Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejsem spokojená, dlouhá doba dodání
    • Uhrazenou objednávku chtěli znovu uhradit
    • Objednáno v Klimatexu, psali mi ze Sportisima, číslo objednávky nebo odkaz chyběl, těžko se dohledává co vlastně chtějí zaplatit a proč

    Objednala jsem a ihned zaplatila přes portál, který mi obchod nabídl. Třetí den mi přišla SMS, že nemám uhrazenou objednávku ve Sportisimo. V té době jsem čekala doručení balíčku z Klimatexu.
    Nakonec se ukázalo, že objednávka z webu Klimatex je uhrazena. A s omluvou mi poslali objednávku, ale pro mě už s dodáním pozdě. Jsem zklamaná a zmatená.
    Objednávala jsem na Klimatex a psali mi ze Sportisima? Uhrazenou objednávku chtěli znovu uhradit?

    Reakce obchodu Klimatex

    Omlouváme se za komplikace v průběhu dodávky zboží. Výjimečně se může stát, že nám platební brána zašle mylnou informaci o chybějící platbě, což dodání zboží bohužel prodlouží o několik dní. V těchto případech jsou zákazníci o nezaplacené objednávce vždy informováni jak formou e-mailu, tak i pomocí sms, která je zasílána ze společného systému provozovatelem našeho e-shopu s jednotnou hlavičkou Sportisima. Souhlasíme, že nastavení této komunikace není ideální a snažíme se najít vhodnější řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi zklamaná.

  • Zbozi jsem objednala a zaplatila pred 10ti dny a do dnesniho dne nebylo jeste ani predano dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace, pouze automatické potvrzení objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem na účet . který jste uvedli v Go pey a platba byla odeslána. Na email mi dorazilo , že objednávku rušíte pro nezaplacení. Platby byla připsána okamžitě s objednávkou. Telefonicky mi Vaše operátorka řekla , že bankovní účet NEMÁTE a že mi tedy peníze vrátíte, následně mi řekla , že platbu dohledáte a přiřadíte. Výsledek je , že nemám peníze ani zboží, které jsem si objednala a zaplatila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po tomto nákupu na Klimatexu nemohu dát kladné hodnocení.2x mě byla objednávka zrušena po její původní akceptaci.Jednou z důvodu poškození zboží a podruhé s tím,že uvedený produkt už není na skladě a přitom na webu byl v nabídce.Až 3. Objednávka byla v pořádku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel bylo zboží z více prodejen, a tím pádem jsem platila dvakrát poštovné....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Otresna kvalita vyrobku !!!Bunda byla zaprasena, spinava.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobrý poměr cena / kvalita
    • Dlouhá dodací lhůta u zboží, které je skladem

    Nevím proč mám hodnotit obchod Klimatex, když celou objednávku vyřizovalo Sportisimo. Chápu, že spolu tyto obchody nějakým způsobem působí společně, nicméně pokud objednávám v eshopu Klimatex, tak nečekám, že ve skutečnosti objednávám ve Sportisimu. Považuji to za klamání zákazníků.
    Jinak s produkty značky Klimatex jsem celkově spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouha dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží skladem a následně když objednám tak celou objednávku zruši. Z obchodu nikdo nenapsal že se omlouvaji atd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechali si zaplatit a balík mi nedali

    Balík mi doručili ale alzabox byl rozbitý, balík tedy nešel vyzvednout. Již zaplacený balík si poté odvezli zase zpátky.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení že nedoporučujete obchod.

    1) jste nás mohla kontaktovat (mail ani jinou zprávu jsme vůbec nedohledali) a mohli jsme celou záležitost řešit předem pouze přesměrováním balíčku a nebo kontaktovat Alzabox za nás
    2) platbu objednávky jste měla dobírkou, to mohl být problém, že to nešlo, protože nakonec jste objednávku bez našeho vědomí uhradila a tím pádem pravděpodobně vznikl problém s tím, že to bez Vaší úhrady nešlo otevřít.

    Tak jako tak, my bychom nikdy bez náhrady zákazníkovi nestáhli zpět balík i kdyby nebyl zaplacený a vždy se snažíme dohodnout na řešení. Případně na stornu.

    Ideální je v takových případech kontaktovat zákaznickou linku a problém řešit co nejdřív.

    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obleceni je super ale doporučuji nenakupovat na pobočce v Praze.. Paní neskutečně protivná, nakonec to vypadlo že se mám omluvit za nákup u ní... sem už v životě nepůjdu, vše raději poštou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklamoval jsem deravé ponožky ihned po jejich rozbalení. Vyjádření o reklamaci bylo, že jsem si je roztrhl špatnou manipulací. Výrobky klimatex používám roky, dnes jsem právě prestal. Mimochodem, objednal jsem si věci za 1500 a reklamoval dva páry ponožek . Pro představu celkového objemu, za co jim stojí přijít o zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Prvy krat asi napisem hodnotenie, veci Klimatex milujem, ale v neznasam chodit k vam do obchodu. Vzdy v Nakupku v Kralovom poli je a bola predavacka, ktora sa tvari kyslo alebo ze otravujete. Aspon ku mne. Normalne by som sa vzdy stavila, ale vas personal ma odradza, tak to je…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem si tričko, nesedělo , ale v pohodě, to se stává
    • při vyzvednutí na výdejním místě byla velmi neochotná paní prodavačka, moje přítomnost jí vyloženě obtěžovala, přitom v obchodě nikdo jiný nebyl
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Trvá to moc dlouho a není žádná komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    Vaše objednávka nebyla odeslána, protože jste zadal platbu převodem a objednávku doposud neuhradil.

    Prosíme tedy o její úhradu nebo o změnu platby na dobírku.

    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ROZPÁRANÝ LEM U RUKÁVU

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám byl doručen Vadný výrobek. Je ale možné jej bez problémů obratem reklamovat. Vše je zdarma. Pro více informací navštivte web https://www.klimatex.eu/cz/reklamace-a-vraceni-zbozi

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Super materiály i když v poslední době výběr na e-shopu horší jako v prázném obchodě v Africe
    • Neuvěřitelně pomalé odesílání ( týden )

    Jestli najdu výrobky Klimatex v jiných obchodech, raději zaplatím vyšší cenu, ale nebudu muset zrušit nejdůležitější závody sezony kvůli neschopnosti obchodu Klimatex.cz odeslat zboží, které bylo skladem , do dvou pracovních dnů ... Děs !!!

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k tomu, že jste musel zrušit závod protože Vám týden chybělo oblečení. Nicméně věřte, že odeslání objednávky bylo hned druhý den po vytvoření (v tomto případě ihned v pondělí). Bohužel netušíme, proč Zásilkovna balík tři dny držela na depu. Nespokojená recenze tedy patří spíš jim, nikoliv nám. Protože naše neschopnost to opravdu nebyla. Ostatně musel jste být Zásilkovnou informován o tom, že balíček je na cestě a dodání trvá tedy déle, než je standard. Kdybyste nás oslovil, rádi Vám pomůžeme Zásilkovnu kontaktovat a balík s dodáním urychlit. Od toho máme obchodní zástupce, kteří se nám věnují. Bohužel nyní s tím již nic neuděláme.

    Co se týče zásoby na ehopu, je konec sezony, výběr je vždy horší. Ale pořád věříme, že ten výběr je lepší než v prázdném obchodě kdekoliv na světě :)

    Pokud se rozhodnete přeci jen ještě někdy zopakovat objednávku a vyberete si u nás a stane se, že bude dodání opět trvat, klidně druhý den volejte nebo pište. Možností je mnoho - pro připomenutí, je to zákaznická linka, messenger, instagram, chat na webu, mail. Všude jsou lidi, kteří jsou ochotní a kompetentní Vám pomoci záležitost řešit v době kdy ještě řešit lze. Předejdete tím právě například zrušení nejdůležitějších závodů v sezoně nebo třeba i jen tomu, že nebudete muset čekat na svoje zboží delší dobu. A to je podle nás fajn.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřišlo ani heslo k vyzvednutí

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den, kód od dopravce k vyzvednutí chodí až po zaplacení objednávky (u plateb převodem nebo kartou), které z Vaší strany zatím neevidujeme. Pokud je s objednávkou obecně nějaký problém, je vhodné kontaktovat naši zákaznickou linku a domluvit se na nápravě.