Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Reklamace vyřešena výměnou za vadné zboží. Protrhané obaly a taška na přístřešek. Vše vypadá jako letité poškození dlouhodobym skladovanim. Reklamování reklamace neuznáno. Mall již nikdy. Připočtu-li ještě dřívejši problemy s dopravou We-do.......Číslo objednávky nepošlu, už jsem se na-mailoval dost. Zavřete se už. Nazdar

    • Dobrý den,

      velice mě mrzí nepříjemnosti se zakoupeným výrobkem.
      Aby bylo možné vše prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Jana
      [email protected]

  • Mall versus Alegro dokud nezmění autodopravce Helicar tak už tam nic nekoupim tolik dovolené nemám a to sem tam chtěl ještě hodně nakoupit no ale raději nakoupím jinde

    • Dobrý den, velice mě mrzí nepříjemnosti s dodání zásilky.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Veronika
      [email protected]

  • Po nákupu myčky která měla přijit následující den nepřišla večer poslali sms že zítra opět nic a večer opět sms že zase zítra a opět večer sms že zase zítra a přišla leč mě to stálo 4 dny dovolené kterou mě nikdo nenahradí při stížnosti na mallu se vymlouvaly že za to může autodopravce no a auto dopravce že za to může Mall tak kde je ta pravda

    • Dobrý den, velice mě mrzí nepříjemnosti s dodání zásilky.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Veronika
      [email protected]

  • Takze tento obchod domo elektro nevi leva ruka co dela prava. Mam napenovac mleka , ktery pri kazdem napeneni mleka mleko hnusne pripali. Pisu na domo elektro a pry poslete nam ho, vratime penize. Dobry , posilam za svoji 100kc postovneho. Po napenovaci cca 2 mesice ani pamatky, natoz nejake info. Muj dotaz co bude dale. Napenovac jste nekoupil i nas, musite pres prodejce mall.cz kde jste koupil, my delame jen servis. Az pry ho mall .cz posle k nim do servizu, vypisou v teklamacnim rizeni vratku. Pisu ok, posilam. Poslal jsem na mall.cz tedy tam kde jsem koupil a za nejakou dobu z mall.cz ze vraci , zavada se neprojevila. Napenovac jsem poslal schvalne s pripalenym mlekem, protoze v tech servisech sedi vemena co nic neumi a nebo umet nechteji, tak aby to videli a nemuseli to zkouset. Takze obchody mall.cz a domo elektro funguji na principu prodat a hlavne zakazniku neotravuj. Prestavam v cz nakupovat a objednavam z Polska. Polsky obchodnik resi vse hned a bud vrati penize nebo posle novou vec! Uplne jina liga! Zdejsi podavac uz davno neni prodavac, protoze prodavac se o zakaznika stara!

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Dobrý den,

    první důvod proč sem píšu je, že mě mall vyloženě vytočil (a to jsem jinak klidný člověk). Proč prostě neumožnit zákazníkům napsat na podporu, že mají problém? Místo toho jsem 5x proklikal blbý strom jednoduchých rad, na které bych sám fakt nepřišel. Takže první palec dolů za nefunkční komunikaci se zákazníkem.

    Druhý důvod palce dolů je, že kvůli jednoduché objednávce dostávám už 11 email. Po dokončení nákupu tedy mall poletí na můj spam list.

    Třetí důvod je špatně fungující alegro smart, které se chybě zobrazuje i na místech kde nemá co dělat. Neschopnost mallu srozumitelně komunikovat co doprava zdarma znamená a kde jí lze využít je pomalu na ČOI.

    A čtvrtý důvod je nefunkční platební brána. Zvolil jsem platbu přes google pay, ale platební brána se ani nenačetla, když jsem chtěl postup opakovat ukázala se mi jen možnost platebního převodu. Takový amatérismus na straně takto velkého eshopu si nedovedu vysvětlit. Toto byl opravdu poslední nákup zde i na tom vašem alegru, na které pomalu dostávám alergii.

    S pozdravem, příště už jinde,
    Ondřej Havelka

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Dobrý den,

      vámi navržený postup jsem provedl, ale musím říct, že jsem žádnou radu nedostal.

      S pozdravem,
      Ondřej Havelka

  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Velice mě mrzí, že vše musím řešit špatnou recenzí a dále přes ČOI, až shromáždím veškeré důkazní materiály. Dále mi bylo z slíbeno na základě mojí recenze, že mě budou kontaktovat a navrhnout kompenzaci. Nikdo mě nekontaktoval ani nenavrhl kompenzaci. Sám jsem musel několikrát psát a přišla odpověď, která byla velice zarážející....Chyba na straně MALL CZ a mám si vše hradit atd...jen lži samé
    Objednával jsem pro sebe a kolegy zboží ACRAsport Trampolína 305cm (Objednávka č. 152623647, 152623046 – celkem 5 Ks). Bohužel po rozbalení jsem zjistil, že balení je nekompletní a neobsahuje celkem zásadní prvky pro montáž a funkčnost trampolíny (ohledně nekompletnosti dodávky mě obratem informovali moji kolegové, kterým jsem trampolíny objednával- nebyli nadšeni). MALL CZ mi předal čestné prohlášení, které jsem musel opravit, protože předepsané z jejich odd. reklamací bylo plné chybných údajů a možné se mi tím snažili něco podstrčit.

    Dále jejich odd. jsem ihned informoval a požádal, o co možná nejrychlejší dořešení z důvodu, že trampolína měla být jako dárek k narozeninám pro moji dceru. Zkoušel jsem vše i urgovat, ale bohužel se mi dostalo pouze nejasných odpovědí a několikrát jsem musel vše znovu vysvětlovat uvádět počty, co přišlo a co nepřišlo, protože vázlo trošku předávání informací na straně společnosti MALL CZ.
    Dále mi bylo doporučeno po několika dnech, ať zboží na vlastní náklady vrátím. Zboží dorazilo, již v poškozené krabici, která byla kompletně přelepená lepící páskou a tudíž po rozbalení a kompletním vybalení krabice, již nejde použít tzn., že bych musel zajistit svoz všech trampolín na jedno místo, zakoupit velké krabice, které ani nevím, kde bych sehnal a zaplatit nadrozměrnou přepravu k vrácení. Všechny trampolíny jsem musel i kompletně rozbalit a nafotit, abych jim dokázal, že nelžu. Návrh na vrácení jsem tedy odmítnul a napsal jsem, že bych čekal trošku lepší přístup a ne takový, který mě bude stát velké množství času, práce a vynaložení dalších finančních prostředků. Bohužel nepřišel žádný jiný návrh a probíhalo pouze další oddalování celé věci. Mezitím byla dceřina oslava narozenin, kde jsem ji musel vysvětlovat, že trampolínu ještě nedostane a snad brzy dorazí. Každý den se mě dcera ptá, jak to vypadá a já pro ní nemám odpověď. Po době, kdy jsem čekal, že bude vše vyřešeno mi bylo opět doporučeno, ať zboží vrátím na vlastní náklady atd., což už mě velice naštvalo.

    Po nějaké době mi přišel mail, kde MALL CZ uznává své pochybení, ať vše zabalím do krabic, že zajistí svoz a po kontrole, že jsem vše vrátil mi bude odesláno 5 Ks nových trampolín. Z důvodu dlouhého protahovaní jsem souhlasil i přes to, že bych musel někde shánět krabice a trampolíny svézt na jedno místo, ale dcera už byla velice smutná a o trampolínu velice stála (kolegové to mají podobně). Na základě plno mylných informací, jsem raději zaslal mail, kde jsem vše shrnul a zda jsem to dobře pochopil. Na toto mi bylo odpovězeno, že jsem vše pochopil dobře, ale bohužel jsem dostal odpověď, kde v první části mailu bylo, že mi vrátí peníze, protože už nejsou skladem a části druhé byl opět slib, že dostanu trampolíny nové. Tak jsem se musel dotázat, která část mailu platí a po dalším čekání jsem dostal informaci, že platí pouze vrácení peněz, že druhá část byla odeslána omylem. Mezitím u trampolíny skončila akce a musel bych za ní dát daleko větší částku a opět platit nadrozměrnou přepravu, která byla myslím 299 Kč/ objednávka.

    Dále po další výměně mailů není s odd. reklamací žádná řeč a trvají na svém. Vyžádal jsem si i mail na jejich vedoucího, který je možná také neplatný jako plno jejich slibů, protože mi ani na jeden mail neodpověděl.

    Na základě těchto průtahů zůstalo plno smutných dětí a tak mi nezbývá nic jiného, než vše recenzovat, aby nikdo nenaletěl jako já a dále se obrátit na ČOI.

    • Dobrý den,
      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Situace je již řešena i s nadřízenými a věřím, že se podaří vše dořešit co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem

      Jana [email protected]

  • Hrozně!!!!! Už jednoznačně NIC nebudu objednávat na mall.cz!!!
    Potřebovala jsem opravdu nutně hodinky pro děti a pro holku růžové. Napsáno na objednávce RUŽOVÉ. Nějaký debil zabalil od CZC.cz s kterým asi propojený ten mall - modré. Když vrátila zpátky přez zasílkovnu kde na vratce bylo napsáno číslo mého učtu ozvala se nějaká dívná paní až za týden že potřebuji číslo učtu??? To je jako schválně takhle roztáhnout čas a nevracet penízky?!
    A ted čekám zase týden když vracejí mně peníze. Chci jen sprostě vám tady jen psát kdo jste tak asi radši končím.
    A je fakt zlatá ALZA!!!

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Souhlas, Alza naprosto boží. Za týden vám nic nikdo nevrátí, já čekám měsíc a už jsem asi 3x volal a napsal 10 mailů. Největší komedie na e-shop :)

    • Dobrý den,
      omlouváme se za zdržení, ale podle dostupných informací by již mělo být vše vyřízeno.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Dluží peníze, totální bordel a zmatek, několik telefonátů, každý tvrdí něco jiného.

    Za poukaz co byl vrácen (narozdí od platby) jsem teda objednal něco jiného, co se 3x zpozdilo.

    Už nikdy tu nekoupím nic. Zlatá Alza ♥️

    Jen mi prosím vraťte ty peníze, co dlužíte a nemůžete se dohodnout, co s tím je. V mailu mi p. Korotkova pořád opakuje, že platba byla odeslána. Já opakovaně tvrdím, že ne, protože jsem platil 2x (protože nejste schopni spárovat online platbu kartou ani za dva dny!), že mám jen jednu platbu zpět a zvoží vrácené. Tak volám na infolinku, kde mi to zvedne ta stejná osoba, aby mi potvrdila, že platbu fakt neodeslali a že chyba je v chybějícím číslu účtu.

    TA OSOBA, co mi 10 mimut předtím tvrdila, opakovaně, že platba byla před měsícem odeslána.

    Ztratil jsem s váma snad 2 hodiny celkem a výsledek nula.

    chatbot web / 152166827 [InternetMall#7308454

    • Dobrý den,
      mrzí mě Vaše negativní zkušenost a podle dostupných poznámek u objednávky aktuálně pracujeme na tom, aby bylo vše vyřízeno co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

    • Tak milá Žaneto pracujete tak, že pořád Mall nic neposlal. A podle ostatních diskutujících nevracíte pravidelně.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za zdržení, ale podle dostupných informací by již mělo být vše vyřízeno.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Mall u me skoncil, i pouhe predani zbozi Zasilkovne trva 2 dny u vlastniho Mall skladoveho produktu ve stovkach kusu, objednano 2.1., dnes je 4.1. a dopravce jeste zbozi ani nema v ruce. Zasilkovna.cz z jinych eshopu je 100% predana dopravci hned druhy den, a ze tech objednavek bylo za ty roky. Nebudu uz nic objednavat, jsou i jine moznosti a CR je doslova prospikovana kvalitnimi eshopy, coz Mall davno neni.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám negativní zkušenost. Zboží bylo objednané přes Allegro - prodejce Mall. V jedné objednávce z 28.11. nebyla jedna položka zboží skladem - měly být vráceny peníze na účet 13.12. V druhé objednávce z 9.12. byl posunut termín dodání a proto objednávka mnou zrušena, storno bylo potvrzeno 15.12., peníze měly přijít do 5-ti pracovních dnů.
    Do dnešního dne 28.12.2023 nebyly peníze ani z jedné objednávky vráceny. Při urgencích se stále dozvídám, že došlo k technickým potížím nebo, že byl problém nahlášen jinému oddělení a do pár pracovních dní peníze obdržím a tak to jde stále dokola, aniž by se cokoliv vyřešilo. Považuji toto za schválně zadržované peníze, není to vysvětlitelné žádnými technickými potížemi. U jiných prodejců, při vrácení zboží, či zrušení objednávky obdržím peníze do druhého dne.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Chtěl bych se také podělit s negativní zkušeností. 21.11.2023 jsem si objednal a zaplatil aku pumpu,
    uvedeno doručení do druhého dne, přepravce WEDO. 27.11.2023, kdy zásilka stále nebyla na cestě,
    jsem zahájil diskuzi s Mall.cz a žádal o vyřešení. Diskuze plná výmluv probíhala až do 7.12.2023 a žádné
    řešení se nenašlo, ať prý ještě počkám. To už mi došla trpělivost a požádal jsem o ukončení a vrácení
    peněz. Ještě dnes 13.12.2023 je v aplikaci WEDO u této zásilky uvedeno, že se čeká na převzetí balíku do
    přepravy, i když by měla být zrušená. A peníze zpět na můj účet také nedorazily. Po těchto zkušenostech už
    na Mall.cz určitě nakupovat nebudu!

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Dobrý den, objednávku č. 150871252 jsem 7.12.2023 zrušil a čekám na vrácení platby. Byl bych rád, kdyby to bylo co nejdříve. S pozdravem Karel.

    • Dobrý den, Karle,
      děkuji za zprávu.
      Již bylo požádáno, aby byla objednávka stažena zpět na náš sklad a následně vrátíme platbu zpět na Vaší kartu. O průběhu Vás budeme informovat.
      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Po asi roce používání televize co jsme zakoupili na mallu začala čarkovat obrazovka a nedalo se na televizi koukat, tak jsme jí poslali na reklamaci, bohužel jí poslali zpět s tím že na televizi je mechanické poškození, přitom na televizi není nic co by způsobilo takovou závadu, takže absolutní nespokojenost a vyhozených 15 tisíc do vzduchu

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Dobrý den.
    Můj nákup sušičky na prádlo v obchodě mall.
    V pondělí 13.11. 2023 jsem koupil a kartou zaplatil sušičku na prádlo. Z nabízených možností vybral doručení v úterý 14. 11. 2023 mezi 12-14 hodinou, dopravce Helicar. Protože v době doručení byla doma jen manželka priplatil jsem i dvojposádku, aby se s tím nemusela tahat. Za vše příplatek 468kč. V úterý mi přišla SMS že budou doručovat mezi 15-17 hodinou. Říkám si ok, to už bych mohl být doma. V 18:00 volám řidiči, který mi řekl, že už to nestihne a že zítra. Ve středu SMS omlouvám se, ale auto KO tak ve čtvrtek. Ve čtvrtek ráno SMS, že budou doručovat mezi 11-13 hodinou a v devět jsem měl zmeškaný hovor. Volám řidiči a bylo mi řečeno, že u nás byl a už se vracet nebude. Na můj dotaz (prostě jsem už moc nevěřil), jestli jsou v autě dva ( dvojposádka). Prý jen jeden. Volám do mall a tam mi bylo řečeno, že to zjistí a dají vědět. Jako omluvu mi mall poslal slevový kupón na 800Kč ( můj čas a nervy mají větší cenu i ta sušička zadarmo by byla drahá). Dnes je pondělí. SMS od Helicaru že budou doručovat dnes mezi 11-13. Volám řidiči, že nikdo nebude doma a bylo mi řečeno, že je sám a proto moje zboží zůstalo na skladě. Telefon do mall a prý můžou napsat e-mail dopravci. V Helicar se mnou mluvil jen automat. Spojení Mall a Helicar je vražedná kombinace a pokud se máte rádi, vyhněte se jí.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Připojím se s negativní zkušeností s prodejcem Mall.cz.
    Nedávno jsem zde objednala šuplíkovou komodu, která byla doručena v jiném rozměru, než jak bylo objednáno. Že má nábytek v jedné dimenzi jiný rozměr jsem zjistila až po sestavení, kdy jsem se snažila jej umístit na určené místo. Po zjištění této skutečnosti jsem se pokusila o vrácení objednávky, na stránkách prodejce jsem vyplnila formulář pro vrácení. Po vyplnění mi přišel e-mail s instrukcemi, kde mě zaujala věta: "Vraťte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží."
    U nábytku ke složení se tato operace provádí složitě, už samotné složení nábytku vyžaduje nějaký zásah, změnu oproti původnímu stavu (šroubování, lepení spojů...). Nábytek není možné rozložit tak, aby byl v původním stavu, bude tedy s největší pravděpodobností dále neprodejný. Chtěla jsem se tedy informovat, jak přesně mám postupovat v takovém případě, popřípadě jak vysokou částku mám očekávat k vrácení. Odpověď na mou otázku jsem nedohledala nikde na webu.
    Zkusila jsem tedy zavolat na infolinku prodejce, která je ovládaná tzv. "botem" a nepodařilo se mi (ani po cca 3-4 pokusech) se spojit s reálnou osobou, která by mi mohla v této specifické situaci pomoci. Automat na telefonu je sice interaktivní a reaguje na Vás, ale sdělí pouze informace, které se dají vyčíst na webu prodejce. Mým posledním pokusem o spojení se s reálnou osobou zaměstnanou u Mall.cz byla návštěva výdejového centra v okolí mého bydliště. Když jsem dorazila na místo, zjistila jsem, že je výdejna zrušená a následně jsem se na webu společnosti dočetla, že všechny tyto výdejny, kde je možné se na cokoli optat, jsou zrušené. Zůstaly pouze automatické výdejny.
    Vzhledem k tomu, že jsem se nedozvěděla, co přesně pro mě bude znamenat, pokud vrátím nábytek ve stavu, ve kterém bych ho vrátila - zdali dostanu celou částku zpět či jen část, popřípadě jakou část, jsem se radši zařídila a našla jiné místo pro tuto komodu.
    Opravdu musím uznat, že ve vyhýbání se konfrontaci se zákazníkem je Mall.cz prostě machr. A napsat do e-mailu, že můžete očekávat vrácení necelé zaplacené částky, to je pro mě tedy také mazec.
    Takže za mě jedno velké NEDOPORUČUJI.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám vlastní špatnou zkušenost. Objednala jsem zboží. Netušila jsem, že zboží bude v boxu jen 48hodin (moje chyba) a nestihla jsem to vyzvednout. Objednávku vrátili, byla vedena jako "objednáno" asi týden. Nic se nedělo. Tak jsem objednávku zrušila. Zase se nic nedělo. Tak jsem volala. Virtuální asistentka je fakt síla! Povedlo se konečně propojit na operátorku. Přislíbila vráceni peněz. Zase se týden nic nedělo. Volala jsem znovu. Konečně vrátili peníze i dárkový certifikát. Objednala jsem tedy znovu (potřebovala jsem uplatnit ten dárkáč). U platby jsem nebyla spojena s bankou. Zkoušela jsem to 3x. Jinou formu platby mi to nenabízelo. Objednávku jsem zrušila. Po zrušení objednávky mi přišlo na mail že můžu uhradit přes účet. Další den mi volal pán, zda chci objednávku opravdu zrušit - nebo že je možnost ji uhradit dle zaslaného mailu a rušit ji nebude. Objednávku jsem tedy nezrušila a zaplatila. To bylo dva dny zpátky. Dnes mi přišel mail, že objednávka byla zrušena.... Tohle se mi v žádám e-shopu nikdy nestalo. Fakt šílené. Píšu tady, protože na pokec s virtuální asistentkou už fakt nemám sílu. Vidím, že aspoň tady reagují. Jedná se o objednávku č. 149339485 a chtěla bych vrátit peníze a dárkový poukaz. Ten daruji - už nemám odvahu a čas něco v tomto e-shopu znovu objednávat...

    • Dobrý den, Anno,
      mrzí mě komplikace s Vaší objednávkou. Nyní byla připsaná platba a objednávka je aktivní. Spojím se s Vámi a situaci dořešíme.

      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

    • Dobrý den, objednávku jsem nakonec zrealizovala a dorazila v pořádku s omluvou a poukazem na další nákup. Přes uvedené komplikace byl problém vyřešen a je to v pořádku. Děkuji.

    • Dobrý den, Anno,
      děkuji za informaci a jsem ráda, že bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.
      S pozdravem
      Žaneta
      [email protected]

  • Obchod jako takový asi ok, nicméně dopravce, se kterým spolupracuje je katastrofální. Slibovat dopravu do druhého dne a 5 dní balík nedoručit, tak to se mi opravdu nelíbí. Nakoupila jsem na Mallu kvůli nižší ceně a rychlému dodání. Nicméně pokud do dneška balík nepřijde, už ty věci nepotřebuji a jsem nucena nakoupit jinde...ušetřené peníze za nižší cenu jsou tedy vlastně spíše neušetřené.
    Myslím, že jsem na Mallu nakoupila naposled.

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Reklamoval jsem si u MALL sluchátka. Pominu fakt, že se to vše teď dělá přes zásilkovnu a od MALL mi nedojde žádný mail ohledně stavu objednávky. Po pár týdnech pouze sms, že je balík k vyzvednutí v alzaboxu. Sluchátka se mi vrátila s tím, že už uplynulo 24 měsíců od koupi a reklamace se na ně tak nevztahuje, což jsem si nepohlídal a je to moje chyba. Problém však je, že mi sluchátka přišla v HORŠÍM stavu, než jsem je posílal! Namísto jednoho roztrhlého náušníku jsou roztrhlé teď oba. Asi to bude i tím, že sluchátka byla násilím a špatně vložena do pouzdra. Špatně použity ženský rod pro mé oslovení v dopise už je pouze k pousmání. Očividně tam tak pracují lidi, kteří neodvádí dobře svou práci a na MALL už nikdy nic nekoupím.

    • Dobrý den, Lukáši,
      mrzí mě, že reklamace nebyla vyřízena dle Vašich představ.
      Aby bylo možné situaci prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Ano, myslím, že je naprosto nepochybné, že po té, co obchod převzali Poláci jeho kvalita nezadržitelně a strmě klesá. Klesá kvalita komunikace (nulová), klesá neúnosně kvalita dopravy, a nejdramatičtěji klesá kvalita zboží. Stali se překupníky naprosto nekvalitního šuntu... . Je to smutné, ale tento obchod jsem už odepsal. Zjevně je polská kultura prodeje někde úplně jinde než byla ta česká. A to jak tady nějací booti tupě tapetují stereotypní věty, které mají simulovat zájem o potíže zákazníků je více než směšné !

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Přidávám se k řadě nespokojen lů, na mall nakupuji řadu let, ale je to čím dál horší.... Asi tak 2 roky začalo to horší kvalitou, teď už tam nakoupíte díky jiným dodavatelům i předraženou Čínu a vrchol je nekvalitní služby dopravců... Omluva nebo kompenzace nikde... Ve finále ani to slíbené zboží nedostanete když má být skladem... Operátoři nepomohou nemají přístup do skladu... No tak že dnes už si velmi rozmyslím jestli něco tady nakoupím...

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Helena
      [email protected]