Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bídná úroveň komunikace s klientem

    Zboží dorazilo v pořádku, bohužel jsem objednal válcovou jednotku místo toneru - má chyba. Rozčarování je ale z jednání ze strany obchodu, když jsem se dotazoval, zda by to nešlo nějak vyřešit - odpovědí obchodu bylo vysmání se mi :-), cituji: ... "Dobrý den, Velice se omlouvám, ale objednali jste si válcovou jednotku a tu jsme poslali Dle objednávky je to správně. S pozdravem Comps spol.s.r.o." From: Ing. Vladimír Čech <[email protected]>

    Humor mám rád, ale ne ve formě amatérismu ve vztahu klient - prodavač. Peníze vem čert, ale firmu Comps taky. Zajímavá politika firmy v r. 2024

    Reakce obchodu Kvalitní-tonery.cz

    Děkujeme za vaši recenzi, ale musíme konstatovat, že jste si pravdu tak trochu překroutil. Nebudeme zde raději citovat, co jste napsal vy, ale ano, naše reklamační oddělení vám na to odpovědělo, že jsme odeslali válcovou jednotku, kterou jste si i objednal. Také vám ale napsalo, že do vaší tiskárny je válcová jednotka a toner zvlášť a že je tedy možné si doobjednat ještě toner. A to můžete také kdykoliv učinit. Kvalita komunikace s klienty je u nás něco, na co klademe velký důraz a co neustále vyhodnocujeme a je to zároveň něco, co zákazníci velmi oceňují. Čert nás tedy asi nevezme.
    Doufáme, že při příští vaši objednávce se již oboustranně vyvarujeme jakýchkoliv nepřesností.
    S pozdravem celý kolektiv firmy Comps.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá orientace na e-shopu

    Po objednání mi někdo zavolal, že Zásilkovnou to nepošlou, jestli souhlasím s Balíkovnou. Byl jsem na důležitém jednání a pán nechtěl zavolat později. Sdělil jsem kterou Balíkovnu, ale stejně to přišlo jinam. Paní v trafice mi sdělila, že když jsou balíky větší, tak jim to prostě nevozí a nechají to na poště. Doručování 7 dnů je sice plně v režii ČP, ale kdyby mi pán řekl, že s tím budou tyto problémy, tak jsem objednal jinde. Bydlím na malé vesnici a proto jsem chtěl doručit na Zásilkovnu. Se zbožím zkušenosti nemám, jelikož jsem kvůli pozdnímu doručení musel mezitím koupit toner jinde, ale na tom není co pokazit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlos
    • Bohužel moje tiskárna toner nebere, takže jsem musela koupit originální

    Byla jsem spokojená s cenou i rychlostí doručení, ale toner v mojí tiskárně nefunguje, takže jsem stejně musela koupit jiný. Takže příště už ne.

    Reakce obchodu Kvalitní-tonery.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel máte tiskárnu, kterou jste kupovala se skutečností, že budete moci používat pouze originální tonery (jedná se o tiskárny HP M110we a HP M140we) jedná se o nový způsob společnosti HP, jak Vás přinutit kupovat pouze originální tonery - služba se nazývá HP+.
    Doporučovali bychom koupit jinou tiskárnu, aby pro Vás provoz nebyl zbytečně drahý.
    tým e-shopu www.kvalitni-tonery.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už jednom název obchodu je lež....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Tonery od Vás jsou sice levné, ale sype se prášek a pak jsou barevné fleky na papíře.......

    • nefunkční.špatně tiskne barvy
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Rychlá dodávka, příznivé ceny kartuší, bohužel u barevné HP C6657AE
    zklamání, viz moje hodnocení zakoupených kartuší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Skokové zdržení produktů až na dvojnásobek. V současné době již není poměr cena/kvalita natolik výhodný, aby pokryl případné reklamace a vyrovnal nízkou kvalitu a výdrž tonerů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzerují zboží skladem a nemají
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doručení rychlé. Ale kvalita toneru za 6. dnů vynechává tisk.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedli jste na balíček nedostatečnou adresu. Není prej na něm příjmení a jméno komu doručit. Po konzultaci s DPD mi to bylo oznámeno. "Bezejmený adresát" no a to je Vaše velká chyba. Naháním si balíček sám přes služby v DPD. Služby máte čím dál horší. Tuším, že to posílal někdo nový a mladý-neschopný bez zájmu o práci. Jar. Janeba. Statutární zástupce TJ.

    Podle mne noví zaměstnanci neumí pracovat a nerozumí tomu co dělají.
    Chyba zaměstnavatele.........

    Reakce obchodu Kvalitní-tonery.cz

    Dobrý den,
    Adresa na zásilce je kompletní tak, jak jste si ji zadal a to včetně Vašeho čísla telefonu. Veškeré tyto procesy jsou u nás automatizovány, tak abychom předcházeli chybám. Zásilka v tuto chvíli leží na depu s tím, že jste si změnil termín doručení. Chyba opravdu není na naší straně. DPD se toto občas stane a potom se vymlouvá na všechno možné. V takovýchto případech je nejlepší kontaktovat nás a my to s dopravci řešíme. Mrzí nás, že na základě selhání DPD, píšete, že máme čím dál horší služby. Není to pravda.
    Věříme, že se na nás obrátíte i příště.

    tým e-shopu www.kvalitni-tonery.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 23.6., psali, že bude dodáno v rámci maximálně 2-3 dnů, dnes je 30. 6. a nic. Včera jsem se ptala na stav objednávky a řekli, že příští týden. Kdyby mě upozornili, že mají tak dlouhou dodací lhůtu, objednala bych si jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Alternativní toner je bez čipu, nelze jej použít

    Obrovské zklamání. Vyhozené peníze za nefunkční, nepoužitelnou věc.

    Reakce obchodu Kvalitní-tonery.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup i Vaše hodnocení.
    Některé nové modely jsou zatím k dispozici bez čipu, nicméně tato skutečnost je uvedena ve všech popisech i s řešením, jak tyto kazety také použít. V případě potřeby se samozřejmě můžete kdykoliv obrátit na naši telefonickou nebo e-mailovou podporu, rádi Vám poradíme.
    Věříme, že pokud si necháte poradit, budete se zbožím spokojen a budete jej nakupovat i v budoucnu.

    tým e-shopu www.kvalitni-tonery.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem splnil všechny požadavky kompatibility, což mi bylo potvrzeno i expertem, tiskárna s tím tonerem netiskne! Šmejd!
    S jiným ano.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kazeta sice levná, ale tiskárna hlásí, že je prošlá...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil jsem celkem 20 ks. inkoustových kazet. Na eshopu prodejce deklaroval množství toneru 15 ml. Toto množství obsahuje 14 ks. kazet. U dalších 3 ks. je 13,5 ml u zbývajících 3 ks. není množství vůbec uvedeno. Dalším a podstatným problémem je, že u 6 ks. kazet je expirační lhůta do 7/2021. Myslím si, že 2 a 1/2 měsíce je u inkoustových náplní velmi krátká doba. Snažil jsem se celou věc řešit s prodejcem, který mi nabídl příští objednávku bez poštovného. To jsem odmítl, protože další nákup inkoustů přichází v úvahu za 2 roky a u tohoto prodejce bych si je už na 100% neobjednal. Vrácení zboží zpět se mi vzhledem k vysokému poštovnému nevyplatí!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Budu muset dodávku reklamovat, uvedený toner do tiskárny nepasuje - je o milimetry větší, přestože jsme objednali typ vhodný pro naší tiskárnu tj. SAMSUNG m 2070. Jenom škoda těch vedlejších výdajů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    tonery mi připadají nekvalitní,špiní na kraji papír

  • Tonery byly staré několikrát plněné. Vytiskla jsem pouze 2 stránky textu a tiskárna opět netiskla. Odnesla jsem tiskárnu k posouzení spolu s tonery do servisu. Nakonec jsem vše vyhodila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformovanost
    • neaktualnost stavu skladu

    Reakce obchodu Kvalitní-tonery.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace s dodávkou Vaší objednávky. Bohužel u produktu, který jste objednal se dostupnost mění snad nejvíce z naší nabídky. Jedná se o dlouhodobě nedostupný produkt, který se nám podaří naskladnit v omezeném množství pouze ojediněle. Proto poté může zobrazená dostupnost zakolísat.
    Děkujeme za pochopení a pokud zboží opět naskladníme, budeme Vás o její dostupnosti informovat.
    tým e-shopu www.kvalitni-tonery.cz