Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nesedí objednane zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení objednaného zboží mi ani neoznámili, že není na skladě a peníze mi vrátili až po tel. dotazu, co je s mou objednávkou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodané zaplacené zboží, vůbec nekomunikují

    Po dlouhé době děsná zkušenost s eshopem, vracíme se o 10 let zpět do doby šmejdů...zaplatila jsem zboží předem, v balíčku přišla pouze část, chyběla nejdražší položka. Objednáno + zaplaceno 9.12., balíček přišel 14.12. Od této doby se marně pokouším dovolat, jeden uváděný telefon vůbec nezvedají, další je pro změnu vypnutý. Napsala jsem 3 maily, nic, bez odpovědi. Do dneška 24.12, reklamace bez odpovědi, peníze eshop samozřejmě také nevrátil

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Část objednávky byla zaměněna za jiné zboží. Špatná komunikace, zřejmě díky zahlcení obchodu před svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání
    • Chybně dodané zboží
    • Malá komunikace ohledně řešení problému
    • Neodpovídají na mail pokud nesouhlasíte s jejich řešením
    • Nikdy více u nich nenakoupím

    Při objednávce za cca 2500,- Kč bych čekal při jejich chybě mnohem vstřícnější přístup. Než omluvu udělali jsme chybu máme toho moc. Zaplaťte si dopravu a vraťte chybně dodanou svíčku a my vám pošleme peníze zpět .... s tím jsem nesouhlasil a navrhnul své řešení , ale to již bez reakce i když jsem mail poslal víc krát . Kde jsem napsal , že jsem zaplatil více než je cena dodané svíčky . Chtěl jsem dodat ten daný druh svíčky ale jinou vůni s tím že bych po korekci cen si ten rozdíl zaplatil, ale již bez reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Snaha dovolat se na kontakt po několika dnech bez úspěchu
    • Při vyzvednutí na místě arogantní pán, důležitý až na půdu, uprostřed pandemie bez roušky

    Zboží v pořádku, cena a sortiment asi ok. Kamenný obchod v Modřanech pěkný. Dojem sráží na bod mrazu lidský faktor a komunikace, resp. její naprostý bojkot.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Mrzí nás, pokud jste nabyl dojmu jaký zveřejňujete. Opatření která nás již nějakou dobu ovlivňují bohužel přinesla chaos a stres s dopadem na všechny.
    Omlouváme se :) přejeme Vám krásný nový rok a především pevné zdraví
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělala jsem objednávku na osobní odběr s platbou na místě. Objednávka byla necelý měsíc ve stavu ,,Přijata”. Nepřišel žádný e-mail ani sms, že by bylo zboží připraveno k vydeji.
    Psala jsem e-mail s dotazem, kdy si mohu balíček vyzvednout a odpověď nepřišla. Na telefon se nedá dovolat..
    Nakonec mi přišel e-mail, ze byla moje objednávka stornována. Díky za nic!

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vaše objednávka byla stornována z důvodu nevyzvednutí v odběrné lhůtě. Pokud Vám nedošel email o změně stavu objednávky na "připraveno k vyzvednutí", tak se moc omlouváme, ale pravděpodobně došlo k systémové chybě, protože tyto úkony zpracovává automat. Rádi bychom Vám tuto nepříjemnost vynahradili.
    Děkujeme
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku z 22.11. dnes 7.12. stále nemám...

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Děkujeme Vám za objednávku. Dle sledovacího čísla zásilky které automat zasílá zákazníkovi při expedici bylo možno sledovat pohyb a při zpětném dohledání vidíme, že zásilkovně trvalo 8 dní než balíček doručili na Vámi zvolené výdejní místo.
    Je nám líto vzniklé situace, ale skutečně neumíme ovlivnit rychlost přepravních společností.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výběr
    • dobrá cena
    • "rychlost dodání"
    • komunikace

    10.11. objednáno, 16.11. potvrzující email -prý odesláno, na dotaz 19.11. ,kde že je tedy zboží- bez reakce (dle systému České pošty snad konečně předáno do přepravy) ... dnes je 22.11. a zboží stále nemám...nerozumím proč zasílají nepravdivý mail 16.11. když fyzicky zboží odešlou až 19.11....bez komentáře....ale třeba zboží ještě přijde :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále od 9.11.2020 žádné zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkční přesměrování na platební bránu

    neproběhla platební transakce a místo toho aby se shop ozval a řešil platbu, objednávku zrušili.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Milý pane, v objednávce jste si zvolil platbu kartou on-line. Pokud vám server nedovolil transakci dokončit, měl jste se na nás obrátit a platbu bychom změnili buď na převod či dobírku. Nestalo se a nyní hodnotíte že jsme se neobrátili my na Vás?
    Nerozumíme této úvaze a dále nemáme co dodat
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zavádějící fotky produktů
    • Nepříjemný personál

    Nemám slov, naprosto otřesná zkušenost, nezažil jsem a nezažiji horší nákup než u tohoto eshopu. High Life název a manýry ale kvalita produktu a zákaznického servisu odpovídá lidem který mají ban už i na Aliexpressu.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážený Pane nemohu za to, že neumíte číst. V popisu máte napsáno ( Pouzdro je s potiskem v různých barvách a motivech) tak nemůže být stříbrné bez potisku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno a zaplaceno před deseti dny. Zboží stále nemám !!!

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážený Paní objednala jste si zboží s externího skladu kde dodací lhůta je 9 dnů. A taky jsme vám to 9. den posl!!!!!!!!!!!
    Takže vaše recenze je neadekvátní
    2020-11-09 08:32:23 → Odeslání objednávky
    2020-10-31 14:09:09 → Objednávka byla zaplacena
    2020-10-31 14:07:27 → Zboží.cz pokročilé meření - odeslání objednávky
    2020-10-31 14:07:27 → HEUREKA Ověřeno zákazníky
    2020-10-31 14:07:27 → Potvrzeni objednavky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedalo se zaplatit kartou a obchod jinou variantu nenavrhnul

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Milý pane Petře, v objednávce jste si zvolil platbu kartou on-line. Pokud vám server nedovolil transakci dokončit, měl jste se na nás obrátit a platbu bychom změnili buď na převod či dobírku. Nestalo se a nyní hodnotíte že jsme se neobrátili my na Vás?
    Nerozumíme této úvaze a dále nemáme co dodat
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží přišlo špatně zabalené, bez folie a poškrábané

    zbytečný nákup, vyhozené peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalita zboží je jedna velká katastrofa.

    Nízká kvalita prodávaného zboží.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážený zákazníku,
    zakoupil jste si produkt za 73,- /Asi k Vašemu hodnocení nemáme co dodat.
    :)
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo dodané zboží dle objednávky

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Objednávka Vám byla doručena s omluvou za jedno chybějící víno, které nebylo možno expedovat a peníze byly vráceny v plné výši.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Domnívala jsem se že si objedávám český výrobek a opět jsem zakoupila čínský výrobek. Asi jsem nepochopila upoutávku. A také se vše velmi prodražuje díky poště, zásilkovna je podstatně levnější ! A.C.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážená zákaznice, nechápeme z čeho jste vyčetla nebo dle čeho jste usoudila že se jedná o český výrobek. Na našich eshopových stránkách není o českém výrobci ani náznakem žádná informace.
    A opět se tedy vrátíme k hodnocení poštovného. Pokud nejste spokojena s výší poštovného, nesuďte až po obdržení zásilky a jednoduše si objednání rozmyslete při dokončování objednávky. Srážet procenta v recenzi za něco o čem jste předem informovaná a i s danou informací dokončíte objednávku, tudíž s tím souhlasíte, to není v pořádku. Zřejmě se jedná pouze o potřebu "pomluvit a ublížit když můžu"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám již 3 týdny na Zubni pastu a nic

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    K vaší objednávce na zubní pastu bylo připojeno dočasně nedostupné zboží, tudíž se čekalo na naskladnění daného produktu. Protože se doposud produkt nenaskladnil, vyexpedovali jsme Vám balíček se zubní pastou a vrátili v zásilce hotovost za nedodané zboží.
    Děkujeme
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení termínu dodání, žádná snaha o řešení.

    Už bych v tomto shopu neobjednala nic.