• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Super ceny
    • Nejdou dokončit transakce
    • Neodpovídají na dotazy

    U různých balíčků her není napsané co vše obsahují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba kartou
    • Hlavni slabina je že honí zisk za cenu čehokoli.

    Hry na zastaralé operační systémy ale na jaké mi nezdělili a z popisu se to nedozvíte.Popis je úmyslně neúplný či zavádějící.Obchod odmítá vrátit kupní cenu bez zaplacení poplatku 15% což vysvětluje neúplné popisy.Zřejmě z toho plyne slušný příjem. Podpora je 1 email za 20min až 24 hodin.Tento subjekt který balancuje na hraně zákona a podle mne zneužívá zákon na ochranu digitální distribuce který paradoxně měl naopak chránit ji,jen je zastaralí a z distribucí her zřejmě nepočítal rozhodně nedoporučuji.Lepší zvolit větší který v dnešní době vrácení peněz běžně umožňuje.Pokud budete nakupovat zde doporučuji se opravdu před zakoupením na vše ptát ale v tom případě to ztrácí smysl a rychlejší bude si pro hru dojet.

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    jsem provozovatel obchodu a z této pozice bych se Vám rád chtěl omluvit za všechny nepříjemnosti. Zákaznickou podporu provozuje externí firma, která spravuje většinu herních e-shopů v ČR a řídí se jasnými pravidly ohledně refundací. Osobně jsem koukal na Vaši objednávku, která obsahovala hru Age of Empires III Complete Collection – nevím přesně, na jaký problém narážíte. Sám AoE hraji na Windows 10 (tedy nejnovější verzi) a to bez jakýchkoliv problémů. Musím ovšem též konstatovat, že u hry je uvedena pouze platforma Steam a Vy nekupujete hru na konkrétní počítač, ale ke svému Steam účtu a hrát ji můžete na jakémkoliv počítači, a tudíž za toto už my nemůžeme jakkoliv ručit. Ohledně 15% srážky, tak ta je zcela pochopitelná. Jednak platbou přes platební bránu my platíme relativně vysoký poplatek za uskutečnění platby, a navíc hru v okamžiku nákupu čerpáme ze skladu externího dodavatele a její vrácení je tedy provázeno relativně složitým administrativním úkonem a zaplacením dalšího poplatku našemu dodavateli. Tento poplatek je tedy nutný, abychom z toho nevyšli úplně ztrátově, ale představa, že je to nějaký příjem pro nás je mylná. Ohledně rychlosti odpovědi bych se rád postavil za kolegy, jelikož jak jsem rychle nahlédl do konverzace, tak z Vaší strany se objevily i zprávy, které zkrátka vyžadovaly konzultaci s dalšími zaměstnanci ohledně dalšího postupu.
    Každopádně bych se ještě jednou rád omluvil za způsobené potíže a věřím, že to s Vámi zákaznická podpora dořeší ku všeobecné spokojenosti.
    Přeji příjemný zbytek dne,
    Matoušek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodporúčam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    O dost dražší než konkurence

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V mém případě to byla cena.
    • Obchod nezasílá daňový doklad. Po urgenci jej zaslali, ale byl celý v angličtině.

    E-shop není plátcem DPH. Cena se pak zdá být dobrá, ale to platí jen pokud nakupuje neplátce DPH. Pro plátce DPH je cena naopak vyšší.
    A to, že automaticky nevystavují daňový doklad považuji dnes za spíš podvod než normální.

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Všechny tyto informace jsou ale náležitě zmíněny. Jednak, pokud bychom byli plátci DPH, musely by být inzerovány obě ceny. U všech produktů je však uvedena jen jedna cena. Ohledně obou připomínek - zde je výňatek z našich Obchodních podmínek: 4.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad. Daňový doklad je odesílán kupujícímu prodávajícím na základě požadavku kupujícího. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízké ceny
    • Poplatek z PaySafeCard který poté výhodu zkazí

    V případě že neplatíte z PaySafeCard tak to nejspíš půjde

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    poplatek u platby PSC je fixní cca 13% a je nám účtován ze strany společnosti provozující PSC a my s ním bohužel nemůžeme nic udělat.Vězte, že z této platby nedostaneme ani o korunu víc oproti platbě kartou atd., které jsou bez poplatku.
    Na poplatek je však zákazník upozorněn a proto se vyhrazujeme proti nařčení z "podvodné ceny".
    Věřím také, že naše ceny a další služby toto vše vyváží. Navíc samozřejmě můžete zvolit jinou formu platby, kde poplatek není.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednoduchost a spolehlivost.
    • Špatný výběr obyčejných her, které se dají hrát i online zadarmo a jsou ještě lepší.

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    úplně jsem nepochopil Vaši recenzi. Pokud Vám v nabídce chybí nějaká hra, není problém nás požádat a my Vám seženeme téměř jakoukoli hru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem náhodnou steam hru a stále nedorazila !

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    evidujeme u Vás dvě objednávky (#1500007227 a #1500007228). První z nich nebyla zaplacena. Za druhou jsme přijali platbu dne 04. 04. 2015 v 15:00:38 a o několik vteřin později byl doručen klíč.
    Zkontrolujte tedy, prosím, svůj účet. Klíč by se měl nacházet v detailu dané objednávky.
    Pokud klíč nevidíte nebo máte nějaký další problém, tak nás neprodleně kontaktujte na [email protected]
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je na nic doteď nemám hru

    debilní

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    s podvodným jednáním se setkáváme celkem často. Toto je však poprvé, co měl daný podvodník takovou drzost ještě psát negativní recenzi. Pan Alex od nás pod záminkou nefunkčního Náhodného Steam klíče vylákal celkem 4 hry, s tím, že mu žádný nefungoval. Poslední klíč jsem osobně aktivoval panu Alexovi skrze program Team Viewer. Aktivace klíče proběhla v pořádku. Ještě jsem kontroloval, zda je hra opravdu přižazena atd. Pan Alex si v průběhu aktivace volal přes Skype se svým kamarádem a zapomněl vypnout v TeamViewer zvuk, takže jsem slyšel, jak se fakticky přiznal k podvodu.Nechal jsem to však být. Co se však nestalo - za 2 minuty přišel e-mail od pana Alexe, že mu hra stáhla vir. Hra měla přes 7 GB a jednalo se normálně o hru na Steamu. Pomineme-li, že Steam opravdu nemá potřebu rozesílat viry, stáhnutí 6GB souboru, jeho instalace a napsání e-mailu za necelé 2 minuty je opravdu úctyhodný výkon a technicky takřka nemožný.Po vyslechnutí dalšího výčtu výmluv (od vyhoření PC přes zablokování účtu a dalších) jsme s panem Alexem ukončili komunikaci. Velice nás mrzí tento přístup, kvůli kterému musíme být nyní opatrnější a případné řešení problému s normálními zákazníky je mírně zdlouhavější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • What ? Četli jste co jsem napsal ?
    • Prodává Random Key na hru v Giveawayi a pracovník mi neodepsal.

    Jděte jinam.

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    jak již jsme Vám psali v emailu - bohužel není v naší moci kontrolovat všechny Giweaway akce na světě, tím spíše pak klíče ke stejným hrám odstranit, jelikože je nelze identifikovat. Nabídli jsme Vám kompenzaci v podobě připsání zaplacené částky na Váš Game-Store.cz učet. Bohužel e-mail, ve kterém jste psal, že nevíte, co je Vaše registrační adresa, která je třeba k připsání bodů na Váš účet, jsme přehlédli. Již jsme Vás však kontaktovali, zkontrolujte si, prosím, Váš e-mail. Věřím, že vše rychle vyřešíme. Omlouváme se a přejeme hezké svátky.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nekomunikuje s lidmi. Objednávku nezrušili ani po třech výzvách. Možná tam visí a viset bude stále. Navíc ještě ta objednávka nebyla ani potvrzena a stále tam je. Konkurence při stejném problému zareagovala a objednávku zrušila okamžitě. Nakonec jsem u oné konkurence spokojeně nakoupil. A v budoucnu budu.

    Reakce obchodu Game-Store.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Rádi bychom Vám a ostatním zákazníkům objasnili nekolik věcí.
    Jednak se velice omlouváme za nepřečtení prvního e-mailu. Bohužel nám spadl do spamů (podařilo se nám ho dohledat až zpětně).
    Zbylé dvě zmíněné výzvy, byly obsaženy v e-mailové komunikaci, kde jsme Vám slíbili, že objednávku zrušíme. Kdybyste recenzi nepsal jen několik minut poté, ale chvíli vyčkal, mohl byste se přesvědčit, že objednávka již byla zrušena.
    Co se týče samotného zrušení objednávky: Rušení objednávky je takřka zbytečné. Jako zákazník můžete objednávku zaplatit, kdykoliv se Vám zachce, případně ji nemusíte platit vůbec. Nezrušením objednávky Vám NEvznikla žádná finanční ztráta a taková situace ani nastat nemohla.
    Každopádně se velice omlouváme. Je nám líto, že jste narozdíl od našich ostatních zákazníků nebyl spokojen (viz recenze níže) a doufáme, že v budoucnu názor na náš obchod přehodnotíte, jelikož se opravdu jednalo o ojedinělý problém.