• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím!
    • Nekomunikují! Vyřízení objednávky končí automatickým přijetím.

    Obchod, který nekomunikuje se zákazníky si jich asi neváží.
    Pro mě je takový obchod zbytečný!

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Klientka nečte emaily, kterých ji bylo zasláno 5!, že zboží si může vyzvednout na prodejně, z její strany od 6.10. žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále slibují zboží-tiskárnu, a skoro žádná odpověď, po cca měsíci, že je zboží vyexpedováno a cca po dalším měsíci již žádná komunikace ani na urgence. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Recenze anonymu je pro nás zcela bezpředmětná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • našel jsem tam to co jsem chtěl
    • nekomunikuje a neodesílá zboží

    najdete-li jinou možnost využijte ji

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Klient si objednal produkt u kterého si zvolil platbu převodem platbu provedl až skoro po 14 dnech poté byl klientovi balík odeslán včetně čísla balíku takže Vaše komentáře se vůbec nezákladají na pravdě a bereme je zcela za bezpředmětné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • komunikace strašná,jednání strašné,navíc nikdo nebere delší dobu telefony,dodací lhůty nedodrželi

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    U Vámi objednaného zboží bylo jasně uvedeno, že není skladem. Takže příště sledujte pozorně status výrobku.

    • nereaguje, neodpovídá na e-mail, nebere telefon

    Obchod je pravděpodobně zrušen a neměl peníze na zrušení www stránek; nebo si obchodníci vybrali dovolenou a neobtěžovali se zákazníka na to uporoznit

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Vážený pane náš obchod normálně funguje a žádný emailjsme od Vás neobdrželi takže laskavě buďte tak hodný a zkreslenými informaci obtěžujte někoho jiného, naše všechny objednávky jsou expedovány každý den ke spokojenosti našich klientů

    • Naprosto nevhodná komunikace.

    Katastrofa.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Velice nevhodné je především to, že píšete jako anonym což vypovídá o všem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal , potvrzení objednávky přišlo ALE ŽÁDNÉ UPOZORNĚNÍ NA ODBĚR NA PRODEJNĚ . OSTATNÍ OBCHODY POSÍLAJÍ UPOZORNĚNÍ K VYZVEDNUTÍ . JAK MÁM VĚDĚT KDY SI MÁM PRO ZBOŽÍ ZAJET

    KUPUJTE TAM KDE JE ZARUČENÁ KOMUNIKACE . POKUD OBCHOD NEKOMUNIKUJE JE TO NA NIC .

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Email o vyzvednutí objednávky Vám byl vážený pane zaslán 4X, to že Vaše schránka je zaplněna není problém obchodu. A pokud zákazník neobdrží email tak každý normální zákazník zavolá telefonicky a zeptá se na stav objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Myslel jsem ze kupuji originalni HP produkty ale dorazilo neco noname za cenu blizici se originalu.

    Bacha na popisy zbozi.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Vy sám jste si objednal v objednávce kompatibilní cartridge , které jste si sám online přidal do košíku, takže to absolutně není naše chyba co Vy jste si objednal. Co jste si objednal to Vám bylo doručeno a ještě v popisu zboží máte jasně uvedeno kompatibilní kazety. U originálních je v popisu uvedeno originální takže my nemůžeme za to, že Vy nedáváte pozor při objednávce. Náš obchod vše doručil dle přání zákazníka jak si objednal.

  • Doručený toner tiskárna nepřijmula - není
    kompatibilní

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Pokud tiskárna toner nepřijmula máte možnost se na nás obrátit a zboží reklamovat a sdělit číslo objednávky, ale do dnešního dne jsme nic takového nepřijali a je poněkud zvláštní, že se zde podepisujete jako anonym, jelikož zákazník co má problém tak ho specifikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • namísto nových náplní jsem dostal repasované za cenu nových neoriginálních.

    obchod beru jako podvod na moji osobu, jsem velice nespokojen a u Vás už si nikdy nic neobjednám!!!

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Vsechny naše produkty jsou nové a vše je řešeno ke spokojenosti zákazníků,s našimi výrobky jsou klienti velice spokojeni a ještě jsme neobdrželi jedinou reklamaci typu jakou uvádite Vy, pokud máte se zbožím problém máte možnost zboží reklamovat dle obchodnich podmínek, tato možnost Vám byla sdělena i telefonicky i emailem takže uvádějte informace pravdivě a ne lživě jak je prezentujete. Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo.

  • Katastrofa, nikdy více.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Pokud je zákazník s nákupem nespokojen obvykle napíše duvod,co se tyče Vás nebyl sdělen,ani cislo objednavky,vsechny naše zásilky jsou evidované jako odeslané ani nás nikdo nekontaktoval telefonicky s reklamaci takže tento anonymní komentář bereme jako bezpredmetny a anonymní komentáře konkurence nás posouvají dopředu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příznivé ceny.
    • Kromě automatického potvrzení objednávky po deseti dnech žádná odezva, vůbec nic...

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Do dnešního dne evidujeme všechny zásilky jako odeslané, pokud jste zásilku neobdržel mohl jste nás kontaktovat telefonicky nebo mailem s číslem zásilky, ale do dnešního dne jsme žáden email s neobdrženou zásilkou nedostali a ani telefonicky, takže to bereme jako bezpředmětné a negativní komentáře od konkurence nás akorát posouvají dopředu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V této chvíli nevím, jestli má objednávka vůbec dorazí. Je to cca 10 dní a kromě potvrzení objednávky a odpověď na můj e-mail, kde žádám info nemám žádné další zprávy. Údajně mělo být zboží odesláno včera, ale žádná zpráva!? Telefony neberou, tak nevím. Ještě, že jsem neplatila předem...

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Do dnešního dne evidujeme všechny zásilky jako odeslané, pokud jste zásilku neobdržela mohla jste nás kontaktovat telefonicky nebo mailem s číslem zásilky, ale do dnešního dne jsme žáden email s neobdrženou zásilkou nedostali a je velice zvláštní, že píšete cca 10 dní,že to je člověk co si něco objedná nápíše konkrétní datum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo skladem
    • přijatelná cena
    • nulová komunikace
    • absolutní nezájem prodejce cokoliv řešit

    Zboží dle e-shopu bylo skladem, objednávka potvrzena. Ale to bylo vše. E-mailová komunikace nulová, ze tří možných telefonních čísel dvě nedostupné, jedno zvoní a nikdo ho nezvedne. Chat na stránkách stále off-line. Po zrušení objednávky pouze e-mail se změněným stavem objednávky. Celkově - hrůza! Z tohoto důvodu bych obchod v žádném případě nedoporučil, spoléhal jsem se na to, že zboží dorazí a nakonec jsem musel na poslední chvíli hledat jinde.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Všechny objednávky z našeho eshopu jsou vedeny jako odeslané a zákaznikovi bylo zasláno storno objednávky. Zákazník objednal zboží, u kterého bylo jasně uvedeno, že není skladem status skladem ne a ještě mu byl zaslán potvrzující email o zrušení objednávky, který asi nečte že zboží skladem není a objednávka byla stornována.A absolutně nemůžeme ovlivnit, že zákazník je při objednávce nepozorný a nevšimne si, že je na stránkách uvedeno u tiskárny, že zboží už není skladem a vyprodané. A podepisovat se jako anonym vypovídá za vše.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -
    • - Uvádí , že zboží je skladem, po objednání teprve zjistili, že zboží nemají

    Vybrala jsem si tento obchod z důvodu, že byl v blízkosti - abych mohla vyzvednout osobně. Poté, co jsem se sama telefonicky dotazovala, zda si mohu zboží, které mělo být skladem, vyzvednout na daném obchodě, mi bylo sděleno, že tento obchod je v daný den zavřený a mohu si vyzvednout na jiném obhchodě. Ale ještě mi zavolají, aby tam objednané zboží dodali ještě dnes z centrálního skladu. Půl hodiny před zavírací dobou jsem se do obchodu dostavila, ačkoli mi nikdo nevolal, bylo mi sděleno, že zboží nemají a že by jej mohli objednat - bude do 14 dnů. Po 2 nebo 3 dnech mi přišla zpráva , že zboží vůbec nebude.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Objednávka byla zkontrolována a zjištěno, že jste objednala produkt, u kterého je na webu uvedeno, že není skladem a u produktů, které nejsou skladem je objednání do 14 dnů, tudíž jste si asi nevšimla statusu na webu, že je u něj uvedeno skladem-ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny?
    • Dodací lhůta
    • Komunikace

    Jeden den nákup, ten den zboží odesláno (bylo skladem!), po 10 dnech nic nedorazilo, po telefonu "my se Vám ozveme" a nic!!

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    může se stát, že zboží má zpoždění u přepravce někde na depu, pokud zásilka má zpoždění může nás zákazník kontaktovat telefonicky nebo emailem, všechny zásilky jsou k dnešnímu dni vedeny jako odeslány a nikdo nás nekontaktoval ani telefonicky ani emailem. A je velice zvláštní, že se podepisujete jako anonym.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nikdo nekomunikuje, po 4 urgencích žádná změna

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Všechny zásilky jsou odesílány v den objednávky a nebo následující den, může se stát, že zboží má zpoždění u přepravce někde na depu, pokud zásilka má zpoždění může nás zákazník kontaktovat telefonicky nebo emailem, všechny zásilky jsou k dnešnímu dni vedeny jako odeslány a nikdo nás nekontaktoval ani telefonicky ani emailem takže to bereme jako bezpředmětné a pokud zásilka nebyla doručena je zvláštní, že se podepisujete jako Anonym

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno převodem. Požadováno opět zaplatit dobírkou.Dodána prázdná obálka s fakturou.
    • Zasílání zboží bez předešlého ověření zaplacení převodem.

    Nikdy neplaťte zboží převodem, vždy dobírkou. Vyhozené finanční prostředky.Zisk pro firmu a PPL, pro klienta vyhození finanční prostředky.

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Klient si objednal zboží, keté bylo odesláno PPL, klient tvrdil, že mu došla pouze prázdná obálka kterou, ale převzal. Místo toho, aby poškozené zboží od PPL nepřebíral a reklamoval u PPL, náš obchod absolutně nemůže kontrolovat v jakém stavu zboží PPL doručuje, pokud je zboží poškozené, klient může balík u ppl reklamovat a poté můžeme zásilku reklamovat u PPL také, klient balík poškozený převzal takže je absolutně nemožné zásilku u ppl reklamovat a prokázat ´přepravní společnosti PPL, že způsobili poškození zásilky, Takže naše společnost shledává argumenty klienta jako bezpředmětné, protože vlastní nepozorností převzal poškozený balík od řidiče PPL aniž by s řidičem přepravní společnosti PPL sepsal reklamaci a provedl fotodokumentaci poškozené zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -vhodné velikosti balení inkoustu
    • -přijatelná cena
    • placení: v nabídce chybí platba převodem předem (proformafaktura)
    • komunikace: jeden telefon je nedostupný, na druhém je schránka -nelze volat

    velmi zdlouhavé

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Co se týče k Vaší připomínce k platbě převodem tak je neopodstatněná, protože jste zadal, že zboží chcete zaslat na dobírku, nejprve musíte platbu převodem zadat, která v nabídce je a mnoho našich klientů ji využívá, po zadání platby převodem v eshopu klientovi automaticky přijde na email výzva k platbě se všemi údaji, takže je dobré při objednávce si všímat, protože při rozkliknutí způsobu platby si klient může vybrat i platbu převodem a co se týče servisu na telefonu tak v telefony jsou dostupné od 9h do 18h takže je třeba sledovat čas a na našich stránkách je jasně uvedená doba, mimo tuto dobu jsou telefony nedostupné a email je dostupný 24h denně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • dodaci lhuta

    11.01 jsem dostal zpravu, ze bylo objednane zbozi odeslano - 20.01. jeste nedoslo. To je absolutne nemozne.

    U vsech ostatnich obchodu je zbozi 24 hodin po objednani u zakaznika.

    Tento obchod se neda doporucit - a nebo pouze tem, kteri tisknou malo a mohou si na nove naplne pockat 14 dni...

    Reakce obchodu Inkousty.cz

    Zboží je odesíláne v den objednávky a nebo následující den, pokud má zásilka zpoždění je možné zpoždění na straně přepravce, v takovém případě nás, ale každý klient kontaktuje a my urgujeme zásilku u přepravce. Z Vaší strany, ale k žádnému dotazu ani kontaktování nedošlo tudíž jsme stav zásilky nemohli ověřit ani urgovat u přepravce.