Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- široký sortiment, akční slevy
- absolutní problém s komunikací, neberou telefony, neodepisují na dotazy k objednávce
-
Nedoporučuje obchod
- ceny obchodu
- výběr
- špatná komunikace týden nevíte, co se děje
- vše skladem, ale pak čekáte bez infa
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Výběr zboží
- Rychlé odeslání
- Telefonická komunikace na jedničku
- Mailová komunikace a chat poněkud zaostávají
Zboží jsem objednal ve čtvrtek dopoledne a v pátek jsem ho měl doma. Telefonní zákaznický servis bez chyby. Přes mail a chat se mi však domluvit nepodařilo... Ale taková je třeba jen moje zkušenost.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velký výběr
- Dobré ceny
- Dlouhá dodací lhůta
- Špatná komunikace
Nebyl to můj první nákup, ale už bych tady nakoupil jen s předstihem. Na zboží jsem čekal 9 dnů a ještě jsem musel balík urgovat, aby vůbec do pátku dorazil. Když si vypustíte olej, protože vám přijde zpráva, že balík dnes dorazí a pak čekáte tři dny, tak to jste nabroušený jako já...
-
Doporučuje obchod
- Nedostatečná komunikace se zákazníkem (dvakrát nereagovali na e-mail a jednou na telefon ohledně dotazu o stavu objednávky)
-
Doporučuje obchod
- Férové
- Rychlý
- Žádná komunikace email či telefonicky
Objednal jsem si olej 5l, přišlo prasklý, Reklamace proběhlo automatický ani o tom nevím a dnes jsem vyzvedl další balík(ani o tom nevím) tento krat všechno v pořádku