Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • bohužel se mi strhla dne 27.1.2021 částka za objednávku č. objednávky: 113869 2x. zatím podána reklamace na tuto částku.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    nerozumíme označení našeho obchodu, že jej nedoporučujete. My jsme platbu nastavili jako dobírku, protože tak byla Vaše objednávka Vámi zadána. Platila jste následně u řidiče PPL kartou. Forma a úhrada řidiči PPL (externí přepravní společnosti) s námi vůbec nesouvisí. Nad rámec jsme to prověřovali a PPL nám připsalo částku za Vaší úhradu pouze jednou. Doporučuji kontaktovat přepravní společnost PPL. V bankovnictví máte ke každé takové platbě v podrobnostech uvedené ID transakce. Podle toho dokáže případně PPL zjistit, že platba byla opravdu zdvojená. My Vám bohužel nemáme jak poradit.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Objednávka za 3000,- a za výměnu velikosti znovu platíte poštovné.

    U termo prádla neodpovídají velikosti, zvolte min. o číslo větší.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojení s tím, že jste platila poštovné. Nevím, jestli myslíte nyní tedy za novou objednávku nebo vrácení. Vrácení je možné učinit přes Zásilkovnu zdarma. Poštovné jste měla zdarma u první objednávky a možnost využít i u vratky. U všech těchto přeprav my platíme za Vás, čili pokud následná výměna nepřesáhne sumu, nad kterou je pošta zdarma, tak je již poštovné účtováno jako jediný Váš náklad navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V minulosti jsem byl vždy spokojen, jak se zbožím, tak s obchodem.
    • Momentálně nereagují na e-mail
    • Na infolince zřejmě nikdo nepracuje
    • Zboží skladem nebylo ani za 3 týdny dodáno, komunikace žádná.

    Objednávka zboží skladem v prosinci, po třech týdnech zkouším zjistit stav objednávky, telefon na infolince nikdo nezvedá na e-mail nikdo neodpověděl ani za 2 dny, pouze mi přišla žádost o hodnocení obchodu, tak tedy hodnotím...

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste doposud neobdržel objednávku. Objednávku jste si učinil na prodejny v době, kdy byly ještě otevřené. Pak ještě před přípravou zboží se prodejny uzavřely a naše prodejny neslouží jako výdejní místa. Kolegyně se s většinou lidí domluvila jak dále postupovat. Těm, co chtěli zboží odeslat na adresu, tak se zboží odeslalo. Ti, co na zboží nespěchali a trvali na osobním odběru, tak si objednávky nechávali na opětovné otevření. Telefon normálně funguje a Vaše telefonní číslo na něj ani nevolalo. E-mail jste psal na uzavřenou prodejnu, nikoliv na centrálu, čili Vám opět nikdo reagovat nemohl, protože, jak jsem uvedla výše, jsou naše prodejny uzavřené. Tuto skutečnost uvádíme vždy aktualizovaně na našem webu.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    netuším proč mi zboží nedošlo

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    Vaše objednávka z 16. 12. 2020 nebyla ani 28. 12. 2020 uhrazena. Z důvodů ukončení roku účetně bylo nutné všechny tyto neuhrazené objednávky stornovat. Kolegyně Vám volala, nicméně bez úspěchu. Mail o nezaplacených objednávkách před Vánocemi se odesílal 16. 12. 2020 tak, aby to stihlo dojít. U Vás to tedy neodešlo, protože Vaše objednávka byla realizována až ve večerních hodinách.

    Pokud budete mít o zboží zájem je možné vytvořit objednávku znovu, nicméně prosíme tentokrát o neodkládání úhrady.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    zasláno jiné zboží, než bylo objednáno !!!

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    po telefonickém hovoru vysvětleno, že došlo k omylu a hodnocení patřilo jinému obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno, zaplaceno, ale nedoručeno. Zatím komunikuje jen Zásilkovna, že zboží má dodat, ale ještě je neobdržela.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno a stále ho nemám
    • komunikace na zákaznické lince,paní zjevně prudí když někdo volá

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojení s objednávkou. Prověřovala jsem celou situaci. Vaše objednávka byla připravena na expedici a čekala na úhradu z Vaší strany, která proběhla až dva dny poté, co jste volal. Mrzí mě, že kolegyně vyzněla nepříjemně, ale prosím o pochopení v této extrémně náročné době pro všechny eshopy a přepravce. Dlouhá doba dodání byla v tomto případě způsobena pozdním zaplacením objednávky.

    Úhrada byla připsána před dvěma dny a zboží bylo dnes dodáno na výdejní místo a Vámi převzato. Čili od úhrady jste ho měl již třetí den u sebe. Rychleji to opravdu v současném vytížení nejde.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bolo mi doručené niečo iné ako som objednal

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás chyba v odeslání. Kontaktovali jsme Vás na e-mail z objednávky s návrhem řešení.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Mají to pěkně nasvícené,ale barva rozhodně ani v nejmenším neodpovídá fotografii.Děti se těšily na krásně růžová trička jako byly na obrázku,ale to co dorazilo bylo zklamání.Kdybych měla poštu blíž ke svému bydlišti,vrátila bych to.Jinak komunikace a dodací lhůta v pohodě

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nespokojená s nákupem. Bohužel, každý monitor zobrazuje barvy jinak. Není v našich silách toto jakkoliv podchytit. V naší společnosti většina kolegů používá speciální monitory, ale když si připojíme notebook, tak ty rozdíly jsou opravdu velké. A v těchto barvách je to enormní. Děláme však vše proto, abychom lidem možnost vrácení jakkoliv usnadnili. Proto máme kód na Zásilkovnu a stačí to donést na odběrné místo, které zásilky přijímá a vrátit bezplatně. O to víc je nám líto, že nás nedoporučujete, protože jsme si vědomi toho, že riziko, že daná věc nebude odpovídat Vašim představám, je vysoké.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemaju velkostni sortiment pre vysokeho muza. Ale zato vsemozne propaguju. Neponukaju ani mnozstevne zlavy ani len 3 percenta.

    Zaujem odbytu veskery zadny. Mam od nich veci, su pekne dizajnove, ale to je asi tak vsetko. Cesi nevedia robit outdoor.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nedoporučení obchodu. Co se týká toho, když je někdo vyšší, je to obecně problém. Můžu říct, že část lidí říká, že zase máme kalhoty moc dlouhé a když dáváme zipy, nemohou si je zkrátit, dalším zase zipy chybí apod. I kdybychom se snažili sebevíc, nikdy se netrefíme úplně do všech vkusů a postav. Na to bohužel nemáme možnosti. S tím souvisí i to, že naše primární orientace není pouze outdoor, ale zvláště běh a kolo. Co se týče slevy 3 % za odběr, tak ne, toto v současnosti nemáme, ale plánujeme do budoucna VIP program. Nyní jste ale využil slevu 30 % a to je, věřím, lepší nabídka.

    Děkujeme i tak za Vaše hodnocení a věříme, že případný další nákup bude vydařenější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Váš vyhledávač klame zákazníka

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s e-shopem. Protože bohužel nerozumím příliš kde je problém, protože jsem prověřila objednávku a ta proběhla v pořádku i s uznáním slevy a dopravy zdarma, tak jsem neshledala jiný nedostatek případně klamání. Budeme Vás kontaktovat e-mailem tak, abychom případný problém mohli dořešit.

    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Triko mi přišlo ušpiněne.Cely přední díl byl zamazaný od speedsticku
    ,Jak si triko někdo zkoušel.Objednana sportovní podprsenka fuchsiové barvy,ve velikosti L,je vyrobena snad pouze na panenky.Nedostala jsem ji ani přes hlavu.Druha sportovní podprsenka,taky velikost L,je mi naštěstí dobře.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s dodávkou a že se u Vás projevilo víc problémů. I přes veškerou snahu kontrolovat zboží před odesláním, tak ne vždy se to podaří. Máte ale samozřejmě možnost zboží vrátit na naše náklady. Více zjistíte na adrese https://www.klimatex.eu/vymena-vraceni-zbozi - kde dole máte i kód pro Zásilkovnu na vrácení zboží zcela bez starostí. Pakliže byste potřebovala jakkoliv poradit, pak můžete využít i náš telefon +420 777 722 440, kde Vám kolegyně vše vysvětlí.

    Omlouváme se Vám za vzniklé potíže a věřím, že je co nejlépe napravíme k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mel mi prijit email, kdy budu moci zbozi vyzvednout a jiz cekam druhy tyden. Hruza

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    kontaktovali jsme prodejnu a velice se omlouvají, že Vaši objednávku zapomněli připravit. Přehlédli ji v systému, že je stále nepřipravená. Aktuálně sjednají nápravu a dají Vám vědět.

    Děkuji za Vaše pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, dříve jsme výrobky kupovali rádi ale asi máte nového návrháře a mikina a kapucí se nedá nosit (moc velké kapuce) také se jste měli bezešvé věci a ty už jsou málo kdy. A obchod dobrý musíte mít štěstí na prodavačku.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,
    mrzí nás, že již nejste tak spokojená s nabídkou našich výrobků. Co se týče kapucí, pak svetr, který jste měla objednán byl testován naším kolegou (a nejen tím) a žádný problém ohledně kapuci jsme neshledali. Zítra ještě prověříme, jak sedí, ale pokud máte svetr optimálně na tělo (není extra volného střihu), pak kapuce k obličeji přiléhá.
    Co se týče seamless, pak je konec sezony bezešvého prádla, takže ano, jeho nabídka je nyní o něco omezenější, to je bohužel takto vždy. Je to artikl zimního charakteru, takže z toho důvodu na konci sezony již není k dispozici ve všech velikostech. Na další rok již plánujeme i variantu s krátkým rukávem, takže se nabídky naopak rozšíří. Děkujeme za pochopení a věříme, že si k nám opět najdete cestu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Nekomunikuje při řešení problému

    Objednal jsem si zboží, které brzy dorazilo = SUPR! Ale při první použití na cca 1,5 hodinové vycházce se začalo žmolkovat :o( Tak jsem psal 7.1.2020 maila s popisem problému a jak to chtějí řešit a dodnes žádná reakce :-(

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    velice se omlouváme. Kolegyně si ověřovala ještě informace na produktovém oddělení, proč to takto začalo rychle žmolkovat a jak případně řešit a následně už se to nedotáhlo do konce. Již Vám reagovala s návrhem řešení standardní reklamací. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý večer.
    Marně čekám na mou poslední objednávku.Byl jsem doposud spokojený.Vzhledem k dlouhé dodací lhůtě příště asi oslovím jinou společnost.Děkuji Gallas

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše záporné hodnocení. Avšak jako platbu u Vaší objednávky jste si zvolil platbu převodem. Bohužel jsme doposud platbu neobdrželi, takže jsme Vám objednávku expedovat nemohli. Pakliže jste platbu zaslal, specifikujte nám prosím do e-mailu na jaký účet s jakým variabilním symbolem, abychom ji mohli případně dohledat ručně.

    Děkujeme za pochopení

  • nemůžu zatím nic hodnotit, když jsem zatím vůbec neobdržela email, že bych si již mohla jít zboží vyzvednout

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den, Vaše objednávka dorazila v době dovolené skladu během vánočních svátků. Tato informace byla uvedena také na webových stránkách v nákupním košíku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednávka potvrzena již před 10 dny; zboží do dnešního dne ještě nedorazilo a nevím zda vůbec ještě dorazí; zatím žádná odezva z obchodu, což se u předchozích objednávek zatím nikdy nestalo.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    mrzí nás toto nedorozumění. Vaše objednávka je připravena od 19. 1. Je možné, že Vám mail přišel do spamu, pakliže jej máte vyplněn správně. Obchod by Vás nicméně v nejbližší době kontaktoval sám s tím, že tam máte již objednávku uloženou déle než 7 dní. V případě dalších dotazů se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku, případně na e-mail. Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé vyřízení
    • poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tyden od objednavky zbozi nedorazilo,komunikace s obchodem žádná.

    Reakce obchodu Klimatex

    Dobrý den,

    objednávka je již 10 dní připravená k vyzvednutí na prodejně v OC Laso. Pakliže máte uvedený e-mail správně, měla Vám dojít informace o objednávce právě tam. Někdy je možné, že skončí ve spam složce. Obvykle ještě kontaktujeme zákazníky, kteří si objednávku dlouho nevyzvednou, telefonicky. Zde k tomu však z důvodů střídání dovolených a nedorozumění nedošlo. Nicméně si můžete objednávku vyzvednout bez problémů, je pro Vás připravena na prodejně k vyzvednutí. Děkujeme za pochopení