Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nulová komunikace při výměně špatně odeslané objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání za 14 dní nedodrženo, 19. den a stále nic, ani zpětná odezva, na zákaznickou linku se nelze dovolat...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledný shop
    • Nulová komunikace
    • žádná odpověď na email
    • Telefonicky také nic nesděleno - zavolejte za hodinu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levné hadice
    • Nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na mailové dotazy obchod nereagoval až po telefonické urgenci přislíbili termín, který stejně nedodrželi...

    Možná to byla náhoda, ale kdybych jen psal a nezavolal a nedožadoval se dodávky, tak nic nedostanu a přijdu o peníze...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zaplaceného zboží
    • nekomunikace

    zatím jeden z nejhorších obchodů , co jsem udělal , po deseti dnech po zaplacení jsem psal email jak to vypadá s dodáním zaplaceného zboží a nikdo se neozval .......no zřejmě jsem přišel asi o 250 Kč ....zboží jsem objednal jinde ......tady již nikdy :o)

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    můžeme vědět číslo objednávky...? E-mailů máme více to je pravda.... ale snažíme se na všechny odpovídat co nejrychleji.
    Vaši objednávku prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodací lhůty v eshopu neodpovídají skutečnosti

    Objednáno zboží 26.2. s tím, že v eshopu bylo uvedeno dodání do 28.2.
    27.2. přišel email s dokumentem "Objednávka přijatá" opět s informací "Termín: 28.2."
    Ovšem 28.2. nic nedorazilo, tak jsem si vyžádal podací číslo zásilky. Na tento email nebyla žádná reakce. Reakce byla až na třetí email, a to 2.3. Tato reakce mě dost překvapila: "bohužel když si objednáte zboží které není skladem a jeho dostupnost je při objednání 14 dní pak nemůžete očekávat, že zboží bude expedováno dříve."
    Na další dotaz na termín, kdy zboží obdržím, nebyla opět žádná reakce až na urgenci jsem byl kontaktován telefonicky, že nevědí kdy zboží bude, a že to může být klidně až za půl roku.
    Objednávku jsem tedy stornoval.

    • Obchod na svých stránkách nabízí zboží, které v potvrzení objednávky nahrazuje.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den Milane,
    v našem sortimentu je zhruba 120 000 produktů. Není možné ani v lidských silách, aby se podobný případ nikdy nestal.
    Zboží je u výrobců aktualizováno a snažíme se držet data aktuální. Bohužel někdy dostaneme informaci až poté co je již zboží někým objednáno. Na druhou stranu v případě, že se tak stane vždy zaměňujeme zboží po konzultaci se zákazníkem a snažíme se pak vyjít vstříc i v ceně.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Špinavé zboží

    Deklarují zboží skladem přesto, že jej nemají.

  • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    objednávka byla z Vaší strany stornována. Proto zboží nedorazilo. Pokud jste provedl storno nechtěně stačilo nám napsat a objednávku bychom vyřídili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dost slabá komunikace
    • pomalá doba zpracování

    Objednávka provedena ve středu odpoledne, zboží odesláno až v pátek (nebyla to objemná objednávka a vše měli skladem). Proběhla klasická výmluva na dopravce, ovšem v dopravci chyba samozřejmě nebyla (odesláno v pátek, dodáno v pondělí). Určitě nedoporučuji, příště raději připlatím za kvalitní služby.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    Zboží bylo doručeno do 2 pracovních dní od objednání. Pokud provedete objednávku v pozdních nočních hodinách, pak ji dokážeme expedovat nejdříve následující den. Nikde na našich stránkách negarantujeme dodání do 24 h.
    Nejsme zelený mimozemšťan, ale specializovaný internetový obchod na stlačený vzduch.
    Děkujeme za Vaši objednávku a věříme, že příště již budete plně spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží neodpovídalo objednávce ani faktuře. Jednalo se o asi o 800 kč levnější poj. ventil(dle ceníků dostupných na internetu) . Telefonický kontakt ani sms s MMS produktu + faktury a zjevný rozdíl v označení výrobku bez odezvy. Dodaný produkt se nenachází ani v objednávkové aplikaci obchodu. Prostě jsem klasicky naletěl . Přeposílání zboží a marnou komunikaci vzdal , ale s tím tito neseriózní firmy jistě počítají. Tak zpátky do kamenných obchodů a internet již nikdy více.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    Žádnou podobnou reklamaci nevedeme ani zboží nezaměňujeme. Pojišťovací ventily Herose, které dodáváme jdou prvotřídní kvality a s nastavením a všemi dokumenty určitě na internetu nenajdete v této kvalitě s tak rozdílnou cenou. Pokud nám ukážete že jsou pojistné ventily ve stejné kvalitě za například poloviční cenu, rádi Vám rozdíl uhradíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi melo byt dodano 18.5. Dnes, 27.5 nadale nedorazilo. Dvakrat jsem do obchodu volal, a pokazde bylo mi slibeno ze zjisti problem a zavolaji mi zpet. bohuzel ani jedno se nekonalo. Jeste ze jsem neplatil predem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Při objdnání zboží bylo skladem, ale po 14 dnech nic nepřišlo. Prodejce mi mi řekl, že na skladě není a že je dodací lhůta 20 dní.Takže mají neaktuální data na web stránkách.

    Předem se ujistěte jestli to opravdu mají na skladě. V případě, že potřebujete něco dodělat, tak aby jste nečekali jako já 23 dní na doručení.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    data jsou již aktualizována každý den. Děkujeme za reakci. A budeme se těšit návštěvu. Příště již uvidíte aktuální data.

  • Domluvený termín dodání byl 2 dni, zboží bylo na skladě. Po 10 dnech zboží nemám!
    F. Koranda

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    mohu vědět číslo Vaší objednávky. Nezdá se mi, že zboží co je skladem Vám šlo 10 dní.

  • Nikdy již si tam nic nekoupím.

    Reakce obchodu Kompresory vzduchotechnika

    Dobrý den,
    můžeme Vědět o jakou objednávku se jedná. Při nákupu zboží. Vidíte dostupnost zboží a možný termín dodání. Děkujeme za upřesnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • vůbec žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace, záměny objednávek,
    • mají uzamykatelné armatury skladem
    • nebyl dodržen termín dodání, objednávka nebyla potvrzena a ani nebyla zohledněna poznámka v objednávce a ani jsem firmou nebyl kontaktován, že to včas neproběhne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pokud zákazník neobdrží zboží, nejedná se o obchod ale pouze o ztrátu času