Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Clavin absolutně nefunguje, vyhozené peníze !

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nedoporučujete celý obchod, protože toto má být recenze vašeho nákupu na Flagranti. Dívala jsem se na vaši objednávku a zjistila jsem, že jsme vám ji ještě ručně upravovali po vašem emailu, kdy jste chtěla přidat produkty a nabídli pro vás výhodnější možnost doplacení, než je dobírka. Takže z naší strany tady věřím k pochybení nedošlo.
    Sama píšete, že jste objednala Clavin, takž nic neprozradím a myslím, že si každý dokáže udělat obrázek sám o účinnosti doplňků stravy. Otázkou je, jaké jste měli dávkování, zdali partner netrpí závažnějšími problémy, u kterých by bylo vhodnější poradit se s lékařem a nebo zkusit zcela jiný typ pomoci. My sami jsme se doplňky stravy na podporu libida zabývali dlouho, když jsme na trh uváděli Flagranti Libido men a vždy upozorňujeme na to, že u bylinných preparátů je důležitá pravidelnost a dlouhodobé užívání, abyste postřehli rozdíl. Clavin je dle údajů na krabičce jednorázová záležitost, kdy si vezmete 4 tablety před samotným aktem a čekáte na malý zázrak. Nevíme, jaká je motivace ke koupi, ale pokud vám tablety nezabraly, klidně nás kontaktujte na zákaznické lince a kolegové vám poradí, jaké další možnosti máte, dle obtíží. Tak jako tak jde ale u mužů o dlouhodobější posilování libida a hlavně testosteronu a ve vážnějších případech o konzultaci s odborníkem.
    Mrzí nás, že svou nespokojenost přenášíte na celý obchod a nákup, což nám snižuje hodnocení a kredibilitu u ostatních zákazníků, ale chápu, že to byla nejjednodušší cesta, jak vyjádřit nespokojenost. A věříme, že si obrázek udělají i ostatní.
    Každopádně děkujeme za názor a pokud byste se rozhodla něco na své recenzi změnit, případně byste chtěla problém probrat, jsme vám k dispozici.

    S pozdravem

    Petra, Flagranti

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rozmanitost produktů
    • Kvalita
    • Větší výběr možností placení
    • Některé produkty nemají
    • Vyšší ceny
    • Způsob dodání

    Z tohoto obchodu makupuji už několik let, ještě před přejmenováním, i když některé produkty jsou dražší, než jinde. V některých kategoriích nemůžu najít, co hledám, nebo mají jiné obchody. Nakupovat pak každou věc jinde není ono, většinou chci vše od jednoho. Jinak velká spokojenost. Tedy až na poslední objednávku, kterou poslali špatně (dle přepravce). Takže i když ji odeslali hned, tak na špatné místo. Takže ani po týdnu své zboží nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nedostatečné popisy a parametry

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    právě z důvodů, že někteří výrobci nedodávají popisky na krabičkách v češtině u nás na stránkách najdete obsáhlé popisy i parametry u každého produktu. Stačí si rozkliknout záložku parametry, u některých produktů i návody a zde zjistíte vše podstatné. Snažíme se pro vás vytvářet jednoduché návody, které vycházejí přímo z našich zkušeností s produkty.
    Pokud byste si u některého produktu nebyl jistý, není problém obrátit se na naši zákaznickou linku. Kolegové vám rádi s produkty pomohou, případně přeměří, pokud by něco nebylo jasné.
    Děkujeme za váš názor a přejeme pohodový den.
    S pozdravem

    tým Flagranti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží poměrně rychle došlo, ale to je tak maximum.

    Udělal jsem nákup a při dodání zboží jsem postupoval jako každý.
    Provedl jsem kontrolu obalu, to bylo dobré. Pak jsem opatrně rozbalil krabici a vyjmul produkt. Udělal jsem tak za účelem zkontrolování jeho stavu a kvality, jak mi to umožňují podmínky při nákupu. Bohužel jsem zjistil, že produkt není vyroben z kvalitních materiálů a že jeho životnost je pravděpodobně velmi omezená. Tento zjištěný stav produktu mě nutí pochybovat o jeho funkčnosti a schopnosti splnit svoji účelovou hodnotu. Tak jsem kontaktoval e-shop a zboží okamžité vrátil. Přišla tato veselá odpověď :
    Dobrý den,

    tento produkt má 2 hygienické zabezpečení:
    1. krabička produkt je zabalena v celofánu.
    2. vstup do krabičky je zapečetěn hygienickou nálepkou aby jste měl jistotu, že se do produktu před Vámi nikdo nepodíval.

    Obě tato zabezpečení byla porušena.

    Každý výrobek se snažíme co nejdůkladněji popsat na našich webových stránkách aby právě k této situaci nedošlo.

    Je nám to líto ale bohužel Vaši žádosti nemůžeme vyhovět.

    S přáním hezkého dne.

    Toto je má odpověď:
    Dobrý den,

    děkuji za vaši rychlou odpověď a objasnění situace týkající se hygienických zabezpečení produktu. Rozumím, že vaše záměrnost chránit zdraví a bezpečnost spotřebitelů je velmi důležitá.

    Přesto se domnívám, že mé obavy týkající se kvality a životnosti produktu jsou relevantní a že jsem oprávněn pochybovat o jeho schopnosti splnit svůj účel. I když jsem obal produktu zpětně uzavřel, musel jsem zjistit, že kvalita produktu není uspokojivá, a to bylo důvodem mého rozhodnutí jej vrátit.

    Věřím, že společným úsilím můžeme najít spravedlivé a uspokojivé řešení této situace. Chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné přezkoumat mé požadavky znovu a zvážit možnost vrácení peněz za nákup.

    Děkuji za vaši pozornost a čas.

    S pozdravem

    Jsem zvědav, jaká bude odpověď.

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Milý Stando,

    rádi bychom naši vzájemnou komunikaci uvedli na pravou míru a také z našeho pohledu. Zneužívání hodnocení na Heurece, aniž bychom tuto záležitost vůbec dořešili, mi nepřijde fér, ale budiž.
    Lidsky vás chápu a rozumím tomu, ale existují pravidla, kterými se musíme řídit, aby to fungovalo. Vy jste si objednal erotickou pomůcku, která vám přišla domů, rozbalil jste ji, nezdá se vám, že bude kvalitní (což je ale subjektivní názor a jak jste psal, nezkusil jste ji) a rozmyslel jste se. Tuto rozbalenou, snad nepoužitou hračku nám posíláte zpět a chcete zpět peníze. Důvodem je to, že nesplnila vaše očekávání, jak jste uvedl. Na základě toho bychom vám měli vrátit peníze a produkt nechat ekologicky zlikvidovat, protože to je jediná věc, kterou s ním můžeme udělat. Takže jej za vás zaplatíme a vyhodíme ho. Erotické zboží se řadí mezi zboží intimního charakteru a vztahují se na něj zvláštní předpisy ohledně vrácení, což je popsáno v našich VOP a v § 1837 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., a to vám také velmi slušně odcitoval kolega. Na to jste reagoval takto: "Pokud chcete začít válku, přijímám. Už se těším :-)"
    Věřte nám, že my po ničem takovém netoužíme a nechceme to rozebírat tady. Jen nemůžeme nést náklady za zákazníky, kteří pro to nemají objektivní důvod. Pokud máte pravdu a produkt nevydrží, máte možnost jej reklamovat. Zatím u něj evidujeme pouze jednu reklamaci ještě z minulého roku, takže za nekvalitní jej v poměru prodaných kusů určitě nepovažujeme.
    Myslím, že chápete, že vaše zboží nemůžeme dále použít, pokud bylo rozbaleno a ani vy byste jistě nechtěl nakupovat někde, kde by to možné bylo. Zkuste dát produktu šanci. My se opravdu snažíme vytvářet popisky na základě našich zkušeností, každý produkt pečlivě zkoušíme a popisujeme a nepřebíráme jen informace od dodavatele. Pokud je to v našich silách, vycházíme zákazníkům vstříc a své chyby uznáváme, ale to není tento případ.
    Předem vám děkuji za pochopení a doufám, že svůj postoj přehodnotíte. Styl prvotní komunikace jste už změnil, za což vám moc děkuji.
    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Petra, Flagranti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo vadné a nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zatím žádné, z mé strany se jedná o premiěru v nákupech..

    • O ničem
    • Žádné feromony

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Přejeme vám pěkný den,

    v prvé řadě bychom rádi řekli, že nás mrzí, že nedoporučujete náš obchod na základě zkušeností s produktem. Za nás to není relevantní, ale bohužel, asi je nad naše síly vysvětlovat, co všechno se za balíčkem skrývá, než jej otevřete.
    Nicméně, zakoupil jste si 2 ml feromonového parfému. Toto zboží je velmi individuální, každý s ním má jinou zkušenost a každý na něj reaguje jinak nebo někdy vůbec. Netuším, co ve vašem pojetí znamená v recenzi "žádné feromony", ale ty v parfému opravdu jsou. To, že vám to možná nepřišlo, tak je v pořádku, protože na ně má reagovat opačné pohlaví. Na druhou stranu, pokud jste očekával, že na vás budou naskakovat ženy přímo na ulici, když kolem nich budete procházet, chápu, že jste zklamaný. Někdy bohužel nepomohou ani feromony, ani svěcená voda ani Porsche v garáži, ale prostě jen žena očekává od muže více- něhy, zájmu nebo pochopení. Drobnosti, které se skládají jako mozaika a feromony jsou jen jedním střípkem.
    My vaši recenzi zvládneme, ostatní si jistě udělají obrázek sami, ale vám bychom chtěli popřát hodně štěstí.
    S pozdravem

    Petra a tým Flagranti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Masážní hlavice nefunkční. Myslím, že je to podvod, což jsem už zmínila i na sociálních sítích. Reklamace zbytečná podle podmínek, tedy jsem přišla i o peníze. Hvězdičku bych nedala ani jednu, ale jinak odpověď samozřejmě nejde, tedy další věc k zamyšlení.

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Krásný den Alex,

    vaše recenze nás překvapila. Také proto jsme se vás pokusili kontaktovat, abychom si ujasnili, co je z vaší strany špatně a vedlo vás k tomuto komentáři. To, že produkt nefunguje, není časté, ale stát se to bohužel může. Máme stovky dodavatelů a zrovna u tohoto nejsou reklamace obvyklé, ale jak říkám, do krabice nevidíme a není vyloučeno, že jste měla smůlu na vadný produkt. I proto ale máme reklamační systém, který vám umožní zaslat nám produkt zdarma zpátky, vše jednoduše vyplníte elektronicky a my vám obratem dáme vědět, jak reklamaci vyřešíme a v jaké fázi právě je. Často je vše do týdne kompletně vyřešeno. U vás ale reklamaci ani komunikaci z vaší strany neevidujeme, to znamená, že jste nás nijak nekontaktovala s tím, že byste měla nějaký problém.
    Nevím tedy, co myslíte tím, že je reklamace zbytečná a o jakých podmínkách mluvíte.
    Máme zákaznické oddělení, které je k dispozici na telefonu, emailu, chatu i sociálních sítích, ale nikde jste se na nás neobrátila.
    Netuším, co jste o nás zmínila na sociálních sítích a možná by bylo fér nás v takovém případě označit, abychom k tomu mohli říci i svůj pohled. Takováto komunikace mi přijde dost nešťastná a bylo by možná vhodné příště nejprve s problémem kontaktovat daný eshop nebo prodejce a až pokud by vám odmítl pomoci nebo nereagoval, pak psát negativní recenze. Takže za nás je k zamyšlení spíše způsob, jakým problém řešíte.
    Věřím, že si ostatní zákazníci udělají svůj obrázek sami a i když nás toto negativní hodnocení mrzí a poškozuje, garantuji vám, že se o žádný podvod nejedná, o čemž svědčí více jak 4500 pozitivních recenzí před vámi.

    Přeji vám v životě štěstí a pokud byste se rozhodla situaci řešit standardní cestou a komunikovat s námi, jsme k dispozici.
    S úctou

    Petra, Flagranti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Na jedné ze tří krabiček LOVE ON THE RUN, chyběl celofánový přebal, krabička se dala otvírat a parfémy volně používat. Dámská lahvička SEDUCE byla neplná, velice slabě voněla a barva jejího růžového obsahu byla o polovinu světlejší, než u druhých dvou originálně zabalených. Dále roll-on uzávěr byl špinavý, poškrabaný jako po používání a vyndávání celého uzávěru z lahvičky či vymačkávání kuličky z něj.
    Nedajbože, aby se mi ten zaměstnanec e-shopu FLAGRANTI dostal do rukou. Nebo je to spíš na kuchyňák? Vařím totiž rád! Váš Feromonomaniak.
    (...a nakonec pořádně okořenit feromony)

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    mrzí mě vaše zkušenost, ale neumíme si představit, jak by k situaci došlo. Ne všechna balení jsou sice opatřena celofánem, liší se to šaržemi, ale určitě se do prodeje tyto věci nevrací, pokud by je někdo použil. Jediné, co mě napadá, že by byl odeslán omylem vzorek. Náhodou nemáte fotku či video, když jste produkty rozbalil? Měl jste nás každopádně ihned kontaktovat a vše bychom vyřešili novým zbožím.
    Píši vám email a domluvíme se na řešení, které by vám vyhovovalo.
    Děkuji a přeji pěkný den

    Petra, Flagranti

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesplňuje očekávání .:(

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den Lili,

    Mrzí nás, že jste nebyla spokojená. Vaši objednávku jsme kontrolovali a zásilka byla do druhého dne již na cestě k vám. Pokud tam nastal nějaký problém u přepravce, kterého hodnotíte negativně, tato informace se už k nám nedostala a neevidujeme ani od vás žádnou stížnost. Proto netušíme, co bylo špatně nebo jestli vaše představy jen nesplnil vámi objednaný produkt, ale příště bychom uvítali detailnější zpětnou vazbu, abychom věděli, co ještě zlepšovat.
    Děkujeme a přejeme pěkný den

    Tým Flagranti

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychle posláno

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste u všeho uvedla 5 bodů z 5 a přesto náš obchod nedoporučujete, aniž bychom znali důvod. I negativní reakce vítáme, pokud jsou podložené, protože nám pomáhají dívat se na vše očima druhých a napravovat tak chyby. Ale bez relevantní zpětné vazby se neposuneme nikam a vaše recenze nemá hodnotu ani pro další zákazníky.
    Každopádně děkujeme a přejeme smyslné léto.
    S pozdravem

    tým Flagranti

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu. Jedná se o hodnocení produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi nefunkcny tovar.

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    mrzí nás, že výrobek nefungoval, ale bohužel toto ovlivnit neumíme. Během dne, kdy jste nám jej poslal, jsme okamžitě reklamaci uznali a ještě ten den odeslali nový produkt. Více toho pro tuto chvíli udělat nemůžeme, ale věříme, že vše už bude fungovat jak má.
    S pozdravem

    tým Flagranti.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kvalita materiálu vůbec neodpovídá účelu

    • Špatně funkční zboží

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše hodnocení, ale toto by mělo být hodnocení obchodu a nás jakožto prodejce, nikoliv produktu. Na naše zákaznické oddělení jste se obrátil s tím, že nevíte, jak přístroj použít. Kolegyně vám natočily dokonce videomanuál, aby vám bylo vše vysvětleno a jasně popsáno. Pokud produkt nefungoval, tak nás to mrzí, ale tuto informaci už jste nám nesdělil. V tom případě máte samozřejmě právo na reklamaci, které byste měl využít. Jsme přesvědčeni, že jsme pro vás udělali v danou chvíli maximum a pokud byste potřeboval s čímkoliv dalším pomoci, máte možnost na emailu [email protected] nebo telefonu.
    S úctou
    tým Flagranti.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodani o 3 dny pozdeji nez bylo uvedeno pri objednani.
    • Jeden z vyrobku nebyl dispozici i kdyz pri objednani byl uveden na sklade.
    • Doruceni na uplne jinou adresu nez byla uvedena v objednavce.

    Reakce obchodu FLAGRANTI

    Dobrý den,

    dovolte mi krátce se vyjádřit k vašim výhradám. Vaši objednávku jste uskutečnil 31.12. odpoledne, tady v pátek na Silvestra, po kterém následovaly dva dny víkendu, takže ano, vaše objednávka byla expedována až o 3 dny později, tedy hned v pondělí 3.1. Dříve to opravdu nešlo a i naši zaměstnanci si zaslouží oslavit Nový rok mimo práci.
    To, že jeden z výrobků nebyl k dispozici, to byla opravdu naše chyba, ale vánoce tak provětraly naše sklady, že byl někdo prostě rychlejší. Naše zákaznické oddělení vás ihned v pondělí kontaktovalo a navrhlo vám náhradní varianty a částku obratem vrátilo na účet. Za to se omlouváme, opravdu nás to mrzí, ale bohužel může se to stát, proto jsme to urychleně řešili.
    A co se týče doručení na adresu, na email jsme vám zaslali štítek s adresou, kterou jste si vyplnil v objednávce a na tu to také odešlo. Prosím, ruku na srdce, podívejte se znovu do potvrzení objednávky, kde jsou vámi vyplněné údaje ... Je mi líto, že vám balíček nechali někde jinde, ale to už bylo na vaší domluvě s kurýrem, pokud jste neuvedl úplnou adresu, což tak bylo. I přesto nebylo nijak narušeno vaše soukromí vzhledem k tomu, že se jednalo o naprosto anonymní zásilku.
    Mrzí nás, že se to ve vašem případě příliš nepovedlo, ale z naší strany došlo k pochybení ve skladovosti na e-shopu, zbytek jsme už opravdu ovlivnit nemohli.
    Omlouváme se a přejeme vám mnoho štěstí a osobní spokojenosti v novém roce.
    S pozdravem

    Petra a celý tým Flagranti.cz