Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatně zabaleno, tudíž tyče přišly promáčklé, aniž by se to prvotně dalo zjistit.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Velice se omlouvám za poškození zásilky během přepravy. Přepravní společnost přepravuje naše zásilky v režimu křehké v takto domluveném balení. U Vaší zásilky nastal nějaký problém. Toto se bohužel reálně nedá vyloučit. Ale to snad důvod k reklamaci, nemyslíte?
    Skutečně mě zaráží, že se spokojíte s poškozeným zbožím? Zároveň mě velice mrzí, že jste nás o této situaci NEINFORMOVAL ani email a ani telefonicky.
    My jsme zde pro naše zákazníky a samozřejmě i poškození během přepravy bereme na sebe. Místo prázdných slov prosím zašlete na náš email foto a seznam poškozených dílů a my Vám naše náklady zašleme díly nové.
    Jsme Česká rodinná firma a první uzavřenou objednávkou u nás obchod nekončí, ale začíná. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá.
    TAK PROSÍM S NÁMI KOMUNIKUJTE. DĚKUJI.

    S přáním krásného dne

    za tým Garnýže Hebr
    Hebr Tomáš

  • Nemůžu hodnotit,pořád nic nedorazilo.Na můj dotaz,žádná reakce.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Píšete, že nemůžete hodnotit bez dodaného zboží a hodnotíte???
    Váš dotaz na objednávku nám byl od Vás doručen emailem v sobotu 15.4.2023 v 11:54 hod. A hodnocení bylo z Vaší strany vyplněno následný den v neděli dne 16.4.2023 v 8:24 hod. Bylo to bohužel mimo naši pracovní dobu.
    Vaše objednávka byla vytvořena v neděli 9.4.2023 a ihned po velikonočním pondělí 11.4.2023 jsme ji zpracovali a předali přepravci. Tedy bez prodlení.
    Dnes 17.4.2023 (v pracovní den) jsme kontaktovali přepravce ohledně Vaší zásilky. U přepravní společnosti došlo k prodlení vlivem selhání lidského faktoru. Vaše zásilka byla bohužel omylem chybně označena. Přepravní společnost se velice omlouvá a po naší urgenci již pracuje na doručení.
    My se samozřejmě také velice za tuto situaci omlouváme a velice rádi Vám v PRACOVNÍ DNY zodpovíme jakýkoli dotaz ke zboží či objednávce a vše vyřešíme ke spokojenosti našich zákazníků.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • s obchodem zatím nevím ale doprava je trošku jiný kalibr balík stále nedorazil dorazit měl 23.11 ale nic včera po telefonátu s dispečinkem nám bylo řečeno že balík bude doručen dnes 26.11 ale stále nic bez odezvy emailu či sms prostě sečteno přepravní společnost fofr je opravdu fofr v jiném smyslu slova

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za velice objektivní hodnocení našeho obchodu.
    Zároveň se velice omlouváme za situaci s přepravou Vaší zásilky. Bohužel jsme od Vás tuto informaci nedostali a neměli tak nejmenší možnost vše za Vás s přepravcem vyřídit. Dnes se již Vaše zásilka nachází na rozvozovém autě k dnešnímu doručení, již není co vyřizovat.
    Ještě pro shrnutí. Vaše objednávka byla vytvořena v pátek odpoledne a my jsme zásilku předali přepravci ihned v podělí ráno. Dokážeme i v tomto předvánočním čase velice rychle reagovat na přijaté objednávky a pokud se vyskytne jakýkoli "zádrhel", rychle reagovat ke spokojenosti našich zákazníků, pokud jsme o tom informováni.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Zakoupila jsem si zde garnýž - platí tady "za málo peněz málo muziky".

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Kontaktujte nás prosím na náš email či telefonicky co na zboží není dle Vašich představ, velice rádi bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    V čem konkrétně shledáváte produkt nekvalitní? Máte zakoupenou dělenou garnýž. Potřebujete případně poradit s montáží? Nebo byla zásilka během přepravy poškozena? Prosíme o Váš názor.
    Napište nám prosím bližší informace, velice rádi bychom vše zařídili k Vaší spokojenosti. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nákup garnýže rozhodně nedoporučuji. Krátké úchytové šrouby z ní dělají spíše dětskou hračku, než oporu k udržení záclon a závěsů. Laciné jsou i plastová propojení dvou 1,5 m tyčí a plastové fixace tyčí na nosníky. Garnýž může zůstat funkční, ale pouze za předpokladu, že se nebudete pokoušet závěsy občas posunovat. Budu garnýž muset co nevidět vyhodit a koupit si něco pořádného. Něco tak "fórového" jsem už dlouho neviděl.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Vruty a hmoždinky jsou délkově určitě úplně dostačující, spíše myslím, že nemáte hmoždinku ve zdi ne na 100% zafixovanou, což je velice důležité při montáži zajistit. Poté musí být vrutem dotažena konzole ke zdi. A není možnost žádného pohybu hmoždinky. Samozřejmě je třeba při montáži posoudit do jakého zdiva bude hmoždinka instalována. Pokud máte např. větší vrstvu omítky, otvor vyvrtaný ve spáře, duté cihly atd., je na místě použití např. chemické kotvy či stavební sádry.
    Plastové spojky jsou plastové proto, že mají na sobě pružné lamelky, které po vložení do obou tyčí zajistí spojení tyčí. Aby se právě díky platovým lamelkám nemohli samovolně od sebe oddělit. Poté je v setu třetí konzole, která spojení úplně zafixuje.
    Šrouby o průměru 3x8mm je určitě na místě dotahovat silou přiměřenou a právě plast, který pak dosedne na kovovou tyč, ji lépe zafixuje na pozici.
    Určitě máme na webu zpracovaný návod na montáž a určitě bych doporučil nahlédnout.
    V každém případě jsme zde pro Vás připraveni zodpovědět jakékoli dotazy, buď telefonicky nebo emailem Velice rádi poradíme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalitní webové stránky
    • ochotně a rychle vyřízená reklamace
    • objednaný výrobek tak, jak je dodaný, bez vlastní úpravy nelze použít

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    pokud by byl výrobek sestaven dle našeho doporučení a použit ke správnému účelu, plnil by funkci na 100%. Bohužel není vhodné sestavit výrobek jinak s vlastní úpravou, aby plnil funkci které není určen.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

    • Rychle dodani i komunikace.
    • Garnyze maji nedostatecny system uchyceni. Po zaveseni zavesu nedrzi pevne ve zdi.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Upevnění je samozřejmě věc montáže. Při montáži čehokoli, nejen garnýží, do zdi je základ, aby zmoždinka v otvoru řádně držela. Pokud uvádíte, že hmoždinka nědrží ve zdi, je třeba ji tam samozřejmě zafixovat. K tomu bych doporučil sádru či chemickou kotvu. Záleží jaký otvor jste vytvořila, jakou máte zeď, jeli otvor v cihle, či ve spáře, v překladu atd...? Po řádně provedené montáži samotná garnýž nic neudělá.
    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat, velice rádi Vám poradíme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jediná možnost doručení zasilkovou službou Fofr. V dnešní době tragédie. Krom toho to služba dovezla jindy než uvedla, řidič dost pochybný, bez rukavic... Přitom je samy od ostatních vyžadují..

    Se zbožím jsem spokojen, cena i kvalita ok. Zasilková služba a celkově že se nedá vybrat jiná je bída...

    Reakce obchodu Hebrshop

    Vážený pane Tesař,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Je to velice obtížné protože naše zásilky jsou dlouhé a nepravidelných tvaru. Což je pro přepravní společnosti samozřejmě komplikace, protože takové zásilky nemohou třídit na pásech kam řidiči vyskládají celé auto a jejich moderní třídící linky vše zařídí. Proto přední přepravci o naše zásilky bohužel nemají zájem.
    Přepravní společnosti DPD a GLS nám sdělili jednoznačné NE.
    Pro přepravní společnosti PPL a Geis jsou naše zásilky nadrozměrné. A cena za nadrozměrnou a ještě křehkou zásilku činí 300Kč a více ještě dle Váhy.
    Nyní se ptám, Vy byste si jako náš zákazník vybral při objednávce dopravce za 300Kč místo za 150Kč?...
    Přepravní společnost FOFR nám vychází velice vstříc a my s ní máme velice dobré zkušenosti a my máme možno zasílat naše nadrozměrné a křehké zásilky pro naše zákazníky, dovolím si říci v dnešní době, JEN ZA 150Kč.
    To že řidič neměl rukavice je spíše jeho rozhodnutí, protože tím chrání především sebe.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nevím jak ostatní zboží, ale mnou zakoupená garnyž je tzv. hrachovina.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    S ničím jste nás nekontaktovala a proto nevíme v čem je problém, což nás skutečně mrzí. Velice rádi bychom s Vámi situaci řešili k Vaší spojenosti, pokud tedy máte zájem. Kontaktujte nás prosím s konkrétní situací. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo dodáno a mam ho hodnotit.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Píšete, že zboží nedorazilo a nemáte co hodnotit, ale hodnotíte???
    Zboží jste objednal dne 22.12.2019 a dotazník zasílá automaticky po 10 dnech od objednání portál heureka.cz.
    Velice se omlouváme, že zboží ještě nedorazilo, ale my velice rádi dopřejeme našim zaměstnancům zaslouženou dovolenou přes vánoční svátky a nový rok. Termín dovolené od 20.12.2019 do 5.1.2020 je od počátku uveden na e-shopu a určitě ho naleznete i emailu, který Vám došel ihned po objednání. Veškeré objednávky vytvořené v tomto období budou vyřizovány postupně od 6.1.2020
    Přejeme šťastný nový rok.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo a před Vánoci pouze o den později oproti předpokládanému termínu.

    V kompletní sadě garnýží chyběla jedna tyčová spojka. Na email s touto výtkou obchod nijak nereagoval. Šroubky jsou z nějakého měkkého kovu a u jednoho se hlava při šroubování úplně zničila.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Váš podnět jsme prověřili a Váš email nalezl až správce naší emailové schránky bohužel ve složce SPAM. Nějakým nedopatřením se technika rozhodla chybně zařadit Váš email. Velice se omlouváme. Určitě se snažíme pro naše zákazníky dělat maximum k jejich spokojenosti a případné reklamace vyřizujeme co nejdříve. Toto již v recenzích od našich zákazníků zaznělo.
    Šroubek mohl být již špatný, v tom množství kompletovaných garnýží před vánoci nám mohla nějaká drobnost utéci, jsme také jen lidé.
    V každém případě nám napište co vše je chybné a ihned po novém roce zašleme na naše náklady chybějící a poškozené zboží. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Posílají ohnuté garnyže, dve zásilky a obě ohnuté i pres upozornění. Pozor, na skladě mají šmejdy.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Velice se omlouváme za přepravní společnost, kdy řidič nezacházel se zásilkou dle označení "křehké". Před vánoci jsme rozeslali stovky zásilek za měsíc a všechny byly doručeny v pořádku. Zřejmě řidič na Vaší trase nedbá na kvalitu přepravy. Což poškozuje oba zúčastněné. Ihned po novém roce začneme tuto skutečnost s přepravcem řešit, aby se toto již nestávalo.
    V případě, že Vám tedy došli obě zásilky poškozené, proč jste poškozené části nereklamoval?
    Pokud se rozhodnete, budeme rádi a poprosím zaslat foto poškozených dílů a my Vám na naše náklady zašleme díly nové.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

    • počkejte velmi dlouho

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš čas strávený při vyplňování recenze.
    Máte objednané rolety a u tohoto druhu zboží máme uvedenou dostupnost 14 dnů. Tato informace je jasně a zřetelně viditelná hned nad tlačítkem "koupit" a je odlišena zelenou barvou pro lepší viditelnost. Doporučujeme tyto informace sledovat všude, kde nakupujete.
    Objednávku jste vytvořil dne 3.11.2019 večer, což je dnes 12-tý den od objednání. Vaše objednávka je již vyrobena a bude v pondělí odeslána, tudíš v uvedeném termínu 14 dnů.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když jsem zadávala objednávku, přišlo potvrzení a následně omluva, že je dovolená. Objednávka se prý začne vyřizovat 3.9.2018. Zatím nemám žádné informace o stavu mé objednávky.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    informace o probíhající dovolené byla řádně a viditelně umístěna na našem webu. Pro ty, kteří to nečtou jsme s každou vytvořenou objednávkou zaslali email s touto informací.
    Bylo to špatně, aby byl zákazník řádně informován?
    Bylo špatně, že umožníme našich zaměstnancům řádnou odpočinkovou dovolenou?
    Skutečně nevím co hodnotíte?
    Náš přístup k řádně informovaným zákazníkům?
    Nebo hodnotíte kvalitu našeho zboží, které jste při hodnocení ještě neměla?

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • záclonové tyče nebyly dřevěné ale kovové,natřené na hnědou barvu

    dodání jiného zboží

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Nedovedu si dost dobře představit jak by někdo natíral barvou na tyč dekor se strukturou dřeva?!?
    Ano, dřevěnou tyč jsme dle nespokojenosti našich zákazníků vyměnily za kovovou s velice odolnou fólií s precizně zpracovaným dekorem dřeva. A jsme velice rádi, že se mám toto zkvalitnění celé garnýže povedlo bez navýšení ceny.
    Je určitě dobré číst popis produktu ( nejen u nás ), abyste věděla co kupujete. Máme u každého zboží vše jasně popsané.
    Ještě bych rád podotkl, proč je tyč kovová. Takto je to u našich produktů uvedeno:

    Vzhledem k špatným zkušenostem našich zákazníků jsme dřevěnou tyč nahradili za kovovou potaženou speciální fólií s velice profesionálně zpracovaným dekorem dřeva.

    Dřevěná tyč dle poznatků našich zákazníků má několik podstatných nedokonalostí:

    Dřevo sesychá a to má za následek celkovou deformaci ( zkroucení ) tyče
    Při sesychání dochází také k popraskání tyče
    U dřeva nelze zaručit barevnou stálost ( časem vybledne )
    Při pohybu kroužků po dřevěné tyči se postupem času objevují odřená místa

    Toto byly velice zásadní indicie, pro které jsme se rozhodli prodávat dřevěné garnýže s kovovou tyčí.

    Kovová tyč:

    nesesychá a tudíž nepodléhá deformaci
    nepopraská
    má barevnou stálost
    je potažená speciální fólií, která se pohybem kroužků neodře

    Pro naše zákazníky chceme jen to nej, co je možné v dnešní době vyrobit. Určitě nechceme našim zákazníkům nabízet nekvalitní zboží.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pod pojmem drevena tyc , si predstavuji celou drevenou a ne kus plechu na 2 dily , navic barva se dost lisila oproti fotografii.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Je to přesně dle popisku výrobku, kde je uvedeno, že jsme na popud naši zákazníků změnili dřevěnou tyč za kovovou potaženou kvalitní fólií s dekorem dřeva. V popisu produktu jste se také mohl dočíst o závažných důvodech našich zákazníků, díky kterým změna proběhla.

    Dřevěná tyč dle poznatků našich zákazníků má několik podstatných nedokonalostí:
    Dřevo sesychá a to má za následek celkovou deformaci ( zkroucení ) tyče
    Při sesychání dochází také k popraskání tyče
    U dřeva nelze zaručit barevnou stálost ( časem vybledne )
    Při pohybu kroužků po dřevěné tyči se postupem času objevují odřená místa

    Toto byly velice zásadní indicie, pro které jsme se rozhodli prodávat dřevěné garnýže s kovovou tyčí.

    Kovová tyč:
    nesesychá a tudíž nepodléhá deformaci
    nepopraská
    má barevnou stálost
    je potažená speciální fólií, která se pohybem kroužků neodře a chod je i tišší

    Víme, že co člověk to názor, ale nyní je spokojenost našich zákazníků o mnoho vyšší a odpadly reklamace s výše uvedenými problémy. A to je pro nás důležitá indicie, že změna měla obrovský význam a můžeme prodávat našim zákazníkům jen kvalitní zboží.


    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cekal js 3m tyc v kuse, duty nepevny material tyce, spojka nekvalitni, poskozena jiz pri nasazovani, 3uchyty v soucasnosti jiz nemoderni, doprava 170,- mazec!!! Absolutni nespokojenost, firmu nedoporucuji!!!

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Prodáváme garnýže dle dnešních moderních trendů a věřte, že tento typ Vámi zakoupené garnýže koupíte všude v tomto provedení jako u nás. Vždy je to bude válcovaná bezešvá trubka, ještě předimenzovaná pro účel, kterému bude sloužit. Tyč 3m je pro svou délku již dělená, což je u všech výrobců stejné. Na dnešním trhu koupíte tyč vcelku do rozměru 2,4m, pak vše dělené.
    Pro další Vaše nákupy na internetu Vám vřele doporučuji číst popisy zboží, abyste skutečně věděl zda je pro Vás daná věc v vhodná. A nebo daný obchod kontaktovat a dotázat se. Popisky produktů máme skutečně podrobné, je v nich uvedeno vše podstatné k danému produktu. samozřejmě i o dělené tyči. Pokud chcete nějaké řešení na délku 3m vcelku, doporučuji stropní kolejnice.
    Dopravné 170Kč je adekvátní k takovýmto zásilkám, které jsou dlouhé a hlavně křehké. Naše garnýže se přepravují se zvýšenou péčí, aby se k našim zákazníkům dostalo zboží nepoškození, nezlomené, nepoškrábané. Garnýže nejsou ponožky v malé krabici. Kvalita přepravy je důležitá. Nebo myslíte že ne?
    Na závěr bych Vás chtěl požádat, abyste nás kontaktoval. My si necháme garnýž u Vás naše náklady vyzvednout a ihned Vám vrátíme peníze. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání
    • záměna barvy,byla doručena zlatá místo stříbrné u dvojgarnyže

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za záměnu barvy garnýže. Vím, že velké množství objednávek v povánočním čase není omluva, ale jsme také jen lidé.
    Docela mě zaráží a velice mrzí, že jste nás ani nekontaktoval, abychom měli možnost náš omyl napravit. A pak nás hodnotit. Velice rádi bychom provedli výměnu na naše náklady, prosím kontaktujte nás. Děkujeme.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Konzolky objednaných garnýží dorazily zcela zdeformované v řemeslně žalostném stavu. Zřejmě se na nich někdo zaučoval. Kovové garnýže byly na několika místech (zřejmě přepravou) promáčknuté. Technické řešení výrobku není dobré - konzolky jsou vyrobené z měkkého kovu a mají tendenci se prohýbat. Velikost uchycení neodpovídá tíze garnýže a zatížení (příliš velká páka).

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Jen myslím, že je v tomto případě neobjektivní. Bohužel se k Vám neznalostí brigádníků dostali ne moc kvalitní konzole. Za což se opětovně i touto cestou omlouvám. Nekvalitní konzole byly vyselektovány a nyní je vše v pořádku.
    Neobjektivní hodnocení vidím v tom, že se nezmiňujete o vyřízení následné reklamace. Reklamaci jste podal telefonicky a my ji bez jakéhokoli odkladu vyřídili hned druhý pracovní den, kdy Vám byly odeslány konzole nové. Druhý pracovní den od podání reklamace byly konzole u Vás doma. Poté jsme od Vás obdrželi email, že konzole dorazily a jsou naprosto v pořádku. Myslím, že náš team při vyřizování Vaší reklamace postupoval jak nejrychleji to bylo možné a tím máte, dle Vašeho emailu, komplet garnýže s veškerou kvalitou, kterou nabízíme. A proto vůbec nerozumím Vašemu hodnocení.

    S přáním krásného dne

    Za team Garnýže Hebr
    Hebr Tomáš