Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rozhodně zde NIC NEKUPUJTE. Minulý rok jsem si zde koupil telefon. Před dvěma měsíci jsem ho dal na reklamaci. Po měsíci když jsem si pro něj přišel mi řekli, že to ještě není vyřízené a že to není reklamace ale servis. Již měsíc po nich chci telefon zpátky i neopravený a stále nic. Už to řeším i s ČOI, která mi také doporučila řešit to soudně.

  • NIC NEŽ PIČE PIČE A JEN PIČE
    DOPORUČUJI
    http://www.darujhovno.cz/
    NIC JINÉHO

  • Zcela se přidávám...Zaslána reklamace mobilu, od té doby mlčí...je to víc než půl roku...po urgencích stále mlčí...odstoupení od smlouvy ignorovali...takže furt jen čekám, ale vlastně nevím na co...spíš už asi na nic...
    je to naprostá katastrofa!

  • Tomas: také bychom se přidaly telefon odeslán k reklamaci v unoru dodnes žádná odpověd telefon nezvedají na meil neodpovídají

  • Zdravím, přítelkyně ma od GSMexpert mobil a telefeonu po půl roce odešla základní deska, reklamace proběhla taky se špatnou komunikací, ale telefon vrátili... bohužel bez jedné známky opravy a bez nabíječky. Telefon byl odeslán znovu a reklamace trvala dýl jak měsíc tak přítelkyně odstoupila od smlouvy s tím, že chce vrátit peníze od te doby komunikace žádná a zrušili web i tel. čísla jsou nedostupná. Nehodláte podat hromadnou žalobu na tento obchod?

  • Marian Bubenik: Také mám telefon na reklamaci,neodepisují na email,dovolat se je nemožné,telefon je nedostupný...

  • Komunikace s tímto obchodem je příšerná, mlží. mlží, mobil na druhé reklamaci, zatím bez odezvy, nemohu se dovolat. Je užitečné volit obchod podle recenzí na webu, příště.

  • jsou to piče

  • Objednala jsem si telefon před 10ti dny, dodnes nepřišel, ani nemají snahu napsat nebo zatelefonovat. Po každodením telefonátu z mé strany slyším jen, že toho mají před vánoci hodně, že mi pošlou číslo balíku a hází to na poštu. Nedoporučuju tenhle obchod!!

  • Souhlasím s příspěvky. Nechala jsem si tam vyměnit displej. Po výměně ale přestal fungovat příjem signálu.Nechtěli s tím nic mít, ani to neuměli opravit. V jiné opravně to bez problému opravili a řekli, že to bylo poškozeno při výměně displeje. Zcela neprofesionální přístup. Opravy nedoporučuji !!!

  • Jan Sztefek: Zdravím Vás, rád se připojím.

  • Jsou to podvodníci a zloději, nic víc. Škoda slov. Probůh lidi, ani tam nelezte a nic od nich nekupujte, jinak si poooořádně naběhnete a budete akorát nasr..... Po všech peripetiích s nimi, po všech lžích do očí a podvodech už by zasloužili jenom pár do zubů. Doufám, že to těm grázlům ČOIka spočítá. Jsou to jen sprostí vyčůránci, až je příště někde potkám, už se možná neudržím a přerovnám těm hajzlíkům zubní karty, aspoň nebudu muset čekat na ČOIku a bude vyřízeno hned i s úroky.

  • Anonym: jdu do toho! !!!

  • gsmexpert
    nebyli schopni komunikovat jak to vyřešíme dal , telefon mi neustále vypínali,když jsem se s nimi snažila domluvit a nic v klidu s nimi nešlo vyřešit. Podávám v pondělí stížnost na českou obchodní inspekci. Telefon bez viditelných poškození ale nefunguje.Mam ho měsíc. Poslali telefon zpátky po reklamaci(blbě zabaleny) a řekli že reklamaci neuznávají , z toho soudím že jsou dobří jen když nemate problém jakmile vznikne problém tak jsou nepříjemná a neprofesionální

  • Jen bych chtěla říci, že ta prodloužená reklamační lhúta je napsaná na reklamačním papíře a tím to i člověk bohužel podepíše.

    " Odesílatel svým souhlasným podpisem stvrzuje
    souhlas s prodloužením záruční opravy ve výjimečných případech na lhůtu 60-ti dní. Za výjimečný případ se považuje například
    objednání nedostupného potřebného dílu v servisním středisku k dokončení opravy. Zákazník stvrzuje a souhlasí svým podpisem,
    že byl obeznámen s reklamačním řádem a obchodními podmínky. "

    Takže takhle to oni mají podchycené :-/ Taky jsem se na to nachytala a tím maličkým písmem to nečetla.

    A pro paní MARTINU mám jen jedno. Pokud to není fake od GSM, tak jste asi jediná, co je s touhle firmou spokojená. Možná jste měla jedno z milionu štěstí, ale nemusíte se tady obekovat na druhé, když vše, co se tady píše je pravda a dokáže takový komentář teda pěkně naštvat!!! Já jsem taky byla v GSM prodejně osobně, když už jsem byla opravdu vytočená a nikdo tam nebyl. Všude tma. Přitom měli mít otevřené, jak psali na internetu, tak i na dveřích firmy.

  • Martina: milá Martino,

    nepochybuji, stejně jako my všichni, že bychom nevěděli co to znamená nakupovat v e-shopu.Ovšem vaše věta, že se MB opravuje v servise a ne u prodejce, je z pohledu GSM a Vás mylná.Buďte ráda, že Vám vše funguje, že žijete v přesvědčení, že je to tak správně.Stačila by jedna závada na Vašem MB softwaru a právě onen servis by MB poslal zpět.Vy jste ho, prosím, koupila se zásahem, který výrobce neumožňuje.vysvětlení pro to může být, že jste koupila samsung.A jestli je podle Vás správné koupit si výrobek za jakoukoli cenu a s vadou a nepožadovat reklamaci, jste bláhová.nechci Vás v žádném případě urazit.Jen si vzpomeňte, co děláte, když koupíte zkažený jogurt.A to menší fin.položka.Apropos, jak mnoho lidí tady píše, byli na prodejně osobně.Stejně tak i já.Rád bych Vám prodal nějaké mé zboží, kde si napsal své záruční podmínky.Třeba záruka týden.I když i s touhle by to v GSM nestihly.

  • A ještě pro paní Martinu z GSM Expertu jsem okopíroval a vkládám tady odstavec týkající se obchodních podmínek, které má gsm expert na svých webových stránkách. Záčínáte být už směšní.....



    Práva z vady a záruky se uplatňují o prodávajícího, který provede vyřízení reklamace, a to v objektivně co nejkratším termínu. Pokud je kupující spotřebitel, vyřídí prodávající reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů. V ostatních případech je délka vyřízení reklamace závislá na dalších vlivech, které nemůže prodávající ovlivnit (např. délka opravy zboží v servisním středisku, čekání na náhradní díl od výrobce … atp.).

    Přeji příjemný den

  • Já osobně jsem jako zákazník nebyl seznámen s tím, že by gsm expert měl na vyřízení reklamace 40 dní. Je to samozřejmě totální nesmysl, protože na mě jako na zákazníka, který si koupí telefon na prodejně se vztahuje zákonná lhůta podle obchodního zákoníku 30 dnů. Neexistuje vyjímka pro žádný gsm expert apod. Leda, že bych s tím souhlasil a něco takového podepsal. Vážený GSM EXPERTE!!! PŘESTANTĚ SI TADY PSÁT VLASTNÍ NÁZORY.

  • Dobrý den,
    Jsem osobně zákazníkem této společnosti již nějáký ten pátek, řešila jsem s nimi i reklamace a vždy mi vyšli vstříc.
    Ano je pravda, že reklamaci mi vyřidili až za 40 dní - ale toto mají napsáno i v obchodních podmínkách, reklamace byla vyřízena kladně.

    Jsem z Ostravy a proto pokud potřebuji poradit apod...,vždy jdu osobně na prodejnu a pánové mi ochotně poradí a vysvětlí co a jak.

    Jistě chápu, že mají spoustu zákazníků a pokud zákazník reklamuje zboží například po roce a je mu bohužel záruka zamítnuta, tak je člověk rozlobený, ale proboha uvědomte si, že se jedná pouze o spotřební zboží a záruky řeší servis, ne prodejce !!! A potom se snaží prodejce akorát tak pošpinit, každý zde píše jak ho neokradli apod..., tak když zde všichni píšete jak Vás okradli, proč si nezajdete na prodejnu osobně, kde mají denně otevřeno ???? To co zde popisujete je absolutní hloupost, podle utvořených vět zde píše pouze jeden a ten samej rýpal, co zřejmě nemá práci, koupil siu mobil za 1000,-, který mu spadl do hajzlu a ted se certi, ze mu nebyla uznana reklamace?!!!

    Opravdu se nad sebou zamyslete, nebo zkuste myslet aspon logicky - neni to eshop nikde z obyvaku, urcite prodejce nikoho neokrad, logicky už by asi nemeli denne otevreno :).

    Jsem opravdu z tohoto znechucena, a ne jen tady, tito lide se objevuji ve vsech diskuzich na ruznych eshopech, osobne jim preju aby si zkusili podnikat :), verim, ze za tyden maji zavreny kram....

  • Telefon byl odeslán na reklamaci v červnu 2014 a dodnes nevyřízeno. Tel. nezvedají a odmítají jakkoliv komunikovat. V pondělí to oznámím na PČR. Vidím, že asi nebudu první co to udělá.