Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • relativně rychlí
    • kvalitní technika potisku
    • Sice na reklamaci zareagovali nekompetentně, v rozporu s obecně platnými právními předpisy na řešení reklamace, ale aspoň rychle odpověděli a snažili se svou zpackanou produkci vyřešit předpokládám dobře míněnou radou. :-)
    • alespoň jsem se zasmála a prodloužila jsem si život.
    • Jakožto bývalá pracovnice stituce řešící přes 10 let podobné neseriozní obchodníky nerespektující zásady reklamace podle zákona, si říkám, jak je vůbec možné, že podobným podnikatelům dávno někdo nesebral živnost. Kdybych byla majitel obchodu a četla bych si tuto recenci, asi toho pána co mi odepsal ten jejich nesmysl, vyhodím na hodinu. Jestli je to snad majitel, měl by se zamyslet nad svou formou podnikání, a tím, jak nenaštvat zákazníky urážkou, že se na něj pokoušení vyzrát, protože je to jen o tom, až se někdo opravdu jednou naštve a celou jejich práci zašle na ČOI a na živnostenský úřad včetně té jejich nesmyslné reakce na reklamaci, která odporuje snad všem existujícím právním předpisům.
    • Neschopný personál. Zadána výroba 3 zrcátek (dodáno v perfektním stavu) a 3 podložky (zmetky). Obrazový podklad dodán podle jejich vlastního software. Ze 3 podložek jsou 3 vadné - tisk zasahuje přes ořez v rohu, takže evidentně neodpovídá náhled výrobku skutečnosti (měli by si ten jejich program pro tvorbu grafiky nechat předělat nebo aspoň když nějaký neumětel, co podložky vyrábí, vidí, že mu to přesahuje kraj podložky, mohl by mi alespoň zavolat nebo napsat, abych podklad předělala. Podotýkám, text byl též zadán v jejich vlastním náhledovém software, tedy zákazník předpokládá, že co se mu objeví v náhledu, to bude vyrobeno. To se nestalo. Jak jednoduché by bylo, kdyby někdo v tom programu nastavil omezení do kraje grafiky a tím by se veškeré problémy vyřešily... Zákazník by byl spokojen a oni by neměli reklamace. OK, to jsem ani nereklamovala, ale byla jsem nucena vyreklamovat alespoň jednu ze tří podložek (později jsem zjistila, že stejnou vadu mají dokonce 2 ze tří. A sice, že ten kdo podložku vyráběl, údajně nějaká zaměstnankyně, se netrefila na podložku, takže po straně vznikl nechutný bílý proužek a navíc nakřivo, tedy evidentně nepečlivost při zpracování - snad pravý úhel pozná i dítě ze základní školy. Když pominu cenu podložky a nechutně drahé poštovné - tedy 185 korun poštovné kvůli křehkému obsahu příplatek asi 40 korun, a navrch nevím proč manipulační poplatek je slušný masakr. Podložka vezmeme v potaz, že když chce někdo 1 podložku, zaplatí 59 korun za podložku, asi 200 korun za potisk a asi 140 korun poštovné (nekřehké) plus 40 korun manipulační poplatek, v době, kdy konkuence nabízí zásilkovnu za 57 korun, je cena dost vysoká za to, aby za to obdržel od této firmy zmetek a navrch blbé kecy v mailu, když vadný výrobek reklamuje.
    • Viz předcházející bod - reklamace. Reklamovala jsem aspon 1 z nejhůře zpracovaných podložek. Pan pracovník mi vysvětlil, že se na nich chci obohatit, jelikož "pravidla napsal chytrý člověk a není dobré je chtít obcházet. OMG, co to proboha je????
    • Z dalšího textu odpovědi na řádnou reklamaci vadného zboží: "....„Produkt se má přinést zpět dodavateli...." to byla reakce obchodu na to, že nemůžu téměř chodit (mám arthrozu 3. stupně) a z těchto důvodů jsem si nechala výrobek zaslat poštou. Navíc nebydlím v Praze. Psala jsem, že jim ráda vadný výrobek zašlu, aby mi poslali nový, ale vzhledem k tomu, že je to z důvodu jejich vadné práce, mají zaplatit náklady s tím spojené. No comment. Evidentně neempatiční lidé a lidé s omezeným pohybem jsou jim evidentně k smíchu. Navíc pokud si něco objednám a dorazí mi to poštou, tak tam sotva budu chodit s reklamací, i kdybych snad chodit mohla. Zbývá než tomu hulvátovi v prodejně popřát, aby taky nemohl aspoň půl roku chodit a věděl, jaké to je.
    • Nezájem reklamaci řešit. Bylo mi doporučeno, ať si přesahující proužek ustřihnu nůžkami, že oni by to vyřešili při reklamaci stejně. OMG. Co je to proboha za amatéry, snad má ten výrobek daný rozměr. A že se k tomu ještě i přiznají.
    • Na moji nesouhlasnou reakci se nikdo neráčil již odpovědět. Nechci jim ale křivdit, třeba si alespoń uvědomí, že všichni zákazníci nejsou natolik hloupí, aby si nechali všechno líbit (víceméně mi vznikla škoda řádově za cca 800-850 Kč). Mě se stát to co jim, že vyrobím takto zprasenou práci, tak se zákazníkovi omluvím, pošlu mu alespoń tu jedno nejvíc zmatlanou křivě vytištěnou podložku znova, s doporučením, až tu špatnou vyhodí a pokud možno mi nikde nepomlouvá. Drzost českých prodejců však nezná jak se dá, mezí.
    • Mám zákazníky na druhé straně polokoule a nemohu si dovolit poslat jim tyto jimi vyrobené zmetky, takže pokud dostanu ze 3 výrobků 3 vadné, co dodat. Vznikla mi škoda jejich chybně odvedenou prací. A to jsem ještě ty 2 ze 3 nereklamovala. Reklamace se, z mé vstřícnosti, týkala pouze 1 podložky. Stát se to může, ale měli by to řešit.
    • Komunikace - pracovník drzý neřešící reklamaci jak má.

    Zákazník není na jedno použití. Dobrá firma se pozná i podle toho, jak řeší reklamace. Já osobně jsem potěšena kvalitou tisku co do technologie (což není předpokládám jejich zásluha), ale absolutně zhnusena formou komunikace obchodu a především pečlivostí jejich práce. Pokud navíc poskytnou zákazníkovi program, ve kterém je náhled, a pak mu v pohodě vyrobí zmetek, kde z jejich vlastní aplikace neodpovídá grafika skutečnosti, měli by si buď najít pracovníky, kteří s tou technologií dovedou pracovat, nebo aspoň tedy řešit reklamace, či se zabývat jinou činností. Neřeší je, urazili mi jako zákazníka, kdy mi v podstatě nazvali filutou, co chce na nich vydělat...Kdybych ty výrobky nechtěla, nebudu si je objednávat. ... jen opomněli napsat, co bych z toho asi tak měla. Já respektovala jejich vysokoucenu i nechutné vysoké poštovné a manipulační poplatek (co to proboha je??? ). Oni nerespektují obecně platné předpisy na řešení reklamací a vyrábějí nedobrý produkt, nehodlají řešit reklamaci a ještě jsou drzí. Osobně je nedoporučuji. No, jejich smůla. Přišli o velkou zakázku a opakovatelnou zakázku. Toto byla zakázka na zkoušku. Mimochodem stačilo mi asi pět minut, než jsem na internetu našla jiného dodavatele, za nižší cenu o třetinu, s dopravou 60 korun a se slušnou komunikací. Ze tří podložek - 3 zmetky. Co dodat. A ještě měl ten jejich pan Krč......ář tu drzost napsat mi, že za to můžu já, protože prý jsem jim dodala špatný podklad. Fotka měla 300 dpi, tisknu ji doma běžně na trička, a nápis byl vyrobený v jejich vlastním náhledovém software. Obzvláště vtipné bylo, když mi začal poučovat o spadech, což si poněkud spletl tisk a ořez na spady s potiskem na hotovém výrobku. To je skoro na vtip roku. Jestli by se ti čeští obchodníci neměli na svoji profesionalitou zamyslet. Obchod nedoporučuji, technologii tisku ano. Shopu přeji, aby se v roce 2024 snesli na planetu Zemi do ČR a uvědomili si, v době kdy firmy svádí boj o zákazníky, zda tu jejich komunikaci a především pečlivost při výrobě, nepřehodnotit. Za mně absolutně strašlivý obchod s přístupem horším než za socialismu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi bylo doručeno poškozené v absolutně nepoškozené krabici. O reklamaci se semnou společnost vůbec nebavila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná kvalita potisku, neuškodilo by hlídat kvalitu fotografie a dát vědět, že je nedostatečná

    Znovu už nenakoupím, objednán potisk na tričko...jiný eshop zvládnul kvalitněji a zároveň levněji

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky neevidujeme reklamaci.
    Naše stroje tisknou ve vysoké kvalitě. Když jim ale dáte méně kvalitní podklady, tak bude výtisk tomu úměrný.
    Vždy znovu prosíme zákazníky - zkontrolujte si svou objednávku před objednáním. Jedině vy víte co se Vám líbí.
    Mnoho zákazníků řekne, že se jedná o oblíbenou fotografii a nemají ji v lepší kvalitě a tak jim nevadí, že to není tak ostré. Ale jiný zákazník zase řekne, že jsme měli "poznat", že to takto nechtěl.
    Naši tiskaři neznají Váš vkus, jedině vy víte co se vám líbí a co chcete.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží je v pořádku
    • Dodání v pořádku
    • Komunikace v pořádku. Nebyl problém prodloužit termín vyzvednutí.
    • Zklamalo mě, že i přesto, že obrázek byl oříznutý, je natištěn na bílém neprůhledném podkladu, což v editoru nepoznáte. Skleničku jsem chtěl průhlednou.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    objednal jste sklenici na latte. V náhledu na eshopu jsou u ní 2 fotografie. Na obou je vidět, že má sklenice bílý povrch, že není průhledná.
    Bílý povrch mají sklenice k potisku proto, že na průhledném vypadá barevný potisk špatně. Na průhledné sklenice se dá pískovat jednobarevné grafiky, ale to je vhodné spíše pro firemní loga apod.
    S pozdravem, Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skryte dodacne naklady za samotný tisk na koupeny produkt
    • Material trička je strašný

    Jednim slovem 'zklamání'. Kdybych mela vice casu pres Vanoci, objednám asi jinde. Nesnasim kdyz nevidim u produktů hned finální cenu, ale az po vytvoření.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u výroby na zakázku není možné, z principu věci, určit cenu před určením rozsah objednávky - potisků. Je to logické ...
    Např. potisk na triko - jeden zákazník objedná malý potisk na hrudník (levnější), jiný zákazník objedná potisk na celou přední stranu trika (dražší) a ještě jiný zákazník objedná potisk vepředu i vzadu.
    Proto se cena potisku počítá v průběhu objednávky.
    Cena se zobrazuje ihned při zadávání potisků, tedy před odesláním objednávky a není nijak skrytá.
    Výroba na zakázku je prostě jiná než prodej hotových výrobků ze skladu.

    Materiál triček je popsaný v popisu produktu. Prosíme čtěte popisy produktů. Pokud někdo upřednostňuje bavlnu neměl by si objednávat funkční trika PES a naopak.

    Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zpracování. Odmítavá komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Velké zklamání jak s kvalitou potisku tak s komunikaci s e-shopem…chtěla jsem pro dceru do školky výjimečný hrníček což se nepovedlo. Potisk je říznutý přes obrázek jak z horní tak i spodní strany…nemluvě o tom, že obrázek byl jiný než jsem na stránky vložila. V objednávce jsem prosila o kontrolu a vycentrovaní obrázku, což mi bylo odpovězeno, že udělají…Reakce na reklamaci byla taková, že jsem si obrázky špatně vložila do určeného prostoru. Do prostoru který před tiskem kontrolovali a vycentrovali na mou prosbu?! Na to už mi nikdo nereagoval…E-shop nedoporučuji! Za dráhy peníz málo muziky!

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,

    Váš hrneček jsme potiskli tak, jak byl objednaný.
    Vložila jste emotion ikony, které se zobrazují na každém PC jinak a tedy se u nás asi zobrazily jinak než u Vás ... Používání emotion ikon důrazně nedoporučujeme v obchodních podmínkách.
    Také nedoporučujeme umisťování osob a textů do krajů (stejně jako to nedoporučují všechny fotografické manuály apod.) V důsledku toho může dojít k oříznutí nějakého milimetru a to může vadit.

    Váš hrneček ale vypadal pěkně. Nebylo na první pohled vidět, že takto nemá vypadat. Tiskař ještě na Vaši žádost grafiku před tiskem vycentroval. Možná jste chtěla hrneček potisknout jinak, ale to naši tiskaři nemohou vědět. Jejich úkolem je potisknout produkt tak, jak je zobrazeno v objednávce.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel velke zklamani s produktem i tiskem.fotky dost tmave .nemoznost vraceni darku s fotem chapu.dostala jsem zpet penize za foto co mi zrcadlove otocili.dost tmave vse oproti originalu a dost rozmazane.nebyla jsem bohuzel vsestrane spokojena.jiz jse delala jinde hrnecky s fotkou a to bylo bez problemu.takze vim.ze to jde i lepe.pomer cena vykon mi nesedi.je to jen muj nazor.ale u vas uz priste bohuzel ne.velka vstricnost a snaha to vyresit vypada jinak.delam sama ve sluzbach.vim.ze to vzdy neni lehke.ale s ohledem na naklady produktu jsem po tom zklamani tisku i vyrobku vetsi ochotu s pozdravem Lucie

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,

    V této objednávce nebyly hrnečky, ale neoprenový obal na notebook.
    Reklamovala jste tmavost (u některých fotek) a neostrost (u jedné fotky).
    Nelze ale reklamovat to, že potisk odpovídá vloženým podkladům.
    Některé Vámi vložené fotografie byly tmavé, bez kontrastu, jedna fotografie byla hodně zvětšovaná.
    Jednu stranu potisku náš tiskař zrcadlil a za to jsme se omluvili a vrátili peníze.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jsem velmi nespokojena s kvalitou potisku plecháčků. Z 6 objednaných jsem stěží vybrala jeden s nejméně závadami, který mohu odevzdat klientovi. Tisk je někde rozjetý (vytváří siluety), části nejsou černé, ale šedé a někde jsou šmouhy.
    Platila jsem za expresní dodání. Možná čas nahání odbytím kvality.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    je nám líto Vaší reklamace.
    Vyřešili jsme ji znovu vyrobením hrníčků zdarma a omluvou.
    Ať se dárečky líbí :-)
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace
    • zboží není skladem

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    Vámi požadované foto-rámečky byly skladem, jen nebyly ve Vámi požadovaném množství 20ks. Nabídli jsme Vám jinou barvu, nebo počkat na doskladnění. Rozhodl jste počkat.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatna kvalita
    • poškozený tisk
    • místo odpovědi na reklamaci mi přišel tenhle email

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší zakázky neevidujeme reklamaci, ani stížnost, proto nás Vaše recenze udivila.
    V recenzi nepíšete konkrétně v čem byla horší kvalita tisku. Tak můžeme jen odhadovat příčinu. Kontrolovali jsme podklady pro tisk a nebyly úplně ostré pro tak velké puzzle - proto se Vám asi jeví kvalita nižší, ale naše stroje tisknou ve vysokém rozlišení. Jen je potřeba jim dodat kvalitní podklady.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Provedení etikety je příšerně. Asi zrovna odcházel toner. Láhev mi byla doručena v igelitce. A zprávy obchod nereaguje

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší zakázky neevidujeme reklamaci, ani stížnost, proto nás Vaše recenze překvapila.
    V recenzi nepíšete konkrétně v čem bylo provedení etikety špatné. Docházení toneru není možné, to si stroje hlídají. a přestanou tisknout, dokud se toner nevymění.
    Příště prosím udělejte reklamaci na www.fotodarky.cz, nebo nás kontaktujte kontaktním formulářem, nebo telefonicky, nebo na [email protected]. Všechny zprávy vyřizujeme.

    Co se týká předání zakázky v tašce - objednala jste doručení kurýrem po Praze. Kurýrům předáváme zakázky v tašce, protože krabice se jim většinou nevejdou do jejich baťohů.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, extrémně nízká kvalita fotografií. Kontrola kvality je nulová.
    Objednala jsem si vlastí etiketu s fotografií tatínka určeno
    k 80 narozeninám. Obličej není vůbec vidět , etiketu jsem reklamovala a dostala jsem suchou odpověď, že doložená fotografie je nekvalitní. Nechápu proč nás nikdo nekontaktoval a nekvalitní podle zhotovitele fotografii vůbec použil ! Vždy, kdy jsem si něco podobného nechala dělat u jiného zhotovitele, tak prvotní byl telefonický kontakt a domluva jak určenou fotografii vylepšit tak ,aby výsledek byl perfektní. Sama jsem laickým způsoben na běžném PC fotografii zesvětlila a obličej vidět je.
    Vyřízení reklamace mi přijde naprosto neprofesionální.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Reklamace byla neoprávněná, protože vyrobený potisk odpovídal objednávce.
    Reklamace se netýkala celého potisku (byl OK), ale pouze tmavosti obličeje, v malé části fotky ve stínu. Zbytek fotografie a potisku byl OK. Zesvětlením fotky by celá vybledla, což by většině z nás nevyhovovalo. Pro focení v protisvětle se proto doporučuje fotit s bleskem. Nejednalo se tedy o chybu tiskaře, ale spíše fotografa, případně chybný výběr fotografie pro dárek apod.

    Zákaznici jsme nabídli znovu vyrobení zakázky s novými instrukcemi se slevou, ale zákaznice vydírala a požadovala novou výrobu zdarma.

    Také se nedá mluvit o nevyjití vstříc zákazníkovi. V objednávce zákaznice požadovala:
    "vložení srdíčka" a tiskař to udělal zdarma. Zákaznice za to nepoděkovala.

    Úkolem tiskařů není posuzovat vkus, nebo záměr zákazníka a předělávat jim objednávky podle svého vkusu. To nesmějí. Tiskař má potisknout objednávku tak jak si ji zákazník objednal.
    Proto připomínáme, vkládejte do objednávky grafiku tak, jak ji chcete vytisknout.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Gramatické chyby na webkách
    • Arogantní vedení
    • Arogantní nápisy na webkách
    • Nevhodná komunikace

    Arogantní nápisy na webkách se závažnými gramatickými chybami

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    Tato recenze nedává smysl.
    Dotčená objednávka se vůbec nerealizovala.
    Jediná komunikace, která kolem ní proběhla, bylo oznámení, že jeden z produktů již není dostupný a pak došlo ke stornu objednávky.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak jinak zajistit spokojenost zákazníka než kvalitním splněním objednávky.
    Objednali jsme fotografie a 12 talířů potištěných naší fotografií. Talíře měli být dárkem pro nejbližší členy rodiny na počest narození našeho dítěte.
    K prvnímu velikému překvapení došlo, když jsme objednávku vyzvedávali. Talíře nám byli předány v igelitové tašce, která je sotva unesla, aniž by byli chráněné proti rozbití. Nahoře volně pohozené fotografie.
    Další velké rozčarování nastalo, když jsme si objednávku detailně prohlédli a zjistili, že talíře jsou poškrábané a fotka je na nich natištěná tak hezky, že má dítě hadí oči. Když už mě pracovnice neměla problém kontaktovat, jestli opravdu chci 7 stejných fotek (tenhle dotaz jsem mimochodem nepochopila - snad vím, co objednávám), zcela určitě by mě zvládla kontaktovat, že výsledný produkt není hezký a jestli s tím budeme něco dělat. Aspoň tak to dělá jiná firma a myslím si, že je to mnohem víc fér vůči zákazníkovi, protože ten nemůže mít tušení, jak jeho fotka bude na produktu vypadat. Čekala bych, že když udělám objednávku v hodnotě přes 3 tisíce, tak s ní bude minimálně aspoň dobře zacházeno. Děkujeme za poškrábané talíře, fotky jste mohli hodit aspoň do pytlíku od svačiny.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší zakázky neevidujeme reklamaci, ani stížnost, proto nás Vaše recenze překvapila.

    Při osobním odběru nebalíme zakázky do krabic, protože by je zákazníci těžko odnášeli. Balení do krabic ani není pro osobní vyzvednutí v ceně. Většině zákazníků by to vadilo.
    Prosíme zákazníky, vždy si zvažte jak si své zboží odnesete a přineste si odpovídající batoh, nebo přijeďte autem apod.

    Grafiku potisku si musí zvážit zákazník. My neznáme vkus, nebo záměry zákazníků - opravdu každý zákazník chce něco jiného, co se jednomu líbí, druhý odmítá apod. Naši pracovníci nesmějí zasahovat do zákazníkovy grafiky, ani posuzovat její krásu, nebo vhodnost. Naopak musejí potisknout zakázku tak jak ji zákazník objednal, jak se mu líbí. Počítejte prosím také s tím, že ani my často nevíme jak bude která fotka vypadat na produktu, dokud se to nepotiskneme.

    To že tiskař kontaktoval zákazníka s dotazem jestli není překlep, že chce jedu fotku vytisknout 7x je od něj hezké. Není to jeho povinnost.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při pokusu o osobní vyzvednutí na adrese v Celetné ulici v obchodě pauza na oběd na minimálně hodinu a půl v odpoledním čase - krám zavřený a na telefonu člověk, který nepomůže...

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší zakázky neevidujeme reklamaci, ani stížnost, proto nás Vaše recenze překvapila.

    Mimo sezónu mívá prodejna chvílemi zavřeno. Na oběd, přejímku zboží apod.
    Většinou jsou to minuty, maximálně 1/2h. Na dveřích jsou modré hodiny ukazující čas, kdy se prodavač vrátí.
    telefonem se dovoláte do výroby v zadní části domu a pracovník, který tam je se bude snažit pomoci.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionalita, nekompetentnost a velmi spatny zakaznicky servis. Nedoporucuji.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u této zakázky proběhla reklamace, jejímž předmětem bylo zákazníkovo nepochopení co je to SPAD = oříznutí okrajů fotek při tisku. SPAD, neboli SPADÁVKA je standardní polygrafická nutnost. Nelze ji změnit nebo obejít. Je vysvětlená ve wikipedii, v každé příručce pro fotografy, v článcích foto tématiky apod.
    Osoby, texty, grafiky apod. nemají být až do krajů fotky.

    Nejednalo se o chybu výroby. Neručíme za nevhodné ořezy při nesprávně připravených podkladech. viz odst. 5. obchodních podmínek cituji::
    Samozřejmostí je Spadávka-tisk na Spad, tedy oříznutí okrajů grafiky při tisku/potisku (bezokrajový tisk). více viz např: https://cs.wikipedia.org/wiki/Spad%C3%A1vka
    Dodržujte proto běžná fotografická pravidla = nikdy nefotit "do krajů", nebo nevkládat objekty, texty, osoby až do krajů, protože ty se při Spadávce ořezávají. Navíc při potisku zboží bývá Spadávka větší než u tisku na papír, protože zboží nebývá ušité se zcela stejnými rozměry/poměry stran (např. peněženky, obaly na notebook apod.), Dále třeba puzzle se vysekávají se spadávkou cca centimetr. A Fotoobrazy se napínají na rám dokonce s okraji několik centimetrů apod.

    Chyba byla na straně zákazníka, který je navíc v oboru profesionál a tuto zakázku svým klientům pokazil. Pak se jen snažil svalit vinu na tiskárnu.
    Přestože jsme mu nabídli slevu pro zopakování zakázky s opravenou grafikou, choval se arogantně a vydíral špatnými recenzemi atd.

    Vzkaz pro klienta - příště si objednávku zadejte rovnou u nás, my víme jak grafiku správně připravit. :-)

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Špatně zabalené, ze 7 objednaných hrnečků mi byly doručeny 3 rozbité...
    Na potisku je vidět, že v tiskárně už docházela barva a ze spodní strany je vybledlý.
    Už zde nenakoupím.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,

    pokud došlo k rozbití při přepravě, reklamujte věc u přepravce. Česká pošta na to má svůj postup a vše řeší s adresátem (ne s odesilatelem). Křehké produkty zasíláme vždy s příplatkem Křehké, právě aby byla pojištěny pro tyto případy. Pošta Vám proplatí škodu a my Vám hrnečky vyrobíme znovu.

    Pokud je na některém hrnečku problém s potiskem, proveďte reklamaci na www.fotodarky.cz. Barva v tiskárně určitě nedocházela, to je hlídané, ale pracovník mohl udělat chybu při zpracování. Nelze to ale řešit, když neuděláte reklamaci a nepřiložíte k ní fotografie závady atd.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Kvalita

    Nízká cena bohužel odpovídá kvalitě. Objednala jsem puzzle s krabičkou. Na krabici je fotka nalepená nakřivo, odlepuje se... Puzzle jsou tak na jedno složení a zarámování, více asi nevydrží...
    Foto na plakátu je ok.

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    u Vaší zakázky neevidujeme reklamaci, proto nás Vaše recenze překvapila.

    Pokud je jakýkoliv potisk nakřivo, reklamujte prosím. odkaz na reklamaci je v patičce eshopu.
    Pokud potřebujete puzzle trvanlivější než ty z kartonu, objednejte si dřevěné puzzle, nebo magnetické puzzle.

    Děkujeme za pochvalu tisku plakátů.

    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zpracování alba, desky nejdou dovřít- špatně provedená kroužková vazba.
    U druhé zakázky nebyl zaslán náhled !!!!! Foto příliš zvětšeno na úkor celkového dojmu a kvality. Nejhorší moje zkušenost z Prahy. PhDr.Choniawková

    Reakce obchodu FotoDarky.cz

    Dobrý den,
    měla jste u nás 2 objednávky:
    Foto na plátno ... byla OK, ale recenzi jste nenapsala.
    Fotokniha ... nemáme od Vás reklamaci, jen tuto Vaši recenzi. Podle záznamů u objednávky:
    - pracovníci z výroby Vás upozornili, že jste dodala nekvalitní fotky. Poslala jste proto další fotky mailem, ale také nebyly nejlepší. Za kvalitu fotek si zodpovídá zákazník.
    - Pak jste mailem měnila počet stran fotoknihy, požadovala jste nestandardní potisk na přední stranu fotoknihy a dále jste požádala o tisk přední strany fotoknihy podle fotky z jiné zakázky (foto na plátno)
    Podle záznamů u objednávky Vám kolegové ve všem vyhověli.
    Pokud se Vám přesto zdá, že je něco v nepořádku, proveďte reklamaci (odkaz je v patičce stránek e-shopu).
    S pozdravem Fotodarky.cz