• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které obchod Gruso uvádí jako skladem s doručením do 48 hodin, vůbec neměli. Po jejich slibu, že se ozvou již žadná komunikace.

    Reakce obchodu gruso.cz

    Vážený zákazníku,

    uvádíme expedici do 24 hodin + doba doručování přepravní službou. Vy jste si zvolil poštu a tam nejsme schopni garantovat tak rychlé doručení, o čemž Vás informoval kolega. Vy jste odmítl změnu přepravy na PPL a trval na svém. Protože nebylo možné vyhovět Vašemu požadavku na doručení poštou v požadovaném termínu, byla Vaše objednávka zrušena. Byl jste kontaktován 2x telefonicky. S našimi zákazníky vždy komunikujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nestabilní ceny
    • Zboží které mi poslali, předem neskontrolovali
    • Následně všechnu vinu házeli na dodavatele
    • Neochota kompromisu, řešit pouze jejich cestou, která mi nevyhovovala a trvala více jak 14 dní

    Přišlo mi nekompletní balení (Prý chyba dodavatele) - i kdyby dodavatel dodal špatně, je chyba obchodu, že prodává bez kontroly předem rozbalené produkty.

    Odmítli dát slevu v hodnotě chybějící části - posílal jsem zpět a čekal, čekal a čekal až mi došla trpělivost a zboží jsem si sehnal během 2 dnů, kompletní a levněji.

    Reakce obchodu gruso.cz

    Vážený zákazníku,

    ceny se odvíjí podle aktuálních nákupů a kurzu eura, to opravdu ovlivnit nelze. Není v našich silách kontrolovat každý kus zboží nebo jej rozbalovat. Na zboží nebylo na první pohled patrné, že bylo rozbalené. Ihned po tom, jak jste nahlásil chybu v dodávce, tak jsme Vám nabídnuli možnost výměny. Vy jste však chtěl slevu, ta nebyla možná, zboží bylo třeba vrátit dodavateli (výrobci).

    Ihned jsme zařídili odvoz nekompletního zboží (na vlastní náklady), vrátili jsme Vám celou částku na Váš účet. Domluvili jsme se, že až bude zboží opět k dispozici, dáme Vám vědět, to se stalo, ale už jste neobjednal.

    Historie případu:
    9.1.2017 - jste objednal
    10.1.2017 - bylo zboží odesláno
    11.1.2017 - jste převzal a nahlásil chybu
    12.1.2017 - jste si zvolil termín odvozu na 13.1.2017
    17.1.2017 - jste měl peníze na účtu

    Celkem: 7 pracovních dnů včetně dopravy (2 pracovní dny, cesta k Vám a cesta od Vás), to znamená, že jste po nahlášení chyby čekal pouze 4 pracovní dny na připsání peněz na Váš účet.


    Komunikovali jsme s Vámi, co to jen šlo a snažili jsme se Vám vyjít vstříc. Rád bych sdělil, že cena za zboží byla bezkonkurenčně nejlepší v ČR. Nevím, co více jsme pro Vás mohli udělat. S pozdravem GRUSO.cz.