Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Pomalé reakce obchodu
    • Nepřipravené zboží
    • Dnes budu reklamovat sekačka nejde nastartovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádná

    Zboží nebylo za cenu co jsem si objednal, bylo dražší a doba dodání byla dlouhá ( 15 dní po objednání )

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nevím proč mám hodnotit nákup něčeho, co obchod neměl na skladě. Žádný olej jsem nenakoupil. Nakoupil jsem křovinořez Stiga, ale ani s ním nemám úplně nejlepší zkušenost. Poškodil se banální držák vzduchového filtru, ale objednání osobně v Radotíně, zaplatit zálohu, pak čekat a posléze si možná opět do Radotína pro díl. To mi přijde nepochopitelné.

    Reakce obchodu Hobbycentrum Praha 5

    Dobrý den,
    bohužel se rozmohl nešvar ze strany zákazníků, že si objednají u nás nějaký speciální díl a pak si ho nevyzvednou. Někteří jsou ještě tak drzí, že Vám s ledovým úsměvem oznámí, že si ten díl objednali na více místech a čekají, kdo z obchodů jim zavolá první, že už ho má. To proto jsme zavedli objednávání náhradních dílů jen po zaplacení zálohy nebo zaplacení celého dílu dopředu. Nehodláme ztrácet čas hledáním v systémech dílů něčeho, co si pak ani nikdo nevyzvedne. Navíc nám někteří dodavatelé zpět díly nevezmou nebo jen se srážkou 20 % a jen do 14 dnů od objednání, což je nereálná lhůta, protože někteří zákazníci si pro náhradní díl přijedou klidně až po 2 měsících. Nejste-li s našimi službami spokojeni, nakupujte jinde, pokud se domníváte, že to tam funguje lépe. My jsme letos všichni už na hranici svých sil. Nejsme schopni v daném počtu pracovníků obsloužit všechny zákazníky a splnit všechny jejich požadavky. Je nám líto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • otřesná komunikace
    • zboží se tváří stále skladem, i když mi volali, že ho nemají
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod napíše, že mají spoždění 3 dny. Ok. Potom se už nikdo neozve. Takže nevím zda zboží dostanu.

    Reakce obchodu Hobbycentrum Praha 5

    Vážení stěžovatelé,
    prosím uvědomte si všichni, že žijeme v době covidové nebo postcovidové, takže už nic není jako dřív. Můžete si to sice vyheurekovat, ale když dáme na internet 1 ks po dlouhé době došlého výrobku a Vy všichni si na něj pošlete přes noc 6 i více objednávek, tak logicky uspokojen může být jen 1 z Vás, který objednávku poslal nejrychleji. Byl bych rád, aby tady jasně zaznělo, že dodavatelé zahradní a dílenské techniky nemají komponenty (motory, převodovky, baterie, součástky atd.) a proto se dodávky všeho dosti zpožďují. Je to dáno tím, že všichni výrobci začali loni při nástupu Covidu 19 omezovat výrobu, na což zareagovali i jejich subdodavatelé. Následně byla řada zaměstnanců z výrobních závodů doma při vynucených odstávkách výroby. Teď se to všichni výrobci snaží dohnat, ale prý nemají řadu komponentů nebo materiál, který zdražuje skokovým tempem, aby jejich závody mohli včas opouštět finální výrobky. Proto všechny stroje i zahradní nábytek chodí se zpožděním a ještě v menších množstvích než jsme si je na podzim objednali. Do toho se ještě několikanásobně zdražila doprava z dálného východu, což má za následek i postupné a konstantní zdražování ze strany všech dovozců. Připusťme si, že mnoho komponentů je dnes vyráběných v Číně a ta i dnes má některé přístavy kvůli Covidu 19 uzavřené.
    Takže když situaci shrnu v kostce, tak Vám všem doporučuji strategické nákupy vybavení pro dům a zahradu neodkládat a věci si objednat s předstihem, než je všichni zdraží. To že na něco musíte čekat klidně i měsíc nebo dva je teď už naprosto normální. Dnes se i dost věcí vyrábí a dodává přímo pro konkrétního zákazníka s objednávkou např. na zahradní traktory jsou pořadníky. Některé věci na zahradu ze zahradního nábytku jsou již pro letošek vyprodané a další co přijdou koncem léta nebo na podzim budou již dražší. Většina maloobchodníků již vyprodává poslední zásoby. Většina dovozců již během jara jednou nebo 2x zdražila a zboží již nemá a další letos mít nebude. Nestěžujte si na prodejce ! Ten za situaci na trhu nemůže !
    Náš obchod jako specializovaná prodejna vybavení pro dům, dílnu a zahradu funguje na trhu již více než 20 let. Myslíte si, že bychom tu ještě byli, kdybychom to dělali špatně? Kolik firem funguje více než 20 let? Moc jich není. Bohužel musíme přiznat, že tak tristní situaci na trhu jaká panuje letos, jsme ještě nezažili. Myslíme si, že situace ohledně dostupnosti zboží u nás je ještě docela uspokojivá, protože jsme pro Vás udělali velké objednávky na podzim a zboží pro Vás nám průběžně chodí. Ne všechno a včas, ale rozumný zákazník si u nás vždy vybere nějakou vhodnou alternativu nebo si chvíli počká. Jak to musí s dostupností zboží vypadat v eshopech, které zboží objednávají u svých dodavatelů až v momentě kdy mají objednávku od zákazníka, si nedělám žádné iluze. Naštvaných zákazníků je asi všude více. Zboží prostě není nebo ho je málo. Dodávky náhradních dílů a příslušenství jsou tragické. A protože je všude taková neutěšená situace v dodávkách jaká je, tak jsme letos v daném počtu našich spolupracovníků nezvládli nápor všech zákazníků v hlavní jarní sezóně, kdy nám denně chodilo tolik objednávek, že jsme vůbec nestihli obvolat nebo napsat všem zákazníkům a vyřídit všechny objednávky. Je nám to líto. Za kolektiv našich zaměstnanců se všem ne(u)spokojeným zákazníkům omlouváme. Je pravda, že na objednávky co jsme nebyli schopni vyřídit, jsme třeba ani nevolali nebo vůbec nereagovali. Většina normálních zákazníků nám dala časový prostor cca 3 dnů k vyřízení objednávky a pak si zavolala nebo napsala dotaz, pokud se to v této lhůtě nestihlo vyřídit. Někdo objednávku okamžitě druhý den zrušil, ale aspoň se pak dostalo zboží na jiné zákazníky, co si danou věc objednali o trochu později a byli ochotni si počkat než jejich objednávku odbavíme. Ale ani přepravní firmy nestíhají rozvážet. Přijmuli jsme nové pomocné síly na výpomoc s eshopem, které ale udělaly několik chyb z neznalosti sortimentu, což někteří zákazníci následně nelibě nesli. Ano, bylo to a je to stále náročné. Děláme co můžeme a snažíme se vyřídit všechny objednávky, odeslat nebo připravit k vyzvednutí či zprovoznit stroje, ale všechno v současné době 100 % fungovat nemůže. Nemáme dokonalý objednávkový a skladový systém, ale máme skvělé, erudované a obětavé spolupracovníky, kteří fungují denně na 120 %, aby Vás všechny uspokojili. To že někdy máme nějakou chybku na webu nebo že některá informace ohledně skladové dostupnosti konkrétního výrobku již za hodinu není aktuální, se bohužel někdy stane a věřte, že když je cena dobrá a výrobek nikde jinde už není, tak to zákonitě všichni objednají, protože to v těch vyhledávačích vidí. Že se na někoho nedostane, je pak nasnadě. Mnoho úspěchu při výběru a koupi potřebného výrobku Vám přeje Josef Staněk (majitel a jednatel firmy)

  • Chápu, že nejsou lidi, a vyřizování stovek objednávek denně je náročné, ale asi by bylo lepší si ve vašem obchodě objednat sněžnou frézu, protože ta by mohla dorazit včas... Pokud vás moje objednávka nezajímá, tak v pořádku, vykašleme se na ni a objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží deklarované skladem skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod na internetovou objednávku vůbec nereaguje. Do dnešního dne se na mou objednávku nikdo neozval. V mém telefonátu co se s objednávkou děje mi sdělili, že na mě nemají čas!!?? Nabízejí dodání zboží po celé republice a služby, které nejsou schopni splnit, i když zboží měli na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nad vyplnovanim zarucniho listu jsou vam schopni tvrdit, ze zadna 6ti leta zaruka neni, olej doporuceny vyrobcem vam nedoporucuji i kdyz vy to sami vidite v zarucnim listu pred sebou.
    Doporucuji se tomuto obchodu vyhnout velkym obloukem!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak zde pracují skutečně zaměstnanci roku! Nejsou schopný reagovat na emaily, po týdnu vám zavolají že zboží které máte objednáno, tak neexistuje. atd...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • komunikace
    • dodací lhůta
    • jednání zaměstnanců

    Zboží objednáno 13.5. přišla automatická odpověď o přijaté objednávce. 17.5. - odeslán email s dotazem na stav objednávky - žádná odpověď nepřišla a nikdy nepřijde.
    19.5. - telefonát do prodejny s dotazem na stav objednávky - bylo mi sděleno, že zboží bylo zabaleno a pravděpodobně odesláno ať počkám na zprávu od dopravce. Žádná zpráva od dopravce nepřišla.
    24.5. - telefonát z prodejny, že tam mají mojí objednávku tak jestli mi to mají poslat. Řekl jsem, že to na mojí objednávku přišli brzo - paní v telefonu na mě vyjela, že nejsou žádná výdejovna a je sezona a mají toho moc tak jestli to jako chci poslat.
    Zboží přišlo 26.5. Kdyby to neměli jinde vyprodané, asi bych paní poslal někam. Rozhodně obchod nedoporučuji a divím se, že obchod může takovým způsobem ještě fungovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo mit dodaci lhutu 2-6 dni. Dnes je to 12 dni a zbozi jeste neprislo. Zaslala jsem e-mail s dotazem ohledne me objednavky pred 5 dny a dodnes neprisla zadna odpoved.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou na kopci, možná je tam čistší vzduch.

    Potřebujete nějakou informaci, kterou dle webu podává majitel. 2x mu voláte, nemá čas, pak řekne, že zavolá zpět a tím to končí.

  • Nespolehlivý obchod. Prodává dlouhodobě na eshopu zboží které nemá.

    • Nepříjemná paní na pokladně mě odradila od dalšího nákupu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z obchodu mě vůbec nekontaktovali a až na můj telefonát mi sdělili že zboží nemají skladem, ani neví kdy a zda budou a tedy mi ho nedoručí. Přitom při objednání zboží se zboží tvářilo jako položka skladem.

    Žádná komunikace, není skladem zboží, které je tak prezentováno

  • Do dnešního dne nedorazila ani zálohová faktura, abych mohl objednávku zaplati.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • WEB obchodu není propojen se skladem, zboží nebylo dostupné, ačkoli bylo dle nabídky obchodu skladem.

    Nabízejí zboží, které nemají, nová dodávka o týden později byla cenově o cca 900,- Kč dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široká nabídka zboží
    • Široká nabídka značek
    • Nestíhají řešit objednávky
    • E-shop nemá aktuální informace o skladových zásobách
    • Nedostatečně notifikují o stavu objednávky. Zákazník se musí sám ozvat.
    • Nedostatečný popis některého zboží

    Celý e-shop je prolezlý informacemi, jak máme být trpěliví, brát ohled na zaměstnance a veřejně je nekritizovat. Kdyby místo toho poslali obyčejnou notifikaci, že zboží není dostupné a bude naskladněno až za dva měsíce, tak bych byl plně spokojen. Takto je to pouze trapné přiznání, že nezvládám svoji práci.
    Informace, že nemohou každému posílat e-mail mě také pobavila. To snad dělá při změně stavu e-shop automaticky. Naopak řešit každého po telefonu mi moc efektivní nepřijde.
    Byl jsem trpělivý, čekal jsem více než týden, než jsem se ozval, abych se dozvěděl, že zboží není skladem, přestože celou dobu mají na e-shopu zboží označené jako dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace jak mailem tak telefonicky...

    Maji toho moc, je prece sezona...