Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží které je prý skladem nedodali.

    Zboží které je prý skladem nedodali, po dotazu odpověděli, že do týdne, a pak přestali komunikovat. Jíž na zboží čekám cca tři týdny a z obchodu mi nikdo není schopný napsat jestli mám čekat dál nebo se smířit s tím že zboží nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Nulová komunikace se zákazníkem, neodpovídání na emaily.
    • - I přes několikanásobné telefonické dotazování neschopnost zajistit zboží.
    • - Lhaní o tom, že zboží už je na cestě, že zboží už odeslali ap.
    • - Zboží které je v internetovém obchodě označené jako skladem ve skutečnosti vůbec skladem není.

    Bohužel, musím hodnotit výrazně negativně. Čekal jsem skoro dva měsíce, ale dodnes nic. Nemám ani zboží ani jediný mail (krom toho, že se "objednávka vyřizuje" V případě, že jsem osobně zavolal a požadoval zpětnou reakci na můj mail, nebo mi bylo slíbeno zpětné zavolání - tak stejně nic. Nulová reakce ze strany obchodu. Kdyby alespoň na rovinu přiznali, že zboží nejsou schopni zajistit, nemusel jsem zbytečně dva měsíce čekat na jeden pitomej adaptér.

    V obchodě jsem kupoval poprvé a zcela jistě i naposled. Pokud se mně kdokoliv na něj bude dotazovat, tak rozhodně nebude moje reakce kladná.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neschopnost vystavit fakturu s lhůtou splatnosti, pouze proforma faktura nebo dobírka - pro spoustu firem s méně "flexibilním" účetnictvím (např. naše univerzita) je to limitující.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den
    Tuto možnost jsme dříve nabízeli. Bohužel se nám začli hromadit neplatiči v takovém počtu, že to již nebylo únosné.
    Díky firmám, které nejsou solventní jsme tuto volbu museli zrušit.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace, nereseni objednavky, sliby chyby

    slabota, hlavne ze maji falesne certifikace
    buhvi co je to za podvod

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Prodává nekvalitní zboží. Po prvním použití došlo k neodstranitelné a eliminující závadě. Reklamace v On-Line obchodech je složitější, než samotný výsledek.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den
    Prosím o informaci o jaké zboží se jedná... Nevíme proč by nás měla být reklamace složitá. Prosíme o číslo objednávky.
    Děkujeme....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velky vyber, nizke ceny
    • Lajdacky pristup

    V zalohove fakture prodejce chybne opsal me DIC z objednavky, na coz sem prodejce upozornil a napsal jeste jednou me DIC. Prodejce odepsal ze to kontroloval a nezda se mu ze by byla nekde chyba. Upozornil jsem tedy podruhe s nazornou ukazkou kde je chyba. Prodejce odepsal ze papirova faktura bude uz s opravenym DIC..nebyla. Platil jsem za zbozi prevodem, dorazilo na dobirku=zaplaceno tedy 2x. Ted uz 10 dni od objednavky cekam na opravenou fakturu a vraceni dvojite platby za zbozi..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Stránky jsou přehledné. Dobrý výběr zboží s cenamy.
    • Dlouhá doba dodání zboží bez případného informování. Některé druhy zboží v uvedené nabídce není.

    Zatím nevím zda li doporučit a také znovu nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Standardní výhody e-obchodu
    • Neznám stav objednávky
    • Neznám dodací lhůtu

    Protože moje objednávka není doposud vyřízena nemohu obchod hodnotit kladně