• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci lhuta,absolutne nulova komunikace

    Pokud se nechcete vytocit nenakupujte zde

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za vyplnění dotazníku ohledně Vaší spokojenosti s nákupem u naší firmy.
    Zboží z Vaší objednávky bylo 13.3.2017 dodáno na pobočku Jamall – Hradec Králové. O této skutečnosti jsme Vás chtěli informovat telefonicky, bohužel jsme se však na uvedené telefonní číslo nedovolali. Proto vám byla téhož dne zaslána SMS zpráva. Jelikož stůl nebyl vyzvednut, pokusili jsme se Vás opakovaně kontaktovat SMS zprávou, a to dne 29.3.2017. Ani tento pokus nebyl úspěšný, proto byla informace 11.4.2017 podána emailem.
    Věřím, že komunikace z naší strany byla dostatečná, mrzí nás tedy toto nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • SLUŠNÉ JEDNÁNÍ, RYCHLÉ DODÁNÍ
    • ABSOLUTNĚ S..T DODAVATELE

    ŠPATNÉ SMLOUVY S DODAVATELEM, KTERÝ POŠKODÍ ZBOŽÍ PŘI BALENÍ, DÍLY NÁBYTKU NEUMÍ SVRTAT A REKLAMACE - NÁHRADNÍ PLNĚNÍ TRVÁ DLOOOOOOUHO. ASI LÉPE VŠECHNO VRÁTIT.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na zboží se dlouho čekalo.Vyzvednuti na prodejne bylo strašné.Pul hodiny se čekalo na skladníka než nám to vyda.CHteli zboží zaplatit a pak nám to složil někde dole u dveří.Následně za 15 minut nám bylo řečeno že si to dole máme naložit,takže nějaké kontrolovani zda to není proražené či poškozené o tom nemohla být ani řeč

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží dorazilo téměř po dvou měsících a ještě nebylo všechno. Na poslední kus jsme čekali dalších 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zkušenost velmi špatná, zboží jsem objednala již 2. ledna 2017, teprve po měsíci se mi ozvali z obchodu JAMALL, že si mám zboží vyzvednout. Vypůjčili jsme si auto, najeli 60 km, abychom v obchodě zjistili, že zboží má jinou barvu, než jsme si objednali.

  • výrobky nekvalitní

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vedení

    Nakupte jinde jde li to.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Není to problém obchodu , ale dodavatelů, od kterých nakupují. Zboží bylo vyrobené v Polsku a kvalita pod bodem mrazu.Zboží bylo vráceno k reklamaci a už je to 60 dnů a ticho po pěšině . Ani prodejce není schopen zavolat proč je reklamace po trmínu a není vyřešena .
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaslala jsem dotaz před 10 dny a dosud mi nikdo neodpověděl

    špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemáte prodejnu v Praze. A v Benešově velmi neochotný a nepříjemný personál (mluvím o obou pracovnicích)

    Komunikace na infolince-perfektní-vstřícná a ochotná. Jelikož jsem si vybrala stůl, který byl na Vašich www stránkách na fotografii, která měla špatnou kvalitu - chtěla jsem produkt před zakoupením vidět. Bohužel nemáte prodejnu v Praze a v nejbližší prodejně v Benešově nebyl. Tak jsem se informovala na prodejně telefonicky, jestli je možné si přes e-shop ho objednat s vyzvednutím v Benešově s tím, že bychom ho chtěli nejdříve vidět. Dostalo se mi velmi nehezké odpovědí, jak že si to představuji, že nejsou žádné skladiště a kde jsem viděla, že si něco objednám a v případě, že se mi to nebude líbit si to nevzít. Po následném kontaktování infolinky, kde jsem dostala velmi vstřícnou odpověď a dostalo se mi pochopení, že na to mám samozřejmě právo podle zákona - zboží jsem následně objednala s dodáním do Benešova do prodejny. Zboží poté bylo v Benešově a nikdo mi nedal vědět, že si jej už můžu vyzvednout. Až po mé urgenci jsem byla kontaktována prodejnou - kdy opět ze strany Vaší pracovnice došlo k nevhodnému reagování na můj dotaz s převzetím zboží. Nebudu nadále komentovat chování pracovnic na této pobočce, když jsme si v sobotu 10.12. přijeli pro zboží a chtěli jsme ho předtím vidět než si ho převezmeme. Byly velmi nepříjemné a arogantní s chlebem v ruce a s plnou pusou s námi celou tu dobu mluvily - no spíše nemluvily. Myslím si, že takovéto chování by si zaměstnankyně nikdy neměli dovolit. Musím přiznat, že kdyby takovýto stůl měl jakýkoliv Vás konkurent, nikdy bych si pro něj do Benešova nejela, již na základě telefonické komunikace s touto prodejnou. Bohužel ani osobní zkušenost to nevylepšila. Opravdu mě to mrzí, jelikož opravdu nejsem člověk, který si někde na někoho stěžuje (jedna noha u stolu je ve finále odřená a ani to ve finále nemíním řešit,jelikož to není ani tolik vidět). A kdybych od Vás nedostala tento mail ohledně vyjádření, asi bych ani stížnost neposílala. Přeji krásné vánoční svátky a žádné takto nespokojené klienty jako jmse bohužel my.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ
    • NULOVÁ KOMUNIKACE
    • ŽÁDNÉ INFORMACE O PRŮBĚHU DODÁNÍ

    POPISUJI JAMALL V MOSTĚ, OBJEDNALA JSEM SI ZBOŽÍ TAM NA PRODEJNU, PROTOŽE BYDLÍM POBLÍŽ, UŽ NIKDY VÍCE, KDYBYCH TAM NEVOLALA, TAK VŮBEC NEVÍM, JAK TO VYPADÁ S DODÁNÍM, JEDNOU MI ŘEKLI DO 14 DNŮ, JINÁ PRODAVAČKA MI PAK ŘEKLA DO 4 TÝDNŮ, PO 5 TÝDNECH TAM MANŽEL VOLAL A STOLEK TAM BYL, HNED PO JEHO TELEFONÁTU MI ZAVOLALI, KDYBY TAM NEZAVOLAL, TAK TAM ASI LEŽEL DALŠÍ TÝDNY, KDYŽ PRO NĚJ DORAZIL, OBCHOD PRÁZDNÝ, VŠICHNI KOUŘILI VENKU, TAKŽE VE ZKRATCE UŽ NIKDY VÍCE, NEDOPORUČUJI, MOŽNÁ PO ZMĚNĚ PERSONÁLU.REAKCI OBCHODU NECHCI, NEZAJÍMÁ MĚ, TAM UŽ NAKUPOVAT NEBUDU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
  • Nevim jestli si ze mne delate legraci. Zbozi jsem objednaval pted 10 dny, nemam jeste ani informaci kdy prijde, natoz abych ho uz mel a mohl s nim pracovat a vy se mne ptate na spokojenost??? To jr opravdu hodne silna kava!!!!

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Dobrý den, pane Martine,
    12.7. jsme od Vás přijali objednávku na kuchyňskou linku JUNONA. Vzápětí jsme na Vaši žádost měnili barevnou variantu na neskladové zboží, u kterého uvádíme dobu dodání 3-4 týdny.
    Dotazník z portálu Heureka je vždy automaticky odesílán po 10-ti dnech od vytvoření objednávky. Pakliže už máte zboží v pořádku doma, můžete jej vyplnit a pomoci tak ve výběru dalším zákazníkům. V opačném případě si dotazník samozřejmě můžete ponechat a odeslat ho až po celkovém vyřízení Vaší objednávky.
    O době dodání jsme Vás informovali při telefonním rozhovoru minulý týden. Zboží bude na pobočku dodáno během dnešního dne. O možnosti vyzvednutí Vás budou informovat. Pěkný den

  • objednaný stolek přišel rychle po objedná,ale u horni desky byl uštipnutý roh.Zřejmě chyba při balení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré stránky
    • výdejna v Benešově peklo

    vyzvedněte jinde

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost dodání
    • velmi ochotný personál na infolince i v obchodě(Pardubice)
    • přeprava nábytku

    V tomto obchodě jsem nakupovala na doporučení kolegy. Nejprve jsem jela přímo do obchodu do Pardubic ,kde byla velmi příjemná paní prodavačka, na všechny mé otázky odpověděla a domů mi dala katalogy na prohlédnutí pro inspiraci.
    Nakonec jsem se rozhodla objednat nábytek na e-shopu.Objednané zboží mi přivezli do týdne. Den před dodáním mi volal pán aby se domluvil na čase. Domluvili jsme se na 11 dopoledne. Bohužel kamarád který mi měl pomoct vynosit nábytek musel do práce, což jsem se dozvěděla až v den dodání ráno, proto jsem volala nazpět, zda by nešlo termín dodání posunout až na odpoledne a v tuto chvíli začal být problém. Prostě to už je pozdě ,řidič už to má naložené a čekat u vás nemůže to prostě nejde (chápu je to můj problém a nikoho to nezajímá ) nicméně v půl dvanácté mi volal pan řidič, že neví který je to barák. Sešla jsem dolu a nikdo nikde, tak jsem volala nazpět kde je a pán spustil velmi arogantním a hlasitým tonem, že tu jezdí jak blbec sem a tam, tak kde jsem jako já ...Zhruba po 5ti minutovém rozhovoru jsme tedy zjistili že pán sice jezdí jak blbec, ale v jiné ulici. Musela jsem mu jít naproti a navigovat ho až k vchodu. Před vchodem opět hrubým tónem se mě pán zeptal kde má jako zaparkovat, že to je tady vážně o pokutu. Po chvíli pán zaparkoval a požádal mě zda bychom nemohli nejprve vyřešit placení když mám sebou peněženku (sice dost zvláštní ,ale souhlasila jsem). Poté pán začal vykládat nábytek a zjistil, že je to moc těžké, že to sám nevynosí, nabídla sem mu pomoc s tím, že když mu pomůžu já vynosit to na chodbu jestli mi pomůže s těmi nejtěžšími kusy do třetího patra kde bydlím.Žádné velké nadšení neproběhlo, ale dohodli jsme se. Jenže když jsme přinesli poslední kus na chodbu tak mi pán řekl, že jde zaplachtovat auto a pak už jsem jen viděla jak odjíždí.Opravdu to je jednání, už chápu proč chtěl nejdříve vyřešit placení.

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Dobrý den, paní Míno,
    Vaše nepříjemná zkušenost nás opravdu mrzí. Jednalo se o externího přepravce, se kterým budeme tento problém samozřejmě řešit.
    Tímto se Vám omlouváme a děkujeme za upozornění.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhody žádné,jen to,že je v místě mého bydliště a zboží bylo v akci.
    • Zboží je dost drahé ve srovnání s jinými obchody.Zboží od stejného výrobce co nabízel obchod JAMALL jsem koupila o dost levněji/až mě to zarazilo/v jiném obchdě

    Prodavačky byly ochotné ale zboží bylo poškozené.Čekáme na vyřízení reklamace.Kdo má zbytečné peníze a nevadí mu,že je zboží převážně polské výroby a dražší........:-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pohodlnost
    • špatna komunikace dodavatele a žádna flexibylyta dodaci lhuty

    nemužu se vyjadřit

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Dobrý den, pane Miroslave,
    vybrané zboží bylo expedováno hned druhý den od vytvoření Vaší objednávky. Přepravní služba se Vás pokoušela již několikrát kontaktovat ohledně doručení.
    Bohužel mají teď před Vánoci větší množství rozvozů, je tedy potřeba se s kurýrem na termínu domluvit, popř. se trochu přizpůsobit.
    Mrzí nás Vaše zkušenost a doufáme, že doručení nábytku z následující objednávky proběhne již v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr
    • výběr v klidu domova
    • dlouhé dodací lhůty

    pokud nespěcháte na objednané zboží, tak doporučuji

  • Děláte si srandu? Správně píšete, že jsem objednal zboží před 10 dny a zatím nedorazilo a žádné oznámení co se děje taky nepřišlo a ptáte se mne, jak jsem spokojen s dodávkou. Zřejmě máte splněno a tak se u PC dobře bavíte.