Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píší skladem a po objednání - nemáme skladem
  • Poslali jiné zboží, na objednané stále čekám. Bez kompenzace.

  • Osobní váha je super,ale jelikož potřebuji brýle,tak nevidím ani s brýlemi kolik přesně vážím.
    Myslela jsem,že na číselník dobře uvidím,ale mýlila jsem se.
    Potřebovala bych nějakou zvětšovací folii.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nutné zlo

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaší recenze, které ale bohužel nerozumíme.

    Vaší objednávku jsme přijali v pátek 16.12. a ten samý den byla zásilka předána dopravci k doručení. Dodání zásilky proběhlo hned v pondělí 19.12. . K Vaší objednávce neevidujeme ani žádnou reakci na např. poškozené zboží nebo chybně zaslané.

    Pokud tedy není s Vaší objednávkou cokoli v pořádku, kontaktujte nás na náš email [email protected]

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K výrobu nedodán český návod a to ani po té co jsem o něj požádal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízejí zboží, které není skladem

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace, které jsme Vás stornováním Vaší objednávky způsobili.

    Na Vaší objendávce byl zvolen výrobek, u kterého byla uvedena informace, že se jedná o výrobek na objednávku. Po odeslání závazné objednávky výrobci, jsem obdrželi zpětnou informaci, že vyvýšené záhony již nejsou dostupné a jejich nové naskladnění proběhne opět na začástku příští sezóny. S touto informací jsme se s Vámi neprodleně spojili.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod mě zklamal, uváděl zboží skladem, což nebyla pravda. Zboží jsem objednal jinde, kde bylo obratem doručeno.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s nedostupností výrobku. Bohužel bylo ve stejný čas přijato větší množství objednávek, než jaká byla naše skladová zásoba.

    Po obdržení termínu nového naskladnění, jsme Vás telefonicky kontaktovali, ale vzhledem k delší čekací lhůtě byla objednávka po domluvě stornována.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají tam bodel, něco si objednáte co je skladem, ihned zaplatíte a pak se dozvíte že je to vyprodané, asi ne moc dobrý obchod

    nedoporučuji, jejich systém má ohromné nedostatky

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    na Vaší objednávce byla položka, která bohužel nebyla skladem. Po přijetí informace o nedostupnosti výrobku jsme Vás obratem kontaktovali a domluvili jsme se na vrácení Vámi zaplacené částky za objednávku zpět na Váš účet. Zároveň jsme slíbili, že Vám dáme vědět jakmile zboží bude naskladněno, což se bohužel doteď nepodařilo učinit.

    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku.

    S přáním hezkého dne
    Nikola Tlustá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani téměř po 2 měsících nedorazilo
    • Neustále posouvají termin dodání

    Dokola tvrdí, že výrobky Caso naskladňují jednou za měsíc, což ji trvá měsíce dva, přičemž ostatní výrobky této značky na jejich eshopu se již v počtu navýšily. Vysvětlením je tentokrát existence skladu číslo 2. Bylo by mi milejší, kdyby na rovinu řekli, že výrobek nejsou schopní sehnat, přestože figuruje v jejich obchodu a já si vše objednal jinde .

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    na Vaší objednávce jste zvolil produkt značky CASO - vakuovací systém, u kterého byla informace o nedostupnosti výrobku a následném objednání zboží. Vakuovací systém jsme pro Vás objednali u našeho dodavatele přičemž naskladnění výrobků od značky CASO má probíhat opravdu jednou měsíčně. Bohužel vzhledem k pandemické situaci byl problém s naskladněním Caso výrobků od našeho Německého dodavatele, který nepřetržitě přetrvává.

    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku.

    S přáním hezkého dne
    Tlustá Nikola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není skladem, což se zákazník dozví až po urgenci.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    na Vaší objednávce jste si zvolil výrobek - zahradní domek, u kterého byla uvedena informace, že se jedná o výrobek na objednávku. Domek jsme pro Vás objednali u našeho dodovatele zahradního nábytku, s nímž máme domluvenou dodací dobu výrobků do 1 měsíce.

    Po naší společné komunikaci jsme Vás informovali o naší smluvené dodací době. Bohužel z důvodu momentální neodstupnosti zboží u našeho Maďarského dodavatele se dodací lhůta prodloužila. Po naší vzájemné domluvě máme v sysvtému evidovanou poznámku, že jakmile bude výrobek naskladněn obratem Vám dáme vědět o jeho dostupnosti.

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s objednávkou.

    S přáním hezkého dne
    Tlustá Nikola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazilo něco jiného, čekám na vyjádření.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Bohužel se stala chyba při posílání výrobku, konkrétně tedy Vaší nabíječky. Ovšem psala jste nám mail o špatně zaslaném výroku 11.5. a my Vám obratem 12. 5. odpovídali, správně zaslaná nabíječka byla odeslána 13.5.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace spojené s objednávkou.

    S přáním hezkého dne
    Tlustá Nikola

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma není schopná sehnat solidního dopravce, který by doručil zboží ve smluvený čas. Na reklamaci dopravy nejsou schopni napsat odpověď a o omluvě se ani nedá mluvit.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den

    dopravce používáme dva (Českou poštu a DPD) a v blízké budoucnosti chystáme přidat třetího velkého dopravce. Výběr poté je pouze na samotném zákazníkovi.
    Omlouvám se za vzniklé komplikace, pokud Vám nebylo odpovězeno, prosím o kontakt přímo na mě [email protected] - zajistím okamžitou nápravu.
    Děkuji
    Pěkný den
    Král Robert

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bouhužel zboží nebylo skladem, ale obchod ani nikterak nekomunikoval. Po 10ti dnech jsem objednávku stornoval a objednal jinde. To, že zboží neměli by tak nevadilo jako to, že se nikdo ani na urgence neozýval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    23.11. objednáno a zaplaceno a 8.12. ještě nedodáno, zatím bez odezvy prodejce...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplata jsem za zbozi predem a stale ho nemam ani zadna komunikace .Nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunika obchodu výtečná

    Zboží přišlo ve velmi chatrném provedení a částečně poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefonicky mi bylo sděleno 5.11., že zboží (sušák na prádlo)si mohu vyzvednout osobně v Hostivicích. Jela jsem tam přes Prahu cca 30 minut a tam mi řekli, že se stala chyba a že ho nemají a už měli přichystaný jiný sušák. Ten jsem odmítla, protože jsem ten původní objednávala hlavně kvůli manipulaci s tím, že měl kolečka. Řekli mi, že původně objednaný sušák přijde do týdne. Dnes je 16.11. a do dnes se mi nikdo neozval, tak ani nevím, jak to dopadne. Smutné na tom je, že moje 75 letá maminka na sušák stále čeká a suší prádlo na topení po kouskách.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měsíc po objednání a zaplacení stále zásilka nedorazila. Po 3 týdnech jsem se ozval s odpovědí, že se čeká na vyjádření dodavatele. Po další komunikaci jsem požadoval obrubník v jiné délce, to bylo odsouhlaseno s tím, že dodací lhůta je 10 dní. Další den následoval telefon s tím, že zboží právě přišlo (v jiné délce) a že zásilka bude další den odeslána. Za cca 3 hodiny další hovor, že je zboží poškozeno a že další se již objednávat nebude. Jsem zvědav, jestli přijde druhá půlka zásilky a taky peníze za zrušenou část.

    Otřesný způsob lhaní a zacházení se zákazníkem. Silně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá na skladě. Měl by své stránky se zbožím aktualizovat a neslibovat, že je zboží na skladě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo uvedeno že zboží není na skladě.