Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádné informace od obchodu o dodávce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    onicem vladne tam zmatek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nevím
    • S vrácením zboží do 14dnů,reklamací je to tady na nic. Zlatá Alza a podobné e-shopy kde není s vrácením do 14 dnů problém. Už si zde raději nic nekoupím.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dostupnost objednaného zboží jsem si musel potvrzovat telefonicky. Prodávající týden nebyl schopen dát vědět zda je položka připravena k vyzvednutí. Ač se dle mého jedná o skladové zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ???
    • nabízejí zboží které nemají skladem, mají dlouhou čekací dobu
    • ceny mají většinou vyšší než jinde

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Dobrý den, paní Liliová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, je to pro nás velice důležité. Mrzí nás Vaše nepříjemná zkušenost.

    Zboží, které jste si u nás objednala, měl náš dodavatel shodou okolností dočasně vyprodané. Tuto skutečnost nelze nijak ovlivnit, aktuální skladová zásoba dodavatele není online.
    Po zpracování Vaší objednávky jsme Vás kontaktovali ohledně vzniklé situace a předpokládaného naskladnění daného zboží (do týdne). Dané zboží je u dodavatele již dostupné.
    Snažíme se dělat vše pro to, aby byl zákazník s nákupem u nás maximálně spokojený. Bohužel, někdy nedokážeme ovlivnit vše.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace. Přejeme krásný den.

    S pozdravem
    INPO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S žádnou jsem se nesetkal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednani a zaplaceni mi prisel automaticky mail, ze objednavka bude v nejblizsich dnech vyrizena. Uplynulo 10 dni a nestalo se nic, nikdo se mi neozval....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Personál po telefonu nepříjemný už od “Dobrý den”, a když na prodejnu přijedete těsně před zavírací dobou, protože vám to práce a dopravní situace neumožní lépe, tak se dozvíte, že nic nedostanete, protože zrovna dneska pán potřebuje jít dřív a ať teda přijedete zítra :). Objednám raději jinde, kde si budou vážit času zákazníka.

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za způsobené komplikace. Času našich zákazníku si velice vážíme, a proto nás Vaše hodnocení mrzí.
    Je pravda, že ten den jsme opravdu museli zavřít v 5 hodin, tudíž jsme už měli uzavřenou kasu a nebylo možné vydání objednaného zboží, protože nebylo uhrazené předem.

    Pokud by jste nás předem telefonicky kontaktovali, určitě by jsme na Vás počkali a vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Je nám to líto, ale někdy bohužel nedokážeme ovlivnit vše.

    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že i přesto na náš obchod v budoucnu nezanevřete.

    Přejeme krásný den.
    Tým INPO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obsluha na miste je strasliva: neochotna a nezdvorila.

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za nákup a zpětnou vazbu, je to pro nás moc důležité. Velice nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost s naší obsluhou. Budeme dělat vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že i přesto na náš obchod nezanevřete.

    Krásný den.
    Tým INPO CZ

  • nemůžu hodnotit. Zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemají to skladem

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod. Velice nás mrzí Vaše zkušenost.
    Snažíme se dělat vše pro to, aby byli zákazníci s nákupem u nás spokojeni. Přesto je pořád co zlepšovat.

    Zboží, které jste u nás objednal nebylo skladem, ale skladem u dodavatele. Shodou okolností měl dodavatel dané zboží dočasně vyprodané. Tuto skutečnost nelze nijak ovlivnit, aktuální skladová zásoba dodavatele není online, a proto je lepší vybírat ze skladových zásob e-shopu.
    Po zpracování Vaší objednávky jsme Vás kontaktovali ohledně vzniklé situace a naskladnění daného zboží.

    Velice se Vám omlouváme za komplikace a budeme rádi, pokud nám přesto zachováte Vaši přízeň.

    S pozdravem
    Tým INPO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • sympatický zaměstnanec u vstupu
    • arogantní zaměstnanec eshopu

    Špatně jsem si vybral produkt protože na eshopu neměli jeho rozměry. Po vyzkoušení jsem to zjistil a napsal email ohledně výměny nebo vrácení. Po více než týdnů jsem tam šel osobně a zaměstnanec který vyřizuje eshopové objednávky byl velmi arogantní. Také mi přiznal že email četl ...no a ignoroval. Když mi řekl že nemá za co vyměnit chtěl jsem zpět peníze ale i s tím měl problém. Začal sice sahat po penězích ale ty průpovídky si mohl nechat. Otázka proč jste si to vůbec kupoval? Mě to tady teď bude ležet. Je dle mého trochu nemístná u zboží které bylo nové a zabalené v původním obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhúta

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod. Velice nás mrzí Vaše zkušenost.
    Snažíme se dělat vše pro to, aby byli zákazníci s nákupem u nás spokojeni. Přesto je pořád co zlepšovat.

    Zboží, které jste u nás objednal nebylo skladem, ale skladem u dodavatele. Shodou okolností měl dodavatel dané zboží dočasně vyprodané. Tuto skutečnost nelze nijak ovlivnit, aktuální skladová zásoba dodavatele není online, a proto je lepší vybírat ze skladových zásob e-shopu.
    Po zpracování Vaší objednávky jsme Vás telefonicky kontaktovali ohledně vzniklé situace a naskladnění daného zboží.

    Velice se Vám omlouváme za komplikace a budeme rádi, pokud nám přesto zachováte Vaši přízeň.

    S pozdravem,
    Tým INPO CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec neragoval na objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem a potom mi bylo po týdnu řečeno, že bude za 8 týdnů.

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod. Velice nás mrzí Vaše zkušenost.
    Snažíme se dělat vše pro to, aby byli zákazníci s nákupem u nás spokojeni. Přesto je pořád co zlepšovat.

    Zboží, které jste u nás objednal nebylo skladem, ale skladem u dodavatele. Shodou okolností měl dodavatel dané zboží dočasně vyprodané. Tuto skutečnost nelze nijak ovlivnit, aktuální skladová zásoba dodavatele není online, a proto je lepší vybírat ze skladových zásob e-shopu.
    Po zpracování Vaší objednávky jsme Vás telefonicky kontaktovali ohledně vzniklé situace a naskladnění daného zboží.

    Velice se Vám omlouváme za komplikace a budeme rádi, pokud nám přesto zachováte Vaši přízeň.

    S pozdravem
    Tým INPO CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • bohužel inzerují, co nemohou dodat

    Reakce obchodu Koupelny-radiatory.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Snažíme se dělat vše pro to, aby byli u nás zákazníci s nákupem spokojeni. Přesto je pořád co zlepšovat.
    Zboží, které jste u nás objednal nebylo skladem, ale skladem u dodavatele. Shodou okolností měl dodavatel dané zboží dočasně vyprodané. Tuto skutečnost nelze nijak ovlivnit, aktuální skladová zásoba dodavatele není online, a proto je lepší vybírat ze skladových zásob e-shopu, tedy "skladem".
    Po přijetí Vaší objednávky jsme Vás o vzniklé situaci informovali a snažili se ji s Vámi vyřešit.

    Omlouváme se za komplikace a budeme rádi, pokud nám přesto zachováte Vaši přízeň.

    S pozdravem
    Tým INPO CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vystavené zboží neměli skladem i když bylo inzerováno na webových stránkách. Katastrofální dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrzen dodaci termin navzdory telefonickemu ujistovani ze strany obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše jak má být. OK.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nabízeli a prodali položku, kterou nemají skladem. Ano, zavolali a omluvili se. Dohodli jsme se na rozdělení objednávky. Dorazila jen jedna ze dvou položek. Žádné prokazatelné doručení telefonické dohody o rozdělení objednávky (třeba nové ID) náhradní dodací lhůta, žádné potvrzení doručení zboží v prodlení zdarma. Škoda.