• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • -široký sortiment
    • -výborná komunikace s pracovníky e-shopu
    • -provedení police, kterou jsme objednali, je děsivé-většina desek byla poškozená, otřískané rohy, apod. Nepřesně nařezané, takže jednotlivé díly "nelícují"
    • -komunikace s e-shopem výborná, ale prodavačky v "kamenném" obchodě (kam jsme si zboží objednali), byly neochotné, nevstřícné a arogantní
    • - takže za nás - první a taky poslední nákup v tomto obchodě
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemá provozovnu v Praze a sklad na černém moste kam mělo být zboží doručeno byl zrušen dřív než se tak stalo. Což mi při telefonickém hovoru paní neřekla. Dozvěděla jsem se to az po zaplacení,které mi mimochodem po převodu peněz nikdo nepotvrdil .

    Špatná zpětná vazba!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevim jake to je v ostatnich obchodech ale prodejna v benesove u prahy je hruza, hrozne jednani prodavacky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží nedorazilo kompletní, ochota pracovníku byla velice dobrá, ale zboží nelze používat a reklamace 4 týdny.
    • nemá aktuální nabídku zboží, inzerovaný produkt není již vyráběný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhodou je nákup elektronicky
    • Nevýhodou, že kromě jednoho e-mailu, potrvzení objednávky, nic nového nevím.
    • Jedu na dovolenou a nebudu na e-mailu, tak nevím, co bude. To se mi nelíbí......

    Nemohu hodnotit, když se nic nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi, ktere jsem dostal, bylo neuplne, takze nejsem spokojen
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - možnost odběru na prodejně
    • - slušné ceny
    • V době objednávky bylo u nabízeného zboží uvedeno dodání do 2-4 týdnů. To se v průběhu vyřizování objednávky změnilo na 4-12 týdnů.

    - návod v němčině
    - kvalita spíše podprůměrná

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedokáže dodat zboží dřív než tento e-mail!!!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výborná komunikace, krátká dodací lhůta (zboží bylo skladem).
    • Objednala jsem si čalouněné jídelní židle. Ze 6 ks jich bylo bez vady polovina (a to musím zavřít obě oči). 2 židle byly ušpiněné, 1 židle dokonce protržená na opěradle.

    Komunikace a dodací lhůta OK. Kvalita zboží ovšem hrozná. Už bych si nic neobjednala, ale to je pouze moje zkušenost. Možná jsem si vybrala špatné zboží...

    • Pobocka v Pelhrimove
    • drahá doprava a zboží bylo chybně nabaleno
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Nemyslitelná věc v dnešní době , abych čekal týdny na dodání 1 ks, konferenčního stolku

    Kdo prodá a dodá rychle, vítězí! Tady to ovšem nefunguje!

    • dodání na prodejnu ve Vašem městě
    • doba dodání a neinformování zákazníka o zdržení

    nedoporučuji z důvodu doby dodání (zboží mělo být na skladě a došlo až za 6 týdnů)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaci lhuta
    • je v místě bydliště
    • na stránkách je uvedeno, že provádíte nábytek na míru ale toto jste mi zamítli.
    • Chybělo 1 prkénko, prodejna však promtně dodala. Nyní po 4 dnech provozu vrchní deska
    • vylézá z dřevěných druků. Nevím ale asi stolek vrátím .

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Vážená klientko,

    velmi si ceníme Vašeho názoru, jen nás mrzí, že nejste spokojená.

    Výrobu nábytku na míru nabízíme pro klienty, kteří si z naší nabídky nevyberou. U již hotových výrobků nelze provádět úpravy.

    Omlouváme se za chybějící díl v balíku. Toto pochybení jsme, jak sama uvádíte, obratem napravili dodáním dílu.

    Na základě stížnosti, na kvalitu zboží, byl k Vám domů vyslán technik, který zjistil nedokončení a pochybení v postupu montáže.

    Na vrácení zboží máte právo a rádi Vám vyhovíme. Vaše hodnocení však považujeme za neférové.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehlednost internetových stránek
    • - neschopnost zaměstnanců pracovat tak, aby byl produkt 100% funkční
    • - při garanci dodávky do 2 dnů ( se svátkem se počítalo, tak jsem čekal, že to dorazí max. do 6 dnů) zásilka dorazila až po 10 dnech

    - Obývací stěna byla to 1. a to poslední, co si zde koupím.
    - Panty u skříněk nejsou vůbec tam, kde měly být a bylo nutné převrtat otvory pro panty u 2 ze 3 skříněk. Nástěnná skříňka má pro změnu otvor na gumičku tak vychýlený, že nelze dost dobře přichytit madlo na otevírání prosklených dvířek.
    - Takhle odfláknutou práci jsem viděl při nákupu nábytku poprvé.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na zboží jsme čekali si měsíc a nakonec přišla úplně jiná skříňka.

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Dobrý den, bohužel v poznámce nebyla uvedena změna dekoru, vyexpedovali jsme tedy zboží, které jste si vložili do košíku, a to v uvedeném termínu. Samozřejmě se Vám pokusíme vyjít vstříc a nábytek i tak vyměnit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - arogantní komunikace se zákazníkem při reklamaci (pana vedoucího na pobočce v Hradci Králové)

    Koupili jsme botník ODISEJ 3V wenge. Při skládání jsme zjistili, že u botníku chybí 4 šrouby a 2 předvrtané díry (podle návodu, který byl součástí balení). Informovali jsme pobočku v HK, kde nám poradili, aby jsme s botníkem přijeli a že se ho pokusíme složit na místě. Učinili jsme tak.
    Ujmul se nás pan vedoucí, který se nám snažil dát jinýmy slovy najevo, že jsme asi úplně hloupý, že sice chybí šrouby a předvrtané díry, ale je jasně vidět, že návod je chybný a že ty chybějící šrouby, vůbec nepotřebujeme. Místo toho, aby pan vedoucí uznal chybu ze strany výrobce , udělal "idioty" z nás, že jsme si s danou vadou nedokázali poradit. Na závěr se ještě zjistilo, že podle návodu chybí v balení krytky šroubů, ale na to nám bylo řečeno, že krytky tam nejsou potřeba. Rád bych poděkoval technikovi, který celou situaci zachránil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po objednání zboží mě nepřišla zpátky žádná odpověď jako potvrzení o objednávce. Musel jsem si to telefonicky zjišťovat sám.

    Vypadá to, že tam asi mají před Vánocemi blázinec, což mě jako zákazníka nemusí zajímat.