Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefungovaly telefony

    tak, našla jsem vyhovující polici sice knihovnu ale do koupelny, kde jsou celý den otevřené dveře, čili větrání by se mi líbila velmi. no v nabídce bylo napsáno dodávka do dvou týdnů. Realita byla jiná tak jsem objednávku zrušila. Takový přístup k zákazníkovi se dneska nenosí. Přeju obchodu aby brzy zkrachoval a neobtěžoval zákazníky.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále tvrdošíjně nabízejí skladem ihned k odeslání zboží, které nemají a nikdy mít nebudou. Komunikace s nimi je čistá ztráta času. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Hezký den, pane Balcare,

    jsme rádi, že jste si objednávku u nás udělal znovu, abyste nám mohl udělit i druhé negativní hodnocení.

    Věříme, že vám tato skutečnost udělala radost. Zároveň věříme, že naše slušné zákazníky dané hodnocení neodradí od nákupu na našem eshopu.

    Omlouváme se ještě jednou a mrzí nás, že jsme si z Vás "dělali prdel" i že jste musel být sprostý a vulgární.

    Tým Interionu,
    Filip Janás

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží nebylo dodáno

    Reakce obchodu Interion.cz

    Hezký den, pane Balcare,

    omlouváme se za vzniklou situaci, kdy jsme neměli Vámi požadované zboží skladem. Tuto skutečnost jsme Vám dali vědět formou emailové komunikace - kde jste odmítl alternativní zboží, i možnost jiné domluvy.

    Omlouváme se ještě jednou a mrzí nás, že jsme si z Vás "dělali prdel" i že jste musel být sprostý a vulgární.

    Tým Interionu,
    Filip Janás

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Totalne neschopny chlivaci, předkupníci!!koupil jsem od nich postel i dva stolky a postel snad 5ta jakost nepasuje do sebe jsou vsude mezery, kdyz jsem se obratil na prodejce s Reklamací bylo mi odepsano že reklamaci neuznavaji že jsem si postal spatne smontoval a ze se mám obratit na výrobce ze oni mi pošlou 350,-Kč korun zpet jako smír. Kdyz jsem se s nimi dohadoval vše jsem předal ČOI a pro změnu zablokovali telefony kdyz jsem se pisemne dotazoval na to, že se jim nemohu opět dovolat bylo mi odpovězeno ze vypinaji české telefonní linky NEMAM PROBLEM KOMUKOLI KONFRONTACI POSLAT NIKOMI NEDOPORUCUJI NEKUPUJTE NIC BUDETE LITOVAT!!!

    Reakce obchodu Interion.cz

    Hezký den, pane Svatoši,

    jak oba velmi dobře víme, reklamace Vám nebyla neuznána, pouze jsme Vám nemohli dokázat reklamaci na základě vámi předložených fotografií. K dokončení řádné reklamace jsme Vás žádali k doložení více fotografií nebo k zaslání zboží na adresu našeho skladu. Ani jednu z těchto akcí jste neudělal a naopak nám začal vyhrožovat a domáhat se Vámi domnělé slevy.

    Ani jednou jsme vám v průběhu naši konverzace neřekli, že máte komunikovat s výrobcem zboží a zároveň jsme vám ani neřekli, že vám dodavatel pošle 350,- Kč jako smír. I přestože souhlasím, že jsme Vám původně slevu v této výši nabídli, (jedná se o cca. 12 % ceny objednaného zboží) s danou nabídkou jste nás "poslal do prdele".

    Telefonní čísla nebyla vypnuta, pouze jsme v průběhu léta fungovali na jiném telefonním čísle. Opakovaně jsme se Vám omluvili, že standardní číslo není v té době v provozu a odkazovali jsme Vás na číslo zákaznické linky, na které jste odmítal volat. Emailově jsme komunikovali v rámci minut.

    I přesto děkujeme za Vaši objednávku,

    Tým Interion,
    Filip Janás

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    botník jsem musel urgovat.napsali,že ho odesílají a botník nikde.po urgenci ho odeslali o 14 dní později.asi v tom mají zmatky.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Jak jsme Vás informovali, tak botník přepravce ztratil a museli jsme dodat rychle nový z externího skladu a proto vzniklo to zpoždění. Moc nás nastalá komplikace mrzí. V případě další objednávky Vám to budeme určitě kompenzovat nějakou větší slevou.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neskutečně dlouhá doba doručení.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme moc za hodnocení. Asi ale došlo k omylu. Zboží Vám bylo doručeno v přesně předem společně domluvený termín. Pokud potřebujete s čímkoliv jiným poradit, tak se na nás obraťte napřímo. Děkuji za pochopení a pokud došlo k nějaké miskomunikaci nebo nedorozumění, tak se omlouváme.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pohovka mi nepřišla v objednané barvě. Laciná výroba - samá dřevotříska a sololit s umělou textilií.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Dle zaslaných fotografií Vám přišla pohovka přesně v té barvě, která je vyobrazena u nás na e-shopu. Všude máme uvedeno, že se jedná o ilustrativní obrázky a barvy a vzhled se mohou lišit i v závislosti na nastavení Vašeho monitoru. Nicméně i po vytištění Vámi zaslaných fotografií a vzorku barvy uvedeno u nás na stránkách došlo ke shodě, že se jedná o tutéž a stejnou barvu. Je nám líto, že nejste spokojeni s výrobkem, ale objednal jste si jednu z nejlevnějších pohovek, proto nemůžete očekávat pravé masivní dřevo a ty nejkvalitnější látky - to je u pohovek nad cca 35 000,-. Navíc dle popisu přesně sedí i ty materiály, které popisujete. Pokud nejste s něčím spokojen, tak nás prosím kontaktujte napřímo ještě jednou a můžeme spolu řešit reklamaci. Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

    • Zboží jsem objednala 30.11.2021, dostala jsem email, že zboží dorazí 9.12. a dnes, že zboží dorazí mezi 10. - 13.12.2021. Takhle dlouhé dodací lhůty se mi vůbec nelíbí.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Zboží jsme se snažili doručit 9.12. ale bohužel bez úspěchu. Zboží bylo nakonec doručeno 10.12.2021. Omlouváme se za komplikace, ale bohužel se nedařilo spojit a domluvit se. Zároveň jsme Vás dopředu informovali, že kvůli Vánoční špičky jsou delší dodací lhůty a nestíháme expedovat do 24 hodin.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Protože nemají spolehlivého dopravce, nemůžu zatím hodnotit produkt. Vypadá to, že se jim někde toulá polovina zásilky.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Vaši objednávku jste vytvořili 30.11.2021 v odpoledních hodinách, hned následující pracovní den ráno jsme Vás informovali, že se zásilka bude kompletně doručovat až 9.12.2021, což je zítra (z důvodu nadrozměrnosti může dojít k delším časovému horizontu dodání, nicméně jste byli informováni ihned a nijak jste na tuto informaci nereagovali a nebyli proti). Nevidíme teda z naší strany nikde problém, že bychom nedodrželi něco, co jsme slíbili. Věříme, že zásilka Vám zítra v řádném termínu dorazí a budete nakonec se zbožím spokojeni. Předpokládáme, že došlo pouze k nějakému komunikačnímu šumu a vše se vyřeší. Pokud potřebujete cokoliv řešit, tak nás prosím kontaktujte na přímo.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel
    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

    • montáž

    Celý návod v ruštině??? Na obrázku předsíň vypadá hezký a ve skutečnosti to hrozný...asi vyhodim

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení. Je nám líto, že nejste s výrobkem spokojeni. Vůbec netušíme, jak se k Vám dostal ruský návod, když se u tohoto produktu ani nejedná o ruského výrobce. Návody v češtině vždy přikládáme do balení, pokud se jedná o zahraničního výrobce. Je možné, že se po cestě někde vytratil nebo kluci na skladě omylem nepřibalili, za což se omlouváme.

    Nicméně od Vás ani neevidujeme žádnou žádost o návod v češtině nebo reklamaci, že by nebylo s produktem něco v pořádku. Mohli jsme Vám návod v češtině dodatečně zaslat, případně jste nám mohli produkt vrátit před smontováním, na což máte právo. Pokud si přejete cokoliv dalšího reklamovat, tak nás kontaktujte. Pokusíme se udělat maximum, abyste nakonec byli spokojeni.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel


    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]
    Web: www.INTERION.cz

  • Zbozi bohuzel nebylo k dispozici

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení. Bohužel se zboží přestalo vyrábět a my jsme tuto informaci dostali od výrobce až následující den po dni, kdy jste si vy objednal a bohužel proto došlo k tomu, že jsme to nestihli stáhnout z našeho e-shopu před Vaší objednávkou. Nabídli jsme Vám několik velice podobných alternativ i slevu na celou objednávku, ale bohužel jste si nevybral, protože jste potřeboval/chtěl tuto konkrétní sadu konferenčních stolků.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Věříme, že i přes tuto zkušenost, že zboží bylo vyřazeno z naší nabídky, si v budoucnu u nás něco jiného vyberete. Osobně Vám slibuji, že pro Vás uděláme maximum, aby jste byli u nás s nákupem spokojeni.

    S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne za tým INTERION.cz,

    Ing. Aleš Kubínek, majitel


    Tel.: +420 608 00 37 38
    E-mail: [email protected]
    Web: www.INTERION.cz
    Provozovna: 28. října 141, Klimkovice 742 83
    IČ: 747 787 06, DIČ: CZ8906045555
    č. účtu: 2401831912/2010 (Fio banka a.s.)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Inzerovali lustr, a to dost drahý, ale nebyl to lustr, jen stínidlo a ještě jako rébus, skládačka typu puzzle a se strohým návodem v angličtině. Takže jsem studoval a sestavoval, pak šel dokoupit závěs, kabel a objímku, vše to sestavil, ale pak to nemohl dostat do svítidla, které bylo nutno částečně opět rozebral. Výsledek je efektní, ale stínidlo stíní tak intenzivně, že lustr téměř nesvítí.

    Obchod je drahý a rychlý. Ale čekal jsem něco jiného, jejich internetové stránky to zatajily.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Vážený pane,
    nechápu, proč tady veřejně lžete. Na stránkách zákazníkům nic netajíme. Že je k lustru nutné dokoupit kabel s objímkou je zřetelně napsáno v popisu produktu. Pokud jste si popis řádně nepřečetl, není to naše chyba, ale Vaše. Navíc je kabel s objímkou přímo u produktu nabízen jako doplňkové zboží i s fotografií, takže je zřetelně vidět co je nutné dokoupit. Ale asi je jednodušší hodit vlastní chybu na prodejce.

    Za INTERION.cz Vám přeje pěkný den
    Mgr. Ivo Vozník - majitel
    http://www.interion.cz/
    tel: 605 152 652
    e-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod by sám o sobě snad fungoval. Bohužel jsme si vybrali produkt, který Interion pouze přeprodává a veškeré problémy prý byly na straně subdodavatele.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Dobrý den,
    je to opravdu tak jak píšete, problémy byly způsobeny špatnou součinností ze strany slovenského výrobce sedačky, který dodal nekompletní vzorníky látek a informace o termínech dodání a cenách v jednotlivých potazích. S výrobcem proběhlo jednání o nápravě a minimalizaci obdobných situací do budoucna. I nám je tato situace nepříjemná a za způsobené komplikace se omlouváme.

    Za INTERION.cz Vám přeje pěkný den
    Mgr. Ivo Vozník - majitel
    http://www.interion.cz/
    tel: 605 152 652
    e-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod napsal ,že do týdne zboží dorazí a po týdnu nic a obchod téže nedal žádnou informaci

    Reakce obchodu Interion.cz

    Ano, je pravda, že jsme zboží dodali o den později, za což jsem se zákazníkovi osobně domluvil.

    Za INTERION.cz Vám přeje pěkný den
    Mgr. Ivo Vozník - majitel
    http://www.interion.cz/
    tel: 605 152 652
    e-mail: [email protected]

  • Zboží ač na internetu skladem,reálně nebylo.

    Reakce obchodu Interion.cz

    No, to se opravdu občas může stát. Všechny zásoby se neaktualizují online každou minutu, ale pouze jednou denně. V takových případech pak zákazníkovi ihned voláme, případně i nabídneme alternativní produkt, tak jako ostatně i v tomto případě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemůžu hodnotit, zboží je na objednávku u výrobce, dodací lhůta 4-6 týdnů. Skříňky by měly dorazit kolem 12 ledna. Takže nehodnotím.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Tak tohle nechápu a paní Renata asi taky nepochopila systém hodnocení. S obchodem nemá zatím žádnou zkušenost a už se rozhodla jej nedoporučit. No komu čest, tomu čest. Co se dá dělat.

    Za INTERION.cz Vám přeje pěkný den
    Mgr. Ivo Vozník - majitel
    http://www.interion.cz/
    tel: 605 152 652
    e-mail: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Věšák na šaty vypadal na fotografii bytelně a elegantně, dodán byl ale v jiné barvě, po reklamaci výměna, ale dodnes ne kompletní, některé díly přišly poškozené, po reklamaci vyměněny, po necelém roce používání se prostě zlomit v půli po pověšení tří zimních bund, takže znovu reklamace a náklady s odesláním prodejci.

    Reakce obchodu Interion.cz

    Dobrý den,
    věšák vám byl dodán 11.12.2015. Opravdu došlo k chybě při jeho expedici a byl dodán v jiném odstínu. K poškození dílů došlo pravděpodobně přepravou. Na vaši reklamaci ze dne 17.12.2015 bylo obratem reagováno a již následující den vám byl odeslán balíček s nepoškozenými díly ve správném odstínu. Balíček jste si vyzvedli až na základě urgence po 5.1.2015, kdy už končila úložní doba. Další reklamaci na rozlomení věšáku jste uplatnili 28.2.2017. Ke zlomení dle vašeho tvrzení došlo po zavěšení tří zimních bund. Při opravě věšáku, který nám byl následně zaslán však bylo zjištěno, že příčinou rozlomení byla hlavně nesprávná a nedbalá montáž, kdy šroubový spoj nosné tyče nebyl řádně utažen. Navíc vaše objednávka byla učiněna s uvedením IČO a věšák nebyl používán k soukromým účelům. Tedy jste v této transakci nebyli v roli spotřebitele a nevztahovala se na vás dvouletá záruční doba. I přesto byl věšák v rámci reklamace opraven a zaslán vám zpět i s poučením, že je spoje nutné řádně dotáhnout. Věšáků tohoto typu jsme už prodali stovky a žádnou další reklamaci obdobného typu jsme ještě nezaznamenali. Snažili jsme se vám všemožně vyjít vstříc a měli jsme zato, že se nám to nakonec podařilo. Vůbec tedy nechápu, z jakého důvodu, až téměř po roce dáváte najevo svou nespokojenost, a to ještě tímto způsobem. Stačilo zavolat nebo napsat e-mail.

    Za INTERION.cz Vám přeje pěkný den
    Mgr. Ivo Vozník - majitel
    http://www.interion.cz/
    tel: 605 152 652
    e-mail: [email protected]