Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si 3 kusů jednoho výrobku, při osobním vyzvednutí mi dali jen 2 kusy. Při dotazu, proč mám jen 2 kusy, prý jsem si objednala jen 2. Následně zjištěno, že jsou vyprodané, proto mi dali jen 2, i přesto, že objednávka byla obchodem přijata a potvrzena na 3. Omluva žádná. Paní prodavačka ze mě dělala blbce, že jsem si objednala jen 2. No prostě....opravdu nemám ráda, když někdo nepřizná chybu a naopak se mi snaží vnutit, že jsem vlastně já blbá, když vím moc dobře, že nejsem. Už nikdy více tento obchod, raději jinam. Nehledě na to, že se na pokladně vyřizují někteří zákazníci přednostně než ostatní a vy si tam tudíž pěkně počkáte.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, kolegyně Vás informovala emailem o změně počtu ks skladem s omluvou o nedostupnosti. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco, co nejsou schopni dodat
    • Reakční doba

    Týden jsem čekal na zprávu, že je zboží připraveno k odběru a místo toho mi přijde mail, že zboží, které mám v objednávce, nemají již na skladě.
    Chtěli mi ho objednat, ale není skladem a v nejbližší době se naskladňovat nebude. Týden nechali mou objednávku ležet a pak zjistili, že ho nemají... Zakoupil jsem raději jinde, v ověřeném eshopu.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, máme skladové zásoby propojené s prodejnou, proto se může stát, že položka se vyprodá. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod i v předvánočním čase vyexpedoval zboží rychle
    • Přepravce zboží nedodal
    • na písemný kontakt už obchod nereagoval

    Chápu, že v předvánoční době je největší nápor na zakázky, ale aby balík co byl včas obchodem vyexpedovaný a předaný zásilkové službě přepravce odmítl doručit na objednané místo s tím, že si pro to mám dojet na depo někam do háje, tak to ne. Bohužel přepravní společnost je nasmlouvaná obchodem a při pokusu o řešení dpd odmítlo cokoliv řešit a prodejce pro změnu nereagoval vůbec. Takže vzhledem k tomu, že to bylo objednáváno naštěstí na dobírku, tak jsem nechal zboží odvést zpět prodejci.

    Řešte si tenhle problém s dopravcem sami a případně si nasmlouvejte firmu, která vám nebude slibovat nesplnitelné termíny, protože bych jako zákazník mnohem raději viděl dopředu, že to prostě už nestíhají doručit, než na začátku ujištění, že to dorazí v termínu a potom za pár dní sms, že se o doručení ani nepokusí.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Za přepravce DPD se Vám omlouváme. Tým Kašpárek

  • Chtela sem objednat darek pro syna,houpaciho pejska.. skladem meli xkusu.. zaplatila sem online predem na email mi prislo objednavka se pripravuje.. a po par dnech mi kasparek.cz napsal ze zbozi uz nemaji skladem a ze mi vrati penize.. ty vratily ve ctvrtek pred stedrym dnem... za me obchod sklamal!!! Uz nikdy nic neobjednam!

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace. Skladové zásoby máme propojené s prodejnou. Mrzí nás, že jste pejska nemohla dát dárkem. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po deseti dnech se nikdo neozval a když volám do obchodu, tak je telefoni číslo nedostupné, chápu, že je před Vánocemi, ale přijde mi to jako hrozné chování, léta jsem chodila do Kašpárku na Zličíne, teď jsme se přestěhovali a tak jsem využila eshop, ale už nikdy víc.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Objednávka byla vytvořená 7.12. a následující den 8.12. byla odeslaná, kdy Vám přišel email a SMS, že DPD přepravce převzal balík. Dle sledovacího čísla zásilky byla objednávka na DPD Pickup uložena 10 dní a nikdo ji nevyzvedl. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdy více nákup v kašpárek baby a to kvůli autosedačce, kterou jsme měli objednanou a ve Vašem ochodě jste ze mě dělali blbečka. NIKDY

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za komplikace s autosedačkou. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prehledny eshop
    • Pekne zbozi
    • Tech je....

    Ja jsem Kasparkz dala jeste dve sance. Kdyz jsem tam nakupovala poprve online, byla to katastrofa. Tady na heurece se omlouvali, jak to bylo vyjimecne. Ted uz vim, ze ne. Asi to proste neni eshop meho gusta a nema cenu se snazit tam jeste nekdy nakupovat. Znam spoustu jinyvh eshopu s detskyma potrebama, ktere jsou tedy na mnohem vyssi urovni a vazi si zakaznika. Predne bych napsala, ze jejich dodaci doba je zalostna!!! Zbozi mi bylo dorucene predevcirem a dnes mi prisel dotaznik spokojenosti, ktery chodi po 14 dnech od nakupu. Tak si udeljete obrazek sami. Minule se dusovali, ze to byla vyjimka. Balicek prisel a v nem byl letacek, ze nemam hned hodnotit Kasparka na heurece, pokud se mi neco nelibilo, ale kontaktovat je. No to urcite. Od toho snad to hodnoceni je. Uz minule mi slibovali, ze se to nestane a je to tu zase. Takze jak by mi nejaky kontakt mel pomoc. Pani z Kasparka mi volala asi po 10 dnech, ze nemaji hracku, co jsem si objednala. Po hodne dnech od objednavky....Nepochopim!!!!!

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Moc nás mrzí, jak reagujete negativně. Kolegyně s Vámi v kontaktu byly a informovaly Vás. Zákazníků si vážíme a vždy se snažíme napravit se z chyb. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašně dlouhá dodací lhůta, ikdyž v emailu s objednávkou píšou 1-7 dní, dnes je to již 11 den a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se Vám, autosedačky jsme objednávali u dodavatele, který měl zpoždění v dodávce. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sleva v rámci OnaDnes. Možnost platit iBody
    • Je to již 10 dní a zboží stále nemám :(
    • Nekomunikace, naprostá bezinformovanost

    I když dle stránek eshopu je zboží skladem a v podmínkách o dopravě je napsáno:Termín odeslání je 1-3 pracovní dny. Doba doručení bude další +2 dny. Zboží stále nepřišlo. Naprostá nekomunikace - žádný e-mail, že by zboží mělo přijít déle, či kdy. Dokonce žádná odpověď na můj e-mail ohledně objednávky. Takto si obchod v dnešní době velkého výběru e-shopu nepředstavuji.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. V potvrzení objednávky musela být uvedená doba 7-14 dní. Vlivem akce vždy máme posunutý termín dodání. Termín dodání 1-3 dny nemáme už od září 2018. Pokud na Váš email nikdo nereagoval, moc se omlouváme a prověříme to! Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízené zboží nebylo skladem (ač se tvářilo, že je). Nebylo mi nabídnuto sehnání s pozdějším dodáním, jen starší model kočárku bez příslušenství (za stejnou cenu).

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Dodavatel kočárky nemá momentálně skladem, proto Vám kolegyně nabídla kočárek (starší model bez příslušentsví), ovšem ne za stejnou cenu, ale levnější ! Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Koupili jsme zde dětské křesílko, které bylo ze spodní strany špinavé (flekaté). I když si myslím, že to firma nejspíš věděla a poslala nám to asi s tim, že jsi toho nevšimneme.
    Jinak jsme křesílko vrátili v zákonné lhůtě.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za způsobené problémy, ale musíme oponovat, že jsme to nevěděli. Vždy voláme zákazníkům, pokud je produkt vystavený. Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Úplně nový kočárek. Hned musel na reklamaci z důvodu špatných koleček. Neúplné informace k nákupu zboží.
    Zboží co mají ve výloze je neprodejné.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nechápeme Vaši recenzi. Kočárek Valco Baby, který jste si objednala, tak nám stále leží na prodejně a nevyzvedla jste si ho. Proč tedy píšete, že musel na reklamaci? Produkty, které jsou ve výloze jsou oceněné a jsou prodejné. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé dodání
    • na pobočku na Černém Mostě je lepší nejezdit, neochotné arogantní prodavačky, pro které je problém něco dělat
    • obchod se vymlouvá na nepravdivé věci, když chcete zboží vracet
    • Pozor - jakmile zboží vyzkoušíte, už se s vámi hádají o to, že jste zboží používali a nemůžete ho vrátit

    Pozor na tento obchod!!! Nejhorší jednání jaké jsem kdy zažila! V e-shopu jsem si objednala nosítka pro dceru. Hned po zaplacení byla odeslána a doručení proběhlo opravdu rychle. Nosítka jsme vyzkoušeli, ale nevyhovovala nám, tak jsem se je rozhodla vrátit na prodejně Černý Most (vracela jsem je po týdnu od doručení). Nebudu první, kdo byl nespokojen s jednáním prodavaček na prodejně. Byly arogantní a velmi neochotné. Obrací oči jakmile k nim přijdete a něco po nich chcete. Nosítka očichaly, jestli po nás náhodou nejsou cítit, pak je odnesly a řekly, že vrácení zboží neuznávají, že jsme je zničili, že jsou na nich fleky a že jsme je určitě používali, ať nelžu, že jsme je určitě nosili venku na špinavých kalhotách. Přitom jsem je jen vyzkoušela, nenosila nikam ven, nepoužívala a už vůbec jsem je neměla na špinavých kalhotách!! Nosítkám vůbec nic nebylo, byly naprosto v pořádku a bez fleků. Jen se vymlouvají, aby nemuseli vracet peníze. Pak se paní prodavačka tvářila, jakou mi dělá laskavost, že mi dá místo peněz poukázky, ale jak si mám v tomto obchodě něco koupit, když dělají takovéhle problémy a vymýšlí si lži? O celé záležitosti jsem napsala do obchodu a přišla odpověď, že prodavačky mají určitě pravdu a že mám být ráda, že jsem vůbec nějaké poukázky dostala, že mi je taky můžou zrušit a peníze v žádném případě nevrátí. Takže budu bez zboží a bez peněz?
    Jestli mohu ostatním poradit, kupujte zboží přes jiné obchody. Pořízení zboží je v pohodě, ale jakmile nastane nějaký problém, slušnosti a správného jednání se zde nedočkáte! Já tu musím za něco utratit necelých 5000,- Kč, které mám v zatím ještě slíbených poukázkách a pak už nikdy víc!!

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Rádi se vyjádříme k celé situaci. Na prodejně Černý Most Vás obsluhovaly nejlepší naše kolegyně, které jednaly správně a snažily se Vám vyhovět. Vracela jste nám špinavé a poslintané nosítko! Dle obchodních podmínek můžete do 14 dnů zboží z eshopu vrátit, když Vám nevyhovuje. Vrácené zboží musí být nepoužité a vrácené včetně veškerého příslušenství (tedy schopné dalšího prodeje). Náš personál Vám vyhověl a nosítko, které nebylo schopno dalšího prodeje, Vám převzal. Zároveň jsme poslali dárkové poukázky v hodnotě nosítka na Váš email, abychom Vám vyhověli a byla jste spokojená. Nestalo se nám, aby někdo požadoval vrácení peněz, když přinese na prodejnu produkt, který evidentně byl používán delší dobu. Tým Kašpárek baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepříjemný personál, chůvička byla rozbitá a se sdělením ty vole další reklamace od prodavačky jsem odstoupila od smlouvy....takové zacházení se zákazníkem je velice strašné

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se Vám, celou situaci prověříme. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo dodáno s ochranou proti krádeži. Trvalo to spoustu času, kdy bylo možné je odstranit za cenu poškození zboží.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za způsobené problémy. Chyba v expedici se může stát a mrzí nás to, avšak vždy je lepší zavolat nebo napsat. Problém bychom vyřešili. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, obchod nedá vědět skoro po 2 týdnech, přestože slibuje doručení za 1-3 dny

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Vaše objednávka byla do 3 dnů připravená, ale nebyla vyzvednutá. Odesílala se SMS a také email o vyzvednutí. Omlouváme se, ale z naší strany bylo učiněno informování. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem kocarek na internetovych strankach. Pak mi napsali, ze maji jen jeden a ten je na pobocce a ze mi daji na nej slevu.
    Na pobocku jsem prijel o vikendu, zeptal jsem se na slevu a pani na pokladne mi rekla, ze kamenna prodejna s eshopem nema skoro nic spolecneho a ze zastupci eshopu o vikendu nepracuji. Zadnou slevu jsem nedostal.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, ale nedal jste kolegyni z eshopu vědět, zda o vystavený ks máte zájem. Vaše objednávka byla zrušená. Když dorazíte na prodejnu, kolegyně nemohou znát komunikaci s expedicí. Došlo k pochybení z Vaší strany, že jste nekontaktoval eshop, kde Vám sleva byla přislíbená. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na prodejně byl produkt pouze v dívčí barvě a to v několika kusech, přestože jsme byli jediní zákazníci v obchodě, tak ani jedna ze čtyř prodavaček neměla snahu nám zboží prodat. Než aby jedna zvedla telefon a zavolala na druhou prodejnu, jestli tam tento produkt nemají, tak nás jen odkázala, ať se tam zajedeme podívat, že tam TŘEBA bude. Výlet na druhou stranu Prahy, aby tam odrážedlo možná bylo, jsme opravdu nepodnikli. Po objednání přes internet, kde bylo zboží uvedeno skladem, nám přišla zpráva, že zboží nemají a mohli by ho objednat, takže by přišlo zhruba za 14 dní. Zaměstnanci evidentně nejsou placení od prodeje, takže se opravdu nepřetrhnou a ani v objednávání zboží na prodejnu si nelámou hlavu s tím, aby v sezóně měli alespoň po jednom kuse v obou provedeních na prodejně, když je poptávka. Za nás tedy opravdu velké zklamání, zboží jsme objednali z Feeda a za dva dny nám bylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dětský kočárek který jsem si u Vás vybral a obědnal byl u kokurence nejméně o 500Kč levnější-například v mobelixu apd.

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se, ale pokud jste věděl, že kočárek je levnější v jiných obchodech, tak proč jste nakoupil u nás a teď nám dáváte negativní recenzi. Vy jste se rozhodl nákup uskutečnit u nás a mohl jste kočárek vrátit. Tým Kašpárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo objednáno 31.5.2018 na prodejnu. Dodnes nedorazilo!!!!!
    • Chtěli jsme dát objednané zboží synovi k narozeninám. Místo toho jsme museli shánět něco jiného!!!
    • Obchod vůbec neřeší dodání včas. Se zákazníkem nekomunikují, telefon nezvedají a když už se přece jen dovoláte, tak se vymlouvají na dodavatele!!! - mají si tam tedy napsat dodání za měsíc a ne 1-3 dny!!!
    • Při minulé objednávce - asi před rokem - mi bylo na prodejně řečeno, že když nechci čekat na dodání objednávky, mohu si koupit zboží rovnou na prodejně, ovšem za plnou cenu = např. o 30% vyšší!!!
    • Není to poprvé, co se nám to stalo!!!

    Reakce obchodu Kašpárek baby

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Kolegyně Vám hned 1.6. psala email, že Vaše objednávka se bude kompletovat dodavatelem a doba dodání se může změnit na 10-14 dní. Telefony zvedáme a na nic se nevymlouváme, může se stát, že dodavatel nám zboží nedodá v požadovaném termínu - nestává se to jenom nám, ale běžně u každého prodejce. Před rokem nevíme, kde jste se informovala, ale prodejny mají srovnané ceny jako eshop. Děkujeme za pochopení. Tým Kašpárek