Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V obchodě jsem zakoupil holicí strojek.
    Rychlé dodání
    Bez problému

  • Zboží skladem ve skutečnosti není, nejlevnější udávanou cenu mají pro to aby byly v seznamu porovnávačů nejvíše. Zboží nedodají a pošlou že stornována.

  • Objednané zboží nepřišlo. Při objednávání bylo uvedeno jako "SKLADEM". Po několika dnech jsem volal na linku, jak to vypadá s dodáním. Odpověď byla, že je vše v pořádku, zboží je již na prodejně kde jsem si jej chtěl vyzvednout a že mám počkat na potvrzovací SMS.
    Druhý den přišel e-mail, že zboží se již nedodává a ani už nebude.
    Jsou to lháři.
    Bohužel jsem asi neoznačil "zaslat hodnocení obchodu" tak musím psát tady.

  • Koupil sem si asi před měsícem myš v kamenném obchodě. Myš má po připojení k PC nejspíše vadný konektor (odpojuje se od PC) když sem volal na infolinku, tak mi paní řekla, že jí je to líto ale jí se myš nerozbila. Tohle řeknou na infolince zákazníkovi, super přístup. A tedy ať myš pošlu na adresu centrály, že mají 30 dní na vyřízení. S čím budu pracovat? Takže si mám zajít koupit mezi tím novou? Jaký má být postup? Děkuji.

  • Varuji před tímto obchodem!!!!.Klamou zákazníka , zboží které nabízí nemají .Objednávka proběhla, zaplacení online též a po pár dnech přijde mail,že objednávku stornovali.Pote strašné jednání údajného vedoucího (opět lživé informace).Nikdo nic neví,jeden se odkazuje na druhého a druhý na třetího.Už nikdy více!!!

  • S nákupem u Expert Elektro jsem byla velmi spokojená. Velice vstřícné jednání, obdržela jsem veškeré informace o koupi, průběhu dodání. Zásilka dorazila rychle a naprosto v pořádku. Určitě mohu tento obchod vřele doporučit !!!

  • Rozhodně nedoporučuji, klamání o datu doručení, nakonec jsem musela zásilku (za 6000 kč) zrušit a nyní 10 dní poté mi stále nevrátili peníze. Neschopný zákaznický servis, žádají zaslání čísla účtu z několika emailových adres, ale peníze nepošlou. Zloději

  • Určitě nedoporučuji nakup v Elektro Expert v Uherském Brodě. Tahají Vás za nos. Jsou dlouhodobé problémy s vyřízením objednávek a klamou zákazníky, ze mají zboží skladem a ihned odesílají.
    Mě takhle dodávali vysavač, který jsem si nakonec koupil v Datartu a bez problemů.
    Mají nekorektní jednání.
    Za mě tenhle obchod nedoporučuji!!!

  • Koupila jsem 2 x STB-T. Oba přestaly fungovat. Jelikož prodejnu v Opavě zrušily, musela jsem zboží poslat poštou na autorizovaný servis kde si to nikdo nevyzvedl a balík přišel zpátky. Na druhý pokus jsem zboží poslala do Prahy - Klíčany. Bylo mi slíbeno že mi poštovné za balíky uhradí. Poté přestaly komunikovat!!! Zboží přišlo "opraveno". U prvního STB-T2 závadu nanašly, tak jsem ho hned vyzkoušela, a nefunguje stále!!! Ještě že prodejna v Opavě už není a netahaji z lidí peníze.

  • Nikdy v životě bych už nic odsud neobjednala. Bohužel se nám během nouzového stavu, kdy většina prodejen fungovala pouze jako výdejní místa, rozbila pračka. Expert elektro bylo u nás ve městě, objednali jsme tedy pračku k nim do obchodu, s tím že si ji můžeme za čtyři dny vyzvednout. Po týdnu píšu e-mail, jak to s pračkou vypadá. (Doma hora prádla, docela nepraktické být bez pračky.) Odpověď: "Až ji přivezou, ozveme se." Za další tři dny mi došla trpělivost, pračku jsem objednala v okay, kam jsme pro ni jeli ten samý den a když jsem psala do elektro Expert, jestli mohu objednávku stornovat, když se čtrnáct dní nic neděje, bylo mi ještě odepsáno, že model pračky co jsem chtěla už stejně nemají a mít nebudou. Šašci. Děkuju. :)

  • Obchod, který prodává dva roky staré modely, za cenu převyšující konkurenční nabídky aktuálních modelů, mi příjde jen jako past na hloupé lidi, kteří se více nerozhlédnou po okolí. Na dotaz, zda se někdy v blízké době chystají cenu upravit, mi bylo arogantně odpovězeno, že aktuální ceny jsou uvedeny. Doufám, že jim to za těch 99.990Kč zůstane trčet na skladě navždy. ( LG OLED65W8, Dotaz byl pokládán v době, kdy v jednom konkurenčním obchodě nabízeli o rok mladší model W9 za 95.000Kč a v druhém za 92.500Kč, samozřejmě oba s kamenými prodejnami po celé ČR, a jednalo se o nové, nerozbalené zboží )

  • Reakce na informaci že Expert Elektro nabízí 30 dní na vrácení místo 14 denní zákoné lhůty.
    Ano ,skutečně je tato informace dostupná na stránkách prodejce.
    Ale čtěte pozorně ....cituji
    "5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal."
    důležitý je text "zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit" !!
    To je dost volně pojatá podmínka, kterou lze uplatnit na jakékoli zboží v obalu, což je prakticky všechno. A chtěl bych vidět jak někdo něco vyzkouší aniž by to vyndal z obalu :D
    Takže podle mého selského rozumu záruka vrácení je pouze na zboží které koupím a nevyndám z obalu, respektive ani na obalu nepoškodím případné přelepy otvírání.
    Jak se dokazuje, že zboží nebylo vyndáno pokud obal nemá přelep mi není jasné.

  • Můj poslední nákup u Expert elektro.

    V minulosti jsem si koupil u Expert elektro konvici ECG a byl jsem s ní roky spokojen. Když dosloužila, rozhodl jsem se, že si koupím stejnou nebo podobnou opět u Expertu. Koupil jsem konvici ECG rk 1550. Doma jsem byl pak nemile překvapen, jak se konvice "klátí" na základně. Proto jsem se rozhodnul, že konvici vrátím. Mám totiž zkušenost z jiných obchodů, že v rámci prozákaznického přístupu vyjdou vstříc a vrátí peníze nebo umožní vybrat si jiné zboží. Bohužel toto u Expertu neplatí. Zboží nejde vrátit a reklamovat také ne. Tedy dle paní prodavačky.

    Poučení do budoucna:
    1) nakupovat pouze přes internet a mít možnost vrátit zboží do 14 dnů
    2) vyhnout se prodejně Expert

  • Dobrý den,
    Dnes je pátek, ve středu mi dorazila pračka z on-line shopu elektro expres, ve čtvrtek jsem ji vybalila a zjistila, že mi v koupelně nesedí tak, jak jsem si představovala.
    Volám, že bych ji ráda vyměnila za jinou, ale to ji prý musím odeslat na adresu on-line obchodu u Prahy, já jsem z Opavy! Cena poštovného by tedy byla zřejmě vyšší, než samotná pračka. Je to opravdu nelogické, že jsem po nich chtěla, abych pračku odevzdala v jedné jejich prodejně tady v Opavě, že jo. Je to přece jedna společnost, tak to přece nejde, aby spolu obchody spolupracovali!
    No pokud si chcete ušetřit vaše jedny zlaté nervy, tak radši tady on-line nic nekupujte! Zdar 30ti dnů garance vrácení zboží :)!!

  • Dobrý den po skušenostech za nikdy nebudu nekupovat v elektro expert den 27 12 jsem zašel do obchodů elektro expert v čáslavi vrátit mobil když sem ho kupoval tak prodejce mu řekl že můžu do 14 dnů bez udání důvodů vrátit ale s tim že mi dáš poukaz nebo výměnu tak se toho dne 27 12 šel do prodejní expert čáslavi mobil sem kupoval dne 23 12 takže sem měl mobil 7 dnů tak sem prodavače řekl že chci výměnu následné prodavačka mi řekla ať počkám chvíli po chvilce přijel za mnou zástupce vedoucího kde přístupu k jemné a začal name řvát že peníze nevracime ze pouze vimena nebo poukaz bil strašně nervózní víte síto přestavit jak se zákaznice tvářili proč ten pán řve nenechal mě domluvit měl na obličeji otisky určitě spal a bil nervózní ze prodavačka ho sbudila že tu maj reklamací po chvilce sem mu řekl ze ja vim ze peníze nevracejí a proč name řvete pane bil strašně neochotni po chvilce sem si vim ze mobil kteří smesi zakoupili v hodnotě 6599 tak na bil účtování za 6999kc to sem sdělil bil neovlivní a řekl že síto ověří po chvilce mi vrátil rozdíl 400kc ani se neomluvil zástupce vedoucího takže moja skušenostech již elektro expert již za ne nakonec mi vyměnili mobil za poukázku elektro expert vimenete si zaměstnance

  • Dne 2.8.jsem si objednal v Expert Elektro Plzeň, Nákupní Centrum Area Bory, Sukova 21, 301 00 Plzeň zavařovací hrnec DOMO DO42325PC.Při rozbalení, naštěstí na prodejně jsem zjistil, že spotřebič nemá ovládací prvky a rozbité sklo na displeji,kde obvykle bývá ochranná fólie.Také poklice vypadala jako lehce jetá.Zaměstnanci chtěli ovládací knoflíky vyměnit z jiného hrnce, který vypadal lépe než co jsem měl dostat já.Řekl bych, že byl nový.Raději jsem odešel.Nechápu proč jsem měl dostat evidentně použité a rozbité zboží.

  • Příšerná zkušenost. Nechápu, proč obchod nabízí určité služby, když je nedokáže v pořádku splnit.
    Dne 6.7.18 mi na pobočce v Berouně byla doporučena ochranná folie na displej místo tvrzeného skla. Vzhledem k tomu, že se v dané problematice nevyznám, nechala jsem si poradit a folii aplikovat. Vše proběhlo v pořádku, pán, který folii aplikoval evidentně věděl, co dělá. Mobil mi byl předán s krásně vyhlazeným displejem (nikde žádná bublina, škrábanec nic). Po cca dvou dnech se mi ovšem na displeji udělal kaz (několik menších teček, pravděpodobně se jednalo o kaz konkrétní folie). V té době jsem, již byla v Plzni a tak jsem zašla v sedmidenní lhůtě do pobočky v Plzni s žádostí o předělání. Zbývala asi cca hodina a půl do zavírání pobočky. V plzeńské pobočce jsem čekala cca minimálně půl hodiny než prodejci zjistili, zda je možné předělání udělat v jiné pobočce než byla původní aplikace (trochu mě zarazila nevědomost prodejců). Po zdlouhavém čekání se tedy konečně objevil prodejce, který údajně uměl lepit tyto folie. Dotyčný si tedy ode mne vzal mobil a nastala cca další minimálně půlhodina čekání na předělání. Prodejce evidentně nebyl vůbec zkušený v aplikování této folie (nejprve nemohl nastavit danou "tiskárnu", dále nemohl trefit správný tvar apod.). Po zdlouhavém čekání mi byl předán mobil s displejem s foliíí, která byla (ve srovnání s aplikací v Berouně) příšerná, na displeji byly patrné škrábance, bubliny, nečistoty apod. Prodejce řekl, že tyto nedostatky do dvou až tří dnů zcela zmizí. Poznamenala jsem, že kolega z Berouna mi předával mobil s nádherným čistým displejem, kde nebyla patrná ani skvrna po gelu. Bylo viditelné, že všichni prodejci jsou již nedočkaví, aby mohli v klidu zavřít, tak jsem tedy odešla. Po dvou dnech (kdy se sice nejhorší škrábance a bubliny ztratily) jsem prodejnu navštívila znovu, protože jak jsem si myslela, nečistoty pod foliíí (v podobě upatlaných skvrn) se neztratily. Tentokrát byl v projdeně jiný kolega, který sice měl s aplikací asi více zkušeností a mobil s folií mi předal v podstatně lepším stavu, ale i přesto po dvou dnech pod folií stále zůstaly bubliny. Nyní je již po sedmidenní lhůtě na bezplatné opravení a mě už opravdu dochází trpělivost. Nevím, zda se mám znovu obrátit na plzeńskou pobočku a doufat, že tentokrát se zadaří nebo mám kvůli takové maličkosti jet do Berouna, kde aplikace proběhla v pořádku. Nicméně jsem opravdu hodně zklamaná z přístupu plzeńské pobočky, protože si myslím, že tuto činnost by asi měl dělat někdo, kdo ji opravdu ovládá a pokud to není možné, tak byste ji neměli nabízet.

  • Prva a posledna návšteva tohto obchodu, konkretne predajna na Proseku. O 12 tej som vykonal objednavku na tovar, ktory bol na predajni. Pred 18 tou som prisiel na predajnu s tym, ze mi stale nedošla vyzva k prevzatiu. Pan mi oznamil, ze su dvaja a nestihaju (boli tam asi šiesti) a ze oni rataju s tym, ze pri objednavke cez internet si zákazník pride po tovar za dva dni najskor. V regaly medzi chladiacimi podlozkami tu moju nemali, takze mi oznamil, ze on to moze zadat do systemu, ale ze najskor za hodinu a pol si po to mozem prist, ze system ho aj tak skor nepusti. Tak s tymto som sa este nestretol! Schvalne si najdem predajnu, kde maju tovar ihneď k odberu a zrazu počúvam daco o dvoch dnoch? Ceresnicka na torte bola to, ze tu podlozku som nasiel medzi USB diskami.... Ked som sa pýtal, kde by som nasiel stlaceny vzduch na cistenie pc techniky, tak druhý pan na mna pozeral a hovoril stylom, ako keby take dačo ani neexistovalo, ked sa rozpomenul, ze na klavesnice take existuje, tak sme aj tak zistili ze mi nevie pomoct, lebo tam ocividne nikto netusi, co kde maju. Ani ja som s nim nemal take stastie ako s tou podlozkou. Jedna pani so zufalym vyrazom v tvari, ktora tam bola uz asi 20 minút, kym som patral po svojom tovare a bohvie kolko predtým tam uz bola, sa snazila vyriesit reklamaciu, marne, presviedcali ju, aby prisla zajtra. A kym sa riesili, nikto sa neobtazoval riesit pokladnu. Obchod na takej úrovni, ze mozno banda stredoskolakov by ho viedla lepsie. Lutujem, ze som sa nechal zlakat tym, ze obchod je pri potravinach, v ktorých nakupujem a ze som si radšej v Alze nepockal do rana. Expert cz? S nazvom tento obchod nema nic spolocne. Za 6 hodin aby nevedeli jednu vec zobrat z regalu a presviedcat ma ze mam dojst za dva dni. Neskutocne. Spravte si tam poriadky! Skuste niekedy vyskusat konkurenciu a potom si to porovnat s vašimi službami!

    • Dokonca som prave zistil, ze vyzva na prevzatie mi prisla pocas toho, ako som hladal podlozku po predajni, kedze mi bolo oznamene, ze moja objednavka ani neni v systeme, je to dost cudne. Ak by som prisiel na zaklade tej výzvy, povedali by mi, ze pockajte hodinu a pol kym to najdeme? Co to je?

    • Dobrý den, objednávky internetové skutečně vydáváme na základě výzvy k odběru. Nicméně pokud zboží mají přímo na prodejně a nemusí čekat na dodání z centrály, je možné je vydat na internetovou objednávku v podstatě hned. Prověříme na prodejně. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání a omlouváme se.
      Zdena - zákaznický servis

    • Dobrý deň,

      je mi ľúto, že recenziu nemôžem stiahnuť, volal mi totiž vedúci predajne, veľmi milý pán, ktorý ešte nemal dostatok času, aby predajňu skonsolidoval. Dúfam, že sa mu to podarí, možno bolo zbrklé hneď písať recenziu, mohol som najprv skúsiť zavolať vedúceho predajne, ale ako som písal, s takou situáciou som sa ešte nestretol, takže som nie úplne správne postupoval, doľahlo to na mňa až doma, keď som videl aj ostatné recenzie, ktoré ma uviedli do pocitu, že stav je dlhodobý a nikto ho nerieši. Nesúďte prosím preto podľa mojej recenzie celú obchodnú sieť, možno čoskoro nebude platiť táto recenzia ani na predajňu na Proseku, čomu po telefonáte s pánom vedúcim pevne verím.

  • Expert.cz Havířov jsou jedničky,velká spokojenost jak s přístupem obchodníků tak i s dovážkou a zapojením SUŠIČKY a informací o tomto produktu ,děkujeme :-)

  • V žádném případě neporučuji!!!
    Zboží bez návodu a bez záručního listu a navíc použité.
    Stím jsem se ještě nesetkal.
    Fuj !!!