konec června a peníze nikde. To si myslím že už je vrchol ! Firma dál prodává, a nikomu to nevadí.

  • 60 %

    • Zaujala mne nabídka kožešinových límců
    • Objednávka byla rychle vyřízena
    • Zboží jsem vrátila, nevyhovovalo mi
    • Zboží bylo doručeno Marketu 17 a byl prý vystaven dobropis na vrácení peněz, ale ty po několikanásobné urgenci nebyly vráceny a komunikace ustala. Zjistila jsem, že nejsem sama.
    • Mrzí mne to.

    Doufám, že ještě své peníze dostanu zpět.

  • 10 %

    • nic, katastrofa, podvodníci
    • vše

    To snad není možné, že stále prodávají!! Vtipná odpověď obchodu opravdu není. Kde berou tu drzost, ještě toto napsat?
    Mně dluží přes dva tisíce za otřesné hadry, které jsem okamžitě vrátila. Prý jsou v insolvenci. Jejich reakce mě šokovala. Pán na mě v telefonu zvyšoval hlas, že to snad můžu chápat. NECHÁPU! Vraťte peníze a dál se nemáme o čem bavit! Jinde se mi to nikdy nestalo. Vůbec kouknout na MARKET 17 byla moje velká chyba! Už to někdo řešíte žalobou? Asi by nás bylo hodně, kteří bychom se připojili.

  • 10 %

    • Nic

    Pro všechny ty co si chtějí něco objednat z tohoto eshopu Market 17 , bych chtela upozornit ať si to ještě rozmyslí.
    Eshop naprostá katastrofa. Hadry neodpovídají obrázkům , ve skutečnosti vám přijde něco co vypadá úplně jinak.
    Kabelky ? O tom radši ani nemluvím NEHORAZNEJ KŠUNT!objednala jsem si 2 malé kabelky v domnění že budou stejne jako na obrázku , vzala jsem si je jednou a hned se to rozpadlo. jako nezlobte se na mě ale kabelky za 1005 kč už by měly něco vydržet. Už ten materiál byl hnusnej. Nehledě nato že jsem na tuhle příšernou zásilku čekala 3 týdny , protože se mnou vůbec nekomunikovali. Když jsem jim psala ze chci výměnu, tak mi řekli že si mám počkat další týdny tak jsem se jim nato radši vykaslala. Taky jsem musím napsat co mi ty trapaci udělali. Kecali mi o tom že mi pošlou poštou popruhy ke kabelce které mi k ní zapomněli dát a s popruhama 20% SLEVU NA DALSI NAKUP! co myslíte ? Samozřejmě kecali nic neposílali ubozaci !!! A co mě dostává nejvíc ? Prej ubohych20 % na další nákup ! Si myslí že bych od nich ještě něco někdy koupila :D to určitě! Si to můžou strčit do prdele.
    A to jak jsem všichni píšou ty recenze tak je to všecko pravda, ale oni se furt budou hádat.
    Moje hodnocení ? Neseriózní vystupování, nekvalitní eshop. Naprostej hnus

  • 20 %

    • NIC
    • Nekomunikace, dluh

    Na emaily neodpovidaji, na telefon nemozne se dovolat (a ano, volam v dobe po-pa od 9:-17:00!), dluzi mi za vracene zbozi a informace o proplaceni nikde. Budete nekdo jiz resit s policii?

  • 10 %

    • Nic
    • Šmejdi, podvodníci. ...tady podle odpovědí pána na recenze jsem se pobavil :) Za mě musím říct,že na každou svini se voda vaří a patří jim to...akorát je mi líto jejich zákazníků

    Díky marketu 17 jsem ponaučen nakupování na internetu...a hlavně se dříve informovat o prodejci...hezký den Vám přeji ....

    Reakce obchodu Market17

    Jsem rád, že jsem Vás pobavil, ale moc vtipné to není...

    Dejte mi prosím přesný příklad, proč jsme podvodnící? My jsme žádný podvod na nikoho neudělali, tak si zjistěte fakta, než vypustíte nesmysl! Víte totiž kulové!

    S klienty naopak komunikujeme, nabízíme kompenzace a k věci se stavíme čelem! Jen je potřeba se zeptat...

    Hezký den!

  • 10 %

    • nevrací peníze zasílají neodpovídající zboží, zasílájí poškozené zboží

    Firma jde do insolvence navrhuji hromadnou žalobu (pán mi to sám doporučil)
    Alespoň nějáká šance na vrácení peněz
    Náš rozhovor o kompenzaci označil jako bezpředmětný.
    Navíc mají garanci vrácení peněz.

    Reakce obchodu Market17

    Paní Krajnerová (Kutná Hora),

    vrátila jste plavky, jelikož Vám neseděla velikost a místo vrácených peněz jsme na své náklady odeslali jako náhradu mikinu ve vyšší hodnotě než plavky a Vy po mně žádáte ještě jedny plavky...

    Garanci máme, to ano, ale proč myslíte, že jde firma do insolvence? Jelikož nemá finance :)

    Vyšel jsem Vám maximálně vstříc, tak se zamyslete, co žádáte a na co si vlastně stěžujete... a když už něco píšete, tak alespoň pravdu a ne Vaší upravenou verzi.

    Hezký den!

  • 10 %

    • Přišla my od market17 zpráva o nepřevzetí zásilky kterou jsem si nikdy neobjednala a navíc po mě vyžadují smluvní pokutu jinak mě zažalují. Absolutně nechápu.. Na telefonáty nereagují a na e-maily také ne ... Kde je asi problém???

    Podvodníci!!!!!

    Reakce obchodu Market17

    Problém je u Vás! V podstatě tady píšete, že jsme si vymysleli Váš email, jméno, adresu i telefonní číslo a prostě jsme Vám "na slepo" poslali zboží a doufali, že si jej převezmete.. :)))

    Vážený anonyme, když tady napíšete Vaše jméno, rád Vám předložím Vaši objednávku i s IP adresou, ze které byla objednávka provedena. Zamyslete se, kde bychom to asi tak vzali a proč bychom Vám něco posílali, pokud bychom neměli objednávku?

    Za další bych Vám rád sdělil, že jsme malá firma a za posledních 16 měsíců si od nás nepřevzalo více než 1500 zákazníků objednávku!

    V číslech to vypadá asi takto:
    - musíme za každou objednávku zaplatit cca 100-150 Kč za reklamu
    - musíme zboží objednat a tudíž jej zaplatit dopředu, jelikož jej nemáme skladem - průměrně 500 Kč náklady na zboží, clo, DPH, na jednu objednávku
    - někdo to musí zpracovat, zabalit (balící materiál není také zdarma a pracovní síla také ne) a odeslat (cca 150 Kč náklady na jednu zásilku i s poštovným)

    Ulehčím Vám počty. Je to cca 1.200.000 Kč, které jsme díky "nepřebíračům" ztratili a je to jeden ze dvou hlavních důvodů, proč e-shop zavíráme!

    Lidé jsou nezodpovědní a k ostatním nemají respekt! Ano, může se stát, že byl někdo v zahraničí, nebo pošta nedala avízo...

    Každopádně Vy si něco objednáte, my vše zpracujeme, Vy si to nepřevezmete a my jsme podvodníci...?

    Opravdu jste mne pobavil/a! Telefony zvedáme, jen ne 24 hodin denně a případně voláme zpět. Co se týče emailů, tak na ty již moc neodpovídáme...

    Tak se napřed zamyslete, než něco vypustíte do éteru a určitě by nebylo od škody kouknout na gramatiku!

    Hezký den!
    Honza

  • 10 %

    • !!!!!!!!PODVODNÍCI!!!!!!!!!!!! NEVRACÍ PENÍZE, NEREAGUJÍ NA SMS, EMAILY

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

  • 10 %

    • Nic nekupujte, nevrací peníze a vypráví pohádku o tom, jak firma krachuje a jaké maji problémy, je to Holý nesmysl!!!
    • Jen vse oddělují a slibuji, pokud nechcete prijit o své penize nic si od nich nekupujte, zbozi neni kvalitni

    Už nikdy více!!! Nevrací peníze

    Reakce obchodu Market17

    Opravdu bych rád znal Vás zdroj informací.

    Na eshopu již nelze nějakou dobu zboží objednat, to znamená, že již neprodáváme. Koncem dubna bude firma pravděpodobně v insolvenci. S následně získaných peněz budeme vracet dluhy vůči klientům. Na SMS neodpovídame, například O2 Vám také na SMS neodpoví a telefon zvedame.

    Zjistěte si napřed fakta, než začnete dedukovat a také tady naleznete i mě soukromé číslo a se zákazníky řešíme i to, že si místo vráceni peněz, vyberou zboží, což můžeme odeslat obratem, jelikož máme skladové zásoby, ale ne finance. Věřte mi, že se k problémům, za které si v podstatě nemůžeme stavíme čelem!

  • 10 %

    • -
    • nevrací peníze, nekomunikují

    ŠMEJDI!

    Reakce obchodu Market17

    775873530 jsme na tomto tel čísle. Ozvěte se (spíše dopoledne) a vyřešíme to.

  • 10 %

    • -
    • nekomunikují, telefony neberou, na maily neodpovídají

    Přidávám se k zápornému hodnocení tohoto obchodu,
    naprosto neseriozní, ještě, že jsem neplatila zboží předem

    Reakce obchodu Market17

    Zboží ani platit předem nejde, jelikož obchod zavírame. Na některé emaily opravdu neodpovídame, jelikož řešíme prodej firmy, abychom mohli vrátit lidem peníze. No a pokud jste nic neplatila, tak nevidím důvod, proč se rozčilovat.

  • 30 %

    • - odpovedaju na maily
    • - vysvetluju dovody, pre ktore vznikaju komplikacie
    • - 3 mesiace po vrateni zbozi peniaze nevratili
    • - niekomu tie peniaze mozu chybat a nemusia ich zaujímat problémy, kvoli ktorym nevracajú peniaze
    • - mozna peniaze nevratia, kvoli spatne financne situaci firmy. Keby som vedela skor, ze sa vyskytnu tieto problemy, asi by som to predala po svojom dalej a bolo by vybavene :)

    v listopadu som si objednala zbozi mikinu a cepice, ktore som vracala, pretoze nesedeli barevne a velikostne (to sa stava). Na zbozí som si pockala dlhsie.. cca nieco cez mesiac (aj to sa stava, ale doslo). po vraceni zbozi v prosinci, zatial neboli vratene peniaze.. 3 mesiace po vrateni. Tak raz za mesiac vyslem dotaz v akom je to stave. Ospravedlnia sa a vysvetlia zlu financnu situaciu, ale ze by peniaze radi vratili. V komentároch citam, ze sa firma bude predavat, tak sa uz obavam, ze peniaze nevratia vobec :( Ze v tom je zamotana Ceska posta ma neprekvapuje - Ceska posta denne okrada ludi na oficialnych sluzbach, za ktore pyta peniaze ale sluzby neplni - ak je niekde doprava ceskou postou a neda sa inak, radsej tovar neobjednavam - s Ceskou postou sa neda. Zostáva len dúfat, že si budú vediet poradit s touto situaciou a budú tak vediet vratit peniaze tým, ktorí na to po vrácení zboží čakajú.

  • 10 %

    • NIC !!!!!!!!!!
    • Velká nespokojenost....hadry ještě horší než od vietnamců a o tom smradu ani nemluvim ihned těm podvodníkům vracím!!!!!!A pán asi něco zobe..napřed dělá blbého,že to není možné...a vše musí přezkoumat,pak se z něj stane hulvát ...jsem zvědavá,kdy dorazí peníze

    NEOBJEDNÁVAT !!!!!!!! PODVODNÍCI !!!!!!!!

    Reakce obchodu Market17

    Nezobu nic, jen když někomu 10x slušně vysvětlím a druhá strana to nedokáže pochopit, tak lehkým zvednutí hlasu dávám najevo, že jiná možnost není.

  • 100 %

    • kvalita,rychle dodaní,super obchod.

    Spokojenost bryle sou krasné mohu jen doporučit.

  • 100 %

    • Market17

    Velká spokojennost super a vstřícné jednání.
    Na dotazy rychlé odpovědi dobrá komunikace.
    Objednané zboží odpovída nabídce i velikostí.
    Za mě mohu doporučit.

  • 10 %

    • - AROGANCE
    • - VÝMLUVY
    • - NULOVÉ JEDNÁNÍ

    Po objednání zásilky, kterou jsme vzápětí stornovali, nám byl balíček ,, PRÝ,, stejně odeslán.
    Náhle jsme dostali na naši adresu email, že jsme si zásilku nevyzvedli a že máme uhradit alespoň poštovné.
    Proběhlo k výměně několik emailů ohledně storna zásilky, která měla již v minulosti proběhnout.
    Po emailech to řešit s daným ,,podnikatelem,, nešlo, psal pořád dokola to samé, tudíž jsme zvolili telefonickou cestu.
    Po telefonu bylo vše vyřešeno a bylo nám řečeno, že se stala chyba na jejich straně, tudíž jsme danou věc měli za vyřešenou. ALE!
    Po pár týdnech nám přišel opět email, že jsme neuhradili poštovné a že se celá situace bude řešit jiným způsobem a částka byla předána podle zákoníku k vymáhání!
    Tudíž jsme opět zvolili cestu po telefonu s tím, že se vše v klidu vyřeší. Omyl.
    Pán se neustále vymlouval na to, že má jednání ať zavoláme déle a ať danou situaci neřeším.Telefon zavěsil!
    Když jsme se po celém dnu konečně spojili, přišlo něco co jsme opravdu nečekali a to AROGANCE, KŘIK a VYSMÍVÁNÍ SE!
    Po naší větě, že jsme situaci vyřešili s paní, které jsme se v minulosti dovolali, řekl, že paní už tam dávno nedělá a že je to tvrzení proti tvrzení, přišla další dávka AROGANCE, VYSMÍVÁNÍ SE a KŘIKU na naši osobu!
    Když jsem řekl, že se to takhle řešit nedá, že celou kauzu předám svému právníkovi, pán se nám vysmál a řekl, že tohle právník řešit nebude. (pan ,,podnikatel,, to má dobře promyšlené).
    Po x minutovém hovoru plný neslušného chování (z jejich strany), byla objednávka stornována a už prý danou věc řešit nemám. Tenhle shop NIKOMU NEDOPORUČUJI!!
    Po téhle zkušenosti si myslím, že si eshop může zřídit každý, kdo si myslí, že tímto způsobem (PODVODEM) rychle zbohatne!!

    DOPORUČUJI PŘEČÍST OSTATNÍ RECENZE!!!

    Reakce obchodu Market17

    Vážený pane,

    prvně se omlouvám, že jsem byl ráno na schůzce a i tak jsem zvedl telefon a řekl, ať zavoláte ve 13 h. Zavolal jste 13:30 ah to jsem měl již další schůzku a i tak jsem zvedl telefon a do hodiny jsem Vám volal zpět.

    Od Vaší přítelkyně máme jeden email a to všechny ukládáme. Pokud máte další, rád se na ně podívám.

    To že mi tvrdíte, že byla objednávka stornována po telefonu je hezké, ale pokud byste nás do telefonu požádali o storno, tak objednávku stornujeme a neposíláme něco na vlastní náklady, když víme, že to nepřevezmete.

    Po prvním Vašem vysvětlení celé situace jsem Vám řekl, že to tedy dál neřešme a věc berte za uzavřenou (objednávku jsem stornoval a řekl jsem Vám, že potvrzení máte na emailu)!!! Bohužel tohle jste ani na mé třetí vysvětlení nepochopil a stále se domníval, že věc postoupíme dalšímu řízení, začal jste vyhrožovat právníky (na to jsem odpověděl, že kvůli 99 Kč právník ani prstem nehne:), že máme u nás bordel...

    FINÁLE JE ASI TAKOVÉ, ŽE SI VAŠE PŘÍTELKYNĚ UDĚLÁ OBJEDNÁVKU, PAK SI TO ROZMYSLÍ, MY VÁM ODPUSTÍME POŠTOVNÍ NÁKLADY A VY TO JEŠTĚ TOTÁLNĚ PŘEKROUTÍTE A UDĚLÁTE ZE MĚ ZLODUCHA ROKU :)

    V naší zemi bohužel stále existuje možnost odeslání zboží na dobírku. Jen v našem malém eshopu v roce 2016 nebylo převzato přes 1400 objednávek, které si lidé objednají a pak je prostě nepřevezmou!!! My s tím máme hromady práce, nákladů a těmto zákazníkům je to zcela jedno a pak se se mnou do krve hádají, jako by šlo o život, když žádáme o proplacení nákladů. Tak se nad tím zamyslete, než budete příště hájit přítelkyni, která asi neumí věci sama řešit, když za ní voláte Vy a jste přesvědčen, že nám něco hlásila a Vy jste u toho ani nebyl... a zkuste mi ještě prosím vysvětlit, v čem je ten podvod, když jste nám prodělali peníze a já Vám následně odpustím náklady na základě Vašeho nepodloženého tvrzení?!


    A další špatné recenze jsou podobný případ, kdy nás tady zákazník vystihne jako totální podvodníky, ale opět ze svého úhlu podhledu! Ano, děláme chyby a nejsme perfektní, ale někteří zákazníci jsou opravdu za trest a těm skvělým děkujeme!

    Honza

  • 50 %

    Koupil jsem šaty pro svou přítelkyni před 14 dni a stále nedorazily, myslel jsem, že budou, jako dárek. Ale místo toho jsem to musel vymyslet jinak. Přitom mi přišel e-mail po 3 dnech, že to bylo odesláno a následující den jsem dostal sms, že to bylo opět odesláno. Ať jdou do prdele.

    Reakce obchodu Market17

    Pokud jsme Vám poslali sms, že zboží odesíláme, tak jsme jej odeslali! Napadlo Vás, že je chyba třeba u přepravce (pošty)? Zkuste se příště zeptat, rádi Vám pomůžeme.