Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem si zbozi dne 19.6 za 2996kc penize jsem posilal pres převod vse probíhalo v pořádku 20.6tedy druhy den prisel email objednavka uhrazena ocekavany termin 21.6 az 22.6 dne 20.6 zbozi bylo expedováno a dne 22.6 pri sledování zasilky mrzi nas vase objednavka je zpožděná ale nic neposlali pak ze to prijde 23.6 a stále nic ani email žádný kontakt nic dnes tam mame datum 26.6 a bozi stale neprislo stale to ukazuje zpozdeni u strany dopravce tedy dpd rotkliknu stav a tam nic pak znuvu a jsem na stránkách České pošty a tam i formace z 21.6 obdrželi jsme informace k dosud neobdrzené objednavce. Z TOHO VYPLÍVÁ UZ NIKDY ZDE NEBUDU NAKUPOVAT. kdyz se objednavka zdrzi tak aspon kontakkuji kupujici osobu aspoň email tak doufam ze objevka za takový peniz vůbec někdy dojde a snad v pořádku . Mall absolutne nekomu ikuje a nereaguje

    • Dobrý den,

      mrzí mě Vaše negativní zkušenost.
      Aby bylo možné objednávku prověřit , zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

    • Kontaktujte mě na [email protected]
      Je nás hodně, podané hromadné trestní oznámení.

  • Tak 8.6. objednáno a zaplaceno, do dnešního dne (22.6.) nedodáno. Žádný e-mail, žádná informace, od toho 8.6. ticho. Jsem naštvaná a znechucená, s Mallem tímto končím.

    • Dobrý den, Lenko,

      velice mě mrzí nepříjemnosti s Vaší objednávkou a zdlouhavé řešení.
      Aby bylo možné objednávku prověřit a co nejdříve dořešit, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Helena
      [email protected]

    • Kontaktujte mě na [email protected]
      Je nás hodně, podané hromadné trestní oznámení.

  • Bohužel mám taky negativní zkušenost. Objednala jsem dárek pro dítě s platbou předem, avšak dopravce ho odvezl nějaké jiné paní. Relativně brzy mě kontaktoval mall, o pár dní později i operátorka přepravní společnosti. I přes to, že se již následující den co byla objednávka doručena jinam vedelo co se stalo, přesto jsem byla nucena čekat než dana paní zásilku vrátí a až teprve ji mall dostane zpět, mně že vrátí peníze. Ticho po pěšině několik dní. Po téměř 14 dnech volám do mallu, paní zásilku již vrátila a slečna na lince se jala zaurgovat mi vrácení peněz. Ovšem opět pár dní pryč a peníze stále nemám.
    Zadrzovat peníze někomu za něco, co se ví, že nedostal a ani nedostane... Jestli vůbec ještě někdy něco objednám z mallu, tak na dobírku a i tak si to tak stokrát rozmyslím. Naprostá nespolehlivost a řešení naprosto sprosté vůči zákazníkovi.

    • Dobrý den, velice mě mrzí nepříjemnosti s Vaší objednávkou a zdlouhavé řešení.
      Aby bylo možné objednávku prověřit a co nejdříve dořešit, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Ozveme se s Vám a domluvíme se na v hodné kompenzaci.

      S pozdravem

      Veronika
      [email protected]

    • Na emaily mall bohužel téměř tři týdny vůbec nereaguje. Když vidím jaký bordel v mallu panuje, už asi neobjednam ani na dobírku. Kdo ví co bych pak zas musela ještě řešit...

  • Naprostá spokojenost. Jeden den objednání a následující den mělo byt doručení. Bohužel přepravce přivezl o den později a přesto se Mall omluvil i když to nebyla jejich vina. Ale důležitější věc je zboží - objednávala jsem obyčejné velké plastové odpadkové koše. Zboží kvalitně, luxusně zabaleno,nemělo šanci se přepravou poškodit!!! Byla jsem velmi překvapená, protože jsem v minulosti objednávala u dvou jiných firem drahé koše a přišly polámané, neúplné, obalené jen v potravinářské fólií.musela jsem vracet. Nyní jsem to riskla znovu a moc jsem tomu nevěřila, protože byly velmi levné oproti minulým.Opak je pravdou. Mám s Mall třetí kvalitní objednávku během roku

    • Dobrý den, děkujeme za pozitivní hodnocení, jsme rádi, že jste s nákupem spokojena.

      S pozdravem

      Veronika
      [email protected]

  • Dříve jsem tento e-shop využíval velmi rád, ale nyní to začíná být docela tragédie. A bohužel to není problém pouze u mě. Aktuálně čekám na objednávku telefonu a už je to týden ve stavu, že čekají na dodání dodavatele. To i přes to že byl skladem a že měl být dnes doručen. Nevadí mi počkat si týden, ale nemám žádné informace zda to vůbec nějak pokračuje nebo ne.

    • Dobrý den,

      je nám líto, že zásilka nebyla doručena. Aby bylo možné objednávku prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Veronika
      [email protected]

  • E-hop začal evidentně využívat umělou inteligenci ke zdražování produktů pro konkrétní i.p. adresy na základě jejich předešlých vyhledávání tak, jako to dělají latecké společnosti. Mám zkušenost, že na dvou mobilech s různou historií prohlížení je na Mall otenvřena ve stejném okamžiku tatáž pračka, přičemž na jednom zařízení (tam kde dosud nebyla vyhledávána) je za cenu bežnou a na druhém (kde už vyhledávána byla) je za cenu o tisíc korun vyšší. Pozor na tuto podvodnou praktiku zmiňovaného e-shopu. Osobně se chystám nadělat pár dostatečně vypovídajících fotek a kontaktovat českou obchodní inspekci s dotazem na legálnost této amorální praktiky. POZOR NA PODVODNÝ E-SHOP !!!!!

    • Dobrý den,

      pokud se s něčím podobným setkáváte, budeme rádi, když nám screenshoty pošlete e-mailem a do předmětu uvedete slovo DISKUZE. Pokusíme se rozklíčovat, proč se Vám různé ceny zobrazují. Doporučujeme nejprve promazat cookies ve Vašem prohlížeči, které mohou způsobovat, že se Vám stránky zobrazují s historickými cenami.
      Podobné technologie nepoužíváme.

      S pozdravem

      Barbora
      [email protected]

    • Rozumím. To ani aerolinky podobné technologie nepoužívají a přitom jediný postup ja předejít progresivnímu dynamickému oceňování je na jednom pc vybírat a na jiném nakupovat. Nevěřil bych, že se s tím setkám i jinde než ve službách, ale ukázali jste mi mou konejšivou krátkozrakost. Vašim zákazníkům nezbývá než popřát větší obezřetnost a za vás asi bardzo dobre a jede se dál.

  • Uzavření shopů jednoznačně krok zpět. Neposílejte mně tu vaší reakci, že jste rozšířili síť míst, kde je možné si vyzvednout zboží. Velké kusy se nevedou. Když si člověk chce objednávat větší objednávku musí jen domů. Není to špatně? Konkurence nabízí koupit si velké zboží přímo s odběrem na prodejně, proč teda kupovat něco od vás, když mohu mít za totožné ceny zboží prakticky hned? Datart, Electro world, Alza a další? Nevidím jediný benefit kupovat něco na mall, nehledě, že vetší reklamaci zásilkovna nepřijme..

    • Dobrý den,
      rozhodnutí uzavřít naše kamenné pobočky nebylo jednoduché, ale je spojené s naší integrací se skupinou Allegro. Na základě našich analýz víme, že k zákazníkům dokážeme jejich objednávky díky zapojení husté sítě výdejních míst a samoobslužných boxů doručovat efektivněji a rychleji. Význam takzvaných Mall Shopů v rámci celkového objemu nákupů na Mallu neustále klesal. Pro vyzvednutí objednávek je využívalo méně než 15 % zákazníků. Naopak obliba výdejních míst a samoobslužných boxů, které jsou přístupné 24/7, neustále roste. Navzdory uzavření vlastních kamenných prodejen počet míst, kde mohou zákazníci zboží vyzvednout a reklamovat stále přibývá. Aktuálně mají k dispozici skoro patnáct tisíc výdejních míst v Česku.
      V případě, reklamace většího výrobku kdy je potřeba doručit zboží k nám na reklamační oddělení a bude reklamace uznána Vám proplatíme nejnižší účelně vynaložené náklady na dopravu. K reklamaci větších spotřebičů můžete také využít přímo autorizovaný servis a domluvit si návštěvu technika přímo v domácnosti.
      Věřím, že najdete výhody nákupu na Mall ve spojení s Allegro od 9.5.2023, kdy připravujeme pro zákazníky výhody oproti konkurenci.

      S pozdravem,

      Kamila
      [email protected]

  • Mnoho let jsem byla spokojenym zakaznikem, ale z duvodu zruseni Mall shopu uz zde nakupovat nebudu. Pravidelne jsem zde nakupovala granule kockam a pripadne jine zbozi, jelikoz mi vyhovovalo vyzvednuti v Mall shopu nedaleko meho pracoviste, kde bylo take mozne vyridit osobne pripadnou reklamaci a vraceni zakoupeneho zbozi.
    Dnes jsem prijela k shopu pro granule, ktere meli vzdy skladem, a dockala jsem se jen prazdnych prostor a listku na dverich, stejne jako pan po me, ktery sel pravdepodobne reklamovat zbozi.
    Chtela jsem tedy objednat granule pres eshop, ale jako moznost doruceni mi to nabizi pouze dodani na adresu, coz mi nevyhovuje. Vybrala jsem si tedy pro zakoupeni granuli radeji jiny eshop a zde jiz nakupovat nebudu ani jine zbozi a radeji zvolim eshop s pobockami, kde je mozne resit reklamace osobne a ne zasilanim zbozi.

    • Dobrý den,
      mrzí mě, že nejste s technickými změnami spokojena, ale uzavření Mall Shopů jsme s předstihem uváděli na našich stránkách. Rozšířili jsme síť alternativních výdejních míst, kde si můžete v případě, že to rozměry a váha zboží dovolí vyzvednout. V opačném případě je možné zaslat objednávku na adresu. Reklamovat zboží můžete buď přes Zásilkovnu, která je zdarma nebo zaslat na naše reklamační oddělení. Veškeré informace najdete na našem webu.

      S pozdravem

      Žaneta
      [email protected]

  • Drahé zboží se zpožděním doručení víc jak měsíc (čekání přes 2 měsíce celkově) po urgencích mi stejně nemohli říct, kdy zboží doručí. Informační sms o možnosti vyzvednutí přišla a o dva dny později byla objednávka samovolně stornovaná, přišel mi jen informační e-mail. Nikdy víc. Jejich řešení bylo objednat znovu. NE, DÍKY!

    • Dobrý den,

      je nám líto, že zásilka nebyla doručena. Aby bylo možné objednávku prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem

      Barbora
      [email protected]

  • Kvalita služeb šla strmě dolů. Nevím, jestli je to těmi poláky, nebo se prostě jen v mallu rozhodli dělat šupáckou práci, ale odskáče to nakonec vždy zákazník.
    Jako třeba v mém případě. A takto se ze skoro věrného zákazníka stává zatvrzelý odpůrce tohoto slepence, který si dá tu práci a zhejtuje je kde jen může.

    • Dobrý den,

      rádi bychom vše prověřili a spojili se s Vámi. Bohužel, e-mailová komunikace je v tomto případě, alespoň pro ověření, nutná.
      Zašlete nám číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Spojíme se s Vámi telefonicky a pokusíme se napravit naši reputaci.

      S pozdravem,

      Helena
      [email protected]

  • Zažil jste někdy někdo podobnou reklamaci? A popřípadě jak jste postupovali? Já zatím čekám na vyjádření od obchodní inspecke ale možná někdo poradí hned.

    16.11. jsem reklamoval zavařovací hrnec, reklamce byla uznána a vyřízena 28.11. Bohužel se stalo že mi přišlo poškozené zboží. Krabice neporušená prostě špatně zabalené zboží kdy bylo zlomené síto na které se má dávat zaveřeniny. Reklamaci na tuto reklamci mi uznali také. Celkem fajn. Teď začne to peklo. Místo zlomeného síta mi poslali náhradní kolečko ke kočárku. Bylo to před koncem roku tak jsem je kontakotval. Bylo mi sděleno že dokud nepošlu balík s kolečkem zpátky moji reklamaci nebudou dále řešit a nic mi k ní nesdělili. Bylo to před koncem roku odjel jsem pryč na dovolenou protože rušit ji kvůli jejich zpackané reklamci nebudu. Hned po návratu jsem balík poslal zpět. Od té doby mám maximálně mail že celou situaci prověří. Což je ostatně jediná zpráva kterou jsem od nich dostal krom návodu jak poslat zpackaný balík zpět. Začínám být z jejich přítupu zoufalý.

    • Dobrý den,

      mrzí mě potíže s doručeným zbožím. Abychom Vám mohli pomoci, je potřeba číslo objednávky. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. Budeme se snažit záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti.

      Žaneta
      [email protected]

  • OK

    • Dobrý den,

      jsem ráda, že je vše v pořádku. V případě jakýkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat.

      S pozdravem

      Leona
      [email protected]

  • Garance doručení do Vánoc 2022 s MALL.cz
    Nedoporučuji nakupovat před Vánoci. Garantují službu, kterou absolutně nejsou schopní dodržet. Mají psáno, že při objednání do 20.12.2022 stihnou doručit i jako zásilku na poštu. Objednávalo se 19.12.2022, takže v dostatečném předstihu. Očekávání že to stihnou veliké, realita potom smutná.

    28.12.2022 jsem se začal pídit na zákaznické lince potom kde je zásilka. Paní mi sdělila, že to prověří ale že na to mají dalších 48h. Následující den došla SMS s vyjádřením, že zboží se ztratilo a ať si to objednáme znova (zboží už bylo nedostupné v obchodě bez termínu kdy si ho naskladní). Potom začalo nekonečné kolo mailů, kde si mě přehazovali jako horký brambor. Prvně, že ho nemají skladem a že ani neví kdy ho naskladní. Žádný náznak řešení. V dalším mailu, kdy jsem jim zdůrazňoval, že něco garantovali, tak ať jednají dle podmínek jejich akce, tak nabídli 200 Kč poukaz, pokud to přestanu řešit.

    Nikdo si neuvědomoval, že se jednalo o dárek pro vnuka, kterému nikdo nevysvětlí proč pod stromečkem nenašel dárek. Zlobil snad? NE, jen MALL nedokázal splnit to, k čemu se zavázal.

    Podmínky akce pro jistotu zmizely ze stránek.

    Pro MALL.cz : nesnažte se psát, ať napíšu někam mail. Řešil jsem to x dní mailem a neúspěšně. Automatizace někde pomáhá, ale tam kde má být osobní kontakt tak není.

    • Dobrý den,

      rádi bychom vše prověřili a spojili se s Vámi. Bohužel, e-mailová komunikace je v tomto případě, alespoň pro ověření, nutná.
      Zašlete nám číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Spojíme se s Vámi telefonicky a pokusíme se napravit naši reputaci.

      S pozdravem,

      Jana
      [email protected]

  • Po zakoupení a zaplecení objednávky 144748354 (zánovní kolečkové brusle) lžou. V den kdy má být zboží doručeno napíšou, že se opozdí termín doručení!!!! A za další dva dny napíšou, že objednávku ruší, že není skladem!!!! Ani nevědí nebo lžou co mají skladem a co ne!!! Opravdu neprofesionální přístup na tak velkou firmu jako je Mall!!! Opravdu mě tento přístup a jednání firmy Mall zklamalo!!!

    • Dobrý den,

      velice mě mrzí, že nebylo možné objednávku doručit.
      Kontaktujte nás na e-mailu [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Ověříme, kde nastala chyba a budeme Vás kontaktovat.
      Domluvíme se na vhodné kompenzaci.

      S pozdravem,

      Jana
      [email protected]

  • Chci upozornit na nekalé praktiky obchodu a jak se chovají k zákazníkům nikdy více nekoupím a jejich linka telefonní katastrofa. 27.12 jsem objednal tv a v košíku jsem dal možnost platby až po kontrole zboží. Napsalo mi to hlášku že jsem obdržel 1500,- za použití služby Skyp Pay. Přišlo mi potvrzení objednávky ale na celou cenu tak jsem volal na jejich linku +420 296 245 025 27.12 v 10:11 kde se musíte pře robota dostat na člověka a řekl co se mi přihodilo a paní že neví jak to s tím je, ale že mi to zjisti a zavolá zpátky. Za 10 minut volal paní zpátky s tím že musím převzít zboží a jak ho převezmu že se mi tech 1500 kč automaticky odečte. Jaké bylo překvapení když ráno 29.12 bylo doručené zboží a dopoledne přišel email, že zboží bylo doručeno a výzvy na uhrazení plné ceny. Tak jsem opět volal v 10.17 hod na linku jejich telefonní a měl jsem problém se dostat přes robota na člověka a když jsem se dostal konečně na živého člověka paní mi sdělila, že ji to nezajímá sice se za ni omluvila, ale to je mi prt platný, že prý jsem mluvil s její kolegyní a že prý mi řekla nesmysl. Když sem argumentoval že se řídím podmínkami, které byly pří nákupu a že si to nahrávají že si to může pustit, to odmítla a když na lince jsou samý retardi co říkají nesmyly a chtěl jsem číslo nebo spojit na vedoucí abych si mohl stěžovat tak jsem byl odmítnut s tím že nemám možnost se na vedoucí dostat, a že mě tam nespojí a ani nedá číslo, ale ujišťovala mě jak mi hned zavolá ta samá kolegyně se kterou jsem mluvil původně, že je v práci a že to se mnou vyřeší. Co myslíte ozval se někdo ? Nikdo dělají mrtvého brouka a to je 30.12 odpoledne a tak předáno na čojku včetně tel hovorů když by chtěly tvrdit že se nenahrály atd. Takže obchod NEDOPORUČUJI.

    • Dobrý den,

      nemůžeme ověřit Vaší objednávku bez jejího čísla. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. V případě, použití soukromně nahraných hovorů, bez souhlasu operátora se dopouštíte porušení ochrany GDPR.


      S pozdravem,

      Kamila
      [email protected]

  • Teď jsem si objednala fén tak jsem zvědavá má přijít 30.12 jestli přijde v pořádku když čtu tady špatný recenze

    • Dobrý den,

      nemůžeme ověřit doručení zboží. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.


      S pozdravem,

      Kamila
      [email protected]

  • jak na začátku... Takže mi to od koupeni autosedačky odradilo. Po týdnu ježdění z kočárkem začali hrozně vrzat kolečka přední, po dalších 14dnech začali chrcet zadní kolečka, vydávají takový sycivy zvuk jak dře to kolečko promazání nepomohlo... No a o kvalitě kol ani nemluvím :( nebylo nikde uvedené že se s kočárkem nemůže jezdit venku :( že je to kočárek jen na výstavu ale ne na používání?!! Kamínky z chodníku se zatlacuji do koleček a nechávají tam takové malé dírky takže po cca ani ne měsíci ježdění kolečka v horším stavu než na kočárku s kterým jsem jezdila 5let. A to prosím je důvod proč jsem chtěla nový kočár. Nechtěla jsem řešit žádné vady na kočárku z druhé ruky.
    Nákup na mall nedoporučuji prodávají reklamované zboží. Rodila jsem o týden později tak jsem nestihla 14denni vrácení zboží. Kdyz čtu recenze na reklamace tak lepší bude to řešit přes ČOI.

    • Dobrý den,

      není potřeba se obracet na ČOI, pokud nás budete kontaktovat s číslem objednávky, reklamaci s Vámi rádi obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Věřím, že najdeme co nejdříve řešení.

      S pozdravem,

      Kamila
      [email protected]

  • Před porodem jsem objednala kočárek.. Dorazil cca do 3 dnů.. strčila jsem ho pod postýlku že ho rozbalím až se vrátím z porodnice kupovala jsem přece nový kočárek tak ho nemusím kontrolovat jak u zboží z druhé ruky jestli je v poradku. To byl i důvod proč jsem chtěla nový levný kočár, nad drobnostma přivru oči.. Při rozbalování mě překvapilo že krabice už byla jednou rozbalena a opět zabalená naivně jsem si to omlouvala že kontrolovali jestli je zboží v pořádku... Hned po rozbalení mě praštila do oci vada na boudicce je to přímo výrobní vada proto se divím že to vůbec dali do prodeje a nevrátili sami tomu od koho to zboží berou. Nad tím bych ještě zavřela oči.. Nalepim nálepku jak poradila kamarádka :D rozdelam konstrukci přidělam kolečka vše ok jsem spokojená a jdu přidělat boudicku... Jedna strana jde zacvaknout dobře do adaptéru z druhou stranou je to horší... Po nekolikaminutovem zápase s mými 150cm...... je i bouda na kočárku. Chci si dokoupit i autosedačku...... tak chci zkusit vycvaknuti z adaptéru a to samé jak

    • Dobrý den,

      mrzí mě potíže s doručeným zbožím. Abychom Vám mohli pomoci, je potřeba číslo objednávky a reklamaci s Vámi rádi obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.
      Reklamaci prověříme a věřím, že najdeme co nejdříve řešení.

      S pozdravem,

      Kamila
      [email protected]

  • 92 % ??? to jako vážně!? to asi nikdo neřešil reklamace , zajímalo by mě kolik procent by bylo kdyby byla možnost hodnotit produkty po roce či dvou

    • abychom Vám mohli pomoci, je potřeba zjistit více informací a reklamaci s Vámi rádi obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti. Zašlete nám, prosím, číslo objednávky na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem,

      Veronika
      [email protected]

  • vše hlavně , zrušena pobočka ve vých. čechách, pokud chcete přes tel. kontakt reklamovat tak to nelze jelikož na to virtualní asistent není naprogramovaný a na operátora se dostanete jen lstí a stejně je to konečná , protože na reklamační oddělení vám kontakt nedají, tak můžete jen napsat a čekat na vyřízení. V mém případě jde o benzínovou motorovou pilu která nevydržela ani rok a prý nedostatečnou udržbou se zanesl karburátor cena opravy 2150kč !!! nikde ani zmínka za co po kontaktu s PM Technik jsem se dozvěděl že karburátor je zanesený v důsledku nedostatečného servisu, čili jelikož jsem ho dostatečně nečistl tak se zanesl a můsí se vyměnit, tak tak jaký servis jsem měl učinit? prý po každém použití se má udělat udržba, ale jak výměnou karburátoru!!!? jelikož mi zdělil že se nedá vyčistit !!! tak že MALL ve spojení s PM TECHNIK banda podvodníků co jen tahaj peníze z kapes zákazníků

    • velice mě mrzí, nepříjemnosti s Vaší reklamaci, abychom mohli vše prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky či reklamace na [email protected] a do předmětu uveďte slovo DISKUZE.

      S pozdravem,

      Veronika
      [email protected]