Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • hezky nafocené zboží ale kvalita strašná dodělej si doma

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel z Vaší strany neproběhl žádný kontakt a proto nevíme s čím Vám můžeme pomoci. Ve všech našich kompletech dodáváme vše potřebné k sestavení a zavěšení garnýže. Není třeba žádných dalších dílů. Pokud máte jakoukoli nesrovnalost s naší garnýží, prosím kontaktujte nás, abychom mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Předem děkujeme.
    Péče o zákazníka u nás odesláním objednávky nekončí, ale začína.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží bylo sice dobře zabaleno ale po rozbalení jsme zjistili že nám byla tyč dodána pokřivena a nalomená vracet ji nebudeme protože poštovné by bylo dražší než celá tyč na záclony.Při přepravě se to stát nemohlo obal byl neporušený takže ten kdo to balil musel vědět že balí poškozenou tyč.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    V prvé řadě bych rád podotkl, že tyč nemohla být takto zabalena, protože veškeré zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme. A v žádném případě nemáme zájem posílat našim zákazníkům poškozené zboží a tím si je odradit!!!
    Naši zákazníci musí dostat jen 100% zboží!!!
    Poškození se stalo při přepravě nešetrným zacházením ze strany přepravce. Naše zboží balíme do kartonu a fólie. Aba obalové materiály se po ohnutí balíku v místě ohybu vrátí, kovová tyč bohužel již ne!!!
    Takovéto situace řešíme následovně: je potřeba nás kontaktovat, abychom o tom věděli, což z Vaší strany neproběhlo. Dále pak si necháme poškozené zboží u zákazníka vyzvednout a ihned odesílame nové, tak aby zákazník neměl s výměnou vůbec žádné výdaje ani starosti.
    Pokud chcete i Vy, jako všichni naši zákazníci, 100% zboží, neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi zboží vyměníme samozřejmě na naše náklady.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Tyče ohnuté,koncovky nešly nasadit jedna koncovka prasklá,hmoždinky popraskané

    Levné ale žádná kvalita

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. To co tu popisujete je způsobeno hrubým zacházením se zásilkou ze strany přepravní společnosti. Takové garnýže, které mají deformované tyče nebo jakýmkoli jiným způsobem poškozené prvky od nás přes výstupní kontrolu nemohou odejít. Snažíme se, aby každý zákazník dostal objednané zboží v pořádku a byl spokojen.
    Velice mě mrzí, že jste nás nekontaktovala a nemáte zájem o výměnu poškozeného zboží. Rádi bychom garnýže vyměnili, aby jste se i Vy stala naším spokojeným zákazníkem. Výměnu provádíme takto: Nechceme, aby zákazník při výměně měl jakékoli starosti či výlohy s tím spojené, proto bychom si objednali vlastní dopravu a zásilku si nechali u Vás vyzvednout. Bez prodlení odesíláme zboží nové. Výměna je tedy otázkou pár dní.
    Prosíme kontaktujte nás a my velice rádi v co nejkratším termínu zajistíme výměnu, k Vaší spokojenosti.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Objednal jsem jednu 3-metrovou tyč na záclonu, dorazila sestava 2 tyčí a umělohmotné spojky, která v žádném případě nezajistila vodorovnost tyče, naopak tyč byla uprostřed prohnutá o cca 25 cm - no prostě hrůza.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    objednal jste si a dorazila vám sestava přesně taková, jaká je popsaná na našem webu. U každého produktu, kterého se to týká je uvedeno toto: "Celá délka garnýže je tvořena ze dvou tyčí, které jsou spojeny mezityčovou spojkou a celý spoj je podepřen třetí konzolí".
    Je jasné, že spojka není určena k držení tyčí v rovině. Od toho je v kompletu třetí konzole, kterou je nutné umístit do místa spoje. Takto dlouhé garnýže prodáváme v rozdělených sestavách z několika důvodů:
    - pokud by byla tyč v celku, určitě by se vám časem vlivem váhy záclony prohnula, a to dost výrazně
    - jednodušší manipulace v bytě
    - levnější doprava pro zákazníka ( dopravné na 3m tyč by bylo dvakrát dražší )
    - je větší pravděpodobnost, že takto dlouhá tyč dorazí k zákazníkovi poškozená ( ohnutá ) díky nešetrnému zacházení ze strany přepravce.
    Na kvalitě se vůbec nic nemění. Pokud by byla tyč vcelku, je stejně nutné na této délce použít uprostřed třetí konzoli kvůli prohýbání.
    Našim zákazníkům chceme prodávat jen kvalitní zboží a po výše uvedených poznatcích našich zákazníků jsme se rozhodli pro tuto variantu.
    V dalším bodě nejste spokojen s dodací lhůtou. Objednávku jste vytvořil dne 12.5.2015 9:18hod, týž den byla odeslána a hned druhý den 13.5.2015 v 16:27 byla doručena. Myslím, že rychleji to nejde.

    S přáním krásného dne

    Garnýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • koupil jsem konzole 1.6 a 2.4 m a podle fotky a ´popisu jsem nevedel ze bude konzole 2.4 ze dvou kusu mel jsem predstavu ze bude s jednoho dilu jak jsem videl po obchodech

    uz tam nebudu nic nakupovat

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Nyní se budu trochu opakovat v reakci na Vaši recenzi. Vy uvádíte, že dle popisku jste nevěděl o rozdělení tyčí garnýže 2,4m. Tato skutečnost je uvedena v popisku každého produktu, kterého se to týká takto: „Celá délka garnýže je tvořena ze dvou tyčí, které jsou spojeny mezityčovou spojkou a celý spoj je podepřen třetí konzolí.“ Osobně si myslím že je to srozumitelné a výstižné. V popiscích produktů se snažíme uvádět veškeré podrobnosti, které o konkrétním produktu víme. Rozhodně nezatajujeme žádné informace o zboží v zájmu prodeje. Snažíme se našim zákazníkům vyjít ve všem vstříc tak, aby byl každý s našimi produkty a nákupem spokojen. Pokud tedy nejste spokojen s tímto provedením garnýže, které bylo přesně takto prezentováno v popisku, napište prosím nám. Domluvíme se na dalším postupu. Samozřejmě máte právo do 14-ti dnů bez udání důvodů odstoupit od kupní smlouvy a my Vám vrátíme peníze.

    S přáním krásného dne

    Hebr Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod nabízí "kvalitní nerezové garnyže" ,. ve skutečnosti to jsou hnusný trubky nabarvený na stříbrno lakem, který byl na několika místech již seškrábnutý a odřený. Jedna garnyž byla promáčknutá uprostřed. Když si objednáte delší než 2 metry jsou na 2 části, které se musí spojit. Spojka je kousek umělě hmoty, která garnyže ani bez záclony neudrží absolutně u sebe.
    Zboží je nekvalitní a designově ošklivé. 100% ne nerezové!

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí, že garnýže nebyly přesně dle Vašich představ. Jen mě trochu udivuje, kde jste se dočetla, že nabízíme "kvalitní nerezové garnýže". Nikde na našich stránkách není o nerezu ani zmínka. Specializujeme se na prodej kovových garnýží, ale bohužel kovových neznamená nerezových. Tyče garnýží jsou ocelové a práškově lakované. Výsledný povrch je pak odolný vůči korozi, chemikáliím. Což je v této cenové relaci zcela adekvátní. Nerezové garnýže jsou mnohonásobně dražší.
    Veškeré garnýže před odesláním pečlivě prověřujeme, aby se zákazníkovi dostaly nepoškozené. Pokud nám pod rukama proklouzl nějak škrábnutý kus, je třeba nás kontaktovat a my Vám kus samozřejmě na naše náklady vyměníme.
    Promáčknutou trubku bychom určitě neposlali. Občas se tento problém stane při přepravě nešetrnou manipulací. Již jednáme s dopravcem o zvýšení kvality přepravy našich zásilek. Tento fakt určitě nemění nic na tom, že je třeba nás opět kontaktovat a my Vám trubku vyměníme. V dotazníku jste ale uvedla, že zboží dorazilo v pořádku. Tak nevím.
    Co se týče garnýží nad 2 metry tak u každého produktu (2,4m , 3m , 3,2m , 4m) je v popisu produktu tento text: „Celá délka garnýže je tvořena ze dvou tyčí, které jsou spojeny mezityčovou spojkou a celý spoj je podepřen třetí konzolí.“
    A je tam proto, aby si kupující mohl přečíst co přesně kupuje! U tyčí o průměru 16mm je spojka plastová, která když se řádně nasune do obou tyčí a spoj se podepře třetí konzolí ( součást setu) tak se tyč ve spoji nemůže prohnout. Plastová spojka bohatě dostačuje a nemá žádný vliv na stabilitu a pevnost celého kompletu. U tyčí o průměru 25mm jsou pak spojky kovové. I když koupíte takovéto tyče vcelku dostanete k nim zaručeně třetí konzoli na podepření. My je prodáváme takto rozdělené a je to z důvodu ceny přepravy, která by se pak musela, bohužel pro kupujícího, zahrnout do celkové ceny objednávky. Což nechceme! Na funkčnosti a vzhledu celého kompletu to zaručeně nemá žádný vliv.
    Pokud s produktem opravdu nejste spokojena, je samozřejmě možné do 14-ti dnů produkt bez udání důvodů vrátit a my Vám vrátíme peníze.

    S přáním krásného dne

    Hebr Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží dorazilo v pořádku,ale kvalitně
    je na dost nízké úrovni,bohužel se zdržuji
    v zahraničí a nemám čas jej vracet a otravovat s tím matku,takže to pověsíme a budeme věřit,že naše krásné závěsy budou na sebe upozornovat mnohem více než tyto otřesné garnýže

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nákup z domova.
    • Zboží si zákazník nemůže prohlédnout, zda není poškozené.V našem případě to byly kovové garnýže, nebyly zcela ve 100% stavu.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že zakoupené garnýže nebyly ve 100% stavu. Z Vašeho komentáře není patrné, jak byly garnýže poškozeny. Zda z výroby nebo při dopravě. Při jakémkoli poškození je třeba nás kontaktovat. Buď emailem nebo telefonicky a domluvit výměnu poškozené části, kterou Vám rádi vyměníme, samozřejmě na naše náklady.
    S přáním kráného dne
    Hebr Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
    • Kvalita zboží

    Rychlost a kvalita vyřízení,ale kvalita zboží se mi nelíbí,museli jsme hodně improvizovat,uvažovala jsem o vrácení zboží

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud jste měla jakékoliv problémy při montáži našich garnýží. Nenapadá nás proč jste musela improvizovat. Pokud přišlo zboží v poškozeném obalu, pak jste balík neměla přebírat a byl by nám vrácen. Vám bychom ihned poslali nové zboží a náhradu škody uplatňovali u přepravce. Pokud bylo zboží poškozeno již z výroby, velice nás to mrzí, ale v takovém případě jste nás měla ihned kontaktovat a my bychom Vám poškozené součásti bez prodlení bezplatně vyměnili.
    Za vzniklé problémy se omlouváme.
    S přáním krásného dne
    Gernýže Hebr

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvedené dodací lhůty nejsou pravdivé. Dosud jsem zboží neobdržela.

    Reakce obchodu Hebrshop

    Dobrý den!
    Velmi nás mrzí, že jste nespokojena s našimi dodacími lhůtami. Na našich stránkách i v informačním emailu, který Vám přišel, se však můžete dočíst, že zboží, které nemáme momentálně na skladě, expedujeme nejpozději do 14 dnů. To byl zřejmě i Váš případ. Jakmile zboží na sklad přijmeme, okamžitě ho expedujeme a odesíláme následující pracovní den.
    Ve chvíli, kdy jste si zboží objednávala, byla jste ještě v nákupním košíku upozorněna, že zboží není skladem. Následně po objednání Vám přišel email, kde jsme Vaši objednávku shrnuli a upozornili, že je dodací lhůta 14 dní. Pravděpodobně jste si této skutečnosti nevšimla. Mrzí nás, že takto vznikl takový informační omyl.

    S přáním krásného dne Váš Hebrshop.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dodací lhůta
    • u zboží bylo napsáno - celokovové, bohužel celokovové jsou jen trubky a kroužky se žabkami. Koncovky jsou plastové a držáky do stěny snad hliník nebo něco podobného.

    Zboží tak úplně nesouhlasí s nabídkou