• Nedoporučuje obchod

    10 %

    tri tydny zaplaceno,a doposud žadna odezva ani zboži --no proste hruza,,,,naposled))))))))))...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v eshopu uvedeno zboží skladem, ve skutečnosti vůbec neměli a ani nebylo možné objednat u výrobce, eshop objednávku stornoval
    • musel jsem opakovaně urgovat vrácení peněz
    • naprosto nespolehlivý eshop, osobně již zde nic neobjednám a ostatním doporučuji maximální obezřetnost
    • Komunikace se zakaznikem

    Objednal jsem jiz vice nez pred tydnem. Stale cekam na zbozi nebo na jakoukoli informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • měli to co jsem chtěla
    • poslali jinou barvu - uznávám, moje blbost, barva tam nebyla napsaná a já věřila fotce...
    • zkušenost s reklamací nemám, vzhledem k ceně zboží jsem již nechtěla investovat další čas a energii

    asi jsem měla smůlu, možná je jinak obchod seriózní, mě však svým přístupem zklamal a znovu zde nenakoupím

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena

    Objednal jsem si zahradní altán,kde jsem se ještě tázal,zda je střecha v béžové barvě a černou konstrukcí,protože jeden už mám,a chtěl jsem úplně stejný.Bylo my odpovězeno ano.Dovezli mě krásně zabalenou krabici,a při otevření,bylo na první pohled že se jedná o zelenou barvu kostry,a plachta střecha altánu je krémová.Byl jsem znechucený,protože balit opět altán a nakládat ho do auta,a na svoje náklady odesílat altán zpět,mě v tu chvíli připadlo k ničemu.Altán jsem daroval,a u obchodu už odmítám někdy něco nakupovat.

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Vážený pane Fedáku,
    velice mne mrzí, že jste nebyl spokojen s nákupem v našem e-shopu. Dovolte mi několik poznámek k Vašemu zápornému hodnocení našeho obchodu, které mne velmi mrzí, neboť jsem se snažila vyjít Vám opravdu vstříc s Vašemi požadavky..
    1) V objednávce jste uvedl, cituji: Stříška altánu je v béžové barvě nebo bílé, mám už doma jeden stejný altán a chci s béžovou stříškou..? Po fyzickém prověření, kde jsem zjistila, že v balení altánu není bílá stříška, ale skutečně béžová, jsem Vám napsala, že ano, že barva je béžová. Teď píšete o krémové barvě. Nevím přesně, jaký rozdíl mezi těmito barvami máte, ale bílá nebyla, proto jsem altán odeslala. O barvě konstrukce nebyla řeč, kdybyste nechtěl zelenou, určitě Vám ji nepošlu, nemohu vědět, že máte doma altán s černou konstrukcí.
    2) Pokud byste mne kontaktoval, nebyl by problém se domluvit, zboží bych si od Vás po dopravci odvezla a vrátili bychom Vám plnou částku za nevyhovující zboží, jak postupujeme zcela běžně, pokud zákazník není spokojen s vybraným zbožím - Vy jste mne však nijak nekontaktoval, bohužel, což jste měl.
    S pozdravem
    Denisa Fialová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velké zmatky při komunikaci, zmatky při zadávání emailu, který nerespektoval malá a velká písmena, takže nepřišel potvrzovací email s podklady k platbě. Potom následná komunikace s obchodem byla zdlouhavá a zbytečná. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala, zaplatila převodem na účet a stále mi nedošlo...?

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • objednávka je snadná, rychlá, komunikace stran reklamace se zatím zdá dobrá
    • není zajištěna bezpečná přeprava zboží, přišlo rozbité, jednoznačně nedbalostí přepravce

    u nerozbitného zboží OK, u rozbitného riziko poškození

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nebyla provedena optická kontrola výrobku před montáží

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    dovolte mi nejdříve upřesnit, čeho se tento případ týká: jde o lehátko, které výrobce nekvalitně sestavil a použil zjevně poškozené díly (poškození a umístění dílů vylučovalo poškození při dopravě).
    Bohužel není v našich silách kontrolovat každé balení všech výrobků, které naším obchodem projdou, na druhou stranu - takovýto výrobek splňuje podmínky pro reklamaci a v tomto naprosto jasném případě by byla celá reklamace vyřízena během několika dní buď výměnou zboží, nebo odstoupením od smlouvy.
    Je mi líto, že jsme dostali takto negativní hodnocení - mám ale pocit, že jej dostal spíše výrobce než my. Z naší strany byla celá situace v momentě, kdy se nám klient ozval, okamžitě vyřízena vrácením peněz.
    S pozdravem
    Tým internetového obchodu www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nižší ceny.
    • Doprava a komunikace, resp. zodpovědnost.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • levnější ceny
    • Nekvalitně zabalené zboží, které bylo v důsledku toho poškozeno při dopravě.

    Nebudu zde znovu objednávat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace a rychlost a to vše přeci jde.
    • Chtěl sem si vyzvednout zboží na prodejně a
    • to byla asi chyba...

    Zvážit nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • vyhodne ceny
    • nedostatecne zabalene zbozi
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    zboží jsem objednal s variantou dodání prostřednictvím České pošty, s.p. a uhrazením platby zboží předem bezhotovostním převodem na Váš účet. Po připsání platby na Váš účet mi bylo zboží odesláno Českou poštou, ale při přebírání zboží jsem zjistil, že zboží je na dobírku. Po komunikaci mezi pracovnicí obchodu mi bylo sděleno, že mi případný přeplatek bude vrácen na účet až po převzetí zásilky a připsání částky z dobírky na Váš účet. S tímto jsem rezolutně nesouhlasil a požadoval jsem urychlený převod zaplacené částky zpět na na můj účet, teprve poté jsem si převzal balík na pobočce České pošty. Tímto hodnotím kladně přístup Vaší pracovnice, která převod předem uhrazené částky zajistila na Vašem finančním oddělení. Na základě těchto skutečnosti si ale nemohu odpustit otázku, "Z jakého důvodu požadujete po zákaznících 149 Kč za odeslání balíku Českou poštou bez dobírky (platba převodem na účet před odesláním zásilky) a stejnou sumu za odeslání balíku Českou poštou na dobírku. Předpokládám, že Vaši zákazníci a i já zvolí bezhotovostní platbu předem z důvodu, aby ušetřili na položce za dodání zásilky (což je u většiny e-shopů standardem) a nikoliv proto, aby ještě jednou zaplatili za stejnou zásilku ještě při převzetí na pobočce České pošty a předem uhrazené peníze po Vaší společnosti vymáhali telefonicky zpět

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    ještě jednou se omlouvám za chybu, kterou jsme udělali. Nemohu bohužel na 100% zajistit, abychom chybu nikdy neudělali, ale mohu Vás ujistit, že když ji uděláme, řešíme jí co nejdříve a ke spokojenosti zákazníka.
    K Vaší otázce (proč máme jednotnou cenu přepravy, ať už jde o dobírku, nebo platbu předem) - při stanovení ceny jsme vzali v úvahu dva základní faktory: 1) naprostá většina objednávek je na dobírku a 2) u většiny objednávek zákazníci vůbec přepravu neplatí, protože objednávka je vyšší než 2.400,-Kč.
    Ale hlavně - snažíme se držet takové ceny, aby se zákazníkům nákup vyplatil a on nemusel řešit, zda je cena přepravy dvojí nebo jednotná.
    S pozdravem
    Tým internetového obchodu www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nejnížší cena na netu
    • nemá zboží na skladě,přesto že u zboží je psáno že je na skladě!

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    bohužel tato situace se ve výjimečných případech opravdu může stát, ato u akčních položek či při doprodejích, kdy postupně vyřizujeme objednávky a může se stát, že poslední kus odešleme zákazníkovi, který odeslal svou objednávku před Vámi.
    Na druhou stranu Vám mohu garantovat, že pokud tato situace nastane, vždy se s Vámi sami spojíme a pokusíme se nalézt co nejlepší řešení ať už ve formě změny objednávky, nebo odložením dodávky zboží v případě, že stejné opět nakoupíme v rozumném, dohledném termínu.
    Omlouvám se za způsobené problémy a děkuji za pochopení.
    www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Hlavní slabinou je chaos v logistice. Přišla mi zpráva, že jeden druh boxů není skladem, pak mi dorazil a chyběl úplně jiný. Na faktuře byla jiná částka, než kterou jsem zaplatila na dobírku. Vše se nakonec vyřešilo. Zaměstnanci neberou zřetel na požadavek dodání pouze kompletní objednávky, který bylo možno zvolit při zadání objednávky.

    Nakoupila jsem větší množsví různých typů úložných boxů. Přibližně na polovině nedrží víka. Podle zaměstnanců, to tak má být. Za 222 Kč, bych očekávala, že víka držet budou.

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    bohužel prosinec a zejména období před Vánoci bylo pro náš e-shop velice vypjaté, počet objednávek několikanásobně překročil standardní počty a mohlo se opravdu stát, že k podobné záměně došlo. Tímto se velice omlouvám. A věřte mi, že standardně zatržítko Pouze kompletní dodávka respektujeme.
    Na druhou stranu jsme se z tohoto období poučili a přijali jsme taková opatření, aby k podobným nesrovnalostem už nedocházelo.
    Děkuji za pochopení
    www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá komunikace se zákazníkem.
    • Jelikož nám zboží dorazilo poškozené, tak nejsem spokojená s balením zboží před přepravou. Je hezké, že nalepíte na krabici papír s nápisem "křehké" formátu A6, ale je smutné, že to zboží uvnitř krabice nezabalíte jako křehké. Pochybuji, že vedoucí skladu, který má na starosti odeslání zboží, vůbec uvažoval nad tím, že v mrazu je plast daleko křehčí a má větší sklon k praskání při nárazu.

    Před dodávkou zboží upozorněte prodávající, aby Vám zboží řádně zabalil. Vyhnete se tak reklamacím.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • zboží které jsem nesehnala v obchodech
    • zboží nelze po netu prohlédnout důkladně možná lepší nafocení výrobků či komentáře k výrobkům druhých by pomohly při výběru, ale to je vždy složité při výběru zboží,jen poštovné se mi zdálo trochu dražší než v ostatních obchodech

    dobrý a při radě přes telefon dobrá komunikace a to mi vyhovuje,anebo dobrý obchod dělá dobrá komunikace a zboží

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    děkuji za Váš podnět - další obrázky postupně k položkám přidáváme podle toho, jak je dostáváme od dodavatelů, takže zanedlouho budeme mít u každé položky více než jednu základní fotografii :o)
    Co se týče poštovného - vemte prosím v úvahu sortiment, který na našem e-shopu nabízíme. Jedná se většinou o rozměrnější a těžší zásilky (zahradní nábytek, slunečníky, lehátka, židle, grily, úložné boxy a podobně) a z toho při tvorbě ceny musíme vycházet. Nicméně i tak si myslím, že naše ceny poštovného jsou u srovnatelného sortimentu plně konkurenceschopné.
    www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • SEŽENETE CO POTŘEBUJETE A CO V NABÍDCE VE VAŠEM MĚSTĚ SCHÁZÍ
    • MŮJ OBJEDNANÝ HRNEK PŘIŠEL NA NĚKOLIK DÍLŮ,TAKŽE NEPOUŽITELNÝ! MYSLÍM SI,ŽE BYL ŠPATNĚ ZABALENÝ A PPLKA SE S BALÍKY NEMAZLÍ,TO VÍM ZE ZKUŠENOSTI OBCHODNÍKA!

    KDYBY MNOU OBJEDNANÁ VĚC PŘIŠLA V POŘÁDKU BYLA BYCH SPOKOJENÁ.

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    omlouvám se za doručení rozbitého hrnku, věřte mi, že balíme naše výrobky - zejména pak křehké výrobky - co nejpečlivěji, aby přežily bez úhony cestu k Vám.
    Vzhledem k tomu, že toto není první případ, kdy náš dopravce doručil zboží rozbité a navíc se k našim oprávněným reklamacím není schopen postavit čelem, přejdeme v lednu k jinému dopravci a věřím, že podobných situací výrazně ubyde.
    Ještě jednou se omlouvám, kolegyně se s Vámi spojí a Vaši reklamaci urychleně vyřídíme.
    S pozdravem
    Tým internetového obchodu www.kvalitadodomu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • (žádné velké výhody nenabízí,spíše naopak)
    • Fotky zboží vypadají jinak než reálná podoba.

    hodnocení: horší průměr

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    mám na Vás prosbu - mohl byste se mi prosím ozvat na [email protected]? Rád bych zjistil podrobnosti k Vaší připomínce o fotografiích - všechna fota přebíráme přímo od výrobce a proto mě Vaše hodnocení překvapilo.
    Děkuji www.kvalitadodomu.cz