Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišlo mi jiné zboží, musel jsem reklamovat výměnu,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jelikož se jednalo o křehké zboží, které po rozbalení bylo poškozené.
    • Bylo pro přepravu nedostatečně balené proti poškození.Navíc jsem již po zjištění stavu Vám poslal stížnost-reklamaci, na kterou jsem doposud nedostal žádnou odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zářivky mi přišly rozmlácené (konektory na koncích). Vím, že to byla Česká Pošta, ale takhle zabalit zářivku může jenom jantar, když každý druhý člověk ví, jak se k tomu pošťáci chovají. Zbytek zboží je v pořádku.
    • Délku dodání v této situaci chápu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    píši skladem a čekal jsem šest dní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají vše
    • Nic vám však nedodají

    Po 11 dnech jsem objednávku zrušil a věci koupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Posílají pouze automatické odpovědi. Žádná informace o termínech dodání zboží, které je na objednávku u jejich dodavatele. Objednávku jsem proto zrušila. Když jsem jim napsala, že se mi nelíbí jejich jednání, nedostala jsem ani žádnou odpověď. Takto si opravdu nepředstavuji jednání se zákazníkem, který chtěl udělat objednávku za cca 20 tisíc. Asi zákazníky nepotřebují nebo neví, jak se k zákazníkům chovají jejich zaměstnanci. V tom případě je mi majitele líto a měl by vědět, jaké zaměstnává lidi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod mi zaslal pouze email, že zpracovávají objednávku, po 2 týdnech mi na můj dotaz sdělili, že na zboží dali dotaz výrobci, po třech týdnech již bylo v eshopu u výrobku uvedeno, že se již neprodává, o čemž mě nikdo neinformoval,tak jsem objednávku zrušila.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I po více než týdnu zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příliš dlouhé dodání při osobním odběru.

    Měl jsem osobní odběr. Po pěti dnech byl u objednávky stále stav nevyřízeno i když bylo vše skladem. Přišla pouze zpráva o přijetí objednávky, víc nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nulová komunikace obchodu,zboží nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Upozornil na nevhodnost zboží z hlediska parametrů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Můj cíl byl nákup účastnické zásuvky TV+R+SAT od ABB. Obchod proklamuje výrobce ABB a slevu z běžné ceny 310 Kč na 120 Kč. Co jsem však obdržel byla koncová účastnická zásuvka od výrobce Emos s jinou charakteristikou útlumu, která přímo u Emosu stojí 105 Kč.

    Obchod tvrdí, že výhodně prodává výrobek ABB, ale za naprosto standardní cenu pošle stejný typ od výrobce Emos (mimochodem Emos ho prodává se slevou za 105 Kč). Zásuvky TV+R+SAT jsem nekupoval pro srandu králíkům, ale pro promptní instalaci při rekonstrukci bytu, takže opravu mám teď jiné starosti jak řešit eshop, který klame s tím, co prodává...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které není schopen dodat...

    Reakce obchodu iElektra.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží, které jste si objednal nám bohužel dodavatel nedodal, jelikož se již nevyrábí, což nás velmi mrzí a za tento problém se Vám omlouváme. Zboží jsme aktualizovali a již není nadále v naší nabídce.

    Sortiment prodlužovacích kabelů jsme rozšířili o nové produkty, kde si můžete vybrat levnější alternativu.

    Omlouváme se Vám za neaktualizované zboží v našem sortimentu a budeme se snažit, aby se podobná věc v budoucnu již neopakovala.

    S pozdravem

    Erik Šťastný, iElektra.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zo Slovenska drobnosti neobjednavajte

    Reakce obchodu iElektra.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Náš internetový obchod iElektra.cz je primárně určený pro zákazníky České republiky. Na Slovensko běžně zásilky nezasíláme a to z důvodu vyšších přepravních nákladů. V případě, že zákazník námi navrhnuté podmínky akceptuje, není problém zakázku expedovat. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně.

    Expediční náklady na Slovensko bohužel nemůžeme ovlivnit a souhlasíme, že zboží jako např. kryty nebo zásuvky po jednom kuse není příliš výhodné objednávat.

    Proto Vám doporučejeme se optat u Vašeho místního prodejce elektroinstalačního materiálu.

    S pozdravem

    Erik Šťastný, iElektra.cz

    • Dlouhá,zatí vlastně žádná dodací lhůta

    Reakce obchodu iElektra.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi a dovolte nám na ní reagovat. Vámi objednané zboží (prodlužovací kabel na bubnu) jsme měli v době objednávky fyzicky na skladě v počtu 1ks, avšak při expediční kontrole, kterou provádíme u každého produktu v rámci každé objednávky, jsme zjistili, že kus plastu navíjecího bubnu je odlomený a zboží je tak poškozené. O tom jsme Vás informovali a po dohodě jsme objednali nový kus přímo u výrobce.

    Následně jsme Vám SMS zprávou potvrdili náhradní termín dodání a po naší společné komunikaci jste s prodlevou objednávky souhlasila.

    Prodlení Vaší objednávky nás opravdu mrzí a za způsobené komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    Erik Šťastný, iElektra.cz

    • Zboží, které mělo být skladem, nebylo kdispozici

    Reakce obchodu iElektra.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Přiznáváme se, že u Vámi objednávaného zboží jsme bohužel neměli aktualizovanou dostupnost, což nás velmi mrzí a za tento problém se Vám omlouváme.

    Dostupnost zboží jsme ihned aktualizovali a budeme se snažit, aby se příště tento problém již nadále neopakoval.

    S pozdravem

    Erik Šťastný, iElektra.cz

  • Zboží jsem objednal a obchod objednávku zrušil, že nebylo na skladě.
    Po urgenci zboží dorazilo.
    Bohužel chybí 3 ks baterie AA - dle návodu měly být přiloženy.
    Snad je obchod ještě dodá.
    Děkuji

    Reakce obchodu iElektra.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel nás mrzí, že Vaše objednávka neproběhla k Vaší plné spokojenosti. Situaci jsem prověřil a zjistil jsem, že zde byl problém s termínem dodáním od výrobce, který deklaroval zboží skladem, ale po našem objednání zjistil, že tomu tak není, načež se Vás moji kolegové pokoušeli několikrát kontaktovat, a to prostřednictvím telefonu i emailu, nicméně bezúspěšně.
    Co se týká dodání baterií, není na produktovém detailu na našem eshopu, ani v katalogu výrobce zmínka o tom, že se produkt dodává s bateriemi. Pokud to deklaruje výrobce v přiloženém návodu, zřejmě je opomenul přiložit. Jistě chápete, že není v našich silách návody nebo manuály k jednotlivým produktům u každé expedované objednávky kontrolovat. Protože se ale k celé věci stavíme zodpovědně, kontaktujeme Vás a domluvíme se na vyřešení celé situace.

    S pozdravem
    Miroslav Mical, iElektra.cz


    AKTUALIZACE (14:10) - Dostal jsem informaci od výrobce, že baterie nejsou součástí balení, přičemž toto není ani uvedeno v návodu. Stejně tak na webu výrobce je uvedeno, že součástí balení jsou pouze vodiče: http://www.testboy.de/en/products/durchgangspruefer/produkt/testboy_20_plus-1/
    Pokud by součástí měly být baterie, bylo by to tam uvedeno, jako například v tomto případě: http://www.testboy.de/en/products/spannungstester/produkt/testboy_11-1/
    Rád tuto situaci vyřešil férově, proto pokud nám prokážete, že součástí balení měly baterie opravdu být, na naše náklady Vám je zašleme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladová zásoba neodpovídá stavu obchodu.Komunikace pouze automatická odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vcelku přehledný eshop se slušnými cenami.
    • Velmi slabá komunikace, kdy není jasné, zda se objednávka zpracovává či nikoliv. Reakce na upřesnění objednávky nulová.

    Po zadání objednávky přišel jediný email oznamující vytvoření objednávky. Po té již žádné informace zda se pzracovává, zda je vše skladem apod. Cca po dvou dnech od objednávky jsem upřesnil počet kusů objednaného zboží emailem, ale žádná odezva, zda je to možné či nikoliv, přičemž oznámení o přečtení emailu mi přišlo od dvou zaměstnanců eshopu. Po dalším týdnu mi pán volal, že půlku zboží v mé objednávce nemají na skladě a dodají až za další dva týdny. Proč mi to neoznámili dřív a nesdělili, že to není skladem už nedokázal vysvětlit. Proto jsem ztratil důvěru a objednávku zrušil.