Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • mají co potřebuji
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    výborná komunikace, rychlé doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ok

    Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé odeslání, výrobek nezklamal očekávání.
  • Objednané zboží nedorazilo, obchod nereaguje na emaily ani nezvedá telefon.

  • 10 %

    • nekomunikují, peníze zatím nevrátili

    obchod nedoporučuji, zaplacenou objednávku nedodali a ani nedodají, protože zboží prý nemají. Musela jsem sama několikrát volat jak to vypadá a na žádost o vrácení peněz jsem sice dostala příslib, nicméně dosud nic vráceno nebylo.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Skvělý výběr a velká ochota.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to 10 dní od objednávky a stále zboží nedorazilo
    • Neodpovídají na maily
  • 10 %

    Po měsíci jsem několikrát uháněla o nedodanou zásilku. Sliby, že zavolají zpět neplatí.
    Teď čekám na vrácení peněz! Naprosto nespolehlivý obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo doručeno, na mail s dotazem ohledně stavu objednávky obchod nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídky od firem spolu, které zrovna ráda kupuju...
    • nekomunikace, balík po 10 dnech objednání ještě nepřišel a ani žádná jiná komunikace od odbchodu

    Objednala jsem před 10 dny, zaplaceno a nikdo mne ještě nekontaktoval a nic nedorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chápu, že u zboží = pokud třeba zbýval poslední kus, a kliklo více zájemců; se mohlo stát nedostupným, ať už dočasně či výprodané. Ale nevidím žádnou snahu krámku toto řešit. S něčím jsme počítali i pod stomeček, ale už to nevidím - obj. 07.12. Zboží objednané jinde o týden později bylo dodáno za 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují emailem, prý jim maily špatně dochází jak doručení tak odesílání emailů zákazníkům
    • komunikace přes telefon, když se dovoláte, tragická
    • řešení chybně zaslaného zboží přes telefon- slíbena výměna, která neproběhla
    • naslibují vše, neudělají nic, neiniciují/nechtějí komunikovat a mít spokojené zákazníky
    • dlouhá doba dodání

    22.10. provedena objednávka, po týdnu telefonát ze strany obchodu, že nějaké koření není skladem, že bude tak do týdne naskladněno a objednávku odešlou. Na emaily o stavu objednávky nereagovali, až po telefonické domluvě zboží dorazilo 23.11., v objednávce byl Muškátový ořech mletý místo Muškátového květu mletého. Na email 27.11. o reklamaci nereagovali, telefon 6.12. zvedla paní, která slíbila vše, poslat přes zásilkovnu a napravit, zašle sms i email, což se nestalo. Teď 14.12. žádná komunikace, žádný muškátový květ mletý. NEDOPORUČUJI

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku a opravdu rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Doručení trvalo dlouho, při urgenci ani nevěděli, jestli balík odeslali. Zboží nakonec doručili, ale jeden doplněk stravy měl porušený obal, ale domluvy jsem jej odeslala zpět a tím to skončilo, na e-mail dosud nereagovali, telefony neberou, podle Google je obchod trvale uzavřen :-(