Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V prosinci jsme objednali zboží, které jsme následně zrušili. Dnes jsme obdrželi od vymahatelské společnosti, že dlužíme 460 Kč. Dlouho jsme hledali, co to je a zjistili jsme, že jsme měli obdržet mailem fakturu na 98 Kč za zrušení objednávky / zásilkovné. Fakturu jsme nikdy neobdrželi, neboť jej poslali na špatný mail. Z vadného mailu se vrací hláška, že mail je nedoručitelný. Firma nevyužila toho, že by nás kontaktovala telefonicky či poštou a předala dluh 98 společnosti B4B Inkasso, která nyní po nás požaduje téměř 5 násobně vyšší částku. Po telefonické reklamaci, že se musí jednat o omyl, se snahou vyjít vstříc a uhradit 98,-, o kterých jsme do teď netušili, se nám vrátil pouze arogantní přístup, že je to nezajímá, neboť mail poslali správně a informace o jeho nedoručení pro ně není podstatná.

  • varuji vás před nákupem v tomto obchodu
    já koupil Notebook Acer 5 za 24 398,- přišel mi 17.12.2019 a již 18.12.2019 jsem ho po odzkoušení a uvedení do továrního nastavení v kompletním a nepoškozeném stavu poslal zpět. 20.12.2019 byla zásilka doručena. 3.1.2020 přišel email že si dle obchodních podmínek odečítají 79,- za náklady s vrácením zboží a 1900,- za uvedení výrobku do původního stavu. vážení takhle by mohl chtít podnikat každý - nic neprodat a ještě na tom vydělat. ještě jsem se za ta léta nákupů na internetu s ničím podobným nesetkal.

  • Nemám možnost napsat ověřenou recenzi a tak píšu alespoň tady.

    Dne 12.7. 2019 jsem objednal 2 TRX baterie Canon/ 1100 mAh/ pro EOS M/. Baterie přišly vpořádku. Přepravní společnost PPL měla podle telefonické dohody se mnou dorazit mezi 9:00 a 10:00, nakonec dodávka dorazila až v 10:31.

    Baterii jsem otestoval ve fotoaparátu Canon M50. Baterie TRX (deklarovaná kapacita 1200 mAh) vydržely pouhých 51 minut. Baterie Canon (kapacita 875 mAh) vydržela 100 minut, a to ji už používám půl roku.

    Společnost ITAGE se v odpovědích na negativní recenze zákazníků ohání tím, že přece za takovou cenu je to dostačující. V tomto sice pravdu mají, ale jako argument toto nelze brát, protože kapacita udávaná na jejich bateriích není pravdivá a reálnost technických parametrů nemá co dočinění s cenou.

  • Dobrý den.
    Zásilka byla v pořádku dodána, bohužel bez jakéhokoliv dokladu.
    Přes email jsem Vás již 2x žádal o zaslání daňového dokladu.
    Bohužel bez jakékoliv odezvy.

    Tak to zkusím ještě touto cestou, třeba se u Vás někdo chytne za nos.
    Protože bez dokladu neexistuje záruka, není možnost zaúčtovat atd. atd., zkrátka problémy.
    Věřím, že to má na svědomí nějaký neznámý šotek a že mi fa zašlete, protože jinak nelze váš obchod doporučit - i když jsem to v
    první chvíli po dodání zásilky udělal.

    Objednávka 1557925906.

    Děkuji.

  • pigz:

    !!! ZAMYSLETE SE PROSÍM !!!
    K ČEMU BY NÁM BYLO PLATIT ZA INZERCI A PAK ZBOŽÍ ZÁMĚRNĚ NEDODÁVAT ?

    Recenze jsou ověřené Heurékou - nelze je manipulovat. Navíc je z velké většiny píší jen ti nespokojení zákazníci, protože ti spokojení je nemají potřebu psát a proto je naopak poměr těch negativních značně nadhodnocený.
    Vzhledem k tomu, že jsme odbavili již stovky tisíc objednávek a nespokojených jsou z toho jen jednotky až desítky, tak bych to zase tak černě neviděl. :-)

    Předpokládám, že jste ten zákazník, co na nás poslal ČOI. Dnes u nás totiž byli a zjistili, že jsme v ničem nepochybili (jistě Vám to pak i sdělí) - Vámi dokládaná vyšší cena byla totiž u zboží z jiného skladu! Bohužel jste asi vůbec nepochopil systém našeho velkoobchodního e-shopu, kde je stejné zboží vícekrát za různé ceny a s různou dostupností, podle toho ze kterého distribučního skladu pochází. Bohužel Vám nemůžeme dodat to zboží odjinud, pokud nebudete souhlasit ze změnou objednávky (ani Vás k tomu nechceme nutit) a proto musíme počkat na naskladnění této konkrétní objednané položky, aby mohla být dodána za sjednaných podmínek, nicméně termíny dodání jsou vždy jen orientační (nemůžeme si dodání zboží od dodavatele nějak vynutit, když jej nemá) a pokud objednávku zrušíte, tak nám to bude sice líto a pracovali jsme pak okolo ní zbytečně, ale hold co naděláme.

  • VYVARUJTE SE NAKUPU U TETO FIRMY!!!!
    Nakup nejdrive potvrdi a komunikuji, ale od te doby nereaguji- puvodne nizka ceny se na eshopu "najednou" zvysila, ale zbozi ktere mi meli dodat za puvodni cenu jiz nedodaji. POZITIVNI RECENZE SI PISOU SAMI.

  • Marek:

    Pokud zboží není na skladě nalezeno (chybný stav v systému) a již se nevyrábí, tak je jedno jestli je za 27000 nebo za milion, prostě jej dodat nelze. A tato informace byla zjištěna až při urgenci.
    Přepojit na manažera jste chtěl Vy a nevím, co jste si od toho více sliboval, když Vám operátor tu nemilou informaci sdělil a omluvil se (prostě se takovým situacím nedá zcela vyhnout).
    Pochopte, že tento manažer opravdu neřeší záležitosti e-shopu, resp. ani nemá jak je vyřešit a pokud mu navíc někdo za ty věci "nadává", tak se nelze divit jeho reakci.

    Jsme především velkoobchod a ač to může být pro někoho nepříjemné, drobní zákazníci z e-shopu nám jsou bohužel většinou jen přítěží, protože ekonomický efekt v porovnání s možnými komplikacemi je opravdu velmi žalostný.

  • Tento e-shop vůbec nedoporučuji !!!!! Telefonicky a písemně potvrdí objednávku. Zaplatí se zálohovka a 11 dní sedí na zadku a nic se neděje. Pak po zavolání 24h zjišťují to že vlastně nic nemají. Následně mi nějaký manager prodeje řekne, že ho drobné objednávky (27000) neřeší, že ho zajímají jen miliónové kšefty. Nechápu jak někdo může dělat kšefty za milion, když neumí dodat zboží za 27000.
    Prostě amatéři co sedí někde v garáži a překupují zboží, o kterém ani neví jestli ho mají.

    Nedoporučuji !!!!!!!!!!

  • Pracovnice této firmy, nebyla ani schopna vzít telefon a sdělit mi informaci, kterou se dozvěděla ohledně vrácení peněz. Silně nedoporučuji

  • S touto firmou jsem měla problém už na začátku nákupu, kdy jsem si objednala vysavač bílí přišel černý a na faktuře bílí řešení nové faktury. Dále s dopravou, účtovali si dopravu přes PPL se zavoláním a domluvení se času. Což mě následně od PPL bylo řečeno, že v mé lokalitě bydliště to není možné. Proč to tam daná firma jménem Itage nemá psané, že tato služba se týká pouze některých lokalit? Než jsem se byla schopna s PPL dohodnou kdy mi ho doručí uběhlo skoro 14 dní. Dále jsem si zaplatila pětiletou záruku, která mi v rámci reklamace byla odmítnuta vrátit. Proč všude jinde kde jsem si ji platila a bohužel výrobek byl vadný a vraceli mi peníze vrátili i tu. Znovu se ptám proč to u této služby není psané že peníze se nevrací ? Kort když vysavač byl zakoupen 19.10. 2016 a reklamován 10.2. 2017? Přijde mi to jako okrádání lidí, je pitomých 78kč ale když toto udělají 10 lidem přijde si tato firma na pěkné peníze za nic.

  • Ještě jeden odkaz týkající se vracení zboží:

    http://www.podnikatel.cz/clanky/prisnejsi-zakon-muze-poskodit-e-shopy-ty-slusne-budou-muset-zdrazit/

  • Frisko:

    Je právem prodávajícího požadovat náhradu za snížení hodnoty vráceného zboží nebo za jeho uvedení do původního stavu. Orientační ceník nákladů se skládá z úkonů, které mohou, ale nemusí být prováděny v závislosti na stavu vráceného zboží. O této problematice se dočtete např. zde:

    http://www.podnikatel.cz/clanky/nekteri-zakaznici-nas-maji-za-pujcovny-vadi-e-shopum-na-obcanskem-zakoniku/

  • Pozor pri vraceni zbozi!!!!Uctuji si pres 2000kc, i kdyz vracite ve lhute 14 dnu a zbozi je naprosto nove...pry naklady spojene s vracenim zbozi, ktere je pisuzovano individualne...

  • Katastrofa, ulhaná firma, plně souhlasím s lidmi co už tady psali. Utikejte co to jen jde.

  • jste se posraly ne osobní odběr + 29kč a platba hotovosti + 69kč !!! a zato že vám pošlou email + 99kč a o balíku českou poštou nebo kurýrem ani nemluvě 599kč
    co vy jste to za žid firmu ??

    ariva tontos !!!

  • topes: LHANÍ JIM JDE NA 1 S *

  • Pro všechny kteří by náhodou chtěli nakupovat u PROLHANÉ SPOLEČNOSTI ITAGE.

    Přečtěte si moji recenzi a odpověď od ITAGE zde na Heuréce nebo přímo na facebookovém profilu ITAGE.

    A sami posuďte kdo je tu lhář a podvodník. ITAGE mi tvrdí na FB toto: - 1) Nikdy zákazníkům nesdělujeme, že bude něco na 100%, zvlášť když je v celém řetězci mezičlánek, který neovlivníme (přepravní služba)

    Toto jsem psal ITAGE emailem a tak to je i v objednávce - Váš vzkaz
    Prosím o doručení dne 07.01.2016. Budu jen tento den doma. Prosím dejte mi vědět zdali je to možné. Děkuji.

    Myslíte že jsem natolik blbý, kdyby mi to nebylo přislíbeno, že bych objednával???

    TOTO SAMO O SOBE POTVRZUJE ZE JSTE LHÁŘI

    Dále pak váš argument s doručovacími časy a změnami adresy ze kterých mě obviňujete na svou ubohou obranu.

    6.1.2016 8:43
    Zásilka je doručována. - Proč???????

    6.1.2016 15:45
    Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení - Zajímavé dům tam stojí cca 200 let poštovní schránka je tam stále od té doby co tam bydlím

    7.1.2016 16:38
    Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - zanecháno oznámení. - ??? A najednou lze zanechat oznámení. Bohužel 3 lidé a kamerový systém zaznamenali pravý opak

    14.1.2016 8:01
    Zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných či neplatných údajů potřebných pro doručení. - ??????? Najednou neplatné údaje ????

    14.1.2016 8:02
    Zásilka nebyla doručena z důvodu odmítnutí příjemcem. - Tento den jsem zásilku určitě nemohl odmítnout protože v tu dobu jsem byl v práci ve Švýcarsku (DOKAZATELNÉ)

    NECHÁM NA KAŽDÉM ZÁKAZNÍKOVI JESTLI SE MU OPLATÍ RISKOVAT TAKOVÉTO ŠTRAPÁCIE SE ZLODĚJI A LHÁŘI A UŠETŘIT PÁR KAČEK.

    JE MI JASNÉ, ŽE KDO SELHAL JE PŘEPRAVNÍ FIRMA PPL JEJICH PRAKTIKY, KDY SE JIM NEKAM PROSTE NECHCE A NAPÍŠOU ŽE ADRESÁT NEZASTIŽEN JSOU OBECNĚ ZNÁMY.

    NICMÉNĚ TO NEMĚNÍ NIC NA TOM ŽE VAŠE CHOVÁNÍ VŮČI ZÁKAZNÍKOVI JE HOVADSKÉ A LHANÍ VÁM JDE TAKÉ DOBŘE.

  • Dobrý den,
    uvažuji o koupi WiFI routeru a věřím že to proběhne v pořádku, nicméně po podrobnějším přečtení OP jsem se zarazil nad "manipulačními poplatky" v případě
    navrácení zboží, když to v pořádku nebude:

    Orientační ceník nákladů spojených s vrácením zboží
    Příjem a administrace - 50 Kč/ks
    Kontrola stavu - 20-200 Kč/ks dle druhu zboží
    Vyčištění - 20-200 Kč/ks dle druhu a stavu zboží
    Obnovení továrního nastavení - 200-2000 Kč/ks dle druhu a stavu zboží
    Zabalení - 20-200 Kč/ks dle druhu zboží a balení
    Další náklady způsobené např. poškozením zboží, obalu a pod. budou určovány individuálně.

    Pochybuji, že jsou v souladu s občanským zákoníkem na ochranu spotřebitele.

    Navíc mně dost překvapil poplatek za platbu v hotovosti !? To je myšleno vážně??

  • ITAGE: konečně normální odpověď až na jedno, žádný mail jste mi neposlali, poslali jste jen oznámení o zrušení objednávky. Já jsem spotřebitel a dávat poplatky za to, že si pro zboží přijedu a zaplatím ho je totální nesmysl.....

  • topes:
    1. Zboží si nevyzvedáváte přímo ve skladě, ale na místě pro osobní odběry a tam se musí přepravit z příslušného distribučního skladu, kterých máme několik po celé ČR. Konkrétně Vámi objednané zboží bylo v Brně. Čili těch 29Kč jsou pouze logistické náklady a hotovostní úhrada není nutná, preferujeme převod jež je zdarma, takže to byla pouze Vaše volba.
    2. Asi máte zcestnou představu o maržích v IT, na Vámi objednaném zboží jsme měli 5Kč, takže by to nepokrylo ani tu dopravu ze skladu. I ze všemi těmi směšnými poplatky jsme skoro charita, tak vůbec nechápu na co si stěžujete.
    3. Pokud si u alza.cz necháte připravit zboží k osobnímu odběru v Ostravě, tak za to zaplatíte 30Kč (leda že by jste měl předplacený premium účet). Pouze v Praze Holešovicích to mají zdarma, ale to je přímo sklad, tak prosím srovnávejte srovnatelné.
    4. Poplatky jsou možná nesmyslné pro Vás, ale jaký by mělo smysl všechno zboží zdražit třeba o 29Kč (či více), aby mohl být osobní odběr zdarma (či další služby), jak by k tomu pak přišli zákazníci, kteří kupují více než jednu věc (platili by za to vícekrát), ale to Vás samozřejmě netrápí, protože se Vás to netýká. S Vaším přístupem bychom samozřejmě vydělali více, ale my raději vyjdeme vstříc zákazníkům nižší cenou.
    5. Dostal jste mail o zrušení objednávky s textem: "Váš požadavek není možný.", jak jinak by jste zjisti, že jsme Vám objednávku zrušili, tak prosím alespoň nelžete. Čili informaci jste obdržel a pokud by jste si Váš nereálný požadavek později rozmyslel, mohl jste objednávku udělat znovu a již bez něj. Uvědomte si, že kolegové co odbavují e-shop nemají právo měnit obchodní podmínky a zrušení objednávky bylo v takovém případě jejich povinností.