Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení i já jsem zakoupil sedací soupravu Lumax. A měl s ní trpělivost, po půl roce nám upadla středová noha ( opravil jsem to sám ) přece to nebudu balit a odvážet zpět, po dalších pár měsících je sedací souprava na některých místech vysezená na doraz.
    oki !!! sedíme jinde, pak to opravím :) Pořád je to krásná sedačka ! Avšak !! po dalším používání v našem případě po třech letech se začala ( drahá látka s omyvatelným povrchem) ve spojích drolit a odpadávat, hmm už není tak pěkná co s tím napíšu do firmy řeknu problém, přidám fotky a požaduji jen slevu na novou a doporučení povrchu který se po třech letech nezačne loupat. Odpověď je po záruce.
    Pokud si nechcete kupovat co 3-4 roky novou sedačku, nedoporučuji si ji kupovat. U nás se konkrétně jednalo o https://lumax-nabytek.cz/p/rohova-sedaci-souprava-plaza-l-s-elektrickym-vysuvem, kudy budu chodit tam Vás budu "chválit".

  • Nedávno jsem zakoupila sedací soupravu Empona. Doručení bylo hned od začátku avizováno s omluvou na delší doručení což mi nevadilo, nakonec byla sedací souprava doručena dříve. Sedací souprava je nádherná, pohodlná a komunikace s obchodem skvělá. Jediná co byl obrovský problém ze začátku bylo doručení, protože to mají nastavené prostě tak, že vám dva dny předem zavolají, že vám povezou sedačku a pokud se vám to nehodí, tak máte prostě smůlu a jediné na čem se lze domluvit je to, že nemají doručovat dříve než třeba po 10.6. a podobně, ale na konkrétní den se domluvit nelze. Nakonec předali dovoz jiné společnosti se kterou jsem se mohla domluvit bez problémů, takže to dopadlo skvěle. Obchod doporučuji a budu ráda, když s dopravou něco udělají.

  • Zdravíme v Lumax Nábytek v showroomu v Liberci za asistence Šárky jsme vybrali opravdu parádní sedací soupravu Havana a přístup a termín dodání dříve než bylo předpokládáno což je další +. A kvalita je opravdu prvotřídní další na řadě bude postel a rozhodně bude od Lumax Nábytek. Děkujeme

  • Návštěva showroomu. Super přístup prodejce. Pan David byl velice ochotný a velmi dlouho a poctivě se nám věnoval s výběrem. Po přečtení některých negativních recenzí jsme se trochu báli sedačku objednat. Nicméně sedačka dorazila ještě dříve než jsme čekali, byla velice dobře zabalaná, tak aby se nepoškodila. Komunikace s obchodem super. Musím konstatovat že sedačka je úžasná a velice kvalitní. Jsme opravdu velice spokojení a Lumax DOPORUČUJEME! Hodnotim 10/10
    Křížovi

  • Návštěva showroomu. Super přístup prodejce. Pan David byl velice ochotný a velmi dlouho a poctivě se nám věnoval s výběrem. Po přečtení některých negativních recenzí jsme se trochu báli sedačku objednat. Nicméně sedačka dorazila ještě dříve než jsme čekali, byla velice dobře zabalaná, tak aby se nepoškodila. Komunikace s obchodem super. Musím konstatovat že sedačka je úžasná a velice kvalitní. Jsme opravdu velice spokojení a Lumax DOPORUČUJEME! Hodnotim 10/10

  • Nebrat! Pozdní dodání, navíc špatná objednávka a šílená komunikace. Kompenzace 0.
    Chtěl jsem ještě stůl, ale z této stránky už raději nic.

  • V lumaxu jsme s manželkou nakoupili naposledy. Sedací souprava měla dorazit do 8-12 týdnu, po 12 týdnech nám Lumax oznámil, že sedačka dorazí možná za 20 týdnu. Po X telefonátech a X emailech (kde komunikace byla hrozná), nám Lumax dodal sedačku asi za 14 týdnu s peněžní kompenzací, s čímž jsme ve výsledku byli spokojeni. Ovšem to jsme nevěděli, že sedací souprava dorazí poškozená (díra ve spodní části sedačky), když jsme to chtěli reklamovat, tak nás Lumax odpálkoval s tím, že se jedná o mechanické poškození, které jsme si způsobili sami, protože jsme si nezaplatili jejich asistovaný výnos. My jsme si 100% jistí, že sedačka již došla poškozená, neboť jsme s ní skoro nemanipulovali, jen ji vytáhli z výtahu (poškození bohužel nešlo vidět přes baleni, takže jsme nemohli reklamovat hned při převzetí).

    Lumax byl absolutně arogantní se bavit o jakékoliv kompenzaci. Takže u této společnosti jsme nakoupili naposledy a upřímně se divím, že obchod s takovou komunikací a kvalitou ještě funguje.

    S pozdravem
    Skalický David

  • Dobry den,
    Mam stejnou zkusenost... na sedacku cekam jiz asi 12 tyden a stale ji nemam! Kdyz jsem po 8tydnu urgovala( asi 14 dni jsem se snazila nekomu dopsat nebo dovolat a aby semnou vubec nekdo mluvil ), kdy mi byl schopen nekdo rict, co teda moje objednavka a jak to s ni vypada... dockala jsem se jen odpovedi, ze za to muze vyrobce a ze v prubehu kvetna bude hotova. Davam tedy cas do konce kvetna, pokud ji nebudu mit do te doby doma okamzite stornuji objednavku... nikde sem nezazila takove jednani a az tak velke casove cekani a neplneni terminu dodani zbozi jak zde!!!

  • Zajimave, ze mi zde u vas zmizela docela dlouha negativni recenze. Jak je to mozne? I jste mi na ni reagovali. Dnes jsem vam chtela na to odepsat.

    Cekam na gauc od konce brezna. Uz jste mi dali x terminu, kdy to bude. A stale nic. Jen to menite. Uz me to opravdu nebavi.
    A ze ma vyrobce problemy, neni moje zalezitost.


    Nechapu tech x kladnych recenzi o vas, nepisete si je sami?

    Vas nikde doporucovat nebudu. A nejsem sama :)

  • S obchodem jsem spokojený, mohl jsem se domluvit na konkrétním dni dopravení domů. Zaplatil jsem až po předání, které proběhlo v pořádku. Za sebe bych tedy mohl doporučit.

  • Nedoporučuji, nejsou schopni dodat zboží, či alespoň vás sami kontaktovat. Dne 13.3.2020 jsem učinila objednávku zaokrouhleně za 21 500Kč, ten den byla i zaplacena. Napsali, že bude dodána do 6 týdnů, 29.4. po mé e-mailové a telefonické urgenci mě 6.5. prosili, zda jsem ještě ochotná počkat, že došlo k zdržení ve výrobě a zboží bude hotovo cca za 3-4 týdny. 15.6. Jsem v 8:59h ráno opět telefonicky urgovala, paní na telefonu mi sdělila, že mi stav mé objednávky zjistí a během dne se mi ozve ... samozřejmě se neozval nikdo. Dnes 16.6. v 11:26h dopoledne jsem volala opět, opět mi paní sdělila to samé, že zjistí stav mé objednávky u výrobce, během dne se ozve atd. KONEC. Objednávku jsem v tu chvíli stornovala! Není normální, abyste na nábytek denní potřeby čekali 3 měsíce! I v době korona viru náklaďáky mohly jezdit přes hranice!

  • Dobrý den,
    jelikož nám nebyl zaslán dotazník na hodnocení obchodu, umísťujeme hodnocení do diskuse.
    Moc děkujeme za pomoc při objednání sedačky Infinity XL, s takovým přístupem k zákazníkovi se nesetkáváme. Byl velice osobní, vstřícný a po doladění objednávky, které oceňujeme jsme byli velmi spokojeni.
    Vše proběhlo skutečně předpisově, v určeném termínu jsme byli informováni o dopravě, dokonce k přestěhování do bytu pomohl závozník. Se sedačkou jsme velmi spokojeni, je to nejhezčí a nejdůležitější v obývacím pokoji.
    Moc děkujeme a přejeme mnoho spokojených zákazníků.

    S pozdravem

    František a Gabriela

  • Dobrý den. Jaký je, prosím, funkční telefonický kontakt na prodejce? Žádné z čísel na jejich webu nebo jinde na internetu nefunguje :-( Děkuji a přeji hezký den.