Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji,opatrnost na místě,v e-shopu zaměstnankyně má velký přehled i o dalších nákupech na jiných eshopech,bez vašeho svolení.

  • Při objednání 17.11. uváděli doručení do 24.11. dnes je 27. a zboží nikde, ani informace, kde je. Stále uvádějí 7 dní naprostá lež. Mám už zaplaceno. Dejte si pozor uvádějí skladem ,ale ne že skladem v Tramtárii, Solidní obchodníci uvádějí v těchto případech skladem u dodavatele. Jsem velmi zklamaná.

  • Luxusní prádlo.cz
    Nedoporučuji v žádném případě tento e-shop. Mám s nimi negativní zkušenosti.
    Mají nesolidní jednání. Sami si píší kladné recenze a chovají se arogantně.
    Jarka

  • NESOLIDNÍ OBCHOD. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI NÁKUP ZDE!!! STÁLE ČEKÁM NA SLÍBENOU ODMĚNU K NÁKUPU.

    Souhlasím s negativními komentáři zde, za mě nesolidní obchod - přidávala jsem recenzi před dvěma dny, kde jsem podrobně popsala vlastní zkušenost s tímto e-shopem.
    Zboží přišlo po 11 dnech od mého zaplacení, a to jsem musela opakovaně urgovat doručení (telefonicky i e-maily), e-shop mě neustále "otravoval" se zasíláním počítačem vygenerovaných e-mailů, kdy upozorňoval na fakt, že zboží vlastně není skladem, přestože v době, kdy jsem objednávala tuto skutečnost neuváděl, v PC odesílaných e-mailech obchod nabízel, že mi zašlou zboží, co tedy mají skladem, když jsem odpovídala, ať pošlou to, co tedy mají, nic neposlali a za další asi dva dny zase přicházely e-maily, že stále doskladňují, že můžou poslat na jejich náklady to, co mají na skladě, zase jsem tedy odepsala, ať tedy pošlou to, co mají a zbytek později, ale opět nic nedošlo, až když jsem napotřetí odepisovala, ať zašlou, co jsem obratem před Xdny uhradila, teprve poté přišel e-mail, že mi tedy zboží odesílají.
    Když balíček přišel, poslaly jiný odstín ponožek.
    Navíc také slibovali odměnu k nákupu + sladké překvapení (asi takto lákají nové zákazníky) - co myslíte, přišlo něco? :-) Samozřejmě nic.

    Soňa

  • Mám velice nepříjemnou zkušenost s tímto e-shopem. Objednala jsem zde pyžamo, u kterého byla avizována "doprava zdarma" a ejhle, při platbě se najednou objevil poplatek za dopravu! To bylo první zklamání. OK, dobře, přesto jsem s přivřenýma očima zboží objednala. Ale pak přišel další problém - čekací doba na dodání zboží - čekala jsem téměř 14 dní, než zásilka dorazila. I toto jsem byla schopná akceptovat, přestože mi to přineslo značné problémy, protože zboží jsem objednávala jako dárek a nemohla jsem ho tedy včas předat. No a jako poslední, ale ta největší rána nebo spíš výsměch přišel po rozbalení zásilky - prázdná krabice! A ve faktuře bylo uvedené, že jsem si objednala krabici (mimochodem za cenu mnou objednaného pyžama) a o pyžamu ani zmínka!!!
    Takže na informace o "dopravě zdarma" se snaží nalákat nejvíce oveček, pak se čeká nějakou dobu na objednané zboží, než dorazí (u jiných e-shopů je zboží doručeno max. do týdne) a ve finále vám ani nic nepřijde, jen prázdná krabice, za kterou si ale stihl e-shop hezky naúčtovat, aniž byste nějakou krabici, kterou si můžete vyrobit doma, objednali!
    Nic jsem nakonec nereklamovala (ačkoliv jsem chtěla), protože poslání zboží zpátky platí zákazník sám, musí se posílat přes poštu a po této zkušenosti ani nemám jistotu, zda by mi peníze vůbec vrátili. Takže bych opět jen prodělala.
    V žádném případě tuto rádoby společnost nemohu doporučit. Radím, objednejte si zboží raději jinde.

  • No jako .... nechci bejt sprostej ale ty k...y ostravsky. Ze me delaj debila ze to odeslaly. A kdyz volam po treti tak. Mi reknou ze to nemaj ze jim to teprve prijde ... mam mit radost ldyz si neco kupuju a ne nervy. Kurva

  • Jako kompenzaci za problém s objednávkou mi nabídli 200Kč, po zaslání údajů k platbě nic, přestali reagovat.

  • Absolutně nedoporučuji koupit si výrobek od luxusní prádlo. cz. Koupila jsem si tuniku Garda za 2729,- Kč a na její visačce je cena 875,- Kč. Ještě navíc psáno v češtině. Celý nákup jevíce jak 3x předražený. Vůbec to nejsem schopná pochopit. Je to nechutné, jak moc na tom vydělávají. Ivana Praha

  • Nákup nedoporučuji. Naprosto šíléné, výměnu vánočního dárku řeším už přes měsíc. Když konečně dorazilo zboží výměnou, tak špatně. Velikosti neodpovídají uvedeným tabulkám. To co uvádí skladem, většinou není, takže dostanete zprávu ať si vyberete něco jiného. Jelikož to byl vánoční dárek, už jsem nemohla požadovat peníze zpět. Jestli toto někdy úspěšně dořeším, tak tento ,,e-shop" už nikdy. Navíc není to úplně klasický eshop, jen prý nějaká kancelář, co zboží pak objednává.

  • KLAMAVÁ REKLAMA.
    NEDOPORUČUJI tento e-shop.
    Byly objednány 4 položky. Postupně je přesouvali, nakonec dvě stornovali. Balík přišel za 15 dní a ještě je jedno zboží neúplné a v jiné barvě.

    • Mají krásné bundy s kožešinami, ale rozum mi nebere, jak to můžou prodávat za takovou cenu. Možná za takovou cenu, ale v trošku jiné kvalitě. Máte někdo zkušenost?

  • Nakup na e-shopu NEDOPORUCUJI! Objednavala jsem tam 2x a naposled. V prvni objednavce mi stornovali asi dve polozky, vratili obratem penize na ucet. V druhe objednavce z 10.8. mi napsali, ze pokud nespecham, tak nemam odpovidat. Tak jsem neodpovidala. Nacez mi bez zeptani poslali cast objednavky a jedna polozka v ni chybela. Uz mesic ji presouvaji na expedicni sklad. Neposlali penize zpet, nikdo me neinformoval o druhe casti objednavky. Nic. Tu a tam se kouknu, zda polozku stale presouvaji na expedicni sklad, ale nechavam to byt, nakupovala jsem s kuponem, tak to vyslo jako zaplatit plnou cenu za zbozi, ktery aspon dorazilo. Kazdopadne, jsou lepsi e-shopy s sirsi nabidkou a jistotou, ze zbozi dorazi.

  • Dnes jsem obdržela 2 kusy prádla a jsem moc spokojená. Velikost sedí, materiál příjemný. Kvalita odpovídá ceně. Dodání rychlé. Jsem moc spokojená.

  • Kvalitne veci ,rychle dodanie a dobra komunikacia
    Spokojnost

  • Spokojenost ,rychlé dodání bez problémů.Skvěle zabaleno.TRUMPH za mne podprsenka č.1

  • Se zbožím jsem velice spokojena, komunikace s eshopem byla také skvělá, dokud po mně nechtěli za zásilku 3x zaplatit. Zboží jsem zaplatila přes PayPal hned po objednání, načež mi několik dní poté psali SMS a mail, že jim platba nedorazila a ať jim urychleně odpovím, zda zboží chci a zaplatím ho dobírkou. Samozřejmě jsem to hned řešila a platit dobírku jsem nemusela. Zmatek kolem Vánoc, tolerovala jsem to, ale přišlo mi to divné. Ale když po nějaké době posílali zbytek zásilky, který v době objednávky neměli na skladě, a chtěli to po mně zase zaplatit, to už mi přišlo divné dost. Samozřejmě to zaplacené dávno bylo. Žádná omluva mi nepřišla a když jsem se paní ptala na případnou reklamaci, odpověděla velice stroze a k tomuhle faux pas se nijak nevyjádřila. Škoda, mají širokou nabídku krásného zboží různých velikostí, ale z důvodu jejich nepořádku (?) v platbách nemohu být s eshopem spokojena. Dejte si na to všichni pozor a nebojte se ozvat, když se Vám něco nebude zdát!!!

  • Preklepy z dovodu reklamy,ktora sa mi prekryvala cez pisanu recenziu!

  • Niečo vyše mesiaca čakam na peniaze za tovar,ktory som vratila z d9ovodu,že velkost nesrdela.Tak som zvedava či penuaze vratia ako maju v reklamačnych a obchodnych pidmienkach uvedene.

  • : Dobrý den, dovolím si reagovat, protože daná paní nemluví úplně pravdu.
    Na její dotaz bylo zodpovězeno takto:

    "Dobrý den,

    omlouváme se, ale v rámci nynější situace s vánočními objednávkami nemáme prostor Vám toto zajistit.

    Děkuji za pochopení"

    Vážíme si každého zákazníka, ale není v našich možnostech toto nyní zajistit. Tato odpověď ji byla poslána v neděli o půl desáté večer - ať si každý údělá obrázek sám, zda nám na zákaznících záleží nebo ne...

    Děkuji za pochopení

    Oborný Tomáš
    www.luxusnipradlo.cz

  • Tento obchod nedoporucuji. Na můj dotaz o velikosti, která je uvedena ve zmatene tabulce velikosti, bylo neochotne a zaporne odpovezeno. Ostuda v dnešní době. Asi nepotřebuji spokojene zákazníky.

  • Recenze ani nic podobného obvykle nepíšu, ale pokud potřebujete něco nutně a rychle jako já ( plavky na dovolenou) objednané 2 a pul týdne před dovolenou, tak tento obchod nedoporučuji. Na dotaz, který jsem potřebovala vědět před objednanim mi nebylo odpovezeno. I tak jsem to riskla a objednala. Po zavolání (po 8 dnech)mi bylo sděleno, ze by měly byt plavky naskladneny dalsi den a pote odeslány.. Bohužel plavky nikde. Zalekla jsem se posledních recenzi na eShop, ze po dvou týdnech eShop napsal, ze nemají zboží, tudíž jsem objednávku zrušila. Na tento e-mail už odpověděli velmi rychle. ☺
    Za mě rozhodne ne, hlavně pokud jste netrpelivy zakaznik jako já.