Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • připravená objednávka, která nakonec nebyla
    • neochotný personál

    Objednala jsem hračku pro syna, která měla být skladem a byla připravena k osobnímu odběru, po cestě přes celou Prahu mi bylo oznámeno, že hračka není, jako vážně??? Vždycky je s tímto obchodem nějaký problém, jednou si prodavačky mezi sebou posílali e-mail o tom, že jsem kráva a jaksi mě zapomněli vyřadit z konverzace, rozhodně tento obchod nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.6.19 objednano do dnes 20.6.19 nedoruceno.
    Toto se mi stalo poprve.doposud vzdy vse v poradku.
    Resim s eshopem a doufam ze se vse vyresi.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace.Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 3.6.2019 Dnes 20.6.2019 a žádná odezva ze strany obchodu

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace.Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekala sem 14 dní a pak šla osobně na pobočku, kde mě bylo sděleno, že nic nebude. Nikdo mě ani nedal vědět. Po nákupech pro dceru sem tímto jednáním skončila. Jde jen o princip a jednání. Pleny si koupím jinde a kočárek a další věci příště uz také. Snad někde budou k zakaznikum více friendly.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším eshopem. S pozdravem tým Kašpárek.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlo vyřízení obj.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Děkujeme za nákup a je nám líto, že jste s nákupem nebyla spokojená, s pozdravem Kašpárek.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vysoká cena i s narozeninovou slevou. Zboží jsem našla nakonec jinde a i bez narozeninove slevy 15% výrazně levnější. Objednávku jsem tedy nakonec zrušila a pořídila jinde.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jste u nás nenašla zboží dle Vašich požadavků, avšak nechápeme, proč nás nedoporučujete, jelikož cenu jste si mohla porovnat ještě před nákupem :(. Tým Kašpárek

    • 17.4.2019 jsem odeslala objednávku a do dnešního dne tj. 28.4. 2019 se mi z obchodu neozvali, přišel pouze automatický potvrzovací e-mail, na e-maily neodpovídají a telefon je stále nedostupný. Nikomu tento obchod nedoporučuji, a ještě štěstí že jsem neplatila dopředu .

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za nákup a omlouváme se za problémy s Vaší objednávkou. Tým Kašpárek.

    • Nakomunikuje, nevraci penize
    • Zboží napsano skladem, ale nakonec není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný kočárek nejenže neměli ve slevě, jak inzerovali, ale neměli ho vůbec. Zjistili jsme to až po několikátém telefonátu my sami, jinak bychom asi na kočárek čekali doteď. Prostě na objednávku vůbec nereagovali. A mezitím se tento typ doprodal v jiných obchodech.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Neinzerovali jsme kočárek ve slevě, objednaný kočárek Valco v žádné akci poslední měsíce nebyl. Na objednávku jsme reagovali a kolegyně byla s Vámi v kontaktu. Je nám líto, že reagujete tak negativně a přes naši omluvu vkládáte už druhou recenzi na stejnou objednávku. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod udělal chybu ve vyúčtování a poslal mi objednávku se špatnou dobírkou. Bohužel mi nikdo nebyl schopen pomoci a musela jsem doručení zrušit. Balík mi neposlali zpět se správnou dobírkou a zboží které jsem chtěla už zase nemají.....

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za pochybení. Tým Kašpárek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přístup obchodu naprosto otřesný.. vyjít zákazníkovi v čemkoli vstříc je strašný problém a odpovědi přes email arogantní..

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problem s inventurou

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod nabizel zbozi, ktere jiz nemel skladem. Az po zaplaceni cele objednavky mi nasledujici den prisel email s infem, ze zbozi vlastne skladem neni. Vraceni penez trvalo tyden.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, máme skladové zásoby propojené s prodejnou, proto se může stát, že položka se vyprodá. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pouze 2 kamenné prodejny v ČR
    • Personál obchodu
    • Komunikace

    Kupovali jsme věci pro miminko. Byla vytvořena internetová objednávka s osobním vyzvednutím na prodejně Černý most. Měli jsme zájem o konkrétní typ kočárku. Tento kočárek byl na webových stránkách dostupný "SKLADEM". Objednávku jsme řádně dokončili a do emailu nám přišlo shrnutí objednávky. Po asi 5 dnech (že si dali na čas ...) nám přišel email s informací, že kočárek již není k dispozici, protože byl prodán a že si můžeme vybrat jiný kočárek a nebo se stornuje objednávka. Což nás velice zklamalo a zamrzelo. Naštěstí jsme zboží neměli zaplacené, tak jsme nemuseli podstupovat různé dohady o vrácení financí či různé kompenzace v podobě jiného zboží atd. Člověk by se domníval, že pokud je jasně napsáno, že zboží je skladem a objednávka je úspěšně dokončená, že mu zboží dorazí. Nicméně v obchodě kašpárek to zřejmě u některých položek neplatí. Jestli byla či je chyba v aktuálnosti skladových zásob či neschopnosti zaměstnanců dané prodejny připravit zboží k výdeji mě jako zákazníka absolutně nezajímá. Ať si v tom obchod kašpárek udělá pořádek. Akorát to poškozuje v očích veřejnosti obchod jako takový. Tudíž jsme byli nuceni si koupit kočárek u konkurence (mall.cz ), kde skladem opravdu znamená skladem a kočárek jsme měli doma do 2 prac. dnů.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, máme skladové zásoby propojené s prodejnou, proto se může stát, že položka se vyprodá. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byla jsem spokojena se širokým sortimentem zboží. Bohužel zboží zatím nedorazilo a ze strany obchodu žádná komunikace.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod na Zlicine nas bohuzel neoslnil zkusenostmi a profesionalitou obchodnich asistentek. Chteli jsme zakoupit par veci, ke kterym jsme chteli vysvetlit vyhody a nevyhody, bohuzel expertiza podana v obchode nas odradila od veskereho nakupu.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Nereagovali

    Mrzí mě komunikace obchodu. Objednávka cca za 4000,- . A nikdo mi ani nebyl schopen odpovědět . Nehledě na to že na eshopu nabízíte něco co ani nemáte k dispozici.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem zvyklá, že když zaplatím zboží online a je skladem, většinou mi je doručeno do dvou dnů od objednávky. zde jsem čekala 5 dní na email, kde mi bylo sděleno, že dvě položky z pěti, které jsem objednala nejsou (i když při objednávce byly na skladě a stejně tak i při pozdější kontrole ještě před obdržením tohoto emailu).

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • moc milá paní na lince pro e-shop
    • nemožnost vrátit produkt s číslem objednávky, musíte mít fakturu, jinak Vás pošlou zpět, fakturu si prý neumí dohledat
    • posílají zboží, co už si někdo zkoušel, což jako zákazník určitě chcete
    • při vrácení zboží na prodejně Černý Most je arogantní a nepříjemný personál

    V minulosti jsem s tímto obchodem měla již problém, kde mě nějaká paní nazvala krávou, když jsem chtěla stornovat objednávku, ze které neměli 95% věcí (do dnes se mi nikdo neomluvil), ale chtěla jsem tomu dát ještě šanci.

    Nedoporučuju cokoliv kupovat v toto e-shopu, kupovala jsem nosítko, které mi přišlo od chlupů od oblečení a od zvířecích chlupů, nakonec jsem byla starší prodávající na prodejně ČM osočena z toho, že jsem to udělala já, přitom doma zvíře nemáme, potom sama řekla, že si nosítka zkouší na prodejně x lidí, navíc ani neuměla spočítat lhůtu 14 dní pro vrácení zboží bez udání důvodu. Udělala tam ze mě před ostatními lidmi totálního blbce a ani se neomluvila. Navíc ani neumí poradit ohledně nosítka, pokud je dítěti malé mezi nohama, kde ho to řeže, tak asi tězko budete něco povolovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bylo mi doručeno jiné zboží, než které jsem si objednala. Jednalo se o dětský kočárek Baby Design Dotty black z kolekce 2018, byla mi doručena kolekce 2019. V potvrzení objednávky, na faktuře v krabici a dokonce i na krabici byly popisky ukazující na kolekci 2018, uvnitř ale zboží z okolekce 2019. Zboží jsme chtěli vrátit na prodejně Černý Most, což nám nebylo umožněno, ale museli jsme s ním na Zličín.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za způsobené problémy. Tým Kašpárek