Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku nejprve potvrdili, následně za 2 dny bez vysvětlení zrušili.
    Telefonicky zjištěno že zboží vůbec nemají.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla americká chladnička Whirlpool WQ9I MO1L. Zboží bylo v době objednání označeno jako „NENÍ SKLADEM“ což je zaznamenáno i ve vaší objednávce. Tato informace je komunikována také v košíku před odesláním objednávky.

    Vaše objednávka byla přijata 19.09.2022 21:32 a ihned následující den dopoledne v 11:23 Vás kolega informoval telefonicky o nedostupnosti produktu.
    Objednávka tedy nebyla zrušena bez vysvětlení dva dny po objednání.

    V případě, že objednáte zboží, které není skladem nejsme schopni zaručit jeho rychlé dodání.
    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez jakékoli konzultace zrušili objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Produkt označený skladem a navíc v akci obchod odmítl dodat.

    Nelze se spolehnout na solidnost obchodu. Buď lžou , a nebo webové stránky neodpovídají skutečnosti ve skladu. Údajně šlo o rozbalený výrobek, tato informace na webu nebyla.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla myčka nádobí AEG FEE84706PM. Zboží bylo v době objednání označeno jako „NENÍ SKLADEM“ což je zaznamenáno i ve vaší objednávce. Tato informace je komunikována také v košíku před odesláním objednávky.

    V případě, že objednáte zboží, které není skladem nejsme schopni zaručit jeho rychlé dodání.
    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nekomunikuje,obednavka upne bez odezvy

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Předmětem objednávky byl Sanitační adaptér Lindr.

    Objednávka byla přijata 17.5.2022 ve večerních hodinách. Ihned následující den přešla do stavu "vyřizuje se" - o čemž informujeme emailovou zprávou. Jelikož jste zvolil platbu převodem, zaslali jsme Vám na uvedený email fakturu, která je k dnešnímu dni neuhrazena.

    Prosíme o kontrolu Vaší emailové schránky. Pokud komunikaci z nějakého důvodu nenaleznete, kontaktujte nás na některém z kontaktů uvedených na našich stránkách www.iviki.cz pro dořešení.
    Děkujeme

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč nabízejí výrobek, který není skladem a ani neví kdy bude?

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Předmětem objednávky byl olejový radiátor Ardes 4R11BT. Zboží bylo v době objednání označeno jako „NENÍ SKLADEM“ Tato informace je komunikována také v košíku před odesláním objednávky.

    V případě, že objednáte zboží, které není skladem nejsme schopni zaručit jeho rychlé dodání.
    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které nemají a vědí, že mít nebudou. Když si objednáte zboží, tak vám místo toho nabízí jiné, samozřejmě v horší kvalitě.

    • Zboží není na skladě, přestože ho firma nabízí na eshopu jako skladové.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Omlouváme se ze potíže, které vznikly na naší straně.
    Díky chybě jsme nabízeli zboží (předmětem objednávky byla vestavná trouba Electrolux EOD6C71X), které nebylo skladem.
    O této skutečnosti jste byl neprodleně informován.

    Nicméně dostupnost zboží je pečlivě kontrolována a nastavována dle skutečného stavu skladu.
    (máme vlastní sklady na našich pobočkách - nikoli externí), takže je pravděpodobnost, že k tomuto dojde velice malá (bohužel ne nulová)
    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Objednan kavovar za 19 990, druhy den telefon, ze kavovar jiz neni a nebude, ze byly uspokojeny objednavky zakazniku predemnou. Kdyz jsem chtel kavovar koupit jinde, nasel jsem ho po chvilce opet skladem na tomto eshopu, ale uz za cenu cca 27 tis.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem dodávky byl kávovar Sage BES 920. Vzhledem k tomu, že byl nabízen za akční cenu, tak došlo k jeho rychlému vyprodání.
    Na tuto situaci nebyl schopen náš informační systém včas zareagovat, a tak bylo zboží krátkou dobu po vyprodání označeno jako "skladem".

    Po doprodání skladového zboží za akční cenu, se automaticky na eshopu zobrazilo zboží, které k nám bylo teprve na cestě od dodavatele, ale již za cenu běžnou, protože akce na skladové zásoby skončila.
    Z tohoto důvodu jsme Vám nemohli kávovar za akční cenu dodat.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doručení v den objednávky
    • pračka nebyla dodána v originálním balení

    Pračka v cenové kategorii 20.000,- Kč nebyla dodána v originálním přepravním obalu

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem dodávky byl set spotřebičů AEG L8FEC68SC + T8DBG48WC a také odvoz starého spotřebiče.
    Zboží bylo zaváženo v místě kamenné pobočky VIKI naší dopravou s maximální péčí.
    Jelikož se jednalo o poslední kusy z prodejny, byla pračka v náhradním obalu, ve stavu nového kusu bez jakéhokoli poškození.
    Dle našich rozvozových techniků jste toto zboží převzal bez výhrad ke stavu obalu.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na stránkách nabízí co nemají.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byl vysavač Electrolux Z9920EL. Zboží bylo v době objednání označeno jako „není skladem“ což znamená že zboží není u nás ani u dodavatele.
    O tomto stavu jste byl také neprodleně informován a objednávka byla následně z důvodu nedostupnosti stornována.
    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Po objednání se obchod hned následující dne ozval a objednávku potvrdil, zatím dobrý.
    • Zboží mělo být skladem a dodáno do 3 pracovních dnů, ale nebylo a bylo mi sděleno, že bude do 14 dnů. Za týden přišla faktura s tím, že zboží je předáno dopravci. Ač jsem měl být informován o dodávce den předem, nebyl jsem a dopravce mně volal hodinu před dodáním, tak jsem musel všeho nechat a jet na chatu převzít zboží. Nefungovalo sledování přepravy, i když mě obchod na sledování upozornil.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Omlouváme se ze potíže, které vznikly na naší straně.
    Díky chybě jsme nabízeli zboží, které bylo momentálně doprodáno.
    O této skutečnosti jste byl neprodleně informován, přičemž zboží jsme se snažili dodat v co nejkratším termínu.

    Po odeslání jste navíc nebyl pochybením přepravce včas vyrozuměn o termínu doručení, což nás mrzí.
    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • přímá objednávky
    • reklamace nevyřeší ani do 4 měsíců - v mém případě
    • zaměstnanci i jednatelka PROKAZATELNĚ LŽOU - když zájem jim sdělil, že jsem si je nahrával a předal některé nahrávky, tak omezili komunikaci se mnou
    • nemám sušičku ani peníze zpět, prodávající má mé peníze i sušičku kterou jsem za ně původně platil

    Silně nedoporučuji eshop, reklamoval jsem sušičku a stále reklamace není uzavřená a čekám na uzavření přes 4 měsíce!!!

    V roce 2016 jsem zakoupil sušičku, včetně vynesení a instalace. V roce 2017 jsem si všiml, že sušička má křivé tlačítko regulace programu, které jsme považovali jako skrytou závadu existující od počátku instalace sušičky. Po velkých komplikacích se servisem se prodávající nakonec rozhodl, že naši sušičku vyzvedne k opravě. Během vyzvednutí sušičky zaměstnanci prodávajícího potvrdili, že jsme závadu nemohli způsobit my.

    Prodávající nejprve odmítl sušičku opravit, následně nabídl opravu sušičky na vlastní náklady, tak jak jsem požadoval. V dalším kroce prodávající mě vyrozuměl, že mi sušičku neopraví a musím se sám spolupodílet na opravě vady, za kterou nese odpovědnost výlučně prodávající.

    Prodávající opakovaně během řešení mé reklamace lhal a uváděl mě v omyl, když jsem zmínil, že všechny naše jednání mám zdokumentované, a předložil jsem některé nahrávky, kterými disponuji, prodávající znovu otočil a nabídl opravu sušičky na vlastní náklady, podobně jak to již 1x nabídl a já sdělil, že to přijímám.

    S ohledem na pochybné chování prodávajícího jsem se s ohledem na neúměrnou délku reklamace rozhodl od kupní smlouvy odstoupit a to dne: 9. 5. 2017

    Dostal jsem pouze primitivní a vágní odpověď zaměstnance prodávajícího: „Odstoupení od kupní smlouvy na reklamovanou sušičku Electrolux cca po roce není možné.“ a dále uváděl, že mi sušičku zasílali, o čemž jsem již prodávajícího také vyrozuměl, že se nestalo. Mě nikdo opravenou ani neopravenou sušičku zpět nezasílal a už vůbec nedoručoval. S odstupem času a mého dalšího připomenutí jsem dostal již erudovanější odpověď, paní jednatelka mě informovala, že čeká na vyjádření svého právníka.

    Shrnutí rozhodných termínu, pro představu jak rychlé prodávající řeší reklamaci:

    28.2.2017 – jsme uplatnili reklamaci, prodávající se nás zbavoval odkázáním na autorizovaný servis
    2.3.2017 – prodávající potvrdil svoz sušičky
    14.3.2017 – návrh dohody na opravě na náklady prodávajícího
    16.3.2017 – potvrzení přijeti návrhu dohody prodávajícím, prodávající odmítl dodržet svou obchodní nabídku
    20.3.2017 – prodávající mě vyrozuměl, že mi vrátí neopravenou sušičku
    20.4.2017 – do tohoto dne jsem nebyl vyrozuměn o doručování sušičky (emailem ani telefonicky), až tento den mi sdělili, že mi ji znovu zašlou.
    9.5.2017 – jsem zasílal z právní opatrnosti odstoupení písemně a do datovky prodávajícího.
    9.7.2017 – Do dnešního dne nebyl v této věci ze strany žádný posun a nemám k dnešnímu dni ani požadované peníze zpět na svém bankovním účtu.

    Byl jsem dlouho trpělivý, ale čekat více s dalšími úkony již nebudu.

    Doporučuji všem jednání s touto zvláštní firmou si vždy nahrávat, pro mě, dle mého advokáta to je důkazním prostředkem k tomu abychom s vysokou pravděpodobnosti byli v soudním sporu úspěšní, a pokud společnost nepůjde do likvidace, tak budeme úspěšní i s vykonáním soudního práva.

    Důvodem proč eshop nedoporučuji, jsou především lži jejich zástupců, délka řešení reklamace a přistup k odpovědnosti za své vady.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem reklamace byla mechanická závada na voliči programů u sušičky AEG způsobená pádem, nárazem, příp. jiným fyzickým tlakem na sušičku.
    Tato reklamace byla podána až po roce používání sušičky, když podle Vašeho tvrzení jste od převzetí sušičky ji po celou tuto dobu s uvedenou vadou používal. Vaše reklamace byla řešena přes autorizovaného servisního technika AEG, pro mechanické poškození byla tato reklamace autorizovaným servisem zamítnuta.
    Naše společnost neuznává Vámi popisovanou závadu jako důvodnou reklamaci a trvá na tom, že v době, kdy jste sušičku převzal, byla tato bez vad.

    Pouze v zájmu smírného vyřešení Vaší záležitosti a zejména na základě našeho pozitivního přístupu k zákazníkům Vám opětovně nabízíme bezplatnou opravu spotřebiče a jeho bezplatný dovoz a instalaci na místě. Zdůrazňujeme ale, že tato smírná nabídka není z naší strany uznáním důvodnosti Vašich uplatněných nároků.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

    • Obchod nabízel zboží jako skladem, ale nebylo skladem.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Omlouváme se ze potíže, které vznikly na naší straně.
    Díky chybě jsme nabízeli zboží, které nebylo skladem u nás, ani u našeho dodavatele.
    O této skutečnosti jste byla neprodleně informována.

    Nicméně dostupnost zboží je pečlivě kontrolována a nastavována dle skutečného stavu skladu.
    (máme vlastní sklady na našich pobočkách - nikoli externí), takže je pravděpodobnost, že k tomuto dojde velice malá (bohužel ne nulová)

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pani byla tak protivná a nepobavená kdyz jsme ji chtěli vrátit zbozi ze jsme si radši vyrizli díru do kuchyne a zboží si nechali

    Nedoporučuji je mnoho jiných a velmi příjemných obchodu s příjemnými prodavaci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pomoc při výběru super, dovoz a sestavení nic moc.

    Ne moc šikovný nebo možná neochotný personál. Neuměli nebo spíš nechtěli umístit pračku ze sušičkou na místo k tomu určené, s tím že to nejde. Šlo jen o to seřídit správně výšku nožiček. Na což jsem upozornil. Druhý den musel přijít můj známý a udělat to, bylo to hotové během půl hodiny. Za 400kč, služby nic moc a ani si neodvezli balící materiál. Už bych tam nenakoupil.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den pane Karle,
    set pračky a sušičky BEKO u nás zakoupila paní Nevšímalová.
    Kompletní instalace zahrnující výnos do patra, odblokování přepravních šroubů pračky, zapojení obou spotřebičů na vodu a odpad a postavení na sebe bylo provedeno za přítomnosti paní Nevšímalové.
    Vzhledem ke stísněným podmínkám na místě instalace jsme odvedli maximum.
    Je nám líto, že jste nebyl spokojen.

    S pozdravem

    Milan Petřík

    SlevyElektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné produkty
    • Na webu je uvedeno, že zboží dojde do 3 pracovních dnů, po 10 dnech zboží nemáme. Na info-lince mě ujišťovali, že je zboží odesláno a potom co jsem volala znovu, my řekli že odesláno nebylo. Nedošel mi žádný potvrzovací e-mail, vše jsem si musela vytelefonovat.

    V žádném případě obchod nedoporučuji jako absolutně nespolehlivý.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla pračka AEG L85470SL. Vzhledem k tomu, že se jednalo o poslední kus vystavený na prodejně, rozhodla jste se po společné telefonické dohodě počkat na nový nevybalený kus.

    Díky chybě jste byla mylně informována o odeslání v době, kdy ještě zboží expedováno nebylo. Tímto se také zdržel celý proces dodání na Vaší adresu.

    Za naše pochybení se Vám omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod uvádí zboží skladem,ale skladem ho nemá...

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla mikrovlnná trouba WHIRLPOOL MWD 322.
    Vzhledem k tomu, že jste požadovala originálně zabalené zboží (poslední nabízený kus byl rozbalený) domluvili jsme na dodání nového kusu ihned jak dorazí od našeho dodavatele.
    Dodavatel bohužel toto zboží rychle doprodal a v návaznosti na tuto skutečnost jsme nebyli schopni mikrovlnnou troubu zaslat ani my.
    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    SlevyElektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kupoval jsem televizi jako novou, bohužel se jednalo o rozbalené zboží. Na první pohled to nešlo poznat a ani jsem něco takového nečekal. Až když jsem se chystal dát televizi na zeď, všiml jsem si, že pytlíky s manuálem a ovladačem jsou znovu zabalené, na ovladači byly otisky prstů, na podstavci byla patrná předchozí montáž. Dlouho jsem řešil, jestli TV zabalit zpátky a vrátit. A trochu mě mrzí, že jsem to neudělal, protože nevím, jestli TV někde nestála a nehrála měsíc 12 hodin denně. Druhý den jsem se stavoval na pobočce, kde jsem TV vyzvedával a oznámil to prodejci, který se mi omluvil, že se někde stala chyba (což chápu, že on za to nemůže, přijde mu balík, který předá dál)

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.

    Předmětem objednávky byla televize LG 40LF632V.
    Tato televize Vám byla předána bez toho abychom krabici s TV otevírali. Pravděpodobně ale došlo někde k chybě.

    Kolega, se kterým jste objednávku i nastalou situaci řešil, Vám při Vaší opětovné návštěvě nabídnul výměnu za nový kus, který bychom obratem objednali. Této nabídky jste se rozhodl nevyužít.

    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    iVIKI.cz

    • Uvádí na internetových stránkách zboží, které již neprodává a nemá na skladě.

    Reakce obchodu iVIKI.cz

    Dobrý den paní Kuglerová,

    děkujeme za Váš názor.

    Zboží, které jste u nás objednala bylo v době objednání chybně popsáno jako svítidlo Globo 68119-12.
    Skladem jsme ovšem měli pouze sadu náhradních skel pro
    toto svítidlo.
    O nastalé situaci jste byla neprodleně informována a objednávka byla po společné dohodě stornována.
    Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

    S pozdravem

    Milan Petřík
    iVIKI.cz