• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vymazana originální expirace na výrobku

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    A jak se prosím jmenujete? Ať to prověříme. Nic takového neděláme, nemáme to zapotřebí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • After 10 days since order has been placed no updates from shop.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Dear Mr., unfortunatelly its not our error. You dont checking yours email, because your goods waiting for you more than 8 days. You chosed personaly pick up in our store. Be nice, and next time checking your email address.
    Ofcourse, if you provide us phone number from Poland, nobody will call you...
    You still could kindly pick up the order. Have a nice day

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    FULLsport mi poslal zboží v jiné velikosti. Vinu svedl na výrobce, a i přes ujištění, že mnou zaplacené dvoje poštovné mi bude nějak kompenzovat, své sliby nedodržel.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážený pane Bečkovský. Děkujeme za zpětnou vazbu, jen škoda, že po telefonu jsme se na všem domluvili. Správnou velikost pásu jste dostal a na proplacení dopravného jsme se také domluvili. Vinu jsme na nikoho nesvedli, výrobek, který jste si objednal je ve vakuovém balení a byla-li v něm jiná velikost než bylo natišněno na obalu, neměli jsme to jak zjistit. Nápravu jsme po vašem telefonátu domluvili a správná velikost vám došla obratem. Děkujeme, za nákup a přejeme Vám pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo mi tričko zlevněné na 700,- Kč, na eshopu jsem za něj zaplatila 1100,-Kč. Mohli by alespoň sundat tu cenovku, když už nemají jednotné ceny v prodejně a na eshopu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutne nereaguji na maily ani na telefony, zboží mel byt dárek a vůbec nedošlo. Krom porvrzujiciho mailu o přijeli objednávky a ze bude zpracována do 10 žádna reakce!!!

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážená paní Evo, žádná objednávka od Vás nám nedošla. Proto Vám zboží ani nemohlo být odesláno. Všechny objednávky učiněné 12.12. jsme doručily a všechny byly zákazníky převzety.
    Že by Vám někdo nezvedl telefon je také nemožné. V kanceláři máme 2 lidi, kteří vyřizují pouze telefony. Mail od Vás také žádný nepřišel.
    Možná by příště stačilo skutečně zalefonovat a nebo objednávku skutečně učinit.
    Pěkné svátky

    • Stornovali mi objednavku po 10ti dnech bez jakehokoliv vysvetleni...

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážená paní Albrechtová nebo jak se vlastně jmenujete. Hovořil s Vámi pan Kabeláč, prvně jste popřela svůj telefon, pak volal zpět nějaký nezletilý chlapec a po třetí jste vydávala tohoto chlapce za postiženého syna. Nabízeli jsme Vám kompletaci objednávky i možnost si ji vyzvednout v Brně. Nakonec jste sama požádala o STORNO. Vaše reakce je proto zcela neadekvátní.

    Přejeme pěkné svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi zaslano jine zbozi a uplne jina velikost, ktera byla z XXL zacernena na L a pry je to v poradku. Penize mne byly za zbozi vraceny, ale postu, kterou jsem zaplatila za odeslani spatneho zbozi zpet, me nikdo nevratil a nereaguji. Za me urcite nedoporucuji.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážená paní Kociánová. Je smutné, že jediné o co Vám jde jsou stížnosti a osočování. I přes naši veškerou snahu Vám jakkoliv vyhovět jste neměla o žádné řešení zájem.
    Pro ostatní zákazníky krátké vysvětlení:
    * Výrobce oblečení Bizon používá pro označování velikostí jeden štítek, kde jsou 3 písmena X, X a L a začerňuje ty, jaká je velikost. Proč to takto dělá nevíme, ale dělá to tak. Že bychom přeznačovali oblečení je směšné
    * K záměně typu tepláků skutečně došlo, nabídli jsme doposlání správných. Neúspěšně, proto jsme vrátili paní Kociánové peníze jak za zboží tak za poštovné.
    * Reagujeme do 2 dnů. Nicméně představa zákaznice je vyřešení ihned - způsobem včera bylo pozdě. Bohužel. To neumíme. I když na reklamaci máme měsíc, většinou do 14ti dnů vyřešíme.

    Přejeme pěkné svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výběr zboží
    • Přehledné stránky
    • Komunikace
    • Neznalost zákonů
    • Klamavé informace v obchodních podmínkách

    Bohužel obchod nedoporučuji. Při objednání zboží proběhlo vše v pořádku, ale jakmile jsem řešila vrácení peněz při odstoupení od smlouvy, tak již komunikace vázla, byly podávány nekorektní informace. Nakonec platba dorazila cca po 9 ti dnech, takže do 14 ti denní zákonné lhůty se vešli, ale poslali jen platbu v hodnotě zaslaného trika zpět, nevrací prvotní poštovné (120 kč), které mají ze zákona také zaplatit. Nebudu to už ale řešit, pokud jim to zajišťuje klidné spaní, každého věc, ale jednání je to sprosté a na žádném jiném e-shopu jsem se s tím nesetkala. Takže raději pozor.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážená paní Janečková, vůbec netušíme, kde jsme podle Vás udělali chybu. Reklamace a vracení zboží je zdlouhavý proces a kromě toho, že je zapotřebí počkat až dostaneme zpět zboží, musí se také zadministrovat, zkontrolovat, zda není poškozené a pak teprve účetně vyřešit. Proto je doba na vyřízení 30 dnů. Nikoliv 14 dnů. Zákazník má tuto lhůtu na vrácení. Smutné je, že jste s námi několikrát telefonicky hovořila a ani jednou se nezmínila o podobných věcech, o kterých zde píšete. Moc nás to ale mrzí a pokud bychom mohli udělat něco proto, aby jste byla spokojená, rádi to uděláme - napište nám prosím.

    • Obchod dodal objednané zboží (proteinové tyčinky) s expirací únor 2017 v červnu 2017.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Pokud se tak stalo, tak to se moc omlouváme. Škoda, že jste nám to nedal vědět, rádi bychom Vám zaslali nové.
    Občas se na skladě zatoulají staré zásoby.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace

    Po objednání zboží ,se během 14 dnů nikdo neobtěžoval napsat zda zboží vůbec dostanu.

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Vážená paní Nitrová. Vybrala jste si zboží, kdy bylo napsáno, že je na DOTAZ. Byla jste informována mailem, že jsme se dotázali výrobce na možný termín dodání. Nicméně tepláky dostupné byly ale Regtime Top od Nebbie byl nedostupný. Načež jste objednávku sama STORNOVALA.

    Nevíme proto, kde jsme udělali chybu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodaci lhuta.
    • Prisel nějaký email kde se vubec nic nedalo precist. Kdyby nekomunikovala ani ppl, byl bych zboží neprijal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vždyť mi nic nepřišlo! Dostupnost na dotaz a zboží není na skladě!!!! Nechápu nyní vůbec tento mail.....

    Reakce obchodu FULLsport .cz

    Dobrý den, ohledně vaši objednávky jsme komunikovali přes mail, kdy jsme vysvětlovali, že jste si objednala zboží, které nemáme skladem a musíme ho objednat u dodavatele. Na dotaz znamená, že zjistíme skladovou dostupnost u Nebbie a pokud zboží nemá ani výrobce, komunikujeme se zákazníkem, zda si chce na produkty počkat nebo ne. Od úterý 14.2. Vám zkoušíme volat, protože pro Vás máme dva produkty, ale legíny 202 ve velikosti L nám stále nepřišly. Prosíme tedy o reakci, zda chcete balík poslat bez těchto legín. Děkujeme.

  • nabízí zboží které vůbec nemají skladem a nejsou schopni ho sehnat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si tričko za cenu uvedenou na webových stránkách obchodu.

    Za pár dní mi pracovník obchodu volal, že triko bylo za nabízenou cenu v akci a ta již skončila (toto na stránce uvedeno nebylo), takže je k dispozici jen za plnou cenu. Tak jsem mu řekla, ať to zruší.

    Teprve později jsem si uvědomila, že pokud zavčas neaktualizovali svoje stránky, byla to jejich chyba a měli mi zboží prodat za jimi nabízenou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tovar nedorazil napriek tomu, ze bol "na sklade", obchod nekomunikoval, produkt nehodlam prevziat ak niekedy dorazi
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ziadne
    • od objednavky uz preslo 12 dni a tovar este nedosiel...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta je špatná. Už čekám 12 dní a zboží nedorazilo. A bylo napsáno do 7 dnů.

    Nakoupila jsem vzhledem k dobré kvalitě zboží a velikostem pro přítele.
    Moje zkušenost zatím špatná vzhledem k nedodání zboží.

    Komunikace s obchodem je dobrá, hned po odeslání připomínky se mi ozvali a vysvětlili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • slušné ceny, pokud je zboží v akci,
    • velikosti i nadměrné
    • super kvalita tepláků
    • nabízí zboží, které není skladem
    • při komunikaci s obchodem mne jedna prodejna v Laso odkazovala na druhou v Nové Karolině a opačně.

    Dříve jsem tam nakoupil, ale to jsem si zboží nejprve obhlédl na prodejně, takže jsem měl jistotu, že ho mají, teď jsem to zkusil nejprve zboží objednat s osobním odběrem, a sice mi přišla faktura, ale kdybych si do obchodu sám nezavolal, je otázkou , zda bych se dozvěděl, že není.
    Je třeba aktualizovat stránky častěji , co se týče dostupnosti zboží, kdy chápu, že zboží, zejména pokud je v akci, je v menších počtech než normálně, případně uvádět počty dostupných kusů,
    při jednání jsem měl pocit, že obchodu je to celkem jedno...ale možná, že jen nebyl "dobrý den" :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Zaplatil jsem kartou. Mam doklad ale ne zbozi.
    • Jiz jsem pozadal o pomoc pravniho zastupce. Je to nejhorsi webshop kde jsem nakoupil , jak v EU A CZ , tak po swete.
    • Jeste se mi tohle za dobu co nakupuji na webu nestalo.
    • Sice volal chlapik ze zbozi nemaji, ale zadnej mail od nich neprisel. Uz jsem pozadal banku o storno platby.

    Varuji kazdeho pred nakupem u teto spolecnosti. Zrejme se jedna o podvodniky a jiz jsem pozadal o pomoc banku. Vzhledem k vyjadreni dodavatele ze mozna pristi rok, ale neprislo zadne e-mail potvrzeni, jsem po konzultaci s pravnikem, podal TR pro podvod. Ze strany dodavatele minimalni komunikace. Zrejme se jedna o podvodniky co si nechaji zbozi predem zaplatit!!!!!
    Varuji kazdeho pred timto obchodem, hen slibuji a nic nedodaji a spolehaji ze je Vam to jedno.
    Nic horsiho jsem na ceskem webu nepotkal.
    Na vse mam dukazy. Je to skutecne katastrofa. Zavolaji Vam, ale zbozi nikdy neuvidite, jen ho prokazatelne zaplatite. U PCR bude zitra podano dodatecne vysvetleni k TR.
    At se snazi advokati. Takhle sipanovou firmu jsem od 90 let nezazil!!!!!!!
    Varuji kazdeho pred nakupem!!!!!

    • Zaplatila jsem hned převodem, zboží však stále nedorazilo. 2.12.14 jsem objednala,dnes je 14.12.2014 a stále nic. Na stránkách je nastaven účet, tam je objednávka stále ve stavu zpracování, ani po zaplacení se tam neukáže, zda už peníze naskočily na jejich účet, či ne. Musela jsem psát e-mail. Bylo napsáno, že doba dodací lhůty je 7 prac. dní, bohužel tomu tak není. Chápu, že je před Vánocemi, tak ale měli napsat dodací lhůtu delší. Doufám, že zboží do Vánoc dorazí.