Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vloni jsem si objednal kompaktní ohňostroj a při osobním odběru na základě SMS mi sdělili, že došlo k omylu a obdržel jsem jiný (ve stejné cenové relaci). No dobrá, dceři udělal také radost. Letos jsem objednal 4.12. jiný kompakt, který byl na dané prodejně skladem. Po necelých 2 týdnech jsem zameiloval jak to je s vyzvednutím a teprve 17 dnů po objednávce jsem si mohl zboží vyzvednout.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážený zákazníku,
    objednávku jste vytvořil v neděli 12.12.2021 což je samozřejmě snadno doložitelné, tak není na místě lež kterou uvádíte.
    Zboží bylo v danou dobu skladem, ale na druhé naší pobočce a zároveň s poznámkou, že se musí převážet. Celková doba než se Váš malý kompakt připravil k osobnímu předání byla 6 pracovních dnů. Víc k této věci nemáme.
    Děkujeme
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Provedení - knot není ve středu svíčky a rozpoštění vosku je nerovnoměrné).

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Hodnocení obchodu za to, jak výrobce ukotvil knot do svíčky nám nepřipadá v pořádku. To je hodnocení výrobku....
    Nicméně i to se může stát :)
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • došli vcelku vpoho
    • na strance byly dumbum middle uvedeny jako stará výroba tudiž kus 2 g
    • bohužel bylo to nová vyroba 1g pouze
  • Nedoporučuji tento obchod.Stornovali mi objednávku bez jediného upozornění a zdůvodnění.Opravdu jedním slovem hnus.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Vážený zákazníku,
    chtěli jsme Vám kvůli nedostupnosti Vámi objednaného zboží nabídnout alternativu, ale protože nedošlo k odsouhlasení z vaší strany díky nezvednutí 4 telefonátů a ani jste na zmeškané volání nereagoval zpětným zavoláním, byla objednávka stornována.
    Vzniklá situace nás samozřejmě mrzí.
    Děkujeme
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na internetu zboží vypadalo jinak , jak ve skutečnosti.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Objednal jste si tester k parfému, co vás zaráží na tom, že zboží vypadalo jinak?
    Děkujeme High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Malý sortiment zboží skladem
    • Ani po 15-cti dnech od objednávky a zaplacení nedošlo k expedici zboží
    • Odpověď na můj email s dotazy nedorazil ani po měsíci - musel jsem si pro odpovědi zavolat

    Ve srovnání s ostatními ehopy hodnotím HighLife jako nejhorší.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Při objednávání Vámi zvoleného produktu se na stránkách uváděla u položky skladem informace, že zboží je na externím skladu a doba dodání cca 14 dní. Zboží máte již 4 dny připravené na výdejním místě zásilkovny a doposud jste si jej nevyzvedl.
    Nemáme k tomuto zákazníkovi žádný další komentář.
    High Life

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • aspoň jedna schopná zaměstnankyně :) není to ale málo?
    • nefunguje mailová komunikace, vše nejspíš vyřizuje jen jedna zaměstnankyně, a co nejde přes ni, nejde vůbec
    • poslali prošlé zboží (a reakce na mail nulová)
    • ač se pyšní bohatou nabídkou, skladem mají minimum věcí

    Nebrat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Přišlo úplně jiné zboží, než bylo objednáno

    Tohle se mi teda ještě nestalo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doposud nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prakticky žádná komunikace při řešení reklamace objednávek

    Balík po delším čase dorazil, ale v této době mě delší dodací lhůty nepřekvapují. Každopádně mi v zásilce chybělo zboží a když jsem mailem kontaktovala obchod, nikdo mi doposud neodpověděl a zboží taky nemám. Pak mi pošlou mail s ohodnocením položek, přičemž jednu z nich jsem ani neobjednávala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do dnešního dne zboží nedorazilo

  • Zatial som nedostala tovar a ani info o tom, ze kedy pride.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nič nebolo na sklade. Keby som nemala darčekový voucher, nič by som tam nekúpila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všetko strašne predražené
    • Neuznali poukážku na dopravu, musela som dokúpiť zbytočné predražené sviečky. Nakoniec na faktúre bola doprava aj tak zadarmo...

    Nebyť darovanej poukážky, tak o eshop nezakopnem

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Milá paní Mário, celý nákup za 800,- jste měla zadarmo a hradila jste POUZE poštovné na které se nevztahuje slevový poukaz.
    Jak uvádíte "předražené svíčky", tak tyto svíčky jsou v našem obchodě za velmi příznivé ceny, ale chápeme, že je nemusíte znát, pokud jste si je nyní objednala poprvé a to jen proto, že byly pro Vás zadarmo.
    Protože fakturu vystavujeme až při nákupech mnohonásobně větších než jste učinila vy, dostala jste pouze účtenku /jejíž kopii vidíme, vše je v pořádku a zaúčtované/ a prosíme aby jste nám zaslala Scrn. té vaší účtenky, kde se nachází nulová doprava. Tedy u nás se uvádí Manipulační poplatek.
    Víc se k této dámě nebudeme vyjadřovat a samozřejmě Děkujeme :) :) :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žiadna
    • Minimum tovaru na sklade, ziadna alebo minimalna komunikacia

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Tak toto hodnocení napsal člověk, který si u nás vytvořil objednávku s platbou předem, nezaplatil ji, nechal ji stornovat a nyní nechápeme co vlastně hodnotí. Pochybujeme, že to ví on sám.
    Děkujeme

  • Zboží které jsem objednal nedorazilo a zboží které mám hodnotit jsem neobjevil.
    Tedy totální zmatek.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přes slíbené poštovné zdarma jsem platil 130 Kč a to i přesto, že jsem na to upozornil. Komunikace na úrovni předškolního dítěte

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi neprislo spravne zabalene a celkove neduveryhodne. Jelikoz se jednalo o respiratory, tak jsem ocekaval spravne zabalene atd.

    Reakce obchodu HIGH LIFE Store

    Zboží expedujeme tak jak nám dojde od výrobce, případně distributora. Bohužel nevíme co myslíte nesprávným zabalením ..
    High Life