Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednané zboží mi dodnes nedorazilo a na e-mailu na mojí žádost o prověření opakovaně nereagují. Pravidelně jsem z krámku zdraví objednávala, ale po této zkušenosti příště objednám jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po zaplacení, jsem zboží neobdržel ani do 7 dnů.
  • Zboží nedoručeno, žádná komunikace s obchodem, do dnešního
    dne mi nedorazila odpověď z jakého důvodu mi zboží nebylo
    zasláno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.2.2024 jsem sice zboží objednal i zaplatil, ale do dnešního dne (13.2.2024)jsem nejenom nedostal žádné zboží, ale ani odpověď na dotaz, kdy mě bude zboží dodáno.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Uvidíme jaká kvalita produktu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sleva při nákupu a to pravidelně - to se cení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno, poté obchodem potvrzena objednávka a už 10 dní se nic neděje!
    Komunikace ze strany obchodu žádná i po mých urgencích!
    M.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Všetko prebehlo v poriadku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod je super...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Snadné objednání. Cením si možnosti platit převodem a doručení zdarma nad 2 000 Kč. Rychlé vyřízení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kromě poškozeného/vylitého produktu byl zbytek objednávky v pořádku
    • přišel mi poškozený produkt (částečně vylitý produkt), poslala jsem e-mail s fotografiemi ... uběhlo 14 dní a odpověď žádná
    • e-shop nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo ani nebylo odesláno od 23. 1. 2024.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dodání rychlé, přesné - tak, jak by to mělo být
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Po zaplacení objednávky se pár dní nic nedělo. Pak jsem si přečetla recenze obchodu a smířila se s tím, že peníze jsou fuč. Takže jsem byla mile překvapená, když po asi týdnu byla moje objednávka odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • délka dodání

    Zboží jsem po téměř týdnu neodeslání mé obj. urgovala emailem, bez reakce obchodu několik dní. Následně po dvou dnech snahy jsem se dovolala na tel uvedený v potvrzení objednávky. Slečna milá, slíbila zjistit co se s obj.stalo, že ona do objednávky nevidí a nemůže víc (tak proč je v potvrzení obj.uvedené jako kontaktní tel.??), že jde o jiný sklad, a přislíbila ozvat se. Následně až po třech dnech zavolala kolegyně, že zboží budou expedovat následující den. Bez omluvy. Ani po 14 dnech od objednání nemám objednávku doma.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednala jsem poprvé

    Objednáno poprvé,prozatím ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost

    Rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé
  • 10 %

    • Našel jsem zde, co jsem hledal. Za rozumnou cenu
    • Ani po několika dnech od vytvoření objednávky neodeslali zboží
    • Nereagují na telefony, ani na e-mail
    • Žádná informace o zpoždění dodávky, nebo nedostupnosti zboží

    Zatím mám s tímto obchodem pouze negativní zkušenost.

  • 10 %

    • mají v nabídce zboží, které chci
    • nedostal jsem svou objednávku
    • neposlali email s informacemi, že by se objednávka měla zpozdit
    • nezvedají telefon

    Objednávka z 29.12. doteď nedorazila ani neposlali info, že se zpozdí, telefon mi nikdo nezvedl. Jejich tvrzení při potvrzení není pravda:

    "Pokud objednávka obsahuje zboží, které je ve stavu objednáno - doba dodání se prodlužuje o dobu nutnou k objednání zboží u dodavatele - zpravidla v rámci 1 - 5 dnů, v některých případech i déle a v takovém případě vždy objednavatele informujeme."

    Už je to 16 dní a nedostal jsem žádné info a to respektuji, že byly svátky.