Přihlásit se a přidat recenzi
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Není to problém obchodu , ale dodavatelů, od kterých nakupují. Zboží bylo vyrobené v Polsku a kvalita pod bodem mrazu.Zboží bylo vráceno k reklamaci a už je to 60 dnů a ticho po pěšině . Ani prodejce není schopen zavolat proč je reklamace po trmínu a není vyřešena .
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Dodaci lhuta i pres tydeni inventuru je hrozne dlouha. Kdyz nepocitam co meli inventuru tak nevim co tak dlouho trva na tom poslat balik z ze skladu na pobocku.
  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Vcelku fajn pristup,pozdni dodaci doba se da pochopit,vzhledem k prelomu roku,jen jsem prekvapen,ze mi na mail nedorazila informace o odeslani zbozi,jak jsem nekolikrat osobne telefonem urgoval a bylo mi to prislibeno.Ozval se az kuryr a samozrejme v nejnevhodnejsi dobu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaslala jsem dotaz před 10 dny a dosud mi nikdo neodpověděl

    špatná komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nábytek jsem objednala mezi svátky, kdy všude probíhají inventury, i přesto přišlo zboží ve velmi krátké době. Objednala jsem dvě skříně a komodu ze stejné série a jsem moc spokojená, nádheré zboží, stabilní skříně, na to, jak jsou vysoké. Kompletně zařizuji byt, ale obchod Jamall se mi osvědčil nejvíc. Rychlé dodání, dobrá komunikace a pěkný nábytek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Úžasný přístup!!!! Zboží jsem si objednala a druhý den na mé požádání/spíše prosba/ bylo opravdu zboží
    doručeno. Jsem velice spokojena a mile překvapena za tak milé a vstřícné jednání.Velké dík paní Gabriele Bubnové. Děkuji a doporučuji

  • Doporučuje obchod

    30 %

    • Zboží je skladem ale dorazí asi za měsíc!

    Reakce obchodu JAMALL-CZ

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za prodloužení doby dodání, které je způsobeno vánočními svátky a inventurami. Zboží se budeme snažit vyexpedovat v nejbližším možném termínu.
    Děkujeme za pochopení.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nevím

    velmi dobrý

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Propracovaná komunikace, ceny a sortiment :-)
    • Zrušená prodejna v Praze
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Nevim,zda je to chyba obchodu,ale pokud nekoupim nabytek jako celek,ale postupne po castech, tak nesezenu stejny dekor. I pres ochotu prodavacek jsme nedohledali dekor ktery by byl stejny k ostatnimu nabytku. Koupila jsem u vas PC stul a kdyz jsem chtela do stejneho dekoru i komodu,tak jsem nemela sanci.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nebyl žádný problém

    není žádný problém při nakupování

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výběr
    • Měli co jsem hledal

    Velký výběr

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • u některých výrobků přijatelné ceny

    zboží mi ještě nedorazilo, špatná komunikace, nikdo mi nedal vědět kdy zboží dorazí i když bylo skladem, musela jsem si obtelefonovávat obchod do kterého mi mělo zboží dorazit, i na jejich Jamall linku, každý mě tvrdil něco jiného.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • ochota
    • serioznost
    • žádné

    doporučuju

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemáte prodejnu v Praze. A v Benešově velmi neochotný a nepříjemný personál (mluvím o obou pracovnicích)

    Komunikace na infolince-perfektní-vstřícná a ochotná. Jelikož jsem si vybrala stůl, který byl na Vašich www stránkách na fotografii, která měla špatnou kvalitu - chtěla jsem produkt před zakoupením vidět. Bohužel nemáte prodejnu v Praze a v nejbližší prodejně v Benešově nebyl. Tak jsem se informovala na prodejně telefonicky, jestli je možné si přes e-shop ho objednat s vyzvednutím v Benešově s tím, že bychom ho chtěli nejdříve vidět. Dostalo se mi velmi nehezké odpovědí, jak že si to představuji, že nejsou žádné skladiště a kde jsem viděla, že si něco objednám a v případě, že se mi to nebude líbit si to nevzít. Po následném kontaktování infolinky, kde jsem dostala velmi vstřícnou odpověď a dostalo se mi pochopení, že na to mám samozřejmě právo podle zákona - zboží jsem následně objednala s dodáním do Benešova do prodejny. Zboží poté bylo v Benešově a nikdo mi nedal vědět, že si jej už můžu vyzvednout. Až po mé urgenci jsem byla kontaktována prodejnou - kdy opět ze strany Vaší pracovnice došlo k nevhodnému reagování na můj dotaz s převzetím zboží. Nebudu nadále komentovat chování pracovnic na této pobočce, když jsme si v sobotu 10.12. přijeli pro zboží a chtěli jsme ho předtím vidět než si ho převezmeme. Byly velmi nepříjemné a arogantní s chlebem v ruce a s plnou pusou s námi celou tu dobu mluvily - no spíše nemluvily. Myslím si, že takovéto chování by si zaměstnankyně nikdy neměli dovolit. Musím přiznat, že kdyby takovýto stůl měl jakýkoliv Vás konkurent, nikdy bych si pro něj do Benešova nejela, již na základě telefonické komunikace s touto prodejnou. Bohužel ani osobní zkušenost to nevylepšila. Opravdu mě to mrzí, jelikož opravdu nejsem člověk, který si někde na někoho stěžuje (jedna noha u stolu je ve finále odřená a ani to ve finále nemíním řešit,jelikož to není ani tolik vidět). A kdybych od Vás nedostala tento mail ohledně vyjádření, asi bych ani stížnost neposílala. Přeji krásné vánoční svátky a žádné takto nespokojené klienty jako jmse bohužel my.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment, výborná komunikace

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    80 %

    S nabídkou a kvalitou nábytku jsem byla spokojena, jen v obchodě v Českých Budějovicích, kde jsem zboží vyzvedávala, je poměrně špatný přístup autem. Původní pozice obchodu (u Globusu) mi přišla rozhodně lepší a bylo vystavěno i více zboží.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava zdarma při nákupu nad 12000,-
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    spokojenost skvalitou zboží, rychlostí dodání

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Parkoviště

    průměrný