• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemá žádné výhody.
    • nedodržení dodací lhůty.Po 14.dnech ještě nemám objednané zboží.No prostě humus.

    Ani nemá cenu něco vysvětlovat. Nedoporučuji nikomu !!!!!

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení mne celkem zarazilo, stůl Vám byl odeslán z naší prodejny 28.4.2017 kontroloval jsem výpis odeslaných balíků, běžná praxe je že doručení přes přepravní službu FOFR či DPD je následující pracovní den. Pokud Vám tedy stůl nedorazil v horizontu 2 a 3 pracovních dnů, měl jste kontaktovat opět nás aby jsme dohledali Vaší zásilku. Bohužel nás tu hodnotíte slovem "Humus" místo toho aby jste první dal vědět že objednávku stále nemáte a aby jsme celou tuto situaci mohli řešit. V okamžiku předání balíku přepravní společnosti nemáme podklady pro zjištění aktuální pozice balíku.

    DOPLNĚNÍ REAKCE:

    Stůl byl ztracen při přepravě, kdy s námi zákazník komunikovla že mu stůl nedorazil, kontaktovali jsme přepravce a ten slíbil že stůl najde a doručí, týden nás pak nikdo nekontaktoval, ani zákazník, ani přepravce a tímto jsme brali celou objednávku za vyřízenou a doručenou, až následně po této recenzi jsme zjistili že zákazníkovi nic nepřišlo a přepravka přiznala že se stůl ztratil, pokud nás nikdo nekontaktuje, ani Vy jako zákazník, ani přepravce nemůžeme mít tušení že zboží stále nemáte. Bohužel hodnocení které jste nám udělil je hodnocení přepravce a ne nás jako obchodu, z naší strany vše proběhlo jak mělo.


    Martin Kukla

  • To si děláte srandu? Dnes je to 13.den a nic nemám a nikdo mě nekontaktoval. A vy se mě ptáte ,jak jsem spokojen s nákupem? To nemyslíte vážně!!!

    Reakce obchodu HM Obchod

    80 %

    + Kontakt s obchodem.

    Dne 16.4.2017 jsem napsal negativní hodnocení obchodu HM u kterého jsem měl objednané zboží, které došlo později. Po vysvětlení pracovníkem obchodu jsem uznal, že to nebyla chyba obchodu HM, ale přepravce. Omlouvám se za předčasné hodnocení a tím pádem zachování přízně pro další objednávky. Obchod HM se zachoval profesionálně a věřím v další spolupráci.

    _____________________________________


    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši novou recenzi, jsem rád že jsme problém v krátkém čase vyřešili a na Vaše další nákupy se budeme těšit.

    Martin Kukla.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod mě nechal objednat zboží uvedené jako skladem a objednávku mi potvrdil. Po 14 dnech jsem na vlastní urgenci zjistila, že zboží už se vůbec neprodává.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Vážený anonymní zákazníku,děkujeme za čas,který jste věnoval recenzi.Bohužel po vánocích a inventurách daný výrobek na skladě opravdu nebyl a tímto se Vám omlouváme za špatnou komunikaci.Meil s nedostupností zboží Vám byl na výše uvedenou meilovou adresu zaslán.Hm obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nevím
    • nevím

    Zboží nebylo momentálně skladem. Dost dobře nechápu, proč toto zboží není momentálně nikde. Když si chci zapéct jeden rohlík se sýrem, je nesmysl žhavit 100 litrovou troubu. V topinkovači či v kontaktním grilu to nejde. Malá 10 litrová trouba je ideální a nezabere místo. Všude vám nabízí luxusní velké spotřebiče, ale ten mám v běžném sporáku.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den, velice nás mrzí že Vámi vybraný produkt momentálně vypadl a nebyl k dodání. Bohužel v předvánočním čase se toto stává u více položek, Nevím zda jste tento produkt objednával již někde jinde před námi, kde Vám dali stejnou informaci jako my, jelikož z Vaší recenze to tak vyplývá. Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace. a Přejeme příjemné svátky vánoční. HM-obchod

  • Větší kontrola nad tím jestli je nabízené zboží na skladě.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi,bohužel ve skladu se zahradním nábytkem se stav zboží mění velice rychle,obvzláště v těchto sezónních dnech.Ještě jednou se Vám tímto omlouváme,za nedodání vašich křesel.
    Stále intenzivně pracujeme na tom,abychom mohli vyhovět všem našim zákazníkům co nejlépe a nejrychleji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží , které má uvedeno skladem vůbec nemá a nedodá ,

    zdaleka se vyhnout s nikdy nic neobjednávat

    Reakce obchodu HM Obchod

    Vážený zákazníku,děkujeme Vám za čas,který jste věnoval recenzi,bohužel musíme na ni reagovat.Vámi objednané zbožív bylo v externím skladu vyprodáno,obratem ihned po vaší objednávce byl na vaši adresu zaslán omluvný e-mail s tím,že zboží momentálně na skladě není a byla zaslána i informace,kdy bude zboží naskladněno.Takže o dodání zboží z Vaší strany zájem vůbec nebyl.Hm obchod

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Klasické "moderní" klamání - obchod píše, že je zboží skladem. Zboží je skladem, ale ne na prodejně, ale někde v externím skladu. Tudíž zboží není k vyzvednutí ihned, ale až někde za 3 dny, kór, když je pátek.
    Další problém byl, že ačkoliv mělo zboží být v pondělí na skladě, napsali mi, že musím ještě počkat...
    Pokud píšete, že je zboží naskladněné, chci jej ihned, nechci čekat!

    Reakce obchodu HM Obchod

    Vážený zákazníku,děkujeme Vám za recenzi,po rozkliknutí konkrétního výrobku a našem eshopu zjistíte dostupnost zboží na našich skladech,bohužel né všechny výrobky se nám vejdou na prodejnu,kde máme omezené možnosti.Věřte ,že děláme všechno proto,aby zboží bylo co nejrychleji u zákazníka.Velice se omlouváme že Vámi vybrané zboží k vám nedorazilo již v den Vaší objednávky.
    Váš HM obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neshledala jsem žádně
    • zboží inzerováno, že je skladem, přesto mi bylo oznámeno, že není skladem a dodávku mohou uskutečnit až o 2 měsíce později

    nedoporučil, neseriozní jednání

    Reakce obchodu HM Obchod

    Vážený zákazníku,děkujeme za Vaši recenzi,bohužel se nám vždy nepodaří zajistit zboží pokud se prodá poslední kus na našem skladu, a zároveň je nedostupné u dodavatele,obvzláště v těchto dnech před vánoci,proto jsme vám nabídli pozdější termín až bude zboží dodáno do ČR.
    Velmi nás to mrzí,ale nedokážeme to ovlivnit.Děkujeme za pochopení,Váš HMobchod