Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo ani mě z obchodu nikdo nekontaktoval.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Na Vaší objednávce je zvolen koš na prádlo v krémové barvě, který není bohužel momentálně není dostupný.

    Výrobek jsem objednali u výrobce a ještě tento týdne bude Vaše objednávka vyřízena a zásilka odeslána na Vaší adresu.

    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem semena rostlin, některá nedošla, jiná došla co jsem si neobjednal, všechny ale 2-3 roky prošlé. Katastrofální obchod, více radši bez kometáře

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den
    Pokud nějaká nedošla prosím Vás o kontakt. Chybu ihned napravíme a omlouváme se. Co se týká informace, že jsou semínka prošlá, ano to je pravda, proto je na ně 80% sleva a tato informace je u těchto produktů zvýrazněna tučně v popisku, žádné malé písmenka pod čarou. Nejde u nich tedy garantovat 100% klíčivost jako u semínek neprošlých.
    Pěkný den
    Král Robert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Na Vaší objednávce jste zvolil produkt, u kterého byla informace, že není momentálně skladem, ale je na objednávku. Výrobek jsme pro Vás objednali přímo u výrobce. Termín naskladnění výrobků bývá do 10 dnů od vytvoření objednávky.

    10.2.byl Vámi objednaný výrobek naskladněn a následující den byla Vaše objednávka vyřízena a zásilka předána České poště k doručení.

    Omlouváme se za zdržení při vyřizování Vaší objednávky, ale u výrobků, které jsou na objednávku, není možné dodání z výrobního skladu na náš expediční sklad, urychlit.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    O stavu objednávky se nelze dozvědět nic konkrétního. Telefonická komunikace je negativní!

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Je nám velice líto, že musíte na dodání Vámi objednaného odpadkového koše čekat déle než 10dní, ale bohužel tento koš není momentálně dostupný ani u výrobce. Tuto informaci jsme odeslali na Váš email uvedený na objednávce. Předpokládaný termín dodání je až v 6. týdnu.

    Vaší objednávku stále evidujeme a jakmile bude odpadkový koš naskladněn, obratem bude Vaše objednávka vyřízena.

    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností Vámi objednaného výrobku.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si zboží, které BYLO SKLADEM. 18.12. jsem provedl objednávku - termín dodání dle obchodu byl 20.12.

    21.12. přišel email, že zboží ( které bylo k tomuto datu stále skladem ) přešlo do stavu „čeká na dostupnost zboží“

    Zboží udávané jako skladem tedy skladem vůbec nebylo a proto jsem objednávku zrušil. Zrušení však proběhlo velmi rychle, což chválím.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s momentální nedostupností Vámi objednaného výrobku.

    Vámi objednaný koš na prádlo byl uváděn, že je skladem, ale bohužel naše skladová zásoba byla poškozena a nebylo možné Vaší objednávku řádně vyřídit.

    Nový výrobek jsme obratem objednali u výrobce, ale přes veškerou snahu s nám koš nepodařilo včas doručit.

    Ještě jednou se velice omlouváme za vzniklou situaci a komplikace tím způsobené.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pokud potřebujete něco rychle, tak tento obchod nedoporučuji. Obchod uváděl, že na skladě mají 4 kusy. Zboží jsem objednal, po 4 dnech mi nepřišla žádná zpráva kdy mohu balík očekávat. Odeslal jsem dotaz kde se zboží nachází, bylo mi zděleno, že čekají na příjem zboží ten den. Trvalo dalších 5 dní než dokázali zboží zabalit a odeslat. Po rozbalení balíku jsem zjistil že vytírací plocha mopu je rozřízlá.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s nedostupností výrobku, které bylo způsobeno větším množstvím přijatých objednávek na stejný výrobek, který byl na Vaší objednávce.
    Objednávky se vyřizují v pořadí, v jakém byli vytvořeny. Bohužel se tedy stalo, že na Vaší objednávku již nebyl výrobek volný. Obratem jsme jej pro Vás objednali u výrobce, ale bohužel se nám přes veškerou snahu nepodařilo mop zajistit. Zásilku jsme tedy odeslali v nejkratším možném termínu.

    V našem emailu od Vás nemáme žádnou informaci o dodání poškozeného výrobku, na kterou bychom mohli reagovat, a reklamaci vyřídit.

    Pro vyřízení reklamace nám stačí zaslat foto poškozeného výrobku společně s číslem objednávky na náš email [email protected], kde bude Vaše reklamace vyřízena.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo včas. jednu položku z faktury jsme vrátili, ale dosud nám nebyla vrácena hotovost, ani firma na vratku nijak nereagovala.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    zašlete nám do e-mailu podací lístek na jakou adresu byl výrobek odeslán. Bohužel nemáme žádnou informaci ohledně Vámi zaslaného zboží zpět.
    Vše vyřídíme tak bylo vše v pořádku.

    S přáním hezký den Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod je nekontaktni, napsala jsem jim email, bez odpovedi a dovolat se tam nemuzu.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží Vám bylo odesláno druhý den odesláno českou poštou balík na poštu. Bohužel máme zprávu od české pošty o výpadku a nestíhání doručení zásilek v termínu o tom jsme Vás 6.12. informovali e-mailem.
    Již řešíme reklamaci z Českou poštou a Vámi objednané zboží Vám budeme zasílat ještě jednou.

    Velice se Vám omlouváme za komplikace ze strany dopravce.

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje, tel. čísla neexistujíííííííííííí !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    telefon je v pořádku a každý den vyřizujeme dotazy či objednávky. Můžete nám napsat i e-mailu ohledně Vaší objednávky určitě vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo zatím doručeno

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží nebyla skladem. Hned se objednalo u výrobce a bylo Vám 07.12.2017 odesláno.

    Velice se omlouváme za komplikace s dodáním zboží

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si koš na čisté prádlo, přišla mi jiná, ošklivější barva, než jsem si objednala a koš vypadá dost nekvalitně. Chtěla jsem ho dát jako dárek, ale musím si ho nechat, protože takový dárek dát nikomu nemůžu.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den

    pokud se Vá koš nelibí zašlete nám jej zpět a my Vám ho můžeme vyměnit za jinou barvu či objednávku stornujeme a vrátíme Vám částku zpět na Váš BÚ.

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím jestli mi zboží dodáte.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Na Vaší objednávce je regálek se čtyřmi zásuvkami, který bohužel nebyl v době objednání skladem.

    Výrobek jsme pro Vás objednali u výrobce, ale informoval nás, že již tento výrobek není v jeho aktuální nabídce. Snažíme se tak pro Vás tento výrobek zajistit z jiného skladu, kde by měl být výrobek ještě v zásobě.

    Jakmile se nám podaří regálek zajistit, obratem jej odešleme na Vaší adresu.

    Omlouváme se za komplikace spojené s nedostupností výrobku

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Toto byl můj první a zároveň poslední nákup v tomto obchodě. Zboží, u kterého hrdě svítilo ještě po mé objednávce slovo SKLADEM, po zaplacení náhle skladem nebylo. Na můj dotaz se obchod ani neobtěžoval odpovědět. Na předem zaplacené zboží čekám dodnes a začínám pochybovat, že se kdy dočkám. Tento obchod proto NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za delší čekací lhůtu při vyřizování Vaší objednávky.

    Vámi objednaný výrobek(nerezová džezva), které jsme měli skladem jen 1ks byla bohužel poškozená a museli jsme pro Vás objednat u výrobce nový nepoškozený kus. Tuto informaci jsme ještě týž den, 10.8., odeslali na Váš email uvedený v objednávce.

    Nový výrobek nám byl dnes ráno doručen a ještě dnes bude Vaše objednávka vyřízena a zásilka předána dopravci k zítřejšímu doručení na Vámi uvedenou adresu.

    Ještě jednou se velice omlouváme za zpoždění

    S přáním hezkého dne Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    mají napsáno že je skladem ale v emailu info že čekají na naskladnění

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den
    Bohužel se stává, že ne všechny části systému jsou aktualizované ve stejnou chvíli (četnost je cca. co 2 hodiny). Pak může, v ojedinělých případech, kdy se sejde více objednávek na jednu položku nastat tento problém. Omlouvám se za toto. Připravujeme do měsíce nový systém, kde by se toto mělo již eliminovat doufáme na 100%.
    Pěkný den
    Král Robert

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dotazovala jsem se na neskladove zbozi emailem, kdyz jsem nedostala odpoved jsem si volala, pani rekla ze muzu objednat, ze pristi tyden bude. Pristi tyden jsem se dotazovala na stav objednavky, odpovedeli ze zacatkem pristiho tydne bude. Tak stale cekam (12 dni zaplaceno).

    Objednavat asi jen to, co maji skladem.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za dlouhé čekání při vyřizování Vaší objednávky, které je bohužel způsobeno dlouhodobou nedostupností Vámi objednaného Mega kompostéru Keter 650L 231598.

    Při Vašem telefonickém dotazu jsme měli od výrobce tento termín potvrzený. Bohužel bylo dodání pozastaveno a nový přesný termín dodání zatím nemáme od výrobce potvrzený. Předběžný termín je 3-4 týdny.

    Pokud pro Vás není tento termín přijatelný, kontaktujte nás prosím na náš email [email protected] a Vámi uhrazená částka Vám bude obratem vrácena zpět na Váš účet.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace spojené s nedostupností Vámi objednaného výrobku.

    S přáním hezkého dne

    Andrea Sochorová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    už ne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Již zde nebudu nakupovat, po emailu uvádí nepravdivé informace. Následná reklamace byla ztráta času a peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemá

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den
    Pokud zboží není skladem je vždy označeno. V ojedinělých případech kdy je na skladě poslední kus a dojde k tomu, že si objednají dva zákaznící mezi přenosem dat o skladu ( dvakrát denně) může nastat problém se zbožím. Ale opravdu jsou toto ojedinělé případy.
    Omlouvám se za vzniklé komplikace
    Král Robert

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace. Objednal jste si zboží, které nebylo v době objednání skladem. U výrobku byla tato informace uvedena. Zboží se ihned objednalo u výrobce. Hned jak bude skladem bude Vám odesláno.

    Děkuji za pochopení

    S přáním hezkého dne Jana Šecová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neznám
    • nedodal zboží

    neobjednávejte - nic nedostanete.

    Reakce obchodu Kvalitnidomacnost.cz

    Dobrý den, na Vaší objednávce je zvolena platba předem na náš učet. Částka 178Kč nebyla bohužel do dnešního dne připsána. Z tohoto důvodu nemohla být Vaše objednávka vyřízena a zásilka odeslána na Vaší adresu. Vámi objednaná zapékací mísa je pro Vás stále připravena. Pokud máte o zaslání zájem, můžete částku odeslat na náš účet. Následně bude zásilka obratem odeslána.
    S přáním hezkého dne
    Andrea Sochorová