Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží bylo doručeno, ale bohužel nefunguje. Obchod na svých stránkách nemá podmínky pro vrácení zboží. Neuvádějí ani telefonní číslo. Na dotazy mailem nereagují.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, že jsme na email nereagovali obratem. Důvodem byla skutečnost, že jsme měli v době jarních prázdnin dovolenou, přičemž tato informace byla zřetelně uvedena na stránce obchodu. Nicméně všechny informace vztahující se k vrácení zboží, jsou také uvedeny na stránkách obchodu v sekci často kladených dotazů, na které odkazujeme, předtím než nás budete kontaktovat.

    Barbora Černá

    podpora prodeje
    www.hodky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky nefungují, nikdo z obchodu neodepisuje na emaily...

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Gleindek,

    je super, že nám pošlete email a za hodinu na to už dáváte negativní recenzi na Heureku, že na email nikdo nereaguje :)

    S pozdravem

    Barbora Černá

    podpora prodeje
    www.hodky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím zboží nedorazilo a otázka je, zda dorazí. dále tento obchod nemá možnost dodávky na platbu při příjmu zboží, ačkoliv řada jiných to má. (dobírka) dále když jsem dodávku urgoval, jejich reakce nebyla vůbec příjemná

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Stránský,

    důvod, proč jsme vám hodinky poslali o 3 dny později, byl ten, že jsme leželi s horečkami s Covidem.

    O tom, že zboží bude odesláno později včetně důvodu, jsme vás (tak jako ostatní zákazníky) však včas informovali a opakovaně jsme se vám omluvili, přičemž jsme měli za to, že uvedenou situaci dovedete pochopit.

    Patrně ale potřeba napsat negativní recenzi u vás byla silnější...

    S pozdravem

    Barbora Černá

    podpora prodeje
    www.hodky.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vadné zboží nelze vrátit - obchod nekomunikuje!

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Dobrý den,

    prvních 14 dní po vánocích jsme měli dovolenou, přičemž tato informace byla zřetelně uvedena na stránkách obchodu.

    Pokud byla záležitost vrácení hodinek urgentní, mohl jste nás kontaktovat telefonicky, nebo zboží rovnou vrátit na adresu eshopu.

    www.hodky.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ke zboží nebyl přiložen český návod, přiložený návod byl k jiným hodinkám

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Kisvetr,

    poslali jsme Vám originální český návod, který jsme obdrželi k hodinkám Lorus přiložený od dodavatele.

    Je nám líto, že jste s návodem, který odpovídá hodinkám v této cenové kategorii 2000,- Kč, které mají pouze "základní" funkce, nebyl spokojen.

    Barbora Černá

    podpora prodeje
    www.hodky.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slušnost v e-mailech, pokud jím napíšete jako první

    - týden jsem čekala po potvrzení objednávky, musela jsem napsat první a ptát se, jestli zboží vůbec dorazí
    - zaslané zboží (Double Red DR112BW Rouška) nepřežilo praní v pračce při 40 st.: látka částečně vybledlá, šňůrka se roztrhla, žmolky (pokud by šlo, přiložila bych i fotky). Ztráta peněz a času.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Paní Maryna K.,

    mrzí nás, že nejste spokojena s kvalitou roušek, avšak skutečnost, že napíšete negativní recenzi moc neřeší, tím spíše, že nejsme jejich výrobce ale pouze prodejce.

    Pokud byste nás před napsáním recenze kontaktovala, roušku bychom Vám vyměnili za novou, případně vrátili peníze za objednávku a následně roušku reklamovali s dodavatelem samostatně.

    Mimoto na stránce produktu bylo zřetelně uvedeno, že naskladnění roušek očekáváme v týdnu počínajícím 23.3. a to jsme také dodrželi a v pátek 27.3. Vám zboží odeslali. Kromě toho jsme Vám také poslali již 7 emailů vztahující se k objednávce.

    Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení nebo uvádění nepravdivých informací a od Vás by bylo korektní, uvádět v recenzi pravdivé informace.

    Barbora Černá
    podpora prodeje

    www.hodky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi objednane pred vice jak mesicem stale nedorazilo,prodejce neni schopen rici kde se zbozi nachazi natoz kdy jej doruci,komunikace nedostatecna.Naproste zklamani,ruseni objednavky,shaneni hodinek narychlo od jineho dodavatele.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Paní Jandusová,

    je nám líto, že se Vaši objednávku hodinek Tommy Hilfiger nepodařilo realizovat v termínu do vánoc.
    12.12. jsme Vás informovali o skutečnosti, že Vámi objednané hodinky budou dle vyjádření dodavatele naskladněny později, jelikož je musel objednat přímo u výrobce. Bohužel z naší strany není možné vzniklou situaci v době předvánoční špičky jakkoliv ovlivnit.

    Opětovně se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

    www.hodky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    U objednávky byla uvedena dvoutýdenní dodací lhůta, ale hodinky přišly až po třech týdnech. Po 12 dnech od platby jsem musel sám kontaktovat obchod, neposlaly totiž žádnou zprávu o tom že objednávku nestihnou dodat včas.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Šedivý,

    můžeme se zeptat, z jakého důvodu nám nyní dáváte negativní recenzi?

    Hodinky Wenger Urban Classic 01.1741.111, u kterých je na stránce produktu uvedena dodací doba 12 - 21 pracovních dní (odešleme v tomto termínu) jste objednal ve čtvrtek 22.8. přičemž platbu jsme od Vás obdrželi v pátek 23.8. Hodinky jsme Vám odeslali 11.9. což je přesně 13. pracovní den od přijetí platby, tedy zcela v souladu s dodací lhůtou 12 - 21 pracovních dní, uvedenou na stránce produktu. Patrně také z tohoto důvodu jsme Vám neposlali žádnou informaci o tom, že dojde k prodlevě v termínu dodání, jelikož žádná prodleva nenastala. Mimoto jsme Vás 6.9. tedy 9. pracovní den od přijetí platby informovali, že hodinky již jsou na cestě od dodavatele k nám.

    Z naší strany nedošlo k žádnému pochybní nebo uvádění nepravdivých informací a od Vás by bylo korektní, uvádět v recenzi pravdivé informace.

    www.hodky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží zatím nedorazilo, je to již 23 dnů, přitom reklamují dodání do max. 21 dnů.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Ringelhan,

    tak jak jsme Vás informovali 3 dny před napsáním této snad zbytečné recenze, hodinky Wenger 01.1721.1131 s dodací dobou 12 - 21 pracovních dní jsme objednali krátce po vytvoření objednávky u dodavatele.

    Hodinky jsou nyní již na cestě k nám, k prodlevě několika dní došlo z důvodu, že je musel dodavatel objednat přímo u výrobce.

    Velice se Vám omlouváme za způsobené komplikace, situace nás mrzí.

    Barbora Černá
    podpora prodeje

    www.hodky.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi rychla doprava
    • Hodinky prisly dobre zabalene
    • Reminek barvi
    • Spatna komunikace obchodu
    • Neochota prevzit zbozi na reklamaci

    Hodinky dorazily v poradku, dobre zabalene. Avsak pote, co manzel zacal hodinky nosit, zacal kozeny reminek opravdu hodne barvit zapesti. Nasla jsem si tedy postup na reklamaci, kde eshop pise, abyste ho prvne zkontaktovali. Napsala jsem tedy mail a bylo mi receno, ze tohle mi urcite jako reklamaci zamitnou, ze to ma DW uvedene na oficialnich strankach. Proto jsem kontaktovala autorizovaneho prodejce s dotazem, zda barveni je normalni a bylo mi receno, ze ne. Proto jsem znovu kontaktovala hodky. cz, ze na reklamaci trvam a ze podle autorizovaneho prodejce, by to nemelo delat a at mi potvrdi adresu dodani. Adresa mi nebyla potvrzena, ale bylo mi receno, ze jsem prvni, kdo si na tuto zavadu stezuje. Po precteni dalsich recenzi na tento obchod, kdy pani psala, ze zasilala zasilku na reklamaci a nema ani zbozi, ani penize jsem si hodinky ponechala a objednam novy reminek jiz z autorizovaneho eshopu. Proto spolecnost nedoporucuji, komunikace neni vubec dobra. Navic jsem se po progoogleni firmy docetla, ze zbozi z tohoto obchodu pochazi z sedeho dovozu, proto je pravdepodobne s reklamaci problem. Ja uz bych z tohoto obchodu nenakupovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná komunikace. Po urgencích na nedodržení dodací lhůty jsem byl ubezpečen o dodání, ale hodinky dodány nebyly ani po několika týdnech. Objednávku jsem zrušil, ale obchod mi zrušení nepotvrdil - bez reakce.

    Reakce obchodu Hodky.cz

    Pane Košek,

    je nám líto, že se nám nepodařilo Vaší objednávku hodinek Tommy Hilfiger realizovat v uvedeném termínu. Jedná se o nový model 2019 a dodavatel stále čeká na naskladnění od výrobce.

    Avšak žádný email ohledně zrušení objednávky od Vás neevidujeme a to ani ve spamu.

    Za vzniklou situaci se Vám tímto znovu opětovně omlouváme.

    Barbora Černá
    podpora prodeje
    www.hodky.cz