Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Růže byly doručeny s listy , které byli poničené a polámané okraje růží byli již na nahnědlé a okvětní lístky též opadávaly, Kytice byla jako smuteční ,kde chyběla i část stuhy s veršem. Kytici jsem musela kupovat novou což bylo velmi stresující a na poslední chvíli a vzhledem ke všem okolnostem.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Ivano,

    děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s naším obchodem. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s doručenou kyticí, kterou jste si od nás objednala, zejména vzhledem k důležitosti události, ke které jste kytici potřebovala.
    Rozumíme, že Vaše očekávání nebylo splněno a je nám to velmi líto, jsme si vědomi, že jsme selhali ve splnění Vašich očekávání a budeme pracovat na tom, abychom se zlepšili a obnovili Vaši důvěru.
    O vaší nespokojenosti již víme, a celou situaci s Vámi řešíme.

    Hezký zbytek dne, Jiřina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až když jsem květiny zaplatil,jsem se dozvěděl že květina za 680 kč,Svazek 20 jednokvětých karafiátů HERMES ORANGE 65 cm,nejsou zabalené,převázané, a jsou ve skupině od dodavatelů levných,květin,takže snad nebyli ani umyté,když něco posíláte a nevíte co přijde je to problém,v předchozí objednávce jsem objednal kytici Frezii za 1000 kč a když to žena přinesla domu,koště,jinak to nemohu nazvat,nespokojenost,už nikdy

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s naším obchodem. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s produktem, který jste si u nás objednal. Vaše nespokojenost je pro nás důležitá.

    Chceme Vám sdělit, že květiny, které jste si objednal (Svazek 20 jednokvětých karafiátů HERMES ORANGE 65 cm), jsou svazky čerstvých květin přímo od pěstitele. Dodáváme Vám tyto květiny tak, jak jsou dovezeny od pěstitele – nečistíme ani je nevážeme či nebalíme, a proto není možné zajistit vazbu. Tuto informaci jsme Vám zpřístupnili jak na našem webu, tak jsme Vás informovali i telefonicky a e-mailem. Dále jsme Vám nabídli, že svazek můžete zaměnit za jiné květiny stejného druhu, kde Vám květiny rádi svážeme do kulaté vazby.

    Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a celou situaci proberme ještě jednou společně.

    Krásný zbytek dne, Jiřina.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručení proběhlo tak jak mělo
    • Květiny již několikrát nebyly v dobré kondici, již od pohledu nejsou čerstvé, květy jsou na pohmat měkké a kytice vydržela opět 3 dny i přes dodržení pokynu jak se o ně starat.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které si moc vážíme a je pro nás důležitá. Vždy se věnujeme každé zpětné vazbě zákazníka, jak pozitivní tak negativní.
    Na veškeré květiny poskytujeme záruku 72 hodin. Vždy druhý den po doručení květin zasíláme hodnocení spokojenosti na email. Bohužel se nám od Vás nevrátil vyplněný a nedostali jsme ani žádnou jinou zpětnou vazbu, proto jsme se Vaší nespokojenosti nemohli věnovat dříve.
    Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost s Vámi probereme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá a tak se situaci budeme rádi věnovat.

    Krásný den, Simona.

  • Bohužel zboží nedorazila v terminu, který jsem požadovala, už bylo po oslavě.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení.
    Mrzí mě, že doručení květin proběhlo již po oslavě, nicméně časové požadavky na doručení nejsme u standardní dopravy schopni zajistit, o tom jsme Vás také informovali emailem, když jsme reagovali na Vaši poznámku ohledně času doručení.
    V případě, že si přeje zákazník doručení v určitý čas nabízíme prémiovou službu doručení na přesný čas, kde čas doručení garantujeme.
    Přeji pohodový den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    doručení, načasování, platba vše super na jedničku. Bohužel i přes dodržení doporučené péče o květiny za 3 dny uvadly.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste spokojený s průběhem objednávky.
    Nicméně pokud květiny vydržely pouze tři dny, tak to opravdu v pořádku není a budeme Vás kontaktovat, abychom prověřili, co nebylo v pořádku. Na květiny poskytujeme záruku 72 hodin.
    Jedná se o živé, řezané květiny, takže se samozřejmě může jejich stav rychle měnit, buď vlivem nedodržené péče anebo špatné kvality, která se někdy opravdu může projevit až u zákazníka. Květiny před vyexpedováním několikrát naše floristky kontrolují, protože nám na kvalitě květin a spokojenosti zákazníka opravdu záleží.
    Hezký den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - pří platbě kartou předem doručeni kytek v čase více než 30 hodin paket nedokážou doručit na firmu do 15:00 ! Doručeni mělo proběhnout po 17:00
    • - podpora firmy která je v provozu i ve večerních hodinách neschopna pomoci s doručením druhý den - to sami přiznávají přes email.
    • I když jsem byl na služební cestě - přítelkyně v den Narozenin zůstala bez kytek
    • NEDOPORUČUJI !

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    každé zpětné vazby si vážíme, nicméně informaci o způsobu doručování uvádíme přímo v nákupním košíku, kde si může zákazník vybrat z dvou možností dodání: standardní doručení po celé ČR za 145 Kč, kdy je čas systémově plánovaný v rozmezí 8-19 hodin dle adres, kdy systém generuje kurýrům trasy. Nelze tak dopředu odhadnout, jak bude objednávka časově naplánována, vše se dozvíme večer před doručením, kdy Vám také dorazí SMS s 2,5 hodinovým rozmezím. V případě, že je čas nevyhovující, snažíme se zákazníkem vždy najít reálné řešení tak, aby byla květina doručená a mohla potěšit.
    Lze změnit dodací adresa v rámci 5 km či na trase kurýra, pokud má případně jednu lokalitu více kurýrů na trase, snažíme se případně změnit i časové rozmezí.
    Mrzí mě, že ve Vašem případě nešlo pozměnit doručení na dopolední hodiny. Dále Vám byla nabídnuta možnost změny adresy, ale rovnou jste sdělil jste, že si přejete objednávku stornovat a následně jsme Vám vrátili celou částku zpět na účet.
    Opravdu nebylo v našich silách zařídit, aby kurýr jel místo původně naplánovaného dopoledního doručení v Olomouci do Rožnova nad Radhoštěm a teprve pak doručil všechny předchozí objednávky. Skutečně není možné činit změnit času na úkor ostatních zákazníků.
    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vše probíhalo perfektně až do doby doručení květin.Květiny druhý den byly zvadlé,nemohla jsem je použít jako dárek. Následně jsem musela dokazovat neustálým zasíláním fotek jak kytky vypadaly a jak jsem s nimi zacházelo. Myslím si,že pokud doručené květiny druhý den vypadají jako koště, tak to není v pořádku. To si je mohu koupit v Lidlu, kde mi vydrží podstatně déle aniž bych s nimi cokoliv dělala.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a sdílení Vaší zkušenosti s naším obchodem. Je mi líto, že doručené květiny neodpovídaly Vašemu očekávání a byly zvadlé již druhý den a nemohla jste je tak darovat dál.
    Omlouváme se, pokud jste se cítila obtěžována naší žádostí ohledně zaslání fotografie květin, našim cílem bylo pouze získat co nejvíce informací, abychom mohli lépe porozumět situaci a řešit ji tak efektivně.
    Samozřejmě rádi s Vámi celou záležitost dořešíme.

    Přeji krásný a pohodový den, Simona.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní jednání
    • Neprofesionální přístup

    Velmi mě zklamala služba Florea.cz. S nadějí a očekáváním jsem si objednal na pondělí 32 rudých růží XXL a to s dostatečným předstihem, abych se ujistil, že pro můj speciální den budou k dispozici čerstvé květiny. Bohužel, situace, která následovala, byla daleko od mého očekávání.

    Necelých 24 hodin před plánovaným doručením jsem obdržel telefonát, který mi obrátil plány naruby. Bylo mi sděleno, že kytice, na kterou jsem se tak těšil, není k dispozici z důvodu nedostatečné kvality. Jako alternativu mi nabídli levnější a menší růže, což byla výrazně horší nabídka, než jsem původně očekával.

    Tato zkušenost byla pro mě velmi frustrující, zvláště když jsem počítal s tím, že Florea.cz je schopna dodržet své sliby a zajistit vysokou úroveň služeb. Oceňuji, že mi byla situace oznámena předem, ale způsob, jakým byla řešena, nebyl uspokojivý. Očekával bych, že v případě takovéto nepředvídané situace bude nabídnuta adekvátní náhrada, nikoliv pouhá levnější alternativa.

    Je mi líto, že musím sdílet tuto negativní zkušenost, ale doufám, že můj příběh pomůže Florea.cz zlepšit jejich služby pro budoucí zákazníky a zabránit podobným situacím.

    Já osobně u vás již nikdy nenakoupím a nemohu v dobrém svědomí vaši službu doporučovat ostatním. Domnívám se, že na trhu existuje mnoho jiných poctivých firem, které se zaměřují na rozvoz květin a pro které je takovéto jednání cizí.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za sdílení Vaší zkušenosti s naším obchodem. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste s naším obchodem zažil. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám v zlepšování našich služeb.

    Rozumíme, že Vaše očekávání nebylo splněno a je nám to velmi líto, jsme si vědomi, že jsme selhali ve splnění Vašich očekávání a budeme pracovat na tom, abychom se zlepšili a obnovili Vaši důvěru. Rádi bychom se s Vámi osobně spojili a vyřešili všechny nedostatky.

    Přeji krásný a pohodový den, Simona.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kytice byla tvořena pouze mnou vybranými květy barva bílá a fialová stužka však byla oranžová. Listy na stonku byly částečně hnědé a splihlé, jako kdyby nebyly ve vodě.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky.
    Mrzí nás, že Vaše zkušenost s našimi květinami nebyla úplně pozitivní.
    Květiny dodáváme nasucho v chlazených vozech, takže je možné že po převzetí může květina působit unaveně. Květiny je pak po doručení důležité seříznout a dát jim dostatek vody.
    Pokud zákazník v nákupním košíku nezvolí jinou variantu stuhy, jsou květiny vázány neutrální stuhou zlaté barvy, která se hodí k téměř každé barevné kombinaci, oranžovou stuhu ke květinám nedodáváme.
    Na kvalitě květin si zakládáme a Vaše spokojenost je pro nás prioritou, uděláme tak maximum, abychom záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Přeji příjemný den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Květiny dorazily rychle,ale kvalita květin nic...moc.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, pokud kvalita květin nebyla 100% a kytice tak nepřinesla radost, kterou měla. Bohužel ale o tom, že bylo něco v nepořádku jsme se dozvěděli až formou tohoto hodnocení.
    Na kvalitě našich květin a spokojenosti zákazníků si zakládáme, i proto zákazníkovi den po doručení květin zasílám dotazník spokojenosti, ten nám ale nedorazil vyplněný.
    Objednal jste trsové růže, které jsou velice náročné na množství vody. Kvalita řezaných květin se samozřejmě odvíjí i od péče, kterou jim zákazník věnuje.
    Budeme Vás kontaktovat, abychom se na celou záležitost společně podívali.
    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    květy jsou velmi malé, nevypadaly na velikost L. po 2 dnech už vypadají špatně. Nejsem s těmito květinami spokojená. květiny byly na fotce krásnější a větší.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    mrzí mě, že jste nebyla spokojená s květinami.
    Velikost květu L je 4-5cm, jedná se o o střední velikost květu. Květiny dodáváme minimálně nakvetlé takže chápu, že se můžou zdát drobnější. Do dvou až čtyř dnů by se ale měly růže rozkvést a zvětšit tak objem květu, to samozřejmě záleží na konkrétním druhu květiny.
    Na kvalitě si zakládáme a na květiny poskytujeme záruku 72 hodin. Pokud je cokoliv s kvalitou v nepořádku, vždy se k věci stavíme čelem a zákazníkovi navrhneme řešení. Pro výdrž květin je ovšem také důležitá péče o ně, kterou jim musí zákazník po doručení dopřát.
    Spojíme se s Vámi, abychom se podívali celou záležitost.
    Přeji hezký den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Květiny po 4 dnech ve srovnání s Gerberami koupenými ve stejný čas naprosto povadlé. Nechápu jak můžete avizovat nejlepší čerstvost. Kdybych vám poslal foto srovnání po 4 dnech, hodně byste se divili.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, pane Hrubý,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vašeho nedávného nákupu květin. Je nám líto, že jste nebyl spokojen s kvalitou našeho zboží a s rychlostí doručení.

    Chceme Vám upřímně poděkovat za Vaše sdělení, které nám pomáhá zlepšovat naše služby. Chtěli bychom důkladně prozkoumat Vaši zkušenost s květinami. Je nám líto, že Vaše zkušenost neodpovídá našim standardům kvality. Snažíme se zajistit, aby naše květiny byly čerstvé a plně uspokojily naše zákazníky.

    Budeme rádi, když nám pošlete fotografie květin. Poslali jsme Vám sms, kdy se s Vámi můžeme telefonicky spojit. Jsme tady pro Vás a to na tel čísle 723 350 000. Vaše zpětná vazba nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich zákazníků a zlepšovat naše služby.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přeji Vám krásný den, Adéla.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    hodně povadlá kytice :-/

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně kvality doručených růží. Moc nás mrzí, že jste nebyl s objednávkou spokojený. Za kvalitou květin si u nás opravdu stojíme, a proto se s Vámi rádi hned zítra telefonicky spojíme a situaci se pokusíme napravit. Je pravda, že květiny doručujeme na sucho, a proto mohou růže po doručení působit trochu unaveně. Věříme ale, že při správné prvotní péči by se měly krásně probudit a rozvinout do plné krásy.

    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a rádi se postaráme o to, abyste měl co nejlepší zkušenost s našimi
    službami.

    Přeji Vám hezký zbytek dne, Natálie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednával jsem velkou kytici, s jasným rozmezím hodiny doručení. Doručena měla být na MDŽ a jednalo se o překvapení pro manželku, která ode mne nikdy takové překvapení nezažila (že jí doveze kurýr květinu). Květina měla být doručena do práce k manželce. Ani ne hodinu před ukončením dohodnutého časového rozmezí mi volala paní nebo slečna z Florea s tím, že kurýr bude mít 2 hodiny zpoždění (takže manželka již nebude v práci) a nabízeli mi, že květinu místo pátku (MDŽ) doručí v pondělí. Tohle řešení nemělo smysl, takže jsem objednávku po dohodě zrušil. Byl to můj první poznatek s Florea a tím pádem i poslední.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    vážíme si každé zpětné vazby, nicméně abych uvedla věc na pravou míru, objednávku květin v systému vidím a neuvedl jste žádné časové rozmezí. I kdyby bylo uvedené, při standardní dopravě nejsme schopni zajistit požadavek zákazníka na čas. Zákazník si může zvolit čas pouze v případě služby doručení na minutu přesně, zde Vám čas doručení 100% garantujeme.
    O to více je pak těžší časové požadavky zákazníků plnit na MDŽ, kdy je objednávek několikanásobně více.
    Za zpoždění kurýra se Vám ještě jednou omlouvám a chápu, že jsme Vám tím narušili plány a předání tak už nemohlo proběhnout.
    Vždy se snažíme přijít na takové řešení, aby doručení proběhlo, nicméně v tomto případě se nám nepodařilo najít vhodné řešení a tak jsme se s Vámi dohodnuli na vrácení celé částky zpět na Váš účet. Kolegyně Vám pak ještě jako omluvu za způsobené nepříjemnosti nabízela kytici k jiné příležitosti na naše náklady nebo voucher, oboje jste však odmítl.
    Budeme Vás kontaktovat, abychom se na celou záležitost ještě znovu podívali.
    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dohodnutého času,zpoždění 4 hodiny

    Objednáno na pátek do práce, nedoručeno, operátorka slíbila náhradní doručení v pondělí do 15:00, v neděli přišla sms, že bude doručeno 15:58-18:28, objednávku jsem zrušil, první a poslední objednávka u této firmy.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším obchodem nebyla uspokojivá a že došlo k nedodržení dohodnutého času doručení. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti a způsobené zpoždění.

    Je nám líto, že i přes možnost doručit dnes v 11h jste se rozhodl svoji objednávku zrušit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi bychom s Vámi dořešili situaci, abychom Vám mohli poskytnout lepší zážitek. Rádi bychom se s Vámi spojili a vyřešili tak situaci k Vaší spokojenosti.

    Přeji krásný den, Simona.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragedie
    Kytka uz napul uvadla
    Malinke kvety
    Vyzvednuti rozbombardovanou cestou

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Petro,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, kterou si velmi vážíme. Jsme rádi, že se vždy snažíme věnovat každé zpětné vazbě, abychom mohli neustále zlepšovat naše služby.
    Je nám líto, že celkový dojem areálu na Vás působil špatně a že nebyla velikost květů podle Vašich představ. Naše kolegyně Vám nabízela alternativní varianty velkokvětých růží, nicméně chápeme, že jste si přála stornovat objednávku.
    Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a vše společně probereme.

    Hezký zbytek dne, Jiřina.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Příjemné vystupování
    • Květiny

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za ohodnocení našich služeb, spojíme se s Vámi, abychom zjistili s čím jste nebyl spokojený, abychom mohli naše služby stále zlepšovat.
    Hezký den, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá realitě

    Objednané kytice neodpovídájí prezentované velikosti na eshopu. 3- 3,5 cm růže na 50 cm stonku je podle mě odpad s kterých dělají kytice. Nejsou ani s Argentiny, a ani s Holandska, ty mají známou velikost . Nedoporučuji- je to lákavá reklama. L. N

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, o Vaší nespokojenosti víme, protože jsme ji hned řešili.
    Ověřili jsme objednanou velikost květu i doručenou, která odpovídala objednané. Oba dva druhy růží jsou z Holandska a doručili jsme přesně to, co jste objednal.
    Pokud byste chtěl větší květy, vždy Vám s výběrem rádi poradíme. Větší květy vozíme jak z Holandska, tak Afriky, je to skutečně hodně o výběru.
    U všech kytic máme fotky i videa, právě proto, aby měl zákazník přesnou představu o tom, co objednává a co dostane. Navíc poskytujeme možnost kytici nepřevzít a nebo ji reklamovat do 72 hodin, a té možnosti jste využil.
    Příjemný večer, Veronika.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Naprosto nesmyslná doba dopravy. Reálně doručeno až cca 17:30 po pracovní době. Smyslem poslání květin je doručit je během dne, tak aby si je obdarovaná mohla užít, např v práci. Příště si vyzvednu kytku v květinářství a doručím ji dřív. Efekt bude mnohem lepší když se objevím s kyticí než když čekáme na náměstí než nás kurýr dožene.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    doručení květin proběhlo v rámci avizovaného času, který jsme Vám zaslali den předem do SMS zprávy.
    Plánování tras závisí na systému, který veškeré trasy doručení plánuje k doručení od 8:00 do 19:00, jak uvádíme na našem webu.
    V objednávce jste neuvedl, že se jedná o pracovní adresu, ani žádný požadavek na doručení do konkrétního času.
    Po zaslání informace o čase doručení jsme od Vás neobdrželi žádnou zpětnou informaci o tom, že by květiny nebylo možné předat na dané adrese.
    Nicméně jsem i tak moc ráda, že doručení květiny klaplo a květinu paní obdarovaná obdržela v podvečer sv. Valentýna.
    V systému vidím, že se s Vámi už spojila i kolegyně, se kterou jste vše společně probrali.
    Mrzí mě, že naše služby nedoporučujete i přestože, jsme od Vás žádnou informaci k nevyhovujícímu času neobdrželi a předání květin proběhlo dle zaslaného času.
    Hezký den, Veronika.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora