Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nespokojenost!
    spodní obraz přišel s vytlačenými rýhami- prý sem si to musela udělat sama ( jak si udělám sama rýhu na obraze, který je z vrchu krytý druhým obrazem? zejména pokud je odděluji od sebe tahem)
    Potisk plecháčků je k pláči a naprosto nevhodný pro tisk fotografií, ale z jejich pohledu to vypadá dobře...
    Po týdnu žádná další odezva..
    chcete-li HEZKÉ fotodárky, udělejte je jinde.

  • Marcela Dluhošová:
    Dobrý den,
    - to že jste poslala 2 objednávky je v pořádku a zmínil jsem to jen proto, abychom ujasnili kterou reklamujete a která je OK.
    - kvalita fotky, kterou jste vložila do objednávky je v pořádku. Není a nebyl důvod Vás kontaktovat. Zmínil jsem jen, že ve fotce vidím přibarvení (zvýšenou barevnou saturaci) a již na monitoru je vidět mírně žlutější obličej než je normální. Takto se ale často přibarvují "reklamní" fotografie". Zákazník si samozřejmě může vkládat jakkoliv upravené/nafocené fotografie a naši pracovníci nemají právo zákazníkem navrženou grafiku měnit, nebo komentovat ...

    V každém případě toto vše vyřeší reklamace, kterou prosím dokončete.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Dobrý den, fotky Vám pošlu. Také jsme poslali dvě objednávky a to z důvodu toho, že nám nešlo zboží objednat najednou, tak mi Vašim zaměstnancem, u kterého jsem se informovala bylo řečeno,ať to objednám na 2x a do té jedné uvedu větu ¨sloučit dvě objedávky¨. A pokud kvalita fotky nebyla dobrá, což se může stát, mohli jste se nás na to telefonicky upozornit. U nejmenované firmy, kde jsme si jednou objednávali také potisky, nás kontaktovali kvůli špatné kvality fotky. Jinak druhý produkt je v pořádku, ale jak jsem již psala, chybí dodat krabička k hrníčku.

  • Marcela Dluhošová:
    Dobrý den,
    situace s Vaší zakázkou nás mrzí ... budeme se snažit ji řešit k vaší spokojenosti ...

    Měla jste objednané 2 objednávky (249820, 249819) a v nich 2 produkty. Obojí jsme Vám na Vaše přání poslali v jednom balíku. Píšete jen o jednom produktu, tedy předpokládáme, že druhý produkt je OK.

    Abychom mohli reklamaci řešit, pošlete prosím fotografii reklamovaného produktu ze které bude patrná závada ... Předběžně jsem se díval na Vámi vložené fotografie a na první pohled vypadají přibarvené, dítě má již na standardně seřízeném monitoru nažloutlou pleť ... Více uvidíme až pošlete fotografii produktu ...

    Dále vidím, že stejné téma řešíte i reklamací na www.fotodarky.cz - omezte se prosím na jeden komunikační kanál.

    S pozdravem FotoDarky.cz

  • Dnes nám přišla od Vás zakázka a zklamání :-(. Sice zboží bylo rychle dodáno, ale hrníček potisk katastrofa, tělo je žluté, jako by měl syn žloutenku na těch fotkách a objednali jsme si krabičku na hrníček za 9,- a žádná v krabici nebyla. Takže nedoporučuji a pokud mi tato firma poskytne slevu na další výrobky...tak nemám slov

  • Anet Schneiderová:
    Dobrý den, neuvádíte číslo objednávky atd. proto nemohu dohledat konkrétní řešení, ale udělejte prosím reklamaci zde: http://www.fotodarky.cz/cs/content/13-reklamace
    a budeme to řešit.
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • Dobrý den, objednávala jsem si povlak na polštář, bohužel místo černobílé fotky mi přišla zelená.. Měl to být dárek, takže veliké zklamání.. Aneta.

  • Dominika:
    Dobrý den, Omlouváme se, že jsme nezaregistrovali váš příspěvek ... Škoda že jste s námi nekomunikovala přímo. V každém případě přijměte prosím omluvu a nabídku slevy 10% na příští objednávku (napiste na [email protected] cislo nové objednavky)
    S pozdravem Fotodarky.cz

  • 4.12 2013 jsem si objednala 3 foto platna a do dnes mi nikdo nedal vědět.. chtěla jsem se zeptat jestli vůbec dorazí ? děkuji