• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza a děs. Nikdy bych si u nich už nic neobjednal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupen mobilní telefon, který po třech dnech nešel nabít. Posláno na reklamaci, zaevidována 16.11., dodnes nevyřešena (během 30denní lhůty). Komunikace příšerná, neustále mlží, že opravený telefon již odešlou nebo již odeslali, přičemž se opravou ani po 30 dnech ještě vůbec nezabývali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    problémem jsou primárně možné plagiáty výrobků, což bylo potvrzeno v oficiální prodejně Apple v našem případě a následná velmi špatná komunikace ze strany obchodu. Pravděpodobně to souvisí s majetkovou strukturou majitelů - z Dagestánu atd... - viz jejich stránky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • prislo mi repasovane zbozi,coz jsme si neobhjednal.reklamaci nechteli provest,stale se s nimi po x mesicich dohaduji.

    velkej PODVOD A ZLODEJNA,neda se na infocisla dovolat,poslali jine zbozi(repasovane).pvni reklamaci vyresili prilepenim displeje totalne neprofesionalne.a to az po neuznani reklamace,kdyz jsem si stezoval. do telefonu vam vse naslibuji a pak vam pres email reknou,ze se omlouvaji,ale ze to nejde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Obchod prodává zboží určené pro jiný trh (z Číny).
    • Obchod zásadně nevyřizuje reklamace.
    • Obchod se dopouští spráních deliktů a porušuje zákony.
    • Obchod po vás možná bude žádat zaplacení poštovného za reklamaci.
    • V případě reklamace si obchod může ponechat zboží i peníze.

    Vážení zákazníci,
    prosím, rozhodně nikdy nenakupujte v obchodě Gigamall. Jedná se o firmu, která nerespektuje české zákony a obírá zákazníky o peníze.
    1) Společnost si na svém webu neustále mění provozovatele. NZboží jsem nakupoval na společnost T-way s.r.o, veškeré zboží ale dodává společnost AROL s.r.o., která se dopouští přestupků.
    2) U společnosti jsem zi zakoupil mobilní telefon, došel mi telefon z čínské distribuce. Telefon byl celý v čínštině, nefungovaly mu internetové služby, měl nepraktickou nabíječku, uvolněné krytky a zcela přehozenou klávesnici.
    3) Společnost nedodržuje 30denní reklamační lhůtu, abyste se vůbec dozvěděli, co se děje, musíte si sami zavolat.
    4) Společnost se vytáčí, když se vyskytne vada, může vás i obvinit, že jste si vadu způsobili sami.
    5) V případě odstoupení smlouvy s vámi společnost buď zcela přestane komunikovat, nebo vám oznámí, že neshledala žádné důvody pro uznání odstoupení.
    6) Společnost si při odstoupení nebo reklamaci může ponechat vaše zboží i peníze, nic z toho nevrátí.
    7) Spolu s dalšími zákazníky se domníváme, že si společnost AROL s.r.o. na Heuréce sama vytváří objednávky a sama si uděluje kladná hodnocení.
    ROZHODNĚ SE PODÍVEJTE NA REPORTÁŽ ČERNÝCH OVCÍ, KTERÁ O SPOLEČNOSTI VZNIKLA. Jedná se o díl z 5. 11. 2015, kde je popisováno, jak nepříjemně společnost komunikuje a že jedná protizákonně.
    DÁLE JE VHODNÉ SI NAJÍT SPOLEČNOSTI AROL A GIGAMALL NA WEBU VAŠE STÍŽNOSTI. Tento web provozuje dTest, o.p.s. a je zde mnoho stížností.
    Pokud jste sami společnosti naletěli, zkontaktujte´někoho ze stěžovatelů na facebookových stránkách společnosti AROL s.r.o.
    JEDNÁ SE O ZLOČINCE A NEČESTNÉ PRODEJCE KOLEM PANA JEDNATELE. PROSÍM, BUĎTE OPATRNÍ.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají porouchané zboží
    • Vyhýbají se záruční opravě

    Vyhněte se eshopům firmy Arol obloukem.
    www.arol.cz
    www.gigamall.cz
    www.aaacigareta.cz
    www.aaamarket.cz
    www.smoketech.cz

    Reakce obchodu GigaMall

    Vážený recenzente,

    variaci této recenze pod různými jmény nám zasíláte opakovaně, což je proti pravidlům pro udělování recenzí. Vaše recenze je zcela evidentně lživá, reklamaci jste u nás nikdy neuplatňoval.

    S pozdravem Kontrolní oddělení GigaMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když ohodnotím finální výsledek, tak žádné výhody nemá
    • Nečestné jednání, prodává zboží určené pro čínský trh

    S dopravou a cenou jsem byla spokojena. Mobil jsem koupila na IČO do firmy. Prodejce na e-shopu uváděl, že mobil je určen pro EU distribuci a je v českém jazyce. Po rozbalení balíčku a zprovoznění mobilu jsem zjistila, že v českém jazyce je pouze základní menu, ale veškerá nápověda a mnoho dalšího je v anglickém jazyce, což mě zlobilo, ale myslela jsem si, že to tak asi musí být. Mobil měl operační systém Kit Kat 4.4.4.. Předpokládala jsem, že operační systém se brzy aktualizuje sám, což by měl...ale nic se nedělo. Asi za měsíc jsem zakoupila zcela stejný mobil v jiném e-shopu pro manžela. Druhý mobil byl kompletně v českém jazyce a měl modernější operační systtém. Začala jsem se tedy zajímat, jak je možné, že se mi operační systém na mobilu neaktualizoval. Chtěla jsem tedy systém na mobilu stáhnout pomocí menu. Bohužel to nelze, položky menu pro ruční a automatickou aktualizaci jsou nefunkční. Chtěla jsem se tedy poradit s odborníkem a zavolala jsem na ofielní zastoupení fy. Samsung ČR. Tam mi podle IMEI sdělili, že jsem bohužel zakoupila mobil, který je určený pouze pro čínský trh, kompletní čeština do mobilu nahrát nelze a aktualizace operačního systému není možná, mobil má zcela odlišný firmware. Dále mi sdělili, že pokud by se sami pokusili aktualizovat systém, tak úspěšnost není zaručena a i kdyby se to podařilo, tak mobil nikdy nebude kompletně v češtině a další automatická aktualizace nebude možná. Kontaktovala jsem tedy prodejce a žádala výměnu mobilu nebo vrácení peněz. Reklamace byla okamžitě zamítnutá s odůvodněním, že jsem ho měla reklamovat ihned a ne až za 7 týdnů. Bohužel jsem ho nemohla reklamovat ihned, když jsem o tomto nevěděla a reklamovala jsem ihned, jakmile jsem vše zjistila. Po několika e-mailech s prodejcem mi bylo nabídnuto, že mi mobil "opraví" na moje náklady, což jsem odmítla s tím, že jsem závadu nezpůsobila a že mi bylo prodáno něco jiného, než uváděli v e-shopu.Navíc dle informací ze Samsungu by tato "oprava" nic nevyřešila. Prodejce se ohání vyjádřením svého technika, za kterým si údajně "stojí". Oponovala jsem tím, že vyjádření technika nemá s obchodním zákoníkem nic společného a že mám po celou dobu záruky ( 2 roky) nárok na bezchybný chod mobilu a bezplatné využívámí všech aktualizací . Závadu jsem si nezpůsobila sama, tak nechápu postoj prodejce. Nezbývá mi nic jiného, než se obrátit na soud a dát podnět ČOI. Postoj prodejce je značně neprofesionální a hraničí s podvodem. Tak že u této firmy již nikdy více... ( faktura č. QP1510012726).

    • žádné výhody
    • nefunkční zboží
    • nečestné jednání

    NEDOPORUČUJI!! NEDOPORUČUJI!! Nechápu, kde se tu vůbec bere nějaké kladné hodnocení na které jsem naletěla.Dostala jsem nefunkční zboží, objednávala jsem u gigamall, zboží došlo od arolu, jsou nějak propojeni, tak pozor i na arol, tam jsem zboží musela reklamovat, vůbec nebylo k použití. Reklamace byla zamítnuta, prý jsem si vadu způsobila sama neopatrným zacházením! Ale takto odpovídají na všechny reklamace, jak se tady dočítám. Možná, kdybych se zboží nedotkla,mohlo být funkční :-). Nechápu, že je možné, že takoví, dle mého i jiných lidí, PODVODNÍCI, mohou dále existovat a že je problém je zastavit, aby neobírali další lidi o peníze. Nechci to tak nechat, proto varuji druhé a další cesty hledám. Při čtení recenzí koukněte i do diskuzí, tam si taky počtete, co je to za obchod.

    Reakce obchodu GigaMall

    Vážený recenzente,

    balík od nás jste ani nepřevzal, proto dost dobře nerozumím, proč udělujete takovouto recenzi.

    S pozdravem

    Kontrolní oddelění GigaMall

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PODVODNÍCI
    • ZLODĚJI

    NAJDĚTE SI NA INTERNETU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si telefon Iphone 5. Po jeho spuštění se ihned zablokoval. Šla jsem na prodejnu Apple, kde ho technik otevřeli a sdělili mi, že se nejedná o nový kus a nejsou v něm ani originální součástky Apple. Ověřil tedy jeho původ a sdělil mi, že se jedná o telefon koupený před 3 letz v USA a již tehdy na něj firma Apple neposkytovala záruku. Informovala jsem obchod o problému a zatím čekám na to, jak situaci vyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo poškozené, vrátili jsme, ale peníze neposlali, opravené zboží také ne a navíc nekomunikují. Pozor podvodníci

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny,rychlost doručení
    • Nedostatečné informace

    Zboží bylo nové,ale bez návodu v češtině,záruční list je na jinou než prodávající firmu.Telefon určený pro německý trh,tudíž problémy s instalací aplikací,nepodporuje automatické aktualizace.Vše musíte ručně přes kabel a počítač.Dnes již vím těch pár ušetřených korun za to nestálo a podruhé zde jistě nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velmi atraktivní ceny
    • zboží z neoficiální ("šedé") distribuce
    • chybějící emailový systém

    Bohužel se musím přidat na stranu nespokojených zákazníků. Mobil (Sony Xperia Z1 Compact, samozřejmě z nabídky nových telefonů) jsem objednal kvůli výhodné ceně a zdánlivě dobrému celkovému hodnocení obchodu (viz heureka).
    První nedostatek - po objednání nepřišel žádný potvrzující email, což by měla být myslím samozřejmost. Nicméně druhý den byla objednávka potvrzena SMS, budiž tedy. Zásilka pak dorazila bez zbytečné prodlevy, z tohoto hlediska hodnotím kladně.
    Po rozbalení zboží jsem pojal podezření, že je něco v nepořádku. Krabice pod slídou mírně ošoupaná, fólie na telefonu nalepeny nedokonale, s bublinkami a dokonce i drobnými smítky pod nimi. (-> Samozřejmě v dnešní době už není žádný problém zaletovat něco do slídy nebo polepit fólií, že.)
    Vzápětí jsem zaznamenal i mírně odstupující zadní kryt v horní části, dokonce se dal zdvihnout natolik (bez použití násilných metod), že už bylo prakticky vidět dovnitř. Což je u voděodolného telefonu podstatná chyba.
    Ale hlavně - přes bok a zadní kryt telefonu byla nalepena jakási nálepka, která jistě u běžné distribuce nemá co dělat. Foto zde:
    http://www.imgup.cz/image/Zm4
    Kdybych si v návaznosti s výše zmíněným nepřečetl recenze na daný obchod, možná bych to vše bral jen jako náhodu. Takhle soudím, že je původ zde prodávaných telefonů minimálně velmi nejasný, stejně jako je velmi pochybné, že jste prvním majitelem doručeného výrobku.

    Obchod tedy doporučit nemohu. V lepším případě dostanete telefon, u kterého všechny nedostatky odhalíte rovnou a můžete od smlouvy odstoupit (přijdete tedy "pouze" o poštovné, trochu vašeho času a dobré rozpoložení). Co vidím jako pozitivum - peníze mi byly vráceny obratem. Proč také ne, výrobek mohou nabízet opakovaně za stále atraktivní cenu i po přičtení dalšího poštovného - ne každý zákazník za tu cenu řeší každý nedostatek.
    V horším případě najdete chyby až později, a dle recenzí ostatních si pak při reklamacích užijete své.

    Pro ty, které nezajímá původ telefonu a nebojí se riskovat, že dostanou nefunkční výrobek, bych doporučil využít nabídky na Aukru - majitelka obchodu GigaMall zde nabízí to samé zboží ještě výhodněji. Nevidím tedy důvod k tomu připlácet si za to samé zde.
    Ostatním, kteří o koupi v GigaMall zatím jen uvažují a upřednostňují oficiální distribuci s jistotou záručního i pozáručního servisu, stejně jako jistotu, že obdrží skutečně nové zboží, bych radil nakoupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • asi žádné,když nedodáte správný telefón.
    • komunikace se zákazníkem.

    nic nekupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupil jsem mobilní telefon Xperia Z3 Compact.
    • Telefon dorazil, bohuže jako voděodolný měl jednu vadu a to že voděodolný nebyl.
    • Telefon dorazil s nalepenou ochrannou folií, předpokládám, že se jednalo i již reklamovaný kus nebo telefon který není určený pro CZ trh, ale je to jen pouze moje domněnka, protože při zakoupení v kamenném obchodě je folie mimo i způsob balení je jiný.
    • Odstoupil jsem proto od smlouvy ve 14 denní lhůtě. Bohužel vyřízení vrácení peněz trvalo měsíc. Po telefonátech nemohli dohledat moji objednávku, když jí našli, nedokázali zjistit jakékoli informace od jejich reklamačního oddělení.
    • Na email odpověď více jak po týdnu.

    Bohužel jsem se nechal zlákat cenou přístroje a nedal jsem na negativní recenze.

    Slibuji že to již nikdy neudělám :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Prodává použité telefony za nové

    Pořádně si přečtěte recenze.

    • cena
    • komunikace

    nic

    Reakce obchodu GigaMall

    Dobrý den,

    tato recenze absolutně nepomůže našim zákazníkům v rozhodování a ani nám jako prodejci. Co si máme odnést jako námět na zlepšení ze tří slov, která jste napsal?

    S pozdravem Tým GigaMall

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé dodání. Bohužel zboží (mobilní telefon), který jsem zakoupila nebyl nový, ač o tom v e-shopu nebyla žádná zmínka. Kryt jevil známky drobných oděrek. Vnitřek telefonu měl zkorodované šroubky. Telefon se samovolně vypínal, takže jsem ho po dvou dnech reklamovala. Společnost mi během tří dnů vrátila peníze. Obchod funguje opravdu 100%, výborná komunikace, milé chování, rychlá dodávka. Bohužel bych již neměla důvěru v kvalitu objednaného zboží.Objednala jsem jinde a originální balení vypadá opravdu trochu jinak.

  • Zboží dodáno v pořádku ale telefon je vadný. Uzávěra konektoru a nedobíjí. O opravě se jedná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • nespolehlivost

    Zboží jsem objednal, za krátký čas mi volala operátorka, že zboží bude ten den odesláno.Když zboží za dva dny nepřišlo volal jsem na firmu, že chci podací číslo abych mohl zásilku dohledat. Operátorka mi řekla, že mi ho nemůže sdělit, ale že zboží bylo v den objednávky odesláno.Za další dva dny jsem psal e-mail, že trvám na zaslání podacího čísla, jinak že objednávku ruším. Volala mi paní, že došlo k chybě zboží není skladem( na jejich stránkách bylo skladem po celou dobu)a že bude odesláno za týden. Po domluvě jsme objednávku stornovali.