Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Nejlepší návrh měsíce vyhraje přistup ke všem herním módům v appce! A nezapomeň na těch 5 hvězdiček ;)

  • 100 %

    V aplikaci H&M objednávám opakovaně a velice ráda. Vždy vše přišlo v pořádku. Jen poslední dobou je trochu problém s dopravcem DPD, který posílá týden zprávy o překročení kapacity výdejního místa, kde tento problém opravdu nemají. Až když jsem se obrátila na zákaznickou podporu H&M, do 24 hodin byl zjištěn problém a vyřešen. Tímto děkuji Vlaďce a Adéle, které řešily a bleskurychle vyřešily. Za jejich profesionální jednání by si zasloužily extra odměny, jelikož už je to vzácnost.

  • 10 %

    • Ochota k řešení problému nulová
    • Přístup a jednání zákaznické linky arogantní, jakmile zákazník "nesklapne podpatky" v případě, že je něco špatně a nepodřídí se jejich podmínkám, třísknutí telefonem

    V tomto obchodě jsem nakoupila všehovšudy třikrát. Dvakrát v pohodě, potřetí jsem objednala za více než 1500,- Kč dětské oblečení v rámci nabídky 15% slevy. Pravda je, že po cca třech dnech od objednání mi byla objednávka doručena, ale po otevření jsem nestačila zírat, cože mi to poslali. V balíku bylo úplně jiné zboží, než to, které jsem objednala, ani jeden kus se s mojí objednávkou neshodoval, navíc celková hodnota zaslaného zboží byla odhadem třetinová, než kolik jsem zaplatila.
    Okamžitě jsem volala na zákaznickou linku, kde mi bylo suše sděleno, ať pošlu zboží zpět a že mi vrátí peníze. Jakmile jsem ale chtěla přesný postup, jak to mám udělat a záruku, že mi vrátí opravdu to, co jsem zaplatila, a ne jen za to, co skutečně vracím, slečna na call centru stále opakovala naučenou frázi "vraťte zboží, my vám vrátíme peníze"....Po cca pěti minutách dohadování a poměrně dost nepříjemného hovoru mi třískla s telefonem, že ona na tohle nemá čas ani náladu...a až se uklidním, ať zavolám znovu...no, slušně řečeno mě poslala do pr...Napsala jsem tedy email na zákaznické centrum s popisem události a opětovným požadavkem na urychlené řešení. Odpověděli mi obratem opět stejně: vraťte zboží a my vám vrátíme peníze. Jaksi zapomněli upozornit, že vrácení peněz podle jejich podmínek trvá nejméně tři týdny - týden na přijetí zpětné zásilky na ZAHRANIČNÍ sklad a poté dva týdny na vrácení prostředků podle zákona. Protože nejsem důvěřivý osel, trvala jsem na písemném potvrzení vrácení celé zaplacené částky, protože se bezejmenné zákaznické centrum nejspíš záměrně zapomnělo zmínit o řešení platby za zpětnou zásilku ve výši 109,-Kč podle jejich VOP. Opět jsem napsala email s přesně vypsanými dotazy, požadavkem na okamžité vrácení peněz, protože se jedná o jejich, ne moji chybu, a pokud bych tedy opět objednala stejné zboží znovu, zajištění slevy, o kterou jsem díky jejich chybě přišla, a sdělení, jak řešili přístup slečny na telefonu. Opět stejná odpověď....vraťte zboží, vrácení peněz neumíme urychlit, nicméně alespoň se mi dostalo ujištění, že mi nenaúčtují dopravu vráceného zboží a pokud znovu objednám, mám prý je kontaktovat a oni tedy slevu milostivě poskytnou.... o tom, zda a jak řešili přístup slečny na telefonu opět ani zmínka. No, abych to shrnula: zkušenost příšerná, v tomto obchodu už nakupovat nebudu, protože při představě, že bych ještě jednou měla absolvovat podobnou anabázi, mi naskakuje vyrážka.
    Sama pracuji v oblasti, kde jednám s lidmi a nikdy bych si nedovolila tato jednat s klientem, byť by mě našlápnul sebevíc.

  • 10 %

    • Ještě před rokem bylo vše v pořádku
    • Arogance a neochota zákaznického servisu

    Zakoupila jsem zboží na kamenné prodejně, bohužel mi nesedlo a chtěla jsem tedy vrátit. Jelikož na webu najdete způsob vrácení pouze přes kurýra, tak jsem tak udělala a poslala jim zpět.
    Výsledkem je 4 měsíční tahanice o těhotenské džíny za 900,-Kč, kdy mi bylo řečeno že jsem zvolila špatný způsob vrácení a džíny mi tedy pošlou zpět, abych mohla vrátit na kamenné prodejně.
    Jelikož na zákaznickém centru ale patrně pracují opice, celá zásilka se nějak ztratila a již 4 měsíce na ni čekám. Na prodejně mi zboží již pravděpodobně nevezmou zpět, na toto mi bylo řečeno že je to můj problém a dál se se mnou nikdo nebaví.
    České zákaznické centrum dělá ostudu celému H&M a normálně bych to nechala být, nicméně budu kontaktovat management a čekám, že se k věci nějak postaví. Tady už totiž nejde o džíny, ale o princip a také zákaznický přístup, který je tristní. Styďte se!

  • 10 %

    Nemám dobré skúsenosti .Viac krát tu nič nekúpim reklamácia odoslaná kuriérom 2 týždne do zadu a až po mojom kontakte zistili že majú nejaký balík a kľudne si ho zaregistrujú až po dvoch týždňoch.Takze čakám ako blbec o 2 týždne navyše na vrátenie peňazí .A žiadne vysvetlenie som ani nedostal ...

  • 70 %

    • Dobrý
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychost
    • Komunikace
  • 20 %

    • Špatná komunikace s PPL
    • V balíku přichází věci poškozené a se špatnou velikostí
    • Připlácí se vysoká suma při vrácení balíku
    • Nejde vrátit v kamenném obchodě
    • Doručení balíku s vysokým zpožděním

    Tato zkušenost s H&M přes online e-shop byla moje první a poslední.
    Rozhodně nedoporučuji objednávat si něco on-line

  • 10 %

    • Široký vyber
    • Krasne věci pro děti
    • Sklad naprosto nefunguje
    • Jejich e-mail nikdo asi neřeší
    • Dopravce PPL naprosto šílené

    Objednala jsem si zboží, když došlo tak chyběla jedna vec, 2x jsem psala e-mail a bez zpětné vazby a co se týká PPL tak šílené. Bez e-mailu, bez sms a rovnou na jejich uložení místo. Katastrofa s opět nikdo s vámi nemluví

  • 80 %

    .

  • 10 %

    • milí a ochotní lidé na zákaznické lince
    • naprosto neschopní lidé ve skladu
    • neinformovanost klienta
    • chyby v komunikaci s dopravcem PPL

    Nemám slov pro tento internetový obchod! Na začátku srpna jsem si objednala jednu halenku a dlouhou černou sukni ve velikost 46. Ještě ten týden mi přišlo zboží. Halenka v pořádku, ale sukni mi ve skladu vyměnili za sice černou, ale KRÁTKOU a v jiné MENŠÍ VELIKOSTI!! Po několika telefonech na lince, kde byla velmi milá slečna, mi poslali voucher na slevu na další nákup, všichni se mi strašně omlouvali, že se stala chyba ve skladu. Dokonce mi bylo řečeno, že jsem NEBYLA JEDINÁ, které přišlo vadné zboží. Sukni mi slečna dokonce pomáhala hledat přímo v kamenném obchodě, kde ale nikde nebyla ani velikost 44, všude pouze 42. Nevadí, poradila jsem si jinak.
    O pár dní později jsem zkusila štěstí znovu a tuto sukni si podruhé objednala rovnou s voucherem na slevu jak na nákup tak na dopravu zdarma. Minulý týden jsem volala na linku, že po 14 dnech nemám žádné informace o objednávce. Na lince mi bylo sděleno, že to zkusí najít a dají mi vědět a také jsem dostala voucher na slevu. Dnes mi přišlo, že zboží bylo úspěšně vráceno aniž bych já něco vracela. Opětně jsem volala na linku, kde naštěstí milá a ochotná slečna mi pomohla. Chyba byla zřejmě na straně PPL. Dostala jsem již 3 voucher na nákup. Tak nevím, jestli to znovu riskovat.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,

    buďte tak laskavá a navštivte naše stránky rodinné firmy, která v žádném případě není h&m oblečení !

    www.hm-obchod.cz

    očekávám smazání recenze, která nepatří nám, nýbrž nějakému obchodu který s námi nemá nic společného.
    Uvědomte si že nás veřejně poškozujete ačkoliv hodnotíte někoho s kým nemáme nic spoelčného !

    Martin Kukla.

  • 50 %

    • Velký výběr zboží
    • Přehledný e-shop
    • Fotky modelek BEZ RETUŠÍ
    • Fotky modelek s oblými tvary ;)
    • Rychlá doprava
    • Není možnost vrátit zboží na pokladně
    • Vyšší poplatek za vrácení zboží
    • Není možnost rychle zrušit nebo změnit objednávku

    Byla jsem moc ráda, že H&M má svůj e-shop, ale v dnešním světe opravdu skvělých e-shopů jaksi pokulhává. Pokud píšete na zákaznickou linku, tak pokaždé komunikujete s někým jiným (což je chaos), není možnost vrátit zboží na pokladně, kterou při objednávání přes internet člověk uvítá, aby nemusel zboží následně balit a za vyšší poplatek posílat pryč. Také nemožnost objednávku jakkoli změnit. U ostatních e-shopů jsou možnosti rozmanitější a vstřícnější.

    Ale líbí se mi celkové zpracování e-shopu - fotky na modelkách a bez RETUŠÍ! To je úžasné, že vidím i normální ženské :). Zpracování popisků u oblečení mi pomáhá při výběru a jednoduchý přehledná design jednotlivých položek je taky super.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,

    buďte tak laskavá a navštivte naše stránky rodinné firmy, která v žádném případě není h&m oblečení !

    www.hm-obchod.cz

    očekávám smazání recenze, která nepatří nám, nýbrž nějakému obchodu který s námi nemá nic společného.
    Uvědomte si že nás veřejně poškozujete ačkoliv hodnotíte někoho s kým nemáme nic spoelčného !

    Martin Kukla.

  • 70 %

    ....

    ..

  • 50 %

    Když jsem na HM e-shopu nakupovala v minulých letech, džíny mi seděly a byla jsem velmi spokojená. Při objednávce v tomto týdnu jedny džíny vracím a druhé si ponechávám jen proto, že nutně potřebuji černé. Mám velikost 31/34. 31 je oproti dřívějšku užší v pase a docela mě škrtí a délka 34 je o 5 cm kratší jak dřív. Takže za mě – nespokojenost se zbožím. Komunikace s operátory v pohodě.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,

    buďte tak laskavá a navštivte naše stránky rodinné firmy, která v žádném případě není h&m oblečení !

    www.hm-obchod.cz

    očekávám smazání recenze, která nepatří nám, nýbrž nějakému obchodu který s námi nemá nic společného.
    Uvědomte si že nás veřejně poškozujete ačkoliv hodnotíte někoho s kým nemáme nic spoelčného !

    Martin Kukla.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • bleskové dodání zboží
  • 50 %

    • Pěkné zboží (některé)
    • Pěkná bavlněné trička
    • Poslední dobou klesá kvalita a zvyšuje se cena
    • Čekací doba na doručení minimálně týden (žádné 2-4 dny jak je napsáno)
    • Vysoká cena hlavně jeansů

    Objednala jsem si zboží, basic trička, leginy a jedny rifle. Celkem kolem 1000 kč. Čekam na zboží celkem 8 dnů, ani nepřišel email s cislem pro sledovani zásilky. Kdyz jsem volala co se děje, vždy mi bylo řečeno, že moje zásilka mi bude v nejbližší době doručena (volala jsem 2x). Je 8 dnu po, a stále nic. Tak doufám, že to bude stát za to.

    Reakce obchodu HM Obchod

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení které jste udělila webu www.hm-obchod.cz není hodnocení našeho eshopu, ale hodnocení obchodu H&M který nabízí oblečení. Hodnotíte eshop, který je provozán v rodinné firmě a díky hodnocení které jsme od Vás obdrželi neustále klesá naše procentuální úspěšnost, ač hodnotíte absolutně jiného prodejce. Nabízíme zahradní nábytek, a drobné elektrospotřebiče, legíny, kalhoty a taštičky nikoliv, prosím Vás tímto o smazání tohoto hodnocení.

    Přeji hezký den!

    Martin Kukla hm-obchod.cz

  • 100 %

    • Zboží OK,supr komunikace:)
    • nic

    Zboží OK,supr komunikace:)

  • 100 %

    Vse probehlo vyborne a rychle.

  • 10 %

    • ajkeď vačšinou vas podržia na linke pár minút, existuje možnosť dovolať sa na zákaznický servis, kde su ku vám milý. Ajkeď hovoríte s nikym kto vám absolútne nepomože lebo nema žiadnu kompetenciu, aspoň sú to milé slečny, čo som mal skúsenosť.
    • kvalita tovaru je nasmiech :D (úplná strata peňazí)
    • čakacia doba pri objednávke v e-shope
    • doručovateľ DPD, s asi najhoršími hodnoteniami, tejto kvalite len prospieva :D
    • reklamácia do 14 dní u mňa trvá už takmer mesiac, a ešte pár dní si počkám, keby som však neobvolával asi 10x ich zákaznický servis, tak by to bolo určite dlhšie
    • nemožnosť nevhodného tovaru objednaného cez e-shop, vrátiť na predajni
    • pri reklamácii je teba hradiť dopravu znova, takže výsledok, ak si objednáte niečo čo vám nesadne, (alebo čo je nafotené vpohode, no v skutočnosti len handra, čo tuto je bežné :D ) tak platíte samotný produkt a 2x prepravu
    • v tomto políčku PROTI by som mohol byť dorána, ale načo.. :D

    obchod by som v skratke označil v prvom rade za NEKVALITNÝ z hľadiska výrobkov, NPROFESIONÁLNY z hľadiska schopnosti dodržovať termíny pri reklamácii a takisto organizácie e-shopu, kde tovar posielajú do zahraničia a preto sa všetko neskutočne a otravne predlžuje...
    Som nadmieru skúsený obchodník, ako kupec tak aj predajca, ale tato skúsenosť bola mne dostatočnou ukážkou že s HM, nikdy nič viac.. :) tu to hádžem len pre vás na dotvorenie si vlastného názoru..

    Reakce obchodu HM Obchod

    Doporučuji navštívit stránky které hodnotíte a to hm-obchod.cz rodinnou firmu se zahradním nábytkem,


    děkujeme za Vaše hodnocení obchodu h&m s oblečením !! Který s námi absolutně nemá co dočinění !

  • 10 %

    Vše Ok