Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla dokončena, potvrzena a po pár dnech ji obchod zrušil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem objednala šaty z tohoto obchodu, bylo zboží na stránkách skladem. Až po 3 dnech od objednání (do tří dnů mělo být zboží doručeno) mi přišel email, že zboží není skladem a objednávka byla zrušena.

    Reakce obchodu Glamor

    Dobrý den,
    objednávku jsme bohužel museli zrušit, jelikož dodavatel stornoval naše objednané zboží. Nemáme napojené sklady přímo k velkoobchodnímu dodavateli, což ani nelze a výjimečně tato situace nastane. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Rádi Vám nabídneme jiný podobný produkt, pokud máte o výměnu zboží zájem? Hezký den, Glamor.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už podruhé se odkládá doručení.Snad zásilku obdržím do konce prosince 2022.

    Reakce obchodu Glamor

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel v období od 4.11.2022 do 19.11.2022 jsme měli přerušen provoz e-shopu, z toho důvodu se dodání Vaší zásilky prodloužilo. (Na e-shopu je tato informace pro zákazníky uvedena). I tak jste objednala zboží, u kterého je uvedeno dodání do 14 až 20 dnů. Ne vše máme skladem a zákazníky vždy informujeme o stavu doručení zásilky předem. Je nám líto, pokud jsme Vám způsobili komplikace. U zboží, které máme skladem, dodržujeme dodací lhůtu 3 dny. Věříme, že u Vašich dalších nákupů se nám podaří dodací lhůtu zkrátit. Děkujeme za pochopení a těšíme se na spolupráci s Vámi. Glamor.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží dorazilo včas.

    Mrzí mne, že se mi nikdo neozval, ohledně vrácení zboží. Stačil by email, neodpovídala barva.

    Reakce obchodu Glamor

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, bohužel nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vždy zákaznici informujeme o odeslání platby zpět a opravdu se snažíme lhůty neprodlužovat. Chápeme, že ne vždy šaty vyhovují a přesto, že máme uvedenou lhůtu pro vrácení platby v obchodních podmínkách 14 dnů, snažíme se vždy platby vracet co nejdříve a zákaznice neomezovat. Je nám líto, že jste nevyčkala, ale během následujících 3 dnů by Vám od nás přišlo potvrzení o přijetí zboží a již odeslané platbě.
    I tak jsme Vám do budoucna k dispozici a můžete se na nás kdykoliv obrátit, věříme, že bychom tuto drobnou nesrovnalost v komunikaci napravili. Pěkný den, Glamor.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jedna se o veliče nekvalitni zbozi, co se střihu, materiálu i zpracování týká.

    Nedoporučuji, rádoby dovoz z USA odpovídá spíše dodávce z Číny za trojnásobnou cenu.

    Reakce obchodu Glamor

    Dobry den,

    Nejprve dekujeme za Vasi reakci a dovolte abychom se k Vasemu komentari vyjadrili. Saty ktere jste si objednala jsou jednak 100% usity v USA, ale navic jsou jedny z nejoblibenejsich z nasi nabidky. Samozrejme ze kazdy ma jiny vkus a pozadavky na "kvalitu" takze pokud se Vam z nejakeho duvodu nelibily, respektujeme Vas nazor presto ze s Vami nesouhlasime. Co nas ale zarazilo je, ze jste navic ohodnotila komunikaci a sluzby naseho obchodu jako nedostacujici, presto ze nikdo z naseho tymu s Vami nehovoril. To ze jste nebyla spokojena se dalo vyresit jednim telefonem a mohly jsme Vam s jistotou nabidnout jiny model z jineho materialu ci zpracovani (a navic s dopravou zdarma). Je nam tedy velmi lito ze jste nam dala takoveto ohodnoceni, ktere si dovolujeme rici je velmi nefer. Navic je nam lito ze posuzujete nasi kvalitu se saty z Ciny presto ze jste nasi nabidku nikdy nevidela.

    Pokud by jste mela zajem, kontaktujte nas a verime ze najdeme nejakou cestu k Vasi spokojenosti. Staci ze se puze odvolat na tuto zpravu.

    S pranim prijemneho dne, tym Glamor