• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -v nabídce je zbytečně zboží, které se už dávno nevyrábí
    • -nulová komunikace se zákazníkem
    • -příšerná dodací lhůta u zboží uvedeného skladem

    Objednala jsem zde podruhé, poprvé loni vše v pořádku, nyní od 17.4.2015 nemám ani zboží (vše uvedeno skladem) ani slovo vyjádření, co se děje s mou objednávkou (dotaz z 28.4.2015). Vtipné je, že žádost o vyplnění dotazníku přišla úplně nejdřív. Obchod nedoporučuji, na zboží už jsem rezignovala, ještě štěstí, že jsem neplatila nic předem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Za 14 dní jsem nedostal objednané zboží určené k vánocům a je 23.12 večer tak dárek vnoučatům nebude.

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Bohužel i toto je obraz dnešní doby. Bezohledné lhaní a pošpiňování a jestli kritika, tak na Českou poštu.

    Pán objedná, za pár dní zaplatí, zboží je odesláno, pán není zastižen, ale za vše může ten zlý eshop ???

    Jestli tedy dárek vnoučatům nebude, jak pán píše, tak leda jeho zaviněním, že není schopen se dohodnout se svým doručovatelem, kdy bude doma a nebo si zajít na poštu, když nebyl zastižen.

    23.12.2014 Doručování zásilky.
    22.12.2014 Příprava zásilky pro opakované doručení.
    19.12.2014 SMS zpráva adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
    19.12.2014 Uložení zásilky - adresát nezastižen.
    19.12.2014 SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
    19.12.2014 Doručování zásilky v rámci odpoledního doručování.
    19.12.2014 Příprava zásilky k doručení.
    18.12.2014 Přeprava zásilky k dodací poště.
    18.12.2014 Výstup zásilky z SPU.
    18.12.2014 Vstup zásilky na SPU.
    17.12.2014 Podání zásilky.

    • Špatná zpětná vazba na objednavatele.Zákazník se nedozví jestli bylo zboží předáno doručovací službě.

    Dne 25.3 jsem udělal objenávku pod č.4110003148 dozvěděl jsem se zě zboží není skladem, ale nic víc. Protože jsem potřeboval autíčko jako dárek poslal jsem mail aby bylo posláno nějaké podobné.Toto zůstalo bez odpovědi a tak jsem 1.4 objednal ještě jedno pod č.obj.4110003150 u kterého bylo, že skladem je.Do dneška nevím jestli je zboží na poště, prostě "objednávka se vyřizuje". Mám zkušenosti z různými internetovými obchody, ale tenhle je zdaleka nejhorší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Neozvali se ani po 10 dnech

    Možná má někdo jinou zkušenost, ale internetový obchod by měl být rychlý a to se mi tady nezdá.

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    co dodat, někteří zákazníci prostě nepochopí, že když zakoupí zboží, u kterého je jasně napsáno "Dostupnost: NEZNÁMÁ", že ho nebudou mít druhý den doma.

    S pozdravem

    team Grafoservis

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rozhodla jsem se nakoupit v tomto obchodě,protože měl skutečnou podobu hračky z televizního seriálu

    Poškozenou nehrající hračku jsem poslala zpět,že mi obratem pošlou novou,ale bohužel jsou vyprodané,to chápu,ale aspoň nějaký mail,že jí hned pošlou,jen co na skladě bude,nebo nějaký bližší termín dodání by mě neurazil,mám to jako dárek,ale doba se krátí,

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    nyní k nám dorazilo Vaše hodnocení na heureka.cz. Ještě jednou se Vám velice omlouváme a chtěli bychom se Vás zeptat, zda můžete změnit Vaše hodnocení a doporučit nás, protože pro naše zákazníky děláme maximum co je v našich silách a Vaše nedoporučení (palec dolu) se nám nezdá moc fér.

    Chápeme Vaše rozhořčení, že Vám hračka dorazila rozbitá, ale za to mi nemůžeme, od nás odcházela v pořádku.
    Co se týká informací, tak se s Vámi kolega dohodl telefonicky a co se týká reklamace, tak jsme jí

    vyřídili za 4 dny místo 30ti dnů a dokonce Vám hradíme i poštovné, které jste vynaložila (což zákon neukládá, ale mi to pro naše zákazníky děláme).

    To se nám zdá jako opravdu férové jednání.

    Jaký je Váš názor?

    Děkujeme Vám za odpověď a opravu hodnocení a přejeme Vám hezký den

    team Grafoservis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemyslim si že je dobré mit na stránkách e-mailovou adresu jine firmy a nefunkční formulář v sekci kontakt, rovněž na mobilni telefon ktery je na stránkách se nedovoláte.

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý večer pane K.,

    nechápu Vaš lživý a tendenční komentář. Vy jste od konkurence?

    e-mail: [email protected] je opravdu náš a zákazníci ho využívají.
    Kontaktní formulář normálně funguje (dotazy od zákazníků nám chodí), nyní jsem ho i testoval.
    Ano, pokud jste volal mimo pracovní dobu, je logické, že jste se nedovolal. Pokud jste se nedovolal v pracovní době, vězte, že se zaměstnanec věnoval zákazníkovi v kamenném obchodě.

    Jako důkaz Vaší lži zde uvádím naší konverzaci s Vámi (i když podle Vás neexistuje způsob, jak nás kontaktovat).

    Všimněte si času, kdy odpověď přišla i mimo pracovní dobu a takřka okamžitě.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    (2012-10-17 20:39:33) K.: Prosim o zruseni objednavka
    (2012-10-17 20:44:56) podpora: Dobrý večer,

    nechcete si to rozmyslet, tablet je připraven k rannímu odeslání. Prosím napište nám, jak jste se rozhodl.

    S pozdravem

    team Grafoservis

    ------------------------------------------------------------------------------------

    Mám takový pocit, že jste udělal objednávku a poté jí zrušil, jen abyste nás zde mohl očernit.

    Pevně doufám, že si zákazníci o tomto hodnocení udělají vlastní úsudek.

    S pozdravem

    Ing. Šilha
    Grafoservis-Shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • má velký sortyment
    • objednané zboží nefunguje jak by mělo spíše vůbec

    nevím co říct jedna ze dvou objednaných věcí je super a ta druhá vůbec nefunguje

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, ale připadá nám docela nefér.

    Píšete, že naše zboží nefunguje, přitom Vám nefunguje jen jedna věc (zboží je zabaleno a mi do něj nevidíme, navíc za celý rok prodeje nepřišla jediná stížnost na tento produkt), to nás samozřejmě mrzí a Vy máte možnost zboží reklamovat. Což jste zatím neučinila.

    Bylo by fér, nejdříve celou věc vyřídit reklamací a poté udělovat hodnocení.


    kvalita komunikace:

    Na každý dotaz této zákaznice bylo odpovězeno.

    S pozdravem,

    team Grafoservis

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • celkem přehledné stránky
    • drahé poštovné
    • navíc jsem byla zmatená,čím víc jsem si chtěla aviváže objednat,tím víc se navyšovala částka za poštovné,s tím jsem se ještě nesetkala

    pěkné a přehledné stránky
    zboží dorazilo v pořádku
    hledala jsem lepší kvalitu pracích prostředků než je na našem trhu(z Německa)
    nevím jestli si ještě objednám,vysoké poštovné a tím se navyšuje cena zboží.

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Co se týče oněch 110Kč poštovného a balného za cca 7kg balík, tak na balíku jste si mohla všimnout ceny 95Kč, kterou si účtovala Česká pošta. Na balné, zabalení (zaměstnanec, balící materiál) a expedici zboží, tedy zbylo pouhých 15Kč.

    Rostoucí poštovné úměrně s rostoucí váhou zboží je odvozeno od ceníku České pošty, která si účtuje přepravu podle váhy.
    Mohli jsme zvolit jedno vyšší poštovné pro všechny, nebo proměnné podle váhy. Volili jsme férový přístup k našim zákazníkům a tedy rostoucí poštovné.

    dodací lhůta:
    12.12. - přijata platba a zboží odesláno
    15.12. - zboží doručeno

    Dodací lhůtu České pošty bohužel nemůžeme ovlivnit.

    Snad se tímto vše vysvětlilo, děkujeme Vám za nákup a přejeme Vám hezký den.

    team Grafoservis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neferove jednani

    trošku me tento obchod zklamal.Poslala jsem objednavku na naramek power balance a z obchodu mi byl doručen sice naramek,ale nejstarsi model,ktery meli jeste na sklade.Kdybych o tom naramku nebyla jiz drive onformovana tak jako neznalec dstanu model ktery je stary jen proto,ze vam tam zustal na sklade.takove jednani se mi nelibi a tudiz vas nedoporucim.Sice jste mi slibili ze naramek vymenite,ale naramek stale neprisel a hlavne diky vasi chybe jsem musela platit znova postovny. Prijde mi to z vasi strany jako dost nefer jednani.A nejspis uz si u vas nic neobjednanam.s pozdravem Simona

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    o neférovém jednání se dá hovořit spíše ze strany zákazníka. Závěr nechť si udělá každý sám.


    dodací lhůta:

    Zboží bylo zakoupeno 12.07. , dne 13.07. bylo zboží odesláno Českou poštou a 15.07. bylo doručeno.


    Co se týče objednávky:

    Paní zakoupila náramek Power Balance a ten ji byl také doručen.
    Toto zboží se nekazí, proto nechápeme hysterii okolo stáří zboží (daň za to, že máte velké množství zboží skladem), ale podle hesla náš zákazník náš pán, byl paní náramek vyměněn za náramek z poslední dodávky zboží a dokonce zaslán na naše náklady.
    Paní píše 25.7. (pondělí), že náramek stále nemá, ale nám byl doručen 22.7. (pátek) a v sobotu byl odeslán, takže je jasné, že bude doručen nejspíše v úterý.


    přehlednost obchodu:

    Toto je každého subjektivní názor.


    kvalita komunikace:

    Na každý dotaz této zákaznice bylo odpovězeno.

    S pozdravem,

    team Grafoservis

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše super,jen mě hodně zklamalo,že zboží je špinavé a lehce odřené,krabička zmačkaná,za tu cenu bych čekala lepší kvalitu dodání...

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za pomačkanou papírovou krabičku, ale chování zaměstnanců pošty k balíkům nijak neovlivníme.

    Co se týče zboží, tak Vy jste byla první kdo krabičku otevřel a problém tedy vznikl již u výrobce. Mohla jste nám po vyzvednutí balíčku napsat nebo zavolat a problém jsme mohli pořešit.

    Bohužel se o všem dozvídáme až z tohoto komentáře.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je objednáno 12 dní a stále nedošlo.

    Reakce obchodu grafoservis-shop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, ale na naší obranu:

    - 8.12. objednáno a 8.12. odesláno, náš e-shop bohužel dobu dodání České pošty ovlivnit nikterak nemůže

    - co se týče komunikace, tak veškeré informace o stavu objednávky jste dostala, na dotazy též odpovídáme (žádný jste neuvedla)