• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nejlepší ceny.
    • O žádném zatím nevím.

    Dobrá komunikace s prodavači a dobrá informovanost.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    zboží bylo sice hezky zabaleno, ale uvnitř poškozeno a neuměle opravováno. Tzn. přepravou škoda vzniknout nemohla. Spíše mám podezření, že mi bylo dodáno jiným zákazníkem reklamované zboží. Jen po smontování nemám sílu zboží opět demontovat a zaslat zpět k reklamaci :-(

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dobrý den,
    koupil jsem od vás tři výrobky a sice dva skleněné talíře, jsou vpořádku, ale na fotografii jste měli ještě další části a tak jsem si myslel, že budou k tomu součástí a další koupená věc je kancelářské křeslo. Již jsem měl stejné a na fotce bylo taky takové, jako mé původní, ale dostal jsem křeslo s podstatně kratší opěrkou zad, přestože název křesla je stejný. Myslím, že to byl poslední obchod s Vámi. Umyslně matete zákazníky, jinak je vše v pohodě, ale setkal jsem se už s daleko lepšími firmami. Již si od Vás nic nekoupím. Poslali jste mi tento dotazník, tak Vám to do něj píši. S pozdravem a přáním Vaší nepříliš dlouhé existence. Své jméno si ponechám i s pocitem špatného obchodu. Můžete si jej dohledat dle popsaných výrobků. Váš neuspokojený zákazník.

    Reakce obchodu kvalitadodomu.cz

    Hezký den,
    mrzí mě Váš názor na nákup v našem internetovém obchodě www.kvalitadodomu.cz a dovolím si na obě připomínky reagovat.
    U talířů opravdu uvádíme fotky celých sad – zejména proto, abyste měl představu, jak dohromady vypadají. Ale – u každého výrobku je VŽDY napsáno, zda kupujete talíř nebo celou jídelní sadu. Podívejte se prosím na jiné e-shopy zabývající se prodejem tohoto sortimentu a sám zjistíte, že je to běžná praxe.
    Co se týče křesla – tady děkuji za upozornění, během tohoto týdne se s Vámi spojím a domluvím s Vámi nějakou formu kompenzace.
    Petr Serbousek