Přihlásit se a přidat příspěvek
  • recenze si píšou sami...více recenzí najdete na AROL je to stejný obchod...

  • děs a hrůza!!reklamaci s nima řeším už po několikáté...pokaždé stejné výmluvy...dokonce chtěli zaplatit za to že opraví telefon částka přesahovala více než půlku původnín ceny. nikdy více jsou to jen obyčejní zloději a podvodníci!Všechno předávat na ČOI nebo policii s nima totiž není rozumná řeč!

  • DEJTE SI NA NĚ VŠICHNI VELKÝ POZOR!!!!!! NIC OD NICH NEKUPUJTE. MAJÍ NEKVALITNÍ ZBOŽÍ A NEUZNÁVAJ REKLAMACE

  • Informace pro všechny poškozené: Doporučuji se přidat k hromadné žalobě na firmu AROL. Stačí zajít na policii a podat trestsní oznámení. Policistovi sdělte, že se chcete přidat k hromadné žalobě na tuto společnost, celou věc prozatím prověřuje policejní orgán místního odd. Lhotka, Praha 4 pod č.j. KRPA-483334/TČ-2015-001411. Jde jen o to, zajít na jakékoliv místní oddělení PČR, sepsat s policistou protokol a dodat potřebné podklady. Podnikání této společnosti je založeno na tom, že spoléhají, že to nikdo tak dalece nebude řešit. Nenechte se okrádat, čím více lidí se k žalobě přidá, tím větší postih to pro tyto podvodníky bude znamenat!

  • Ahoj všem, i já mám nemilou zkušenost s GigaMallem.
    Syn si před 6 měsíci koupil Iphone 5S a tel. po pár týdnech začal blbnout- prosvítal displej a kolísala baterie. Jel tedy do Drážďan- autorizovaného servisu a tam nás překvapil pán tím, když to napojil na diagnostiku, že tel je již po záruce. Tudíž syn zakoupil v Gigamall místo nového tel, telefon použitý :-( nicméně reklamace u Gigamallu proběhla tak že jsem tel. poslala a oni mi ji neuznali, že prý je prasklý displej. ( což jsem samozřejmě nereklamovala). načež jsem volala a pí. Procházková, která má naučené max. 3 věty mi zdělila, že se tím ještě budou zabívat. Když přišel email, že reklamaci opět zamítli s tím, že mají informace od výrobce, že telefon je nový, opět jsem jim volala a řekla, že tedy pokud mají info od vyrobce ať zašlou tel. i s vyjádřením od výrobce zpět a já se podle toho zařídím. Včera mi přišel tel.zpět a pochopitelně bez jakéhokoli protokolu od výrobce a jen s nějakým kusem papíru, že reklamace není uznána z důvodu prasklého displeje ( na to jsem je v reklamaci upozorňovala- že to je vada námi způsobená)
    Ke smůle Gigamallu já ten protokol ze servisu mm, že tel. je použitý.... Dnes se chystám volat ČOI a půjdu podat trestní oznámení, jelikož neokradli mě, ale mého syna, který si na tel. nějakou dobu šetřil. Jsou to obyčejní zloději

  • Tuto diskuzi chce sloučit s fa.Arol s.r.o. https://obchody.heureka.cz/obchod-arol-cz/diskuse/

  • Jsou to podvodníci! Jejich původní eshop arol.cz včetně firmy prodali na nějakého bílého koně z Rumunska a založili si tento nový. Neřeší reklamace !!! Vše je šedý dovoz. Nekupujte od nich!!!

  • Zakoupili jsme nefunkční telefon u této firmy - u šmejdů...
    Telefon jsme si nechali u autorizovaného servisu zkouknout, protože paní Procházková tvrdila, že můj telefon bezvadně funguje, že je to jedinečný kousek... a zjistilo se že kousek, je francouzské distribuce a nejde vůbec opravit...
    Servisní oprava Vašeho zařízení je ukončena : SAMSUNG GT-I9195 , výrobní číslo: R5XA7176LI6.1, číslo servisní zakázky: 2373458.

    Servisní zpráva technika: Diagnostikou MT byla zjištěna vadná systémová deska a baterie. Nemůžeme poskytnout případnou opravu výměnou systémové desky, zařízení nepochází z české nebo slovenské distribuce společnosti Samsung. Zařízení vráceno bez opravy zpět v původním stavu.

    Cena opravy: 300,- Kč bez DPH (363,- Kč s DPH)

    Opravu provedl technik: Černý Ondřej (MT)

    - v případě, že jste Vaše zařízení přinesl osobně do servisního střediska nebo zaslal kurýrem, je možné si jej vyzvednout na adrese: Český servis a.s., Barrandova 409, 143 00 Praha 4, Modřany.
    - v případě, že Vaše zařizení bylo zasláno prostřednictvím přepravní společnosti, popřípadě bylo vyzvednuto a odvezeno naší přepravou - řidičem, bude Vám zasláno a doručeno zpět.
    - pro případ ukončené zakázky z důvodu neopravitelnosti, nabízíme zdarma ekologickou likvidaci zařízení. V tomto případě prosíme o potvrzení mailem.
    - žádáme Vás, aby jste si v rámci převzetí zakázky zkontroloval příslušenství a stav zařízení.

  • Pavel Dohnal: Jestli má někdo další podobnou zkušenost a chce se připojit k tresnímu oznámení na tohoto prodejce ohledně prodeje zboží neurčeného pro evropský trh(a přitom nají telefony označení CE. pište na email [email protected]

  • Pozor na tento obchod!!!!!.Prodávají telefony s označením pro europskou unii a přitom to jsou telefony určené pro Asii.Vše mám doloženo přímo od výrobce.Proti tomuto jednání jsem už učinil právní kroky.Tento prodejce totiž neuznal mojí reklamaci že je opotřebován zadní kryt telefonu a naražený roh.Ačkoliv jsem reklamoval podvodný prodej.

  • Does anyone else have a lawyer (pravnik) here? My lawyer is looking into it. My review (recenze - TimWJ11) says more. Please let me know. We maybe will have to go to court over it. But my case is cleara and we have a lot of evidence prepared already for a fight.

  • Poslala jsem peníze předem,je to 3 neděle,5 krát jim volala o vrácení,a oni se vymlouvají,že něco spletly,a musely znova poslat dnes na finanční centrum,prostě sliby a lži,ale nedám se 1697kč není málo,sem pořádně,ale nasr....

  • Jak tahle společnost může mít tak velký hodnocení ? Přijde mi,že si tady hodnocení děla firma sama.V srpnu jsem posilal mobil Samsung SIII na reklamaci ,mobil mi přišel až dnes,ale neopravený.

  • Gigamall/Arol/Modernex ...je to totez....a spol. AROL je z meho pohledu neseriozni firmou. Po neuznane reklamaci Lenovo A820 jsem se obratil na autorizovany servis Arvato a na zastoupeni Lenovo v CR. bylo mi sdeleno, ze telefon neni urcen k distribuci na trhu v CR a jedna se tzv. sedy dovoz.... oduvodneni, ze jsem si zavadu na pristroji zpusobil sam odmitam (zavada na zakladni desce)...toto je zavedeny postup pri reklamacich u spol. AROL a overil jsem si i u dalsich spotrebitelu...staci se podivat na www.vasestiznosti.cz... resil jsem i pres poradnu D-Testu, Arol nereagovala....proste tristni stav. Se ztratou 4000,- Kc za nekvalitni vyrobek se nehodlam smirit a davam zde podnet ke spolecnemu postupu proti nekalym obchodnim praktikam teto spolecnosti. Podklady mam k dispozici. V kazdem pripade na dostupnych serverech hodlam co nejdrive kauzu zverejnit a pred nakupem v obchodu Arol varovat

  • Dobrý den,
    vím, že to tu už bylo probíráno několikrát, ale zakoupil jsem si u této firmy mobilní telefon. Asi po 2 měsících používaní mi přestal fungovat, tak jsem jej poslal na reklamaci. Mobil mi opravili, ale po necelých dvou týdnech se opět rozbil.
    Poraďte mi prosím, co vše mám udělat abych dosáhl vrácení peněz, mám si například dojít pro ověření od znalce?

    Předem děkuji za odpověď.

  • Zdravím,
    tak mám s firmou GIGAMAL stejný problém jako ostatní.
    Koupil jsem telefon přišel padělek a ještě špatně opravený a teď už z nich tahám asi 4týden peníze zpět. Samozřejmě že zkouší že jsem telefon poškodil a že mi ztrhnou 1960kč bez DPH ale to jsou na omylu já si telefon nafotil v jakém stavu odcházel.
    Shrnutí jsou to opravdu podvodníci ale děkuji za tu adresu na majitele firmy AROL.
    S pozdravem Navrátil
    Vyřídím mu pozdravy od všech.

  • Pane Hrudníku, každopádně telefon reklamujte,pořiďte si posudek znalce, všechny doklady si zdokumentujte, nezapoměňte si schovat podací lístek. Pokud Vám nevymění telefon za originál do 30dnů máte zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy. A máte samozřejmě dvouletou záruční lhůtu.A nenechte se odradit, bude-li to dlouho trvat.Přeju zdar.

  • Když jste tak vzorná firma, jak potom vysvětlíte, že prodáváte nefunkční opotřebované padělky, opotřebení i po okamžitém vrácení svedete na zákazníka, penalizujete ho a peníze vrátíte až podlouhé době a až po oznámení ČOI ev. trestním oznámení na PČR. Nebo po odvysílání pořadu ČT Černé ovce o Vaší firmě. Proč jste tak rychle obě Vaše firmy přejmenovali- Arol na Ergonia a GigaMall na Modernex.A už Vás opět pod novými názvy není možno najít.To o něčem jistě svědčí. To máte ve firmě nějakého šotka,který Vám takhle škodí a vy o těch podvodech nevíte? To si myslíte že ty všechny stížnosti zorganizovali Vaši konkurenti? Tomu by snad věřil jenom naprostý hlupák.

  • : Právě, že tu lhůtu jsem už promeškal.. Až teď jsem na tu vadu byl upozorněn a chci si to ještě nechat potvrdit.

  • Pane Hrudníku, do 14 dnů můžete telefon vrátit bez udání důvodu ,odstoupit od smlouvya požadovat vrácení peněz. Budou se s Vámi handrkovat a svádět poruchu na Vás. Mně to trvalo dva měsíce, spoustu mailů s rekl. odd.,podala jsem stížnost na ČOI a trestní oznámení na PČR. Chce to vytrvalost a důslednost, konečně jsem uspěla. Držím palce, jsou to podvodníci, už fungují pod novým jménem Ergonia a Modernex. Držím pěsti.